פורום האוהדים של מכבי תל-אביב בכדורסל
פרסם תגובה

Re: דני אבדיה נבחר לאולסטאר!

13 אפריל 2026, 18:45

עונה סדירה גדולה שלו. נקווה שישתפר בפלייאין. סך הכל אחרי חזרת הפצועים יש שם אחלה חומר גם העונה.

Re: דני אבדיה נבחר לאולסטאר!

13 אפריל 2026, 18:47

A.Parker כתב:עונה סדירה גדולה שלו. נקווה שישתפר בפלייאין. סך הכל אחרי חזרת הפצועים יש שם אחלה חומר גם העונה.

יש שם אחלה חומר למקומות 8 ומטה..לא רואה אותם בהכרח מגיעים לפלייאוף בסופו של דבר וגם אם כן לא יודע כמה הם יכולים לעשות שם משהו..

Re: דני אבדיה נבחר לאולסטאר!

13 אפריל 2026, 18:49

my man כתב:
A.Parker כתב:עונה סדירה גדולה שלו. נקווה שישתפר בפלייאין. סך הכל אחרי חזרת הפצועים יש שם אחלה חומר גם העונה.

יש שם אחלה חומר למקומות 8 ומטה..לא רואה אותם בהכרח מגיעים לפלייאוף בסופו של דבר וגם אם כן לא יודע כמה הם יכולים לעשות שם משהו..

בפלייאוף לא יוכלו להתקדם גם אם יסיימו 7. עונה הבאה עם לילארד ואולי איזה טרייד הם יהיו חזקים יותר.

Re: דני אבדיה נבחר לאולסטאר!

13 אפריל 2026, 18:52

A.Parker כתב:
my man כתב:
A.Parker כתב:עונה סדירה גדולה שלו. נקווה שישתפר בפלייאין. סך הכל אחרי חזרת הפצועים יש שם אחלה חומר גם העונה.

יש שם אחלה חומר למקומות 8 ומטה..לא רואה אותם בהכרח מגיעים לפלייאוף בסופו של דבר וגם אם כן לא יודע כמה הם יכולים לעשות שם משהו..

בפלייאוף לא יוכלו להתקדם גם אם יסיימו 7. עונה הבאה עם לילארד ואולי איזה טרייד הם יהיו חזקים יותר.

ליליארד יהיה בעונה הבאה בן 36 אחרי קרע באכילס..
הם צריכים כמה טריידים ממש טובים בשביל להרים את הרמה של הסגל הזה.
ג'רו לצורך העניין גם יהיה בן 36 והוא עם חוזה שמן שדי תוקע דברים..
צריך פה החלטות ממש טובות של הג'י אם. לצורך העניין לבחור בבחור סיני בשביל לפתוח שוק לשם זו לא בהכרח ההחלטה הכי טובה.

Re: דני אבדיה נבחר לאולסטאר!

13 אפריל 2026, 19:11

my man כתב:
A.Parker כתב:
my man כתב:
A.Parker כתב:עונה סדירה גדולה שלו. נקווה שישתפר בפלייאין. סך הכל אחרי חזרת הפצועים יש שם אחלה חומר גם העונה.

יש שם אחלה חומר למקומות 8 ומטה..לא רואה אותם בהכרח מגיעים לפלייאוף בסופו של דבר וגם אם כן לא יודע כמה הם יכולים לעשות שם משהו..

בפלייאוף לא יוכלו להתקדם גם אם יסיימו 7. עונה הבאה עם לילארד ואולי איזה טרייד הם יהיו חזקים יותר.

ליליארד יהיה בעונה הבאה בן 36 אחרי קרע באכילס..
הם צריכים כמה טריידים ממש טובים בשביל להרים את הרמה של הסגל הזה.
ג'רו לצורך העניין גם יהיה בן 36 והוא עם חוזה שמן שדי תוקע דברים..
צריך פה החלטות ממש טובות של הג'י אם. לצורך העניין לבחור בבחור סיני בשביל לפתוח שוק לשם זו לא בהכרח ההחלטה הכי טובה.

הסיני באמת בחירה הזויה...
בכדורסל של היום סופרסטארים תורמים משמעותית גם בגיל הזה. אפילו הולידיי נותן אחלה תרומה. אין שם בסיס כדי ללכת עד הסוף, אבל מאמין שיוכלו להיכנס לפלייאוף ולהתקדם אולי קצת.

Re: דני אבדיה נבחר לאולסטאר!

13 אפריל 2026, 19:37

בניגוד למכבי (עם כל הכבוד למקום 11 ביורוליג העונה), שם באמת יש אחלה בסיס. דני, קלינגן, סקוט, שארפ, קמארה זה בסיס מצוין וצעיר לשנים קדימה.

הולידיי אחלה אבל מבוגר כבר כמו שנאמר, ואני לא בטוח איך ליליארד יחזור. אבל עם עוד כמה חיזוקים מדויקים, הם לגמרי יכולים להיות קבוצת פלייאוף (מקום 6 ומעלה) בעונה הבאה.

Re: דני אבדיה נבחר לאולסטאר!

14 אפריל 2026, 02:44

עידן כתב:
Gevaudan כתב:לאחר הניצחון על סקרמנטו, להבנתי הוא שוב eligible לזכייה בפרסי סוף העונה.
השאלה היא כמה הסיכויים שלו גבוהים לקחת את ה-MIP.


הוא יכול לזכות בפרסי סוף העונה, אבל הסיכויים שלו נמוכים מאוד לתואר כלשהו.

אלכסנדר-ווקר מההוקס פייבוריט ברור ובפער עצום לשחקן המשתפר:

https://nba.sport5.co.il/articles.aspx? ... cID=539638

לגבי חמישיית העונה השלישית - הסיכוי שלו אפסי, בתכל'ס 13 או 14 מקומות מובטחים שם. הוא מתחרה על המקום האחרון עם בערך 8-9 שחקנים אחרים.

בכוונה שאלתי, כי נדמה שהרבה מהמהמרים בפולימארקט נוטים לבחור בו משום שרבים מהם חששו שדני יחמיץ את חלון ההזדמנויות ולא יהיה eligible עקב פציעת הגב.

מאז הסיכויים ירדו ל-76% לאלכסנדר-ווקר, ויש המעריכים כי ירדו עוד במידה ופורטלנד תתקבע במקום השביעי על חשבון הפיניקס.

Re: דני אבדיה נבחר לאולסטאר!

14 אפריל 2026, 10:38

Gevaudan כתב:
עידן כתב:
Gevaudan כתב:לאחר הניצחון על סקרמנטו, להבנתי הוא שוב eligible לזכייה בפרסי סוף העונה.
השאלה היא כמה הסיכויים שלו גבוהים לקחת את ה-MIP.


הוא יכול לזכות בפרסי סוף העונה, אבל הסיכויים שלו נמוכים מאוד לתואר כלשהו.

אלכסנדר-ווקר מההוקס פייבוריט ברור ובפער עצום לשחקן המשתפר:

https://nba.sport5.co.il/articles.aspx? ... cID=539638

לגבי חמישיית העונה השלישית - הסיכוי שלו אפסי, בתכל'ס 13 או 14 מקומות מובטחים שם. הוא מתחרה על המקום האחרון עם בערך 8-9 שחקנים אחרים.

בכוונה שאלתי, כי נדמה שהרבה מהמהמרים בפולימארקט נוטים לבחור בו משום שרבים מהם חששו שדני יחמיץ את חלון ההזדמנויות ולא יהיה eligible עקב פציעת הגב.

מאז הסיכויים ירדו ל-76% לאלכסנדר-ווקר, ויש המעריכים כי ירדו עוד במידה ופורטלנד תתקבע במקום השביעי על חשבון הפיניקס.


אני לא מייחס יותר מידי חשיבות לפולימרקט. באתרי הימורים גדולים הסיכוי של אלכסנדר-ווקר עלה אפילו יותר מאז הכתבה בספורט 5 (בערך 92%, כתבה מאתמול). ודני אפילו לא מקום שני בסיכויים:

https://sports.betmgm.com/en/blog/nba/n ... odds-bm23/

הסיפור כנראה סגור לחלוטין, חבל לצפות אחרת ולהתאכזב חח

Re: דני אבדיה נבחר לאולסטאר!

14 אפריל 2026, 16:05

הלילה המשחק אולי הכי חשוב של דני בקריירה. חושש מאוד מהמאץ' אפ שלו מול פיניקס וההגנה הקשוחה שלהם, במשחק מולם בנובמבר דילון ברוקס לדעתי עשה עליו את עבודת השמירה אחד על אחד הכי טובה שראיתי שמישהו עושה עליו העונה. הוא גרם לו המון פעמים לוותר על הכדור, יצר לחץ בלתי פוסק על הובלת הכדור שלו וזה גרם לדני להיות פסיבי והססן. יש גם את השאלה כמה שריקות דני יקבל במשחק בסגנון פלייאוף לכל דבר.

פורטלנד אשכרה משחק אחד מלסיים במקום ה7 ולהימנע בפלייאוף מאוקלוהומה, הישג שכל אחד שם היה חותם עליו לפני העונה. פורטלנד לא נראו טוב מול פיניקס העונה (לא מחשיב את המשחק האחרון שבו כל השחקנים המובילים של פיניקס היו פצועים). יהיה מעניין.

Re: דני אבדיה נבחר לאולסטאר!

14 אפריל 2026, 16:47

זה משחק פלייאוף לכל דבר ועניין
חיה אחרת לגמרי

Re: דני אבדיה נבחר לאולסטאר!

14 אפריל 2026, 16:58

~Box & 1~ כתב:פורטלנד אשכרה משחק אחד מלסיים במקום ה7 ולהימנע בפלייאוף מאוקלוהומה, הישג שכל אחד שם היה חותם עליו לפני העונה. פורטלנד לא נראו טוב מול פיניקס העונה (לא מחשיב את המשחק האחרון שבו כל השחקנים המובילים של פיניקס היו פצועים). יהיה מעניין.


אתה אומר "להימנע מאוקלהומה" כאילו פורטלנד לא חטפו בראש העונה מהספרס (נטולי וומבי וקאסל).

זה לא באמת משנה את מי הן יפגשו בפלייאוף. שתי הקבוצות כמה רמות טובות מעליהם ומשתיהן הן יקבלו בראש סוויפ או אולי ינצחו משחק אחד בסדרה.

מה שחשוב זה עצם ההגעה לפלייאוף כדי לצבור קצת ניסיון שם, זו לא תהיה משימה קלה.

Re: דני אבדיה נבחר לאולסטאר!

14 אפריל 2026, 20:14

עידן כתב:אתה אומר "להימנע מאוקלהומה" כאילו פורטלנד לא חטפו בראש העונה מהספרס (נטולי וומבי וקאסל).

זה לא באמת משנה את מי הן יפגשו בפלייאוף. שתי הקבוצות כמה רמות טובות מעליהם ומשתיהן הן יקבלו בראש סוויפ או אולי ינצחו משחק אחד בסדרה.

מה שחשוב זה עצם ההגעה לפלייאוף כדי לצבור קצת ניסיון שם, זו לא תהיה משימה קלה.

שלושת המשחקים מול הספרס, ביניהם 2 בחוץ, היו צמודים עד לדקות האחרונות. בכולם גם דני היה דומיננטי. מול אוקלוהומה לעומת זאת לפחות במשחקי החוץ, דני נראה כמו צל של עצמו והמשחקים נראו כמו גארבג' טיים אחד גדול. אנחנו לא יודעים איך הם היו מתמודדים מול וומבי, אבל פורטלנד זו אחת הקבוצות הגדולות בליגה, יש להם כלים להקשות עליו. מול שתי הקבוצות האלה הבלייזרס אנדרדוג מובהק אבל מול הספרס לדעתי אפשר לחלום על הפתעה. מול אוקלוהומה זה מרגיש חסר סיכוי.

קודם נגיע לגשר ואז נחצה אותו. פיניקס משוכה קשה מאוד.

Re: דני אבדיה נבחר לאולסטאר!

14 אפריל 2026, 21:17

~Box & 1~ כתב:
עידן כתב:אתה אומר "להימנע מאוקלהומה" כאילו פורטלנד לא חטפו בראש העונה מהספרס (נטולי וומבי וקאסל).

זה לא באמת משנה את מי הן יפגשו בפלייאוף. שתי הקבוצות כמה רמות טובות מעליהם ומשתיהן הן יקבלו בראש סוויפ או אולי ינצחו משחק אחד בסדרה.

מה שחשוב זה עצם ההגעה לפלייאוף כדי לצבור קצת ניסיון שם, זו לא תהיה משימה קלה.

שלושת המשחקים מול הספרס, ביניהם 2 בחוץ, היו צמודים עד לדקות האחרונות. בכולם גם דני היה דומיננטי. מול אוקלוהומה לעומת זאת לפחות במשחקי החוץ, דני נראה כמו צל של עצמו והמשחקים נראו כמו גארבג' טיים אחד גדול. אנחנו לא יודעים איך הם היו מתמודדים מול וומבי, אבל פורטלנד זו אחת הקבוצות הגדולות בליגה, יש להם כלים להקשות עליו. מול שתי הקבוצות האלה הבלייזרס אנדרדוג מובהק אבל מול הספרס לדעתי אפשר לחלום על הפתעה. מול אוקלוהומה זה מרגיש חסר סיכוי.

קודם נגיע לגשר ואז נחצה אותו. פיניקס משוכה קשה מאוד.


מצטער לאכזב, אבל הסיכוי להפתיע כל אחת מהן בסדרת פלייאוף הוא אחד למיליון. הפער בין צמרת המערב לשאר קבוצות הליגה הוא עצום. אם פורטלנד ייקחו משחק או שניים זו כבר תהיה הפתעה.

ובכלל, קודם צריך להגיע לפלייאוף, פורטלנד אנדרדוג כבר במשחק היום.

Re: דני אבדיה נבחר לאולסטאר!

15 אפריל 2026, 07:59

אל תצטער, מגיע להם לחלום בגדול.

דני אבדיה עם משחק הקריירה שלו. 41 נק', 12 אסיס' ו-7 ריבאונדים עם מהלך קלאץ' שניצח לפורטלנד את המשחק מול הפיניקס.
הופעה של אול-סטאר, אבל יותר מזה הופעה של שחקן שמגיע לו לקבל את ה-MIP כ"כ...

Re: דני אבדיה נבחר לאולסטאר!

15 אפריל 2026, 08:45

הילד ענק
לא להאמין

Re: דני אבדיה נבחר לאולסטאר!

15 אפריל 2026, 09:07

Gevaudan כתב:אל תצטער, מגיע להם לחלום בגדול.

דני אבדיה עם משחק הקריירה שלו. 41 נק', 12 אסיס' ו-7 ריבאונדים עם מהלך קלאץ' שניצח לפורטלנד את המשחק מול הפיניקס.
הופעה של אול-סטאר, אבל יותר מזה הופעה של שחקן שמגיע לו לקבל את ה-MIP כ"כ...


אדיר.

מגיע לו לקבל את ה-MIP וגם מקום בחמישייה השלישית של העונה, אבל לצערנו זה לא יקרה אלא אם יהיה איזה נס.

Re: דני אבדיה נבחר לאולסטאר!

15 אפריל 2026, 20:16

משחק מדהים שלו, כל כך הייתי שמח :dance4
מה שכן הוא ופורטלנד צריכים להיות יותר חזקים בהגנה אם רוצים איכשהו להפתיע את סאן אנטוניו

Re: דני אבדיה נבחר לאולסטאר!

15 אפריל 2026, 20:27

איזה משחק אמאלה.
הוא פשוט כוכב על! אולסטאר על מלא מלא!

Re: דני אבדיה נבחר לאולסטאר!

15 אפריל 2026, 20:33

חתיכת הופעה!!

Re: דני אבדיה נבחר לאולסטאר!

15 אפריל 2026, 20:52

אין הרבה משחקים שגורמים לי להיות כל כך אמוציונאלי, הכמה דקות אחרונות שלו כשזה היה נראה שהמשחק לגמרי בורח לפורטלנד ודני לקח על עצמו לגמרי את המשחק, גרמו לי להיות על סף דמעות.

הוא התחיל כל כך הססן ולא מורגש שכבר הרצתי תסריט בראש ש "הוא לא מוכן למעמד הזה עדיין" ו-וואו כמה שהוא התעלה על כל ציפיה.

וזה במשחק שלדעתי רוב שחקני פורטלנד היו מתחת לממוצע שלהם, מול אחת הקבוצות הקשוחות בהגנה.

מדהים מדהים מדהים.

שמעתי כאן את המושג "הופעת אול-סטאר" אבל זה להמעיט בהופעה הזו. זו הופעה שאני מקווה מאוד שתתן לו מקום בחמישיה השלישית של העונה (יותר חשוב מ MIP)
פרסם תגובה