המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991
ankram כתב:איפה איפה?
האיש מתחיל להזכיר את בראין רנדל. להבנתי הוא מבקש 100k על כל משחק שהוא בריא , 11-12 כאלה בשנה.
לא ממליץ לבנות עליו לשנה הבאה.
Sent from my iPhone using Tapatalk
מרסר כתב:ankram כתב:איפה איפה?
האיש מתחיל להזכיר את בראין רנדל. להבנתי הוא מבקש 100k על כל משחק שהוא בריא , 11-12 כאלה בשנה.
לא ממליץ לבנות עליו לשנה הבאה.
Sent from my iPhone using Tapatalk
כבר חודש אומרים שהוא כשיר ותכף הוא עולה לשחק, שחקן פציע מאוד הוא רוצה להישאר ב 700 אלף דולר אין בעיה יותר מזה לא.

my man כתב:קלארק נראה כמו אחד שסגר כבר במקום אחר
felix_r כתב:הייתה לקלארק עליה גדולה בזמן ריצת הניצחונות של מכבי, ועכשיו יש לו ירידה גדולה. ככה זה.
מרסר כתב:felix_r כתב:הייתה לקלארק עליה גדולה בזמן ריצת הניצחונות של מכבי, ועכשיו יש לו ירידה גדולה. ככה זה.
עזוב הליגה פה קקמיקה, גם ביום בינוני הוא צריך להיראות טוב יותר.