רומן סורקין - חתם ל 5 שנים נוספות

פורום האוהדים של מכבי תל-אביב בכדורסל

המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991

Re: רומן סורקין - חתם ל 5 שנים נוספות

הודעהעל ידי Avi1508 » 09 אפריל 2026, 23:59

A.Parker כתב:דווקא בחוזה שלו אין איזו אופציית יציאה?

גם להורד, קלארק ובלאט היה משחק גרוע היום ולמי לא (חוץ מבריסט)
לא צריך לרוץ לשחרר שחקן אחרי משחק גרוע
לאורך העונה רומן סורקין הוכיח שהוא שייך ליורוליג והמחלוקת היא רק אם הוא יכול לתפקד כגבוה מוביל או כגבוה שני
אני לא מוותר על רומן סורקין כישראלי גם עוד 10 משחקים גרועים כאלה
נערך לאחרונה על ידי Avi1508 בתאריך 10 אפריל 2026, 00:07, נערך פעם אחת בסך הכל.
Avi1508
 
הודעות: 4537
הצטרף: 09 נובמבר 2021, 00:31



Re: רומן סורקין - חתם ל 5 שנים נוספות

הודעהעל ידי מרסר » 10 אפריל 2026, 00:04

Avi1508 כתב:
A.Parker כתב:דווקא בחוזה שלו אין איזו אופציית יציאה?

גם להורד, קלארק ובלאט היה משחק גרוע היום ולמי לא (חוץ מבריסט)
לא צריך לרוץ לשחרר שחקן אחרי משחק גרוע
לאורך העונה רומן סורקין הוכיח שהוא שייך ליורוליג והמחלקות היא רק אם הוא יכול לתפקד כגבוה מוביל או כגבוה שני
אני לא מוותר על רומן סורקין כישראלי גם עוד 10 משחקים גרועים כאלה



הבעיה עם רומן שהוא לא עושה הגנה כי בהתקפה הוא שחקן מאוד מוכשר גם ביורוליג שיכול בערב נתון לעשות 20 נקודות קל לכן הוא נכס למכבי, הפיתרון איתו בהגנה זה להביא 5 קפיצי חוסם שישלים אותו, עם ג'וש ניבו זה עבד טוב.
מרסר
 
הודעות: 8081
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: רומן סורקין - חתם ל 5 שנים נוספות

הודעהעל ידי A.Parker » 10 אפריל 2026, 00:26

Avi1508 כתב:
A.Parker כתב:דווקא בחוזה שלו אין איזו אופציית יציאה?

גם להורד, קלארק ובלאט היה משחק גרוע היום ולמי לא (חוץ מבריסט)
לא צריך לרוץ לשחרר שחקן אחרי משחק גרוע
לאורך העונה רומן סורקין הוכיח שהוא שייך ליורוליג והמחלוקת היא רק אם הוא יכול לתפקד כגבוה מוביל או כגבוה שני
אני לא מוותר על רומן סורקין כישראלי גם עוד 10 משחקים גרועים כאלה

אני כותב את זה ברוב המשחקים, ממש לא אחרי משחק אחד. שומר נורא שפשוט זורק זין בצורה הכי מופגנת שיש בהגנה ובריבאונד. הוא קולע 15 וסופג 25. בשקלול הוא שחקן סביר פלוס, ובטח לא שווה את החוזה שלו.
A.Parker
 
הודעות: 11800
הצטרף: 26 אוגוסט 2018, 22:59

Re: רומן סורקין - חתם ל 5 שנים נוספות

הודעהעל ידי A.Parker » 10 אפריל 2026, 00:27

מרסר כתב:
Avi1508 כתב:
A.Parker כתב:דווקא בחוזה שלו אין איזו אופציית יציאה?

גם להורד, קלארק ובלאט היה משחק גרוע היום ולמי לא (חוץ מבריסט)
לא צריך לרוץ לשחרר שחקן אחרי משחק גרוע
לאורך העונה רומן סורקין הוכיח שהוא שייך ליורוליג והמחלקות היא רק אם הוא יכול לתפקד כגבוה מוביל או כגבוה שני
אני לא מוותר על רומן סורקין כישראלי גם עוד 10 משחקים גרועים כאלה



הבעיה עם רומן שהוא לא עושה הגנה כי בהתקפה הוא שחקן מאוד מוכשר גם ביורוליג שיכול בערב נתון לעשות 20 נקודות קל לכן הוא נכס למכבי, הפיתרון איתו בהגנה זה להביא 5 קפיצי חוסם שישלים אותו, עם ג'וש ניבו זה עבד טוב.

מה זה עוזר סנטר הגנתי? בסוף כשסורקין על המגרש ההגנה תהיה רעה. אם כבר זה אומר להביא 3-4 שחקני חמישיה עם אוריינטציה הגנתית שיחפו עליו אבל זה גם יקר וגם הוא לא שווה שכל בניית הסגל תהיה בדמותו.
A.Parker
 
הודעות: 11800
הצטרף: 26 אוגוסט 2018, 22:59

Re: רומן סורקין - חתם ל 5 שנים נוספות

הודעהעל ידי מרסר » 10 אפריל 2026, 00:32

A.Parker כתב:
מרסר כתב:
Avi1508 כתב:
A.Parker כתב:דווקא בחוזה שלו אין איזו אופציית יציאה?

גם להורד, קלארק ובלאט היה משחק גרוע היום ולמי לא (חוץ מבריסט)
לא צריך לרוץ לשחרר שחקן אחרי משחק גרוע
לאורך העונה רומן סורקין הוכיח שהוא שייך ליורוליג והמחלקות היא רק אם הוא יכול לתפקד כגבוה מוביל או כגבוה שני
אני לא מוותר על רומן סורקין כישראלי גם עוד 10 משחקים גרועים כאלה



הבעיה עם רומן שהוא לא עושה הגנה כי בהתקפה הוא שחקן מאוד מוכשר גם ביורוליג שיכול בערב נתון לעשות 20 נקודות קל לכן הוא נכס למכבי, הפיתרון איתו בהגנה זה להביא 5 קפיצי חוסם שישלים אותו, עם ג'וש ניבו זה עבד טוב.

מה זה עוזר סנטר הגנתי? בסוף כשסורקין על המגרש ההגנה תהיה רעה. אם כבר זה אומר להביא 3-4 שחקני חמישיה עם אוריינטציה הגנתית שיחפו עליו אבל זה גם יקר וגם הוא לא שווה שכל בניית הסגל תהיה בדמותו.


שניבו היה במכבי הם שיחקו לא מעט ביחד, רומן היה ב 4 עשה נקודות וניבו חיפה בהגנה ובריבאונד ב 5 וזה עבד טוב, רומן הוא רזה אין לו מסה קשה לו מול הגבוהים ביורוליג בהגנה, ובגלל זה לא מעט הוא יוצא לזרוק מבחוץ .
מרסר
 
הודעות: 8081
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: רומן סורקין - חתם ל 5 שנים נוספות

הודעהעל ידי עידן » 10 אפריל 2026, 00:35

סורקין שחקן מצוין לליגת ווינר סל המשובחת שלנו, אבל ביורוליג לא נגיע רחוק איתו כסנטר ראשון
עידן
 
הודעות: 6727
הצטרף: 15 יולי 2012, 15:52

Re: רומן סורקין - חתם ל 5 שנים נוספות

הודעהעל ידי A.Parker » 10 אפריל 2026, 00:38

מרסר כתב:
A.Parker כתב:
מרסר כתב:
Avi1508 כתב:
A.Parker כתב:דווקא בחוזה שלו אין איזו אופציית יציאה?

גם להורד, קלארק ובלאט היה משחק גרוע היום ולמי לא (חוץ מבריסט)
לא צריך לרוץ לשחרר שחקן אחרי משחק גרוע
לאורך העונה רומן סורקין הוכיח שהוא שייך ליורוליג והמחלקות היא רק אם הוא יכול לתפקד כגבוה מוביל או כגבוה שני
אני לא מוותר על רומן סורקין כישראלי גם עוד 10 משחקים גרועים כאלה



הבעיה עם רומן שהוא לא עושה הגנה כי בהתקפה הוא שחקן מאוד מוכשר גם ביורוליג שיכול בערב נתון לעשות 20 נקודות קל לכן הוא נכס למכבי, הפיתרון איתו בהגנה זה להביא 5 קפיצי חוסם שישלים אותו, עם ג'וש ניבו זה עבד טוב.

מה זה עוזר סנטר הגנתי? בסוף כשסורקין על המגרש ההגנה תהיה רעה. אם כבר זה אומר להביא 3-4 שחקני חמישיה עם אוריינטציה הגנתית שיחפו עליו אבל זה גם יקר וגם הוא לא שווה שכל בניית הסגל תהיה בדמותו.


שניבו היה במכבי הם שיחקו לא מעט ביחד, רומן היה ב 4 עשה נקודות וניבו חיפה בהגנה ובריבאונד ב 5 וזה עבד טוב, רומן הוא רזה אין לו מסה קשה לו מול הגבוהים ביורוליג בהגנה, ובגלל זה לא מעט הוא יוצא לזרוק מבחוץ .

1. באותם ימים התפקיד שלו היה מינורי וכך גם כמות הדקות. זה ממש לא המצב כיום.
2. כתבתי כבר לפני כמה שנים שעדיף שישחק בחמש ולדעתי ההסטה הזאת התבררה כמוצלחת מאוד. הוא דווקא טכני, חזק, די אתלטי וגם לא ממש נמוך. הוא יכול לשמור סבבה לגמרי, בטח כשאין ממול איזה לסור. הוא פשוט לא רוצה. עד כדי כך פשוט.
A.Parker
 
הודעות: 11800
הצטרף: 26 אוגוסט 2018, 22:59

Re: רומן סורקין - חתם ל 5 שנים נוספות

הודעהעל ידי MTA2311 » 10 אפריל 2026, 08:14

בסופו של דבר זה פשוט מאוד. עם סורקין ובלאט כשחקנים מובילים לא נגיע לשום מקום.
תמונה
דיוויד פדרמן במסע"ת, 2016: "זאת העונה הגרועה בתולדות המועדון. עשינו המון טעויות. כתוצאה מכך- נמשיך לפעול בדיוק באותה צורה"
סמל אישי של המשתמש
MTA2311
גיק
 
הודעות: 47895
הצטרף: 06 יולי 2011, 20:19

Re: רומן סורקין - חתם ל 5 שנים נוספות

הודעהעל ידי מרסר » 02 מאי 2026, 19:37

לפי הפודקאסט של מכבי בול, הוא דורש לפתוח את החוזה ומצפה לעלייה בשכר.
מרסר
 
הודעות: 8081
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: רומן סורקין - חתם ל 5 שנים נוספות

הודעהעל ידי MTA2311 » 02 מאי 2026, 19:42

גם הוא מוזמן ללכת לגמור לעצמו את הקריירה אצל עופר ינאי
תמונה
דיוויד פדרמן במסע"ת, 2016: "זאת העונה הגרועה בתולדות המועדון. עשינו המון טעויות. כתוצאה מכך- נמשיך לפעול בדיוק באותה צורה"
סמל אישי של המשתמש
MTA2311
גיק
 
הודעות: 47895
הצטרף: 06 יולי 2011, 20:19

Re: רומן סורקין - חתם ל 5 שנים נוספות

הודעהעל ידי my man » 02 מאי 2026, 20:12

שהוא ותמיר ילכו יעשה לכולם רק טוב
"אם נחרבנו ונחרב העולם עמנו, על ידי שנאת חינם, נשוב להיבנות והעולם עמנו ייבנה, על ידי אהבת חינם!" (הראי"ה קוק)
סמל אישי של המשתמש
my man
 
הודעות: 31659
הצטרף: 31 אוקטובר 2014, 05:21
מיקום: #תמכרו

Re: רומן סורקין - חתם ל 5 שנים נוספות

הודעהעל ידי A.Parker » 02 מאי 2026, 20:21

החוצפה...
בבקשה בבקשה שילך להפועל ויירקב שם
A.Parker
 
הודעות: 11800
הצטרף: 26 אוגוסט 2018, 22:59

Re: רומן סורקין - חתם ל 5 שנים נוספות

הודעהעל ידי מרסר » 02 מאי 2026, 20:31

במכבי בול צדקו, מכבי פותחת לו את החוזה.


https://www.israelhayom.co.il/sport/isr ... e/20450405
מרסר
 
הודעות: 8081
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: רומן סורקין - חתם ל 5 שנים נוספות

הודעהעל ידי Jazzman » 02 מאי 2026, 21:02

מרסר כתב:במכבי בול צדקו, מכבי פותחת לו את החוזה.


https://www.israelhayom.co.il/sport/isr ... e/20450405

העובדה שחוזים הפכו לבדיחה היא נוראית.
Jazzman
 
הודעות: 1574
הצטרף: 01 פברואר 2022, 23:11

Re: רומן סורקין - חתם ל 5 שנים נוספות

הודעהעל ידי A.Parker » 02 מאי 2026, 21:27

מועדון מטומטם מאוד שגם עם מעט הכסף מתנהל בטיפשות מוחלטת
A.Parker
 
הודעות: 11800
הצטרף: 26 אוגוסט 2018, 22:59

Re: רומן סורקין - חתם ל 5 שנים נוספות

הודעהעל ידי my man » 02 מאי 2026, 21:29

A.Parker כתב:מועדון מטומטם מאוד שגם עם מעט הכסף מתנהל בטיפשות מוחלטת

ממש. מילא אין כסף מהבית. אבל את הכסף שכן יש הם מוציאים על שחקנים שמובילים אותם בביטחה לתחתית היורוליג
"אם נחרבנו ונחרב העולם עמנו, על ידי שנאת חינם, נשוב להיבנות והעולם עמנו ייבנה, על ידי אהבת חינם!" (הראי"ה קוק)
סמל אישי של המשתמש
my man
 
הודעות: 31659
הצטרף: 31 אוקטובר 2014, 05:21
מיקום: #תמכרו

Re: רומן סורקין - חתם ל 5 שנים נוספות

הודעהעל ידי omerk » 03 מאי 2026, 08:39

הזיה לפתוח חוזה של 5 שנים שנחתם רק לפני שנה. מניח שידרשו ממנו לוותר על סעיף השחרור בנבא, אבל האם זה שווה את השדרוג? לא נראה לי. יש פה משהו שמכבי מסתירה (סעיף שחרור מסוים ליורוליג בתנאים מסוימים?), אחרת זה ממש מוזר.
omerk
 
הודעות: 1932
הצטרף: 05 אפריל 2011, 15:53

Re: רומן סורקין - חתם ל 5 שנים נוספות

הודעהעל ידי MTA2311 » 03 מאי 2026, 08:45

שמעון מזרחי שוב נכנס להיסטריה, בדיוק כמו בפעמים הקודמות
תמונה
דיוויד פדרמן במסע"ת, 2016: "זאת העונה הגרועה בתולדות המועדון. עשינו המון טעויות. כתוצאה מכך- נמשיך לפעול בדיוק באותה צורה"
סמל אישי של המשתמש
MTA2311
גיק
 
הודעות: 47895
הצטרף: 06 יולי 2011, 20:19

Re: רומן סורקין - חתם ל 5 שנים נוספות

הודעהעל ידי A.Parker » 04 מאי 2026, 14:17

נשמע יותר ויותר שהולכים לשדרג לו את השכר
מועדון באמת מטומטם, אחרי זה יתגאו שהתקציב עלה (לשימור הבינוניות)
A.Parker
 
הודעות: 11800
הצטרף: 26 אוגוסט 2018, 22:59

Re: רומן סורקין - חתם ל 5 שנים נוספות

הודעהעל ידי my man » 04 מאי 2026, 14:27

שילך הוא ותמיר איףףף
"אם נחרבנו ונחרב העולם עמנו, על ידי שנאת חינם, נשוב להיבנות והעולם עמנו ייבנה, על ידי אהבת חינם!" (הראי"ה קוק)
סמל אישי של המשתמש
my man
 
הודעות: 31659
הצטרף: 31 אוקטובר 2014, 05:21
מיקום: #תמכרו

הקודםהבא

חזור אל פורום אוהדים

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־73 אורחים