דני אבדיה ופורטלנד בפלייאוף

פורום האוהדים של מכבי תל-אביב בכדורסל

המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991

Re: דני אבדיה ופורטלנד בפלייאוף

הודעהעל ידי omerk » 27 אפריל 2026, 12:50

עידן כתב:
omerk כתב:עלה לסן אנטוניו יותר מדי ובמיוחד לאדון השרוך הצרפתי. חבורה שחצנית, דוחה ובלתי נסבלת.
מאחל לוומבי קריירה מלאה בפציעות ואכזבות. מישהו צריך לכפכף דחוף אותו ואת קאסל. כ"כ שונים באופי מהשושלת האגדית של דאנקן, פארקר, ג'ינובלי. אפס קלאס


למה לכל הרוחות לאחל פציעה לשחקן, מה נסגר איתך? מה וומבי כבר עשה?

אני לא אוהב אותו ואני חושב שהוא חתיכת דוש.

יש לו איזה משהו נגד דני עוד משבוע האולסטארס שאמר שמה מאפיין אותו זה שהוא foul baiter וזה כשהבנאדם איתך באותה קבוצה במערב. אתמול הוא חיפש כל הזדמנות להתגרות בו ולהתסיס, בין אם זה אחרי הבלוק ששם לדני ואח"כ כשדני יצא בשש עבירות הוא מחא כפיים בהתרסה. זה רק דוגמאות כן? לא על זה כל השנאה שלי אליו, פשוט רואים עליו שהוא אדם מאד שחצן ומסריח.
נערך לאחרונה על ידי omerk בתאריך 27 אפריל 2026, 12:56, נערך פעם אחת בסך הכל.
omerk
 
הודעות: 1932
הצטרף: 05 אפריל 2011, 15:53



Re: דני אבדיה ופורטלנד בפלייאוף

הודעהעל ידי עידן » 27 אפריל 2026, 12:54

omerk כתב:
עידן כתב:
omerk כתב:עלה לסן אנטוניו יותר מדי ובמיוחד לאדון השרוך הצרפתי. חבורה שחצנית, דוחה ובלתי נסבלת.
מאחל לוומבי קריירה מלאה בפציעות ואכזבות. מישהו צריך לכפכף דחוף אותו ואת קאסל. כ"כ שונים באופי מהשושלת האגדית של דאנקן, פארקר, ג'ינובלי. אפס קלאס


למה לכל הרוחות לאחל פציעה לשחקן, מה נסגר איתך? מה וומבי כבר עשה?

אני לא אוהב אותו ואני חושב שהוא חתיכת דוש.


הוא דווקא החמיא לפורטלנד לפני הסדרה.

וגם אם לא - אז מה? על זה לאחל לשחקן להיפצע? 99% מהשחקנים בנבא הם שחצנים. זה אופי די דרוש בליגה הזו.

הגזמת אבל ממש
עידן
 
הודעות: 6728
הצטרף: 15 יולי 2012, 15:52

Re: דני אבדיה ופורטלנד בפלייאוף

הודעהעל ידי omerk » 27 אפריל 2026, 12:57

עידן כתב:
omerk כתב:
עידן כתב:
omerk כתב:עלה לסן אנטוניו יותר מדי ובמיוחד לאדון השרוך הצרפתי. חבורה שחצנית, דוחה ובלתי נסבלת.
מאחל לוומבי קריירה מלאה בפציעות ואכזבות. מישהו צריך לכפכף דחוף אותו ואת קאסל. כ"כ שונים באופי מהשושלת האגדית של דאנקן, פארקר, ג'ינובלי. אפס קלאס


למה לכל הרוחות לאחל פציעה לשחקן, מה נסגר איתך? מה וומבי כבר עשה?

אני לא אוהב אותו ואני חושב שהוא חתיכת דוש.


הוא דווקא החמיא לפורטלנד לפני הסדרה.

וגם אם לא - אז מה? על זה לאחל לשחקן להיפצע? 99% מהשחקנים בנבא הם שחצנים. זה אופי די דרוש בליגה הזו.

הגזמת אבל ממש

החמיא לפורטלנד אבל יש לו משהו נגד דני לא יודע מה.
לא הבנתי מה הטהרנות הזאת. אתה מאחל לכל אדם בעולם שיהיה לו טוב עם מרשמלו וקשת בענן? יש אנשים דוחים ואין לי בעיה לאחל להם להכשל בחיים.
למה שחקן כדורסל הוא קדוש יותר מכל אדם אחר שאסור להגיד כלום?
omerk
 
הודעות: 1932
הצטרף: 05 אפריל 2011, 15:53

Re: דני אבדיה ופורטלנד בפלייאוף

הודעהעל ידי עידן » 27 אפריל 2026, 13:24

omerk כתב:
עידן כתב:
omerk כתב:
עידן כתב:
omerk כתב:עלה לסן אנטוניו יותר מדי ובמיוחד לאדון השרוך הצרפתי. חבורה שחצנית, דוחה ובלתי נסבלת.
מאחל לוומבי קריירה מלאה בפציעות ואכזבות. מישהו צריך לכפכף דחוף אותו ואת קאסל. כ"כ שונים באופי מהשושלת האגדית של דאנקן, פארקר, ג'ינובלי. אפס קלאס


למה לכל הרוחות לאחל פציעה לשחקן, מה נסגר איתך? מה וומבי כבר עשה?

אני לא אוהב אותו ואני חושב שהוא חתיכת דוש.


הוא דווקא החמיא לפורטלנד לפני הסדרה.

וגם אם לא - אז מה? על זה לאחל לשחקן להיפצע? 99% מהשחקנים בנבא הם שחצנים. זה אופי די דרוש בליגה הזו.

הגזמת אבל ממש

החמיא לפורטלנד אבל יש לו משהו נגד דני לא יודע מה.
לא הבנתי מה הטהרנות הזאת. אתה מאחל לכל אדם בעולם שיהיה לו טוב עם מרשמלו וקשת בענן? יש אנשים דוחים ואין לי בעיה לאחל להם להכשל בחיים.
למה שחקן כדורסל הוא קדוש יותר מכל אדם אחר שאסור להגיד כלום?


מותר לך להגיד מה שאתה רוצה, שחקני כדורסל לא קדושים בכלל, אבל הם בדיוק זה - כולה שחקני כדורסל. לא מדובר פה באיזה מנהיג מדינה שקורא להשמדת ישראל.

תאחל לו להיכשל אם אתה כל כך שונא אותו משום מה, אבל הפריע לי אישית שאתה מאחל לבן אדם להיפצע, זה הכל.
עידן
 
הודעות: 6728
הצטרף: 15 יולי 2012, 15:52

Re: דני אבדיה ופורטלנד בפלייאוף

הודעהעל ידי omerk » 27 אפריל 2026, 13:32

עידן כתב:
omerk כתב:
עידן כתב:
omerk כתב:
עידן כתב:
למה לכל הרוחות לאחל פציעה לשחקן, מה נסגר איתך? מה וומבי כבר עשה?

אני לא אוהב אותו ואני חושב שהוא חתיכת דוש.


הוא דווקא החמיא לפורטלנד לפני הסדרה.

וגם אם לא - אז מה? על זה לאחל לשחקן להיפצע? 99% מהשחקנים בנבא הם שחצנים. זה אופי די דרוש בליגה הזו.

הגזמת אבל ממש

החמיא לפורטלנד אבל יש לו משהו נגד דני לא יודע מה.
לא הבנתי מה הטהרנות הזאת. אתה מאחל לכל אדם בעולם שיהיה לו טוב עם מרשמלו וקשת בענן? יש אנשים דוחים ואין לי בעיה לאחל להם להכשל בחיים.
למה שחקן כדורסל הוא קדוש יותר מכל אדם אחר שאסור להגיד כלום?


מותר לך להגיד מה שאתה רוצה, שחקני כדורסל לא קדושים בכלל, אבל הם בדיוק זה - כולה שחקני כדורסל. לא מדובר פה באיזה מנהיג מדינה שקורא להשמדת ישראל.

תאחל לו להיכשל אם אתה כל כך שונא אותו משום מה, אבל הפריע לי אישית שאתה מאחל לבן אדם להיפצע, זה הכל.

כנראה אנחנו רואים את זה אחרת.
בכל אופן, לא התכוונתי עכשיו לאחל לו שיהיה נכה ופצוע ויכאב לו ויסבול, פשוט שהקריירה שלו תהיה מלאה בפציעות טורדניות שידפקו אותו ויחזירו אותו לקרקע. זורם גם על תרחיש שיכשל בלי להפצע, אבל עם רמת הכישרון והחריגות הפיזית, זה פשוט לא נראה לי ריאלי.
omerk
 
הודעות: 1932
הצטרף: 05 אפריל 2011, 15:53

Re: דני אבדיה ופורטלנד בפלייאוף

הודעהעל ידי toja27 » 27 אפריל 2026, 13:32

A.Parker כתב:כל כך מביך ששימי ריגר "פרשן"

אחלה שימי ריגר.
סמל אישי של המשתמש
toja27
 
הודעות: 10785
הצטרף: 13 נובמבר 2012, 15:23
מיקום: היכנשהו על כדור הארץ, לא בטוח.

Re: דני אבדיה ופורטלנד בפלייאוף

הודעהעל ידי toja27 » 27 אפריל 2026, 13:34

omerk כתב:
עידן כתב:
omerk כתב:עלה לסן אנטוניו יותר מדי ובמיוחד לאדון השרוך הצרפתי. חבורה שחצנית, דוחה ובלתי נסבלת.
מאחל לוומבי קריירה מלאה בפציעות ואכזבות. מישהו צריך לכפכף דחוף אותו ואת קאסל. כ"כ שונים באופי מהשושלת האגדית של דאנקן, פארקר, ג'ינובלי. אפס קלאס


למה לכל הרוחות לאחל פציעה לשחקן, מה נסגר איתך? מה וומבי כבר עשה?

אני לא אוהב אותו ואני חושב שהוא חתיכת דוש.

יש לו איזה משהו נגד דני עוד משבוע האולסטארס שאמר שמה מאפיין אותו זה שהוא foul baiter וזה כשהבנאדם איתך באותה קבוצה במערב. אתמול הוא חיפש כל הזדמנות להתגרות בו ולהתסיס, בין אם זה אחרי הבלוק ששם לדני ואח"כ כשדני יצא בשש עבירות הוא מחא כפיים בהתרסה. זה רק דוגמאות כן? לא על זה כל השנאה שלי אליו, פשוט רואים עליו שהוא אדם מאד שחצן ומסריח.

גם עליי עשה רושם של שחצן משהו.
סמל אישי של המשתמש
toja27
 
הודעות: 10785
הצטרף: 13 נובמבר 2012, 15:23
מיקום: היכנשהו על כדור הארץ, לא בטוח.

Re: דני אבדיה ופורטלנד בפלייאוף

הודעהעל ידי my man » 27 אפריל 2026, 13:47

עידן כתב:אתם ממש מגזימים פה. הסגל של פורטלנד לא כזה "מחריד" ו"חלש". זה סגל של קבוצת מרכז טבלה במערב, ומה לעשות שהפער בין רוב המערב לאוקלהומה+ספרס הוא פער עצום?

הסגל של פורטלנד ברובו הוא צעיר ועם מעט מאוד (ליתר דיוק: אפס) ניסיון פלייאוף. הציפיות שפורטלנד ינצחו את הסדרה היו לא ריאליות בלשון המעטה ואמרתי את זה פה לפני שהסדרה התחילה. הניצחון על הסאנס (שהם קבוצה ברמה של פורטלנד) סינוור פה אנשים כנראה.

הם ללא ספק צריכים לעשות כמה טריידים ומהלכים לקראת העונה הבאה. הם בחרו סנטר רוקי שכרגע משחק ברמת יורוקאפ, השיגו בטרייד את ויט קרייצ'י שכרגע נראה כמו כלום ושום דבר, וגם שאר שחקני קצה הרוטציה הם ברמת קבוצת אמצע טבלה ביורוליג במקרה הטוב (סיסוקו, וסלי, מארי ושות'). אבל הבסיס בעיני אחלה וצריך לצבור ניסיון ולהמשיך להתפתח.

אם יעשו את המהלכים הנכונים+ליליארד יחזור ב-75% יכולת לפחות - העונה הבאה יכולה להיות טובה בהרבה. אבל שוב, שלא יהיו אשליות, זה תהליך. טובה בהרבה = לסיים מקום 5-6 בליגה ולעבור סיבוב פלייאוף אחד. לת'אנדר זה לקח 4-5 עונות של בנייה.

לי אישית לא היו בכלל ציפיות מהסדרה הזו. מי שעקב העונה אפילו מעט על הליגה יודע מה פערי הרמות.
אבל בחיאתתתתתת שני משחקים ברצף בבית לאבד יתרון דו ספרתי (19 רגע לפני המחצית אתמול) בכל כך מעט דקות בלי שאף אחד מתעלה אפילו לרגע בשביל לעצור את המפולת אז כן זה מתסכל בטירוף - בטח שאנחנו כבר ראינו מה דני מסוגל להביא במאני טיים. תסכול בקיצור.
וכן יש חוסרים די גדולים בסגל הזה - אין קלעי יציב אפילו לא אחד. אין גבוה דומיננטי יציב..אייקיו כדורסל בכללי די נמוך למעט דני וג'רו.
הסגל הזה דורש חיזוקים רציניים בשביל להתמודד על מקומות גבוהים יותר בהמשך..
"אם נחרבנו ונחרב העולם עמנו, על ידי שנאת חינם, נשוב להיבנות והעולם עמנו ייבנה, על ידי אהבת חינם!" (הראי"ה קוק)
סמל אישי של המשתמש
my man
 
הודעות: 31661
הצטרף: 31 אוקטובר 2014, 05:21
מיקום: #תמכרו

Re: דני אבדיה ופורטלנד בפלייאוף

הודעהעל ידי עידן » 27 אפריל 2026, 14:22

my man כתב:
עידן כתב:אתם ממש מגזימים פה. הסגל של פורטלנד לא כזה "מחריד" ו"חלש". זה סגל של קבוצת מרכז טבלה במערב, ומה לעשות שהפער בין רוב המערב לאוקלהומה+ספרס הוא פער עצום?

הסגל של פורטלנד ברובו הוא צעיר ועם מעט מאוד (ליתר דיוק: אפס) ניסיון פלייאוף. הציפיות שפורטלנד ינצחו את הסדרה היו לא ריאליות בלשון המעטה ואמרתי את זה פה לפני שהסדרה התחילה. הניצחון על הסאנס (שהם קבוצה ברמה של פורטלנד) סינוור פה אנשים כנראה.

הם ללא ספק צריכים לעשות כמה טריידים ומהלכים לקראת העונה הבאה. הם בחרו סנטר רוקי שכרגע משחק ברמת יורוקאפ, השיגו בטרייד את ויט קרייצ'י שכרגע נראה כמו כלום ושום דבר, וגם שאר שחקני קצה הרוטציה הם ברמת קבוצת אמצע טבלה ביורוליג במקרה הטוב (סיסוקו, וסלי, מארי ושות'). אבל הבסיס בעיני אחלה וצריך לצבור ניסיון ולהמשיך להתפתח.

אם יעשו את המהלכים הנכונים+ליליארד יחזור ב-75% יכולת לפחות - העונה הבאה יכולה להיות טובה בהרבה. אבל שוב, שלא יהיו אשליות, זה תהליך. טובה בהרבה = לסיים מקום 5-6 בליגה ולעבור סיבוב פלייאוף אחד. לת'אנדר זה לקח 4-5 עונות של בנייה.

לי אישית לא היו בכלל ציפיות מהסדרה הזו. מי שעקב העונה אפילו מעט על הליגה יודע מה פערי הרמות.
אבל בחיאתתתתתת שני משחקים ברצף בבית לאבד יתרון דו ספרתי (19 רגע לפני המחצית אתמול) בכל כך מעט דקות בלי שאף אחד מתעלה אפילו לרגע בשביל לעצור את המפולת אז כן זה מתסכל בטירוף - בטח שאנחנו כבר ראינו מה דני מסוגל להביא במאני טיים. תסכול בקיצור.
וכן יש חוסרים די גדולים בסגל הזה - אין קלעי יציב אפילו לא אחד. אין גבוה דומיננטי יציב..אייקיו כדורסל בכללי די נמוך למעט דני וג'רו.
הסגל הזה דורש חיזוקים רציניים בשביל להתמודד על מקומות גבוהים יותר בהמשך..


איבוד היתרון הדו ספרתי לא מפתיע אותי. כדורסל זה משחק של ריצות, וצפיתי גם אתמול שהספרס ייתנו ריצה אחרי שנראו רע במחצית הראשונה. זה חלק מפערי הרמות שהם באמת גדולים מאוד. הספרס צריכים קצת ללחוץ על הדוושה והם אמורים לנצח את פורטלנד, אין מה לעשות. ככה היה גם במשחקים ביניהם בעונה הסדירה בגדול.

לגבי הסגל אני מסכים איתך. אני כן חושב שיש בסיס טוב מאוד, גם אם לפלייאוף הנוכחי רובם לא הגיעו, אבל אין ספק שצריכים לעשות לא מעט שינויים ושיפורים.
עידן
 
הודעות: 6728
הצטרף: 15 יולי 2012, 15:52

Re: דני אבדיה ופורטלנד בפלייאוף

הודעהעל ידי omerk » 27 אפריל 2026, 15:53

לא צריך להפנות פה אצבע מאשימה לגבי האחריות על ההפסד בסדרה הזאת ואין טעם לנתח יותר מדי את האיבוד של ההפרש. זה הכל עניין של ניסיון ובגרות, שאין לקבוצה הזאת עדיין. מעטים מאד יחידי הסגולה שמגיעים פעם ראשונה לפלייאוף ומככבים, ולא כל שחקן עם כישרון שנתן עונה טובה יכול לעשות את זה (אפילו הרוב לא).

דני והולידיי הגיעו לסדרה. על הולידיי אין מה להרחיב זה וטרן וקבלן תארים שיודע בדיוק מה זה פלייאוף. אצל דני זה אמנם פלייאוף ראשון, אבל נראה לי השילוב של אופי בוגר והעובדה שהוא משחק ברמה מקצוענית כבר הרבה שנים יחסית לגילו, כולל משחקים גדולים על תארים וטורנירים של הנבחרת הצעירה והבוגרת בהם היה הבורג המרכזי. כל שאר הסגל של פורטלנד זה פשוט ילדים שהגיעו מהקולג' ואין להם מושג מה זה המעמד הזה, בשילוב מועדון שאין לו יותר מדי היסטוריה של הישגים ופלייאוף, בטח בשנים האחרונות. גם הספרס לא היו קונטנדורים בשנתיים הראשונות של וומבי
omerk
 
הודעות: 1932
הצטרף: 05 אפריל 2011, 15:53

Re: דני אבדיה ופורטלנד בפלייאוף

הודעהעל ידי Blazergun » 27 אפריל 2026, 16:06

עידן כתב:
Blazergun כתב:גרנט הוא פשוט טרוריסט כדורסל, באמת שבסדרה הזאתי זה עשה לי פלאשבקים לימים עם ירדן בריכה.


תסביר לי רגע ברצינות - למה?

ראיתי את המשחק, לא ראיתי שהוא הכריח שום דבר. הוא סיים באחוזים טובים מאוד מהשדה (50%), לא לקח הרבה זריקות בכלל, איבד כולה כדור אחד וסיים עם הפלוס-מינוס הכי גבוה בפורטלנד.

איפה הוא ואיפה ג'ורדן פול האיום שהשווית אליו?



אני מדבר על כל הסדרה - מה לעזאזל מעניין שהוא נתן משחק נורמלי אחד שבו הוא לא מחרב?
סמל אישי של המשתמש
Blazergun
 
הודעות: 483
הצטרף: 12 יולי 2019, 08:04

Re: דני אבדיה ופורטלנד בפלייאוף

הודעהעל ידי עידן » 27 אפריל 2026, 16:24

Blazergun כתב:
עידן כתב:
Blazergun כתב:גרנט הוא פשוט טרוריסט כדורסל, באמת שבסדרה הזאתי זה עשה לי פלאשבקים לימים עם ירדן בריכה.


תסביר לי רגע ברצינות - למה?

ראיתי את המשחק, לא ראיתי שהוא הכריח שום דבר. הוא סיים באחוזים טובים מאוד מהשדה (50%), לא לקח הרבה זריקות בכלל, איבד כולה כדור אחד וסיים עם הפלוס-מינוס הכי גבוה בפורטלנד.

איפה הוא ואיפה ג'ורדן פול האיום שהשווית אליו?



אני מדבר על כל הסדרה - מה לעזאזל מעניין שהוא נתן משחק נורמלי אחד שבו הוא לא מחרב?


הוא היה בסדר גם בשאר הסדרה ממה שראיתי. המשחק היחיד שהיה ממש חלש בו היה משחק הניצחון של פורטלנד.
עידן
 
הודעות: 6728
הצטרף: 15 יולי 2012, 15:52

Re: דני אבדיה ופורטלנד בפלייאוף

הודעהעל ידי A.Parker » 27 אפריל 2026, 16:29

לא מבין את הכעס והשנאה לוומבי ולספרס. לא שמתי לב למשהו מוגזם בסדרה.
A.Parker
 
הודעות: 11801
הצטרף: 26 אוגוסט 2018, 22:59

Re: דני אבדיה ופורטלנד בפלייאוף

הודעהעל ידי עידן » 27 אפריל 2026, 16:30

omerk כתב:לא צריך להפנות פה אצבע מאשימה לגבי האחריות על ההפסד בסדרה הזאת ואין טעם לנתח יותר מדי את האיבוד של ההפרש. זה הכל עניין של ניסיון ובגרות, שאין לקבוצה הזאת עדיין. מעטים מאד יחידי הסגולה שמגיעים פעם ראשונה לפלייאוף ומככבים, ולא כל שחקן עם כישרון שנתן עונה טובה יכול לעשות את זה (אפילו הרוב לא).

דני והולידיי הגיעו לסדרה. על הולידיי אין מה להרחיב זה וטרן וקבלן תארים שיודע בדיוק מה זה פלייאוף. אצל דני זה אמנם פלייאוף ראשון, אבל נראה לי השילוב של אופי בוגר והעובדה שהוא משחק ברמה מקצוענית כבר הרבה שנים יחסית לגילו, כולל משחקים גדולים על תארים וטורנירים של הנבחרת הצעירה והבוגרת בהם היה הבורג המרכזי. כל שאר הסגל של פורטלנד זה פשוט ילדים שהגיעו מהקולג' ואין להם מושג מה זה המעמד הזה, בשילוב מועדון שאין לו יותר מדי היסטוריה של הישגים ופלייאוף, בטח בשנים האחרונות. גם הספרס לא היו קונטנדורים בשנתיים הראשונות של וומבי


האמת שגם לרוב החבר'ה בספרס אין ניסיון במעמד הזה. הספרס היו בפעם האחרונה בפלייאוף בשנת 2018.

ההסבר פשוט - השחקנים של הספרס יותר טובים מאלו של פורטלנד, וזה כמעט כל הסיפור.
עידן
 
הודעות: 6728
הצטרף: 15 יולי 2012, 15:52

Re: דני אבדיה ופורטלנד בפלייאוף

הודעהעל ידי Blazergun » 27 אפריל 2026, 17:40

עידן כתב:
Blazergun כתב:
עידן כתב:
Blazergun כתב:גרנט הוא פשוט טרוריסט כדורסל, באמת שבסדרה הזאתי זה עשה לי פלאשבקים לימים עם ירדן בריכה.


תסביר לי רגע ברצינות - למה?

ראיתי את המשחק, לא ראיתי שהוא הכריח שום דבר. הוא סיים באחוזים טובים מאוד מהשדה (50%), לא לקח הרבה זריקות בכלל, איבד כולה כדור אחד וסיים עם הפלוס-מינוס הכי גבוה בפורטלנד.

איפה הוא ואיפה ג'ורדן פול האיום שהשווית אליו?



אני מדבר על כל הסדרה - מה לעזאזל מעניין שהוא נתן משחק נורמלי אחד שבו הוא לא מחרב?


הוא היה בסדר גם בשאר הסדרה ממה שראיתי. המשחק היחיד שהיה ממש חלש בו היה משחק הניצחון של פורטלנד.



הוא היה אחד השחקנים הגרועים על המגרש בפער. באמת שאני לא מבין איזו סדרה ראית

35% מהשדה
10 נקודות במשחק
48% true shooting

באיזה עולם זה אפילו בסדר? זה מתחת לכל ביקורת
סמל אישי של המשתמש
Blazergun
 
הודעות: 483
הצטרף: 12 יולי 2019, 08:04

Re: דני אבדיה ופורטלנד בפלייאוף

הודעהעל ידי felix_r » 27 אפריל 2026, 17:59

אין טעם להאשים שחקן זה או אחר. סן-אנטוניו היא היריבה הכי לא נוחה עבור פורטלנד. פורטלנד קולעת רע מחוץ לקשת ולכן לא יכולה להכריח את וומבי לצאת מתוך הצבע. ואז וומבי נשאר לעמוד מתחת לסל ומחלק גגות לכול השחקנים של פורטלנד, שמנסים לחדור לסל. אבוד מראש.
- דוקטור, תעזור לי!
- ממה אתה סובל?
- אני לא אוכל, לא שותה, רק בוכה כל הזמן.
- אתה אוהד מכבי בכדורסל?
- כן, דוקטור, איך ידעת?
- חביבי, יש לך מקרה חמור של פדרמאניה-דיפרסיה!
סמל אישי של המשתמש
felix_r
 
הודעות: 52887
הצטרף: 05 אפריל 2011, 18:18

Re: דני אבדיה ופורטלנד בפלייאוף

הודעהעל ידי עידן » 27 אפריל 2026, 18:21

felix_r כתב:אין טעם להאשים שחקן זה או אחר. סן-אנטוניו היא היריבה הכי לא נוחה עבור פורטלנד. פורטלנד קולעת רע מחוץ לקשת ולכן לא יכולה להכריח את וומבי לצאת מתוך הצבע. ואז וומבי נשאר לעמוד מתחת לסל ומחלק גגות לכול השחקנים של פורטלנד, שמנסים לחדור לסל. אבוד מראש.


הספרס ניצחו את פורטלנד גם בלי וומבי, גם בפלייאוף וגם בעונה הסדירה (בקלות אפילו).

היא פשוט קבוצה טובה יותר מפורטלנד, גם בלי וומבי שהוא שחקן טופ 3 בליגה.
עידן
 
הודעות: 6728
הצטרף: 15 יולי 2012, 15:52

Re: דני אבדיה ופורטלנד בפלייאוף

הודעהעל ידי Shay_uzan » 28 אפריל 2026, 03:24

אין ספק שלפורטלנד לא היה סיכוי, הם יותר טובים, יאדה יאדה... אבל עדיין אין להופעה הזאת שום תירוץ
אולי זה פרובנציאלי אבל יש רק אדם אחד בכל הקבוצה הזאת שאני לא מאשים וזה דני (ואולי דרו - למרות שהציפיות שלי ממנו לניהול המשחק הרבה יותר גבוהות מזה) והסיבה המרכזית כי הוא חטף מלא מההגנה של סן אנטוניו וזה לבד שיחרר שחקנים אחרים.
אבל האשם המרכזי זה ספליטר כי התוכנית משחק בכל הסדרה הזאת הייתה לוותר מראש. כל התוכנית ההתקפית היא קחו את הכדור, תנסו לקלוע. כל התוכנית ההגנתית היא, שחקן נמוך על וומבי וקלינגן על גארד מה שעבד, לקבוצות עם סנטר מובילי. אין פיקים, אין תרגילים, אין נסיון לשחרר את דני, אין נסיון לסמול בול. יש פתרונות וכנראה הם לא יביאו לנצחונות אבל ראבק לפחות תנסה! מה קשה לנסות פעם אחת להתחיל התקפות בחצי, להושיב את קלינגן תמורת מארי וטייבול שיותר מתאימים, חיתוכים, תנועה, שנה הרכבים, שנה קצב, תעודד תרגילים לחצי מרחק, אין אנד אוט... כל מה שראינו מפורטלנד זה פיק על קו השלוש וראש בקיר וזה למה הם איבדו הפרשים גבוהים פעמים ועשו קאבמק בפעם השלישית, כי שזה נכנס, אז אתה תנצח, אבל זה לא יכנס באופן יציב לאורך משחק שלם.

לגבי הסגל כדי להתייחס לעוד דברים שנאמרו פה (נפרוק קצת על הדרך)
גראנט - לא יודע מה הוא חושב כל פעם שהוא הולך ראש בקיר לסל על וומבי, הוא אמור להיות וואטרן אבל סדרה מהסיוטים. מסכים עם Blazergun
הולידי - לא ראיתי אותו לוקח זריקה קלה או מנהל את המשחק פעם אחת, אישית זה מאכזב אותי הIQ שלו הסידרה אבל עדיין יותר טוב מרוב השחקנים
שארפ - לא חזר מהפציעה
סקוט - מצד אחד 3 משחקים טובים אבל המשחק האחרון מראה שהכל מתיישר בסוף, ככה כל הקבוצה
ווילאמס - נהדר
קמארה - חושך
מארי +טייבול - צריכים לשחק יותר - כסנטרים
קלינגן - הגבתי לפארקר
נערך לאחרונה על ידי Shay_uzan בתאריך 28 אפריל 2026, 04:06, נערך 4 פעמים בסך הכל.
תמונה
סמל אישי של המשתמש
Shay_uzan
 
הודעות: 10180
הצטרף: 31 יולי 2019, 15:08

Re: דני אבדיה ופורטלנד בפלייאוף

הודעהעל ידי Shay_uzan » 28 אפריל 2026, 03:37

A.Parker כתב:כשדיברתי על קלינגן דיברתי על זה. הוא לא ממש יעיל וגם לא איזה שומר מעולה. הדקות של פורטלנד עם וויליאמס טובות יותר כי הוא נותן תפוקה משמעותית בהגנה. לא שאני חושב שקלינגן לא טוב, ובטוח שהוא עוד ישתפר, אבל הוא חד מימדי כרגע בעיני.

סנטר זה כלי מאוד ספציפי, לפעמים הוא מתאים, לפעמים לא. מול סן אנטוניו אין לקלינגן שום דבר למכור, מול כל שאר הקבוצות הוא שחקן נהדר. אתה לא יכול לצפות מסנטר גם להילחם על ריבאונד + לקלוע שלשות ולהיכנס בסל וגם להיות מובילי, אתלטי ולשמור על קשת השלוש (כמו שרשמת בשביל זה יש את ווילאמס שהוא עושה את הדברים האלה). הוא לא סנטר מושלם אבל זה לתאם ציפיות לסוג השחקן, כי אני לא מכיר סנטר שעושה הכל (חוץ מוומבי), בטח לא כזה שיבוא לפורטלנד גם יוקיץ לא יוצא לקשת ה3 (ודנבר בניגוד לפורטלנד משחקת סביב זה) וגם גובר שהוא שזכה בשחקן ההגנה כמה פעמים בפלייאוף ניצלו את זה שהוא לא יוצא ל3.
אין מה לעשות, לדעתי הוא לא אמור לשחק יותר מ10 דקות בסדרה הזאת לא באשמתו, אין לבילד שלו כמעט שום יתרון על סן אנטוניו (פיני בראל הראה את זה טוב לפני המשחק באירוע שהוא עשה, זה לא הוקלט) ובמקום ספליטר אני עולה עם ווילאמס ומחליף אותו במארי ומעלה את קלינגן רק שקורנט על המגרש


בסוף אם במקום קלינגן היה סנטר גנרי אחר לפורטלנד, הם לא בפליאוף, הדומיננטיות שלו בריבאונד ניצחה להם המון משחקים


עידן כתב:
omerk כתב:
עידן כתב:
omerk כתב:אני לא אוהב אותו ואני חושב שהוא חתיכת דוש.


הוא דווקא החמיא לפורטלנד לפני הסדרה.

וגם אם לא - אז מה? על זה לאחל לשחקן להיפצע? 99% מהשחקנים בנבא הם שחצנים. זה אופי די דרוש בליגה הזו.

הגזמת אבל ממש

החמיא לפורטלנד אבל יש לו משהו נגד דני לא יודע מה.
לא הבנתי מה הטהרנות הזאת. אתה מאחל לכל אדם בעולם שיהיה לו טוב עם מרשמלו וקשת בענן? יש אנשים דוחים ואין לי בעיה לאחל להם להכשל בחיים.
למה שחקן כדורסל הוא קדוש יותר מכל אדם אחר שאסור להגיד כלום?


מותר לך להגיד מה שאתה רוצה, שחקני כדורסל לא קדושים בכלל, אבל הם בדיוק זה - כולה שחקני כדורסל. לא מדובר פה באיזה מנהיג מדינה שקורא להשמדת ישראל.

תאחל לו להיכשל אם אתה כל כך שונא אותו משום מה, אבל הפריע לי אישית שאתה מאחל לבן אדם להיפצע, זה הכל.

אני אוהב את וומבי והוא דוש. לא סותר.
כשחקן כדורסל אתה צריך לדעת איך להתראיין ומה לומר מול מה לא, לצאת על שחקן, גם אם הוא של קבוצה אחרת, שאפילו לא שיחקת מולו ושנתן לך כבוד בלי שום סיבה אחת לעין, זאת לא התנהגות של שחקן מקצועי ולצערי זה מוריד מאוד מהכבוד שיש לי אליו. פרוספקט ברמה הזאת לא צריך להיות שחצן, גם ללברון ודני היה ביפ אבל בראיונות הוא לא חיפש את האיזכור הראשון לדני בשביל לצאת עליו.


omerk כתב:לא צריך להפנות פה אצבע מאשימה לגבי האחריות על ההפסד בסדרה הזאת ואין טעם לנתח יותר מדי את האיבוד של ההפרש. זה הכל עניין של ניסיון ובגרות, שאין לקבוצה הזאת עדיין. מעטים מאד יחידי הסגולה שמגיעים פעם ראשונה לפלייאוף ומככבים, ולא כל שחקן עם כישרון שנתן עונה טובה יכול לעשות את זה (אפילו הרוב לא).

הנקודה נכונה אבל חייב לומר את האמת, גם לסן אנטוניו אין ניסיון פלייאוף, לא על זה מוכרעת הסידרה
אגב הנסיון של דני בנבחרת ובמכבי לדעתי הופיע פה
תמונה
סמל אישי של המשתמש
Shay_uzan
 
הודעות: 10180
הצטרף: 31 יולי 2019, 15:08

Re: דני אבדיה ופורטלנד בפלייאוף

הודעהעל ידי ankram » 28 אפריל 2026, 09:39

toja27 כתב:
A.Parker כתב:כל כך מביך ששימי ריגר "פרשן"

אחלה שימי ריגר.


אין עוד אנשי כדורסל בארץ שהם לא עילגים ? חלאס כבר כאילו הוא הפרשן היחיד בעולם , הגיע הזמן שיעשה לביתו
סמל אישי של המשתמש
ankram
 
הודעות: 7913
הצטרף: 05 אפריל 2011, 06:35

הקודםהבא

חזור אל פורום אוהדים

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: felix_r, Google Adsense [Bot] ו־77 אורחים