דני אבדיה ופורטלנד בפלייאוף

פורום האוהדים של מכבי תל-אביב בכדורסל

המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991

Re: דני אבדיה נבחר לאולסטאר!

הודעהעל ידי ankram » 25 אפריל 2026, 09:03

עידן כתב:
ankram כתב:יש משחק מחר?


Sent from my iPhone using Tapatalk


נכון, ב-22:30 שעון ישראל
מודה, לא ידעתי שמשחקים ככה בפלייאוף. עדיף ככה לדני , כי זאת הזדמנות שלו יחסית מהר לכפר על המשחק המזוויע הזה שלו. פחות זמן להייטרים לטנף.
אבל זה תלוי בו. עוד משחק כזה ובטח עוד הפסד , ישאירו טעם מר בפה לגביו וההייט אליו יגבר.


Sent from my iPhone using Tapatalk
סמל אישי של המשתמש
ankram
 
הודעות: 7913
הצטרף: 05 אפריל 2011, 06:35



Re: דני אבדיה נבחר לאולסטאר!

הודעהעל ידי עידן » 25 אפריל 2026, 09:19

ankram כתב:
עידן כתב:
ankram כתב:יש משחק מחר?


Sent from my iPhone using Tapatalk


נכון, ב-22:30 שעון ישראל
מודה, לא ידעתי שמשחקים ככה בפלייאוף. עדיף ככה לדני , כי זאת הזדמנות שלו יחסית מהר לכפר על המשחק המזוויע הזה שלו. פחות זמן להייטרים לטנף.
אבל זה תלוי בו. עוד משחק כזה ובטח עוד הפסד , ישאירו טעם מר בפה לגביו וההייט אליו יגבר.


Sent from my iPhone using Tapatalk


אני חושב שתמיד בנבא יש משחקים בשעה מוקדמת בימי ראשון. מי ששונא את דני ימשיך לשנוא אותו ולא באמת משנה מה הוא יעשה, חבל לחשוב על זה.

פורטלנד לקחה משחק מהספרס והיא כבר עשתה את שלה בסדרה הזו, להתכחש לזה שספרס כמה רמות מעל פורטלנד זה להתכחש למציאות. מפה כל דבר הוא בונוס והלוואי ויצליחו להפתיע.
עידן
 
הודעות: 6728
הצטרף: 15 יולי 2012, 15:52

Re: דני אבדיה נבחר לאולסטאר!

הודעהעל ידי Gevaudan » 25 אפריל 2026, 09:54

דני במופע נגרות שלדעתי גרם לפורטלנד להפסיד את המשחק.
אני מבין שהוא נפצע ברגל. מצטער בשבילו ומאחל לו בריאות מכל ליבי, אבל אולי זה יהיה נכון לחשוב על סגנון משחק מגוון יותר שלא נגמר בללכת על הקיר בהגנות היריב, באזורים שונים בגוף.
זה משבית לו את הפורמה וגורם לו להחטיא מכל פינה על המגרש. חבל.
נערך לאחרונה על ידי Gevaudan בתאריך 25 אפריל 2026, 14:35, נערך פעם אחת בסך הכל.
Gevaudan
 
הודעות: 897
הצטרף: 16 אוקטובר 2017, 14:13

Re: דני אבדיה נבחר לאולסטאר!

הודעהעל ידי שמואל1 » 25 אפריל 2026, 13:09

משחק מחריד של דני, אולי אחד הגרועים שלו בקריירה. חבל שזה קורה בפלייאוף משחק שני ברציפות, זה לא מוציא לו שם טוב.
דני נראה כבד ועצבני. הוא חייב לעשות סוויץ' בראש, ואולי לנסות פחות להכריח אם לא הולך.
תמונה
סמל אישי של המשתמש
שמואל1
חבר צוות
 
הודעות: 43796
הצטרף: 08 אפריל 2011, 16:14

Re: דני אבדיה ופורטלנד בפלייאוף

הודעהעל ידי A.Parker » 25 אפריל 2026, 22:37

חבל, חשבתי שיקחו את זה
A.Parker
 
הודעות: 11801
הצטרף: 26 אוגוסט 2018, 22:59

Re: דני אבדיה ופורטלנד בפלייאוף

הודעהעל ידי ~Box & 1~ » 26 אפריל 2026, 00:40

הופעה על סף הבלתי נסלחת של דני וטיאגו ספליטר.

כמה זריקות קרובות לסל אפשר להחטיא? איפה הטאץ'?

איך אתה רואה שהספרס כמעט מחצית שניה בסמול בול ואתה מתעסק בשופטים ובלמסור לשחקנים אחרים לא כ"כ פנויים על קו השלוש במקום לחסל את השחקנים הנמוכים של הספרס בדרך לסל?

ואיפה טיאגו המטומטם הזה שבמקום לנצל את 3 העבירות המוקדמות של פוקס ולהמשיך לבודד את דני עליו, לא מורה להתקיף את פוקס בכלל, וכשהם עברו לסמול בול במקום לנצל את משחק החדירות של דני, מאפשר לקבוצה שלו לקחת כל כך הרבה זריקות קשות מבחוץ?

הופעה מחרידה של דני ושל ספליטר.

ברמה כזו שרק אם הם ינצחו את שני המשחקים הבאים (עם וומבי) זה ישכיח את זה.
~Box & 1~
 
הודעות: 1526
הצטרף: 31 אוקטובר 2011, 20:50

Re: דני אבדיה ופורטלנד בפלייאוף

הודעהעל ידי ~Box & 1~ » 26 אפריל 2026, 22:26

עוד מעט מתחיל משחק 4 בין פורטלנד לסן אנטוניו.

החייזר הצרפתי כשיר לשחק.

נקווה מאוד למשחק טוב של אבדיה הפעם. וגם של פורטלנד.
~Box & 1~
 
הודעות: 1526
הצטרף: 31 אוקטובר 2011, 20:50

Re: דני אבדיה ופורטלנד בפלייאוף

הודעהעל ידי A.Parker » 26 אפריל 2026, 23:01

כל כך מביך ששימי ריגר "פרשן"
A.Parker
 
הודעות: 11801
הצטרף: 26 אוגוסט 2018, 22:59

Re: דני אבדיה ופורטלנד בפלייאוף

הודעהעל ידי A.Parker » 26 אפריל 2026, 23:20

כשדיברתי על קלינגן דיברתי על זה. הוא לא ממש יעיל וגם לא איזה שומר מעולה. הדקות של פורטלנד עם וויליאמס טובות יותר כי הוא נותן תפוקה משמעותית בהגנה. לא שאני חושב שקלינגן לא טוב, ובטוח שהוא עוד ישתפר, אבל הוא חד מימדי כרגע בעיני.
A.Parker
 
הודעות: 11801
הצטרף: 26 אוגוסט 2018, 22:59

Re: דני אבדיה ופורטלנד בפלייאוף

הודעהעל ידי ~Box & 1~ » 26 אפריל 2026, 23:29

אין ספק שקלינגן מהמאכזבים ביותר של פורטלנד עד כה. רוברט ווילאימס הרבה יותר דינמי ואתלטי וזה מתאים יותר מול קבוצה אתלטית כמו הספרס.

רק רבע שני כרגע, אבל אם כבר מאכזבים, דני גם ברשימה הזו עד כה.

לא אוהב את הגישה שלו של להיות צדיק יותר מהאפיפיור ולברוח מהכדור "כדי שכולם יכנסו למשחק". כוכב הקבוצה צריך להראות נוכחות, לא להקריב אותה.

נקווה שיתעורר. זה משחק על החיים של פורטלנד.
~Box & 1~
 
הודעות: 1526
הצטרף: 31 אוקטובר 2011, 20:50

Re: דני אבדיה ופורטלנד בפלייאוף

הודעהעל ידי שמואל1 » 26 אפריל 2026, 23:56

מחצית לא רעה של אבדיה.
לא מכריח כמו במשחק הראשון ונותן למשחק לבוא אליו.
תמונה
סמל אישי של המשתמש
שמואל1
חבר צוות
 
הודעות: 43796
הצטרף: 08 אפריל 2011, 16:14

Re: דני אבדיה ופורטלנד בפלייאוף

הודעהעל ידי Blazergun » 27 אפריל 2026, 05:37

הסדרה הזו גרמה לי לאחל לכך שלו דורט יעשה הגנה מיוחדת על וומבי וקאסל. איזה שחקנים מאוסים.

בכל מקרה, דני והולידיי היחידים שהופיעו למשחק הזה וספליטר מוכיח פעם אחר פעם שהוא פשוט לא זה.


סקוט חזר למימדים הטבעיים שלו וכרגע הוא פשוט שארפ 2.0 רק עם קצת יותר קשיחות ורגש.

קלינגר באמת האכזבה של הפלייאוף הזה - לץמילא אם היה לא מורגש הבן אדם פשוט נזק על המגרש - אבל לפחות נתנחם בכך שזו רק העונה השנייה שלו בליגה.

גרנט הוא פשוט טרוריסט כדורסל, באמת שבסדרה הזאתי זה עשה לי פלאשבקים לימים עם ירדן בריכה.

דני אולי יכל לעשות יותר ולאבד גם קצת פחות אבל זה היה משחק נורמלי ויעיל שלו - זה לא אשמתו שאין כמעט אף אחד לצידו בקבוצה ושזו קבוצה שגם פשוט לא מתאימה לו בכך שכל אחד שם נגר יותר מהשני.


אחרי הפלייאוף לפורטלנד יהיה הרבה מה לחשוב עליו, וספויילר - אני לא בטוח שיאניס זה התשובה.
סמל אישי של המשתמש
Blazergun
 
הודעות: 483
הצטרף: 12 יולי 2019, 08:04

Re: דני אבדיה ופורטלנד בפלייאוף

הודעהעל ידי my man » 27 אפריל 2026, 08:32

דני בהחלט היה יכול וצריך לקחת על עצמו יותר בשני המשחקים האחרונים ברמה שגרמה לי לתלוש את השיער אתמול בלילה..
אבל זה לא מוריד כהוא זה מכך שהסגל הזה פשוט חלש במקרה הטוב וטיפש במקרה הרע
"אם נחרבנו ונחרב העולם עמנו, על ידי שנאת חינם, נשוב להיבנות והעולם עמנו ייבנה, על ידי אהבת חינם!" (הראי"ה קוק)
סמל אישי של המשתמש
my man
 
הודעות: 31661
הצטרף: 31 אוקטובר 2014, 05:21
מיקום: #תמכרו

Re: דני אבדיה ופורטלנד בפלייאוף

הודעהעל ידי עידן » 27 אפריל 2026, 09:09

אתם ממש מגזימים פה. הסגל של פורטלנד לא כזה "מחריד" ו"חלש". זה סגל של קבוצת מרכז טבלה במערב, ומה לעשות שהפער בין רוב המערב לאוקלהומה+ספרס הוא פער עצום?

הסגל של פורטלנד ברובו הוא צעיר ועם מעט מאוד (ליתר דיוק: אפס) ניסיון פלייאוף. הציפיות שפורטלנד ינצחו את הסדרה היו לא ריאליות בלשון המעטה ואמרתי את זה פה לפני שהסדרה התחילה. הניצחון על הסאנס (שהם קבוצה ברמה של פורטלנד) סינוור פה אנשים כנראה.

הם ללא ספק צריכים לעשות כמה טריידים ומהלכים לקראת העונה הבאה. הם בחרו סנטר רוקי שכרגע משחק ברמת יורוקאפ, השיגו בטרייד את ויט קרייצ'י שכרגע נראה כמו כלום ושום דבר, וגם שאר שחקני קצה הרוטציה הם ברמת קבוצת אמצע טבלה ביורוליג במקרה הטוב (סיסוקו, וסלי, מארי ושות'). אבל הבסיס בעיני אחלה וצריך לצבור ניסיון ולהמשיך להתפתח.

אם יעשו את המהלכים הנכונים+ליליארד יחזור ב-75% יכולת לפחות - העונה הבאה יכולה להיות טובה בהרבה. אבל שוב, שלא יהיו אשליות, זה תהליך. טובה בהרבה = לסיים מקום 5-6 בליגה ולעבור סיבוב פלייאוף אחד. לת'אנדר זה לקח 4-5 עונות של בנייה.
עידן
 
הודעות: 6728
הצטרף: 15 יולי 2012, 15:52

Re: דני אבדיה ופורטלנד בפלייאוף

הודעהעל ידי עידן » 27 אפריל 2026, 09:13

Blazergun כתב:גרנט הוא פשוט טרוריסט כדורסל, באמת שבסדרה הזאתי זה עשה לי פלאשבקים לימים עם ירדן בריכה.


תסביר לי רגע ברצינות - למה?

ראיתי את המשחק, לא ראיתי שהוא הכריח שום דבר. הוא סיים באחוזים טובים מאוד מהשדה (50%), לא לקח הרבה זריקות בכלל, איבד כולה כדור אחד וסיים עם הפלוס-מינוס הכי גבוה בפורטלנד.

איפה הוא ואיפה ג'ורדן פול האיום שהשווית אליו?
עידן
 
הודעות: 6728
הצטרף: 15 יולי 2012, 15:52

Re: דני אבדיה ופורטלנד בפלייאוף

הודעהעל ידי ~Box & 1~ » 27 אפריל 2026, 10:17

my man כתב:דני בהחלט היה יכול וצריך לקחת על עצמו יותר בשני המשחקים האחרונים ברמה שגרמה לי לתלוש את השיער אתמול בלילה..

+1

אם יש צד חיובי בלחוות פלייאוף בפעם הראשונה דווקא מול קבוצת הגנה מצויינת כמו סן אנטוניו זה שהיא מחדדת עבור דני יותר מ82 משחקי עונה סדירה ביחד על מה הוא צריך לעבוד חזק בקיץ כדי לעשות קפיצת מדרגה נוספת בעונה הבאה.

זה יצטרך לקרות גם בפן המנטלי (יש הבדל עצום בפן המנטלי בין לתפקד כשחקן אופציה ראשונה בהתקפה, לבין אופציה 2-3) וגם בפן של כישורי משחק, כשבראש ובראשונה החשיבות ללמוד לחדור שמאלה כמעט כמו ימינה. סן אנטוניו ביססה את כל תוכנית ההגנה שלה מולו על סגירת נתיב ימין שלו וזה גרם לו לעבוד פי 2 יותר קשה עבור כל סל.

בהתחשב בזה שזו היתה העונה הראשונה שלו כאופציה ראשונה בהתקפה, אני סקרן מאוד לראות על איזה דברים הוא ישים דגש הפעם באימוני הקיץ שלו.
~Box & 1~
 
הודעות: 1526
הצטרף: 31 אוקטובר 2011, 20:50

Re: דני אבדיה ופורטלנד בפלייאוף

הודעהעל ידי my man » 27 אפריל 2026, 10:54

עידן כתב:
Blazergun כתב:גרנט הוא פשוט טרוריסט כדורסל, באמת שבסדרה הזאתי זה עשה לי פלאשבקים לימים עם ירדן בריכה.


תסביר לי רגע ברצינות - למה?

ראיתי את המשחק, לא ראיתי שהוא הכריח שום דבר. הוא סיים באחוזים טובים מאוד מהשדה (50%), לא לקח הרבה זריקות בכלל, איבד כולה כדור אחד וסיים עם הפלוס-מינוס הכי גבוה בפורטלנד.

איפה הוא ואיפה ג'ורדן פול האיום שהשווית אליו?

יכול להיות שהוא התכוון לשיידון שארפ או סקוט
"אם נחרבנו ונחרב העולם עמנו, על ידי שנאת חינם, נשוב להיבנות והעולם עמנו ייבנה, על ידי אהבת חינם!" (הראי"ה קוק)
סמל אישי של המשתמש
my man
 
הודעות: 31661
הצטרף: 31 אוקטובר 2014, 05:21
מיקום: #תמכרו

Re: דני אבדיה ופורטלנד בפלייאוף

הודעהעל ידי עידן » 27 אפריל 2026, 11:24

my man כתב:
עידן כתב:
Blazergun כתב:גרנט הוא פשוט טרוריסט כדורסל, באמת שבסדרה הזאתי זה עשה לי פלאשבקים לימים עם ירדן בריכה.


תסביר לי רגע ברצינות - למה?

ראיתי את המשחק, לא ראיתי שהוא הכריח שום דבר. הוא סיים באחוזים טובים מאוד מהשדה (50%), לא לקח הרבה זריקות בכלל, איבד כולה כדור אחד וסיים עם הפלוס-מינוס הכי גבוה בפורטלנד.

איפה הוא ואיפה ג'ורדן פול האיום שהשווית אליו?

יכול להיות שהוא התכוון לשיידון שארפ או סקוט


אולי סקוט שבאמת היה ביום נוראי, אבל הוא לקח בסה"כ 7 זריקות מהשדה, עם איבוד כדור בודד. יכול להיות שזה הרגיש יותר כי הוא באמת לא קלע כלום, אבל זה בשום צורה לא קרוב לג'ורדן פול חחח.

שארפ בקושי שיחק, כולה 13 דקות. קלע 50% מהשדה עם 6 זריקות. גם הוא רק עם איבוד בודד.
עידן
 
הודעות: 6728
הצטרף: 15 יולי 2012, 15:52

Re: דני אבדיה ופורטלנד בפלייאוף

הודעהעל ידי omerk » 27 אפריל 2026, 11:51

עלה לסן אנטוניו יותר מדי ובמיוחד לאדון השרוך הצרפתי. חבורה שחצנית, דוחה ובלתי נסבלת.
מאחל לוומבי קריירה מלאה בפציעות ואכזבות. מישהו צריך לכפכף דחוף אותו ואת קאסל. כ"כ שונים באופי מהשושלת האגדית של דאנקן, פארקר, ג'ינובלי. אפס קלאס
omerk
 
הודעות: 1932
הצטרף: 05 אפריל 2011, 15:53

Re: דני אבדיה ופורטלנד בפלייאוף

הודעהעל ידי עידן » 27 אפריל 2026, 12:46

omerk כתב:עלה לסן אנטוניו יותר מדי ובמיוחד לאדון השרוך הצרפתי. חבורה שחצנית, דוחה ובלתי נסבלת.
מאחל לוומבי קריירה מלאה בפציעות ואכזבות. מישהו צריך לכפכף דחוף אותו ואת קאסל. כ"כ שונים באופי מהשושלת האגדית של דאנקן, פארקר, ג'ינובלי. אפס קלאס


למה לכל הרוחות לאחל פציעה לשחקן, מה נסגר איתך? מה וומבי כבר עשה?
עידן
 
הודעות: 6728
הצטרף: 15 יולי 2012, 15:52

הקודםהבא

חזור אל פורום אוהדים

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: felix_r, Google Adsense [Bot] ו־77 אורחים