המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991
עידן כתב:למה עמית עבו בספק?
מרסר כתב:עידן כתב:למה עמית עבו בספק?
מגבלת רישום 12 שחקנים, גם הורד בספק לא בגלל פציעה אלא לא יודעים אם יספיק/ או שכבר הגיע מארצות הברית למשחק בגלל אח שלו.
משתמשים הגולשים בפורום זה: Avi1508, Google [Bot], Google Adsense [Bot] ו־64 אורחים