דני אבדיה ופורטלנד בפלייאוף

פורום האוהדים של מכבי תל-אביב בכדורסל

המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991

Re: דני אבדיה ופורטלנד בפלייאוף

הודעהעל ידי עידן » 29 אפריל 2026, 15:46

omerk כתב:
עידן כתב:
omerk כתב:באותו הקשר, סתם מסקנה שהגעתי אליה, ממש כיף להיות אוהד של הספרס. ההנהלה שם עובדת מדהים ויודעים להעמיד בעקביות סגלים איכותיים שמגיעים לתוצאות


קצת מוזר להגיד את זה אחרי שעשור בערך הם לא היו בפלייאוף (2018? 2017? משהו כזה), הרבה יותר זמן מאשר פורטלנד.

נכון שעכשיו יש להם סגל מצוין, אבל לא בטוח בכלל שהיו בונים כזה סגל אם לא היו מצליחים להשיג את וומבי בדראפט. יכול מאוד להיות שהיו ממשיכים עוד כמה שנים של בנייה מחדש.


מה? הם היו בפלייאוף רצוף מ1998 עד 2019, מתוכם הגיעו לגמר המערב 9 פעמים, אלופי המערב 5 פעמים ואלופה 4 פעמים (שנייה רק ללייקרס ובתיקו עם גולדן סטייט). איך אפשר להשוות בכלל לפורטלנד?


היסטורית ברור, אבל כבר 7 שנים (לא זכרתי בדיוק, אבל אתה בדקת) שהם לא בפלייאוף בכלל.

גם על מכבי מישהו שהוא לא מישראל ולא אוהד יכול להגיד מה שאתה כתבת, איזו קבוצה אדירה וכמה פלייאוף וכמה פיינל פור וכמה אליפויות אירופה יש להם היסטורית. לא נראה לי שכיף לנו ברוב השנים האחרונות, כמו שנראה לי שלא כיף להיות אוהד ספרס ברוב השנים האחרונות.

וכאמור לספרס היה מזל גדול שהם השיגו את וומבי. בלעדיו סביר להניח שהם עדיין היו מדשדשים בתחתית.
עידן
 
הודעות: 6721
הצטרף: 15 יולי 2012, 15:52



Re: דני אבדיה ופורטלנד בפלייאוף

הודעהעל ידי omerk » 29 אפריל 2026, 16:35

עידן כתב:
omerk כתב:
עידן כתב:
omerk כתב:באותו הקשר, סתם מסקנה שהגעתי אליה, ממש כיף להיות אוהד של הספרס. ההנהלה שם עובדת מדהים ויודעים להעמיד בעקביות סגלים איכותיים שמגיעים לתוצאות


קצת מוזר להגיד את זה אחרי שעשור בערך הם לא היו בפלייאוף (2018? 2017? משהו כזה), הרבה יותר זמן מאשר פורטלנד.

נכון שעכשיו יש להם סגל מצוין, אבל לא בטוח בכלל שהיו בונים כזה סגל אם לא היו מצליחים להשיג את וומבי בדראפט. יכול מאוד להיות שהיו ממשיכים עוד כמה שנים של בנייה מחדש.


מה? הם היו בפלייאוף רצוף מ1998 עד 2019, מתוכם הגיעו לגמר המערב 9 פעמים, אלופי המערב 5 פעמים ואלופה 4 פעמים (שנייה רק ללייקרס ובתיקו עם גולדן סטייט). איך אפשר להשוות בכלל לפורטלנד?


היסטורית ברור, אבל כבר 7 שנים (לא זכרתי בדיוק, אבל אתה בדקת) שהם לא בפלייאוף בכלל.

גם על מכבי מישהו שהוא לא מישראל ולא אוהד יכול להגיד מה שאתה כתבת, איזו קבוצה אדירה וכמה פלייאוף וכמה פיינל פור וכמה אליפויות אירופה יש להם היסטורית. לא נראה לי שכיף לנו ברוב השנים האחרונות, כמו שנראה לי שלא כיף להיות אוהד ספרס ברוב השנים האחרונות.

וכאמור לספרס היה מזל גדול שהם השיגו את וומבי. בלעדיו סביר להניח שהם עדיין היו מדשדשים בתחתית.

זה לא בדיוק כמו מכבי. העבודה של GM בנבא קשה יותר מעבודה של GM באירופה בקבוצה גדולה. באירופה מספיק שיש לך בעלים שמזרים תקציבים גדולים באופן שוטף וכנראה זה יספיק כדי לשים אותך בטופ כמעט כל שנה. הנה תראה את הפועל, ינאי הוריד ארגזים וכבר בעונה הראשונה הגיעו לפלייאוף עם קבוצה שהיא באמת בעיקר כישרון אינדיבידואלי של כוכבים יקרים. בנבא אתה לא יכול לעשות מה שאתה רוצה אתה חייב לתכנן אסטרטגית בצורה מאד חכמה ויעילה אחרת לא יעזור כמה כסף תשפוך. לצורך העניין, אם מכבי (או אפילו וילרבאן) תחליט להגדיל את תקציב השחקנים שנה הבאה ל20 מיליון יורו אז די בטוח שמגיעים לפלייאוף ואולי גם פיינל-פור (וגם תואר לא תהיה מילה גסה). נדירים המועדונים בנבא שנמצאים בצמרת קבוע זה ממש דורש המון מזל, תכנון נכון ומותג חזק מאד.

הם ידעו לבנות אחלה צוות מסייע סביב וומבי בלי שום איזה טרייד מפוצץ של איזה סופרסטאר מבוגר כדי לעשות סופר טים בשביל לגנוב אליפות, ובכללי נראה שההנהלה שם יודעת איך לעבוד נכון ולבנות קבוצות. היו להם 6 שנים שחונות, אבל בסדר זה קורה תמיד במוקדם או במאוחר בליגה הזאת. תזכור ששנתיים מתוך זה היו שנתיים עם וומבי הצעיר שמראש ידעו שהם בבנייה ולא מתמודדים על תואר.
omerk
 
הודעות: 1928
הצטרף: 05 אפריל 2011, 15:53

Re: דני אבדיה ופורטלנד בפלייאוף

הודעהעל ידי A.Parker » 29 אפריל 2026, 22:07

משחק טוב של דני. פורטלנד צפויה להתחזק בעונה הבאה עם החזרה של לילארד, אבל נראה שהם יצטרכו לעשות עוד שינויים.
A.Parker
 
הודעות: 11798
הצטרף: 26 אוגוסט 2018, 22:59

Re: דני אבדיה ופורטלנד בפלייאוף

הודעהעל ידי ~Box & 1~ » 29 אפריל 2026, 22:30

אני ממשיך לשמוע כל הזמן טענות בסגנון "הוא עשה כל מה שיכול, אי אפשר כשכל השאר לא מתפקדים", עבורי זה עוד יותר מדגיש שהוא היה צריך לקחת על עצמו יותר. אי אפשר להתלונן כל הסדרה ששחקנים סופר-לא אמינים כמו סקוט, גראנט, קאמרה, טייבול, קלינגן או אפילו הולידיי, שתמיד היה שחקן משלים, לא באו מספיק לסדרה מבחינה התקפית ואז לחיות בשקט עם זה שדני לוקח רק 15 זריקות (אגב זו כמות הזריקות הממוצעת שלו במשך כל הסדרה). או שהצוות המשלים חרא ואז דני צריך לקחת על עצמו הרבה יותר, או שהצוות המשלים מצויין ואז דני יכול להתמקד בכמות זריקות כזו אבל להתעלות בריבאונד, באסיסטים או הגנה. זה לא קרה.

במחצית השניה הרגשתי שהוא עשה יותר נזק מתועלת. החטאות עונשין בטיימינג רגיש, כמה איבודי כדור לא מחויבי מציאות דווקא כשפורטלנד התקרבה, ולא מהסוג שהוא התקיף את הטבעת אלא סתם מסר ברשלנות הרחק מהסל.

פלייאוף בינוני שלו בעיניי. היה צריך לקחת על עצמו הרבה יותר וגם הוציא המון אנרגיה על השופטים ועל שחקני היריבה במקום להוציא את העצבים שלו "על הפרקט" כמו שהגדולים ביותר עושים. מצד שני אני שמח שהגענו למצב שאנחנו מציבים לו סטנדרטים גבוהים. על זה לכשעצמו מגיע לו שאפו גדול כי זה אומר שהוא נתן עונה שמאפשרת לצפות להרבה יותר.

שמח שהסדרה הזו הדגישה לא מעט חולשות במשחק שלו לקראת קיץ חשוב ביותר של אימונים אישיים, מקצועית, אבל גם מנטלית, כמו למשל מתי לקחת על עצמו יותר, או הצורה בה התקיף בפחדנות מול וומבי, כשהוא תמיד הלך עליו בפלואטרים רכים או עצירות מהוססות במקום בכל הכוח, זה נטו מנטלי. כאילו מתחנן אליו שיחסום אותו. שילמד מסיסוקו הצעיר איך מטביעים לו על הפרצוף.
~Box & 1~
 
הודעות: 1526
הצטרף: 31 אוקטובר 2011, 20:50

Re: דני אבדיה ופורטלנד בפלייאוף

הודעהעל ידי toja27 » 30 אפריל 2026, 15:38

לא חושב שוומבי הוא מי שהכריע את הסדרה, כמו ההגנה הקשוחה והקבוצתיות של סאן אנטוניו. עובדה שבמשחק 3 שסטטיסטית הוא כאמור מכריע בסדרות בסיטואציה שנוצרה, הם שיחקו בחוץ ללא ומבי וניצחו. הוא שחקן יחודי שיכול עוד להשתפר,אבל בעיני כרגע אובר הייפד.
הסדרה מבחינת אבדיה הייתה בינונית במקרה הטוב. במשחק מספר 3 הוא עשה במכנסיים ולא צריך לעדן את זה. החטיא דברים שבחיים לא היה צריך להחטיא ונכנס לשוק. היו לו כמה משחקים טובים וגם לא קיבל תמיכה מספקת משאר השחקנים שרובם נעלמו.
סה"כ עונה נהדרת שלו, תקווה שיש לו עוד רצון להשתפר ונראה אותו אפילו טוב יותר בעונה הבאה.
סמל אישי של המשתמש
toja27
 
הודעות: 10785
הצטרף: 13 נובמבר 2012, 15:23
מיקום: היכנשהו על כדור הארץ, לא בטוח.

Re: דני אבדיה ופורטלנד בפלייאוף

הודעהעל ידי עידן » 30 אפריל 2026, 15:52

toja27 כתב:לא חושב שוומבי הוא מי שהכריע את הסדרה, כמו ההגנה הקשוחה והקבוצתיות של סאן אנטוניו. עובדה שבמשחק 3 שסטטיסטית הוא כאמור מכריע בסדרות בסיטואציה שנוצרה, הם שיחקו בחוץ ללא ומבי וניצחו. הוא שחקן יחודי שיכול עוד להשתפר,אבל בעיני כרגע אובר הייפד.
הסדרה מבחינת אבדיה הייתה בינונית במקרה הטוב. במשחק מספר 3 הוא עשה במכנסיים ולא צריך לעדן את זה. החטיא דברים שבחיים לא היה צריך להחטיא ונכנס לשוק. היו לו כמה משחקים טובים וגם לא קיבל תמיכה מספקת משאר השחקנים שרובם נעלמו.
סה"כ עונה נהדרת שלו, תקווה שיש לו עוד רצון להשתפר ונראה אותו אפילו טוב יותר בעונה הבאה.


וומבי אובר הייפד? אני מתקשה להבין מדוע?

השחקן מוביל את הליגה בחסימות, טופ 5 בריבאונד וטופ 15 בנקודות למשחק. מעבר לזה, הרייטינג ההגנתי שלו העונה היה 100.9 - הרייטינג ההגנתי השלישי הכי גבוה בהיסטוריה של הליגה.

אז נכון שהספרס קבוצה מצוינת העונה גם בלי וומבי, אבל זה לא סותר את העובדה שהוא פשוט שחקן על. אני לא חושב שיש הייפ מוגזם לגביו.
עידן
 
הודעות: 6721
הצטרף: 15 יולי 2012, 15:52

Re: דני אבדיה ופורטלנד בפלייאוף

הודעהעל ידי toja27 » 30 אפריל 2026, 16:01

עידן כתב:
toja27 כתב:לא חושב שוומבי הוא מי שהכריע את הסדרה, כמו ההגנה הקשוחה והקבוצתיות של סאן אנטוניו. עובדה שבמשחק 3 שסטטיסטית הוא כאמור מכריע בסדרות בסיטואציה שנוצרה, הם שיחקו בחוץ ללא ומבי וניצחו. הוא שחקן יחודי שיכול עוד להשתפר,אבל בעיני כרגע אובר הייפד.
הסדרה מבחינת אבדיה הייתה בינונית במקרה הטוב. במשחק מספר 3 הוא עשה במכנסיים ולא צריך לעדן את זה. החטיא דברים שבחיים לא היה צריך להחטיא ונכנס לשוק. היו לו כמה משחקים טובים וגם לא קיבל תמיכה מספקת משאר השחקנים שרובם נעלמו.
סה"כ עונה נהדרת שלו, תקווה שיש לו עוד רצון להשתפר ונראה אותו אפילו טוב יותר בעונה הבאה.


וומבי אובר הייפד? אני מתקשה להבין מדוע?

השחקן מוביל את הליגה בחסימות, טופ 5 בריבאונד וטופ 15 בנקודות למשחק. מעבר לזה, הרייטינג ההגנתי שלו העונה היה 100.9 - הרייטינג ההגנתי השלישי הכי גבוה בהיסטוריה של הליגה.

אז נכון שהספרס קבוצה מצוינת העונה גם בלי וומבי, אבל זה לא סותר את העובדה שהוא פשוט שחקן על. אני לא חושב שיש הייפ מוגזם לגביו.

אני חושב שהוא לא קשוח מספיק. והרבה פעמים בסדרה סאן אנטוניו שיחקה טוב יותר בלעדיו מאשר איתו והפרשנים בNBA לפעמים התרכזו יותר בו מאשר הקבוצה עצמה.
כל זה לא גורע מדעתי עליו שהוא שחקן יחודי שיכול להשתפר ,משפיע על הקבוצה היריבה וכו'. יש הרבה מעלות ,אבל בכל זאת לדעתי אובר הייפד נכון לעכשיו.
סמל אישי של המשתמש
toja27
 
הודעות: 10785
הצטרף: 13 נובמבר 2012, 15:23
מיקום: היכנשהו על כדור הארץ, לא בטוח.

Re: דני אבדיה ופורטלנד בפלייאוף

הודעהעל ידי עידן » 25 מאי 2026, 15:01

דני לא נכנס לאחת מחמישיות העונה, אך סיים במקום ה-16 בכמות ההצבעות שקיבל, כך שבהחלט אפשר לומר שהוא היה העונה שחקן טופ 20 בליגה הזו. הישג נפלא.
עידן
 
הודעות: 6721
הצטרף: 15 יולי 2012, 15:52

Re: דני אבדיה ופורטלנד בפלייאוף

הודעהעל ידי עידן » 31 מאי 2026, 08:56

(אין פה נושא נבא נורמלי בפורום, אז רושם כאן)

הספרס עלו לגמר נבא לראשונה מאז 2014, וישחקו נגד הניקס שעלו לגמר נבא לראשונה מאז 1999. שוב תהיה אלופת נבא חדשה ברצף שנמשך כבר מ-2019.

וומבי בסדרה עם ממוצעים מטורפים למדי - 27 נקודות, 11 ריבאונדים, 3 אסיסטים, 3 חסימות. גמר ראשון שלו, בפלייאוף נבא ראשון שלו, עם שורה של הישגים היסטוריים:

https://www.one.co.il/Article/524256.html


toja27 כתב:
עידן כתב:
toja27 כתב:לא חושב שוומבי הוא מי שהכריע את הסדרה, כמו ההגנה הקשוחה והקבוצתיות של סאן אנטוניו. עובדה שבמשחק 3 שסטטיסטית הוא כאמור מכריע בסדרות בסיטואציה שנוצרה, הם שיחקו בחוץ ללא ומבי וניצחו. הוא שחקן יחודי שיכול עוד להשתפר,אבל בעיני כרגע אובר הייפד.
הסדרה מבחינת אבדיה הייתה בינונית במקרה הטוב. במשחק מספר 3 הוא עשה במכנסיים ולא צריך לעדן את זה. החטיא דברים שבחיים לא היה צריך להחטיא ונכנס לשוק. היו לו כמה משחקים טובים וגם לא קיבל תמיכה מספקת משאר השחקנים שרובם נעלמו.
סה"כ עונה נהדרת שלו, תקווה שיש לו עוד רצון להשתפר ונראה אותו אפילו טוב יותר בעונה הבאה.


וומבי אובר הייפד? אני מתקשה להבין מדוע?

השחקן מוביל את הליגה בחסימות, טופ 5 בריבאונד וטופ 15 בנקודות למשחק. מעבר לזה, הרייטינג ההגנתי שלו העונה היה 100.9 - הרייטינג ההגנתי השלישי הכי גבוה בהיסטוריה של הליגה.

אז נכון שהספרס קבוצה מצוינת העונה גם בלי וומבי, אבל זה לא סותר את העובדה שהוא פשוט שחקן על. אני לא חושב שיש הייפ מוגזם לגביו.

אני חושב שהוא לא קשוח מספיק. והרבה פעמים בסדרה סאן אנטוניו שיחקה טוב יותר בלעדיו מאשר איתו והפרשנים בNBA לפעמים התרכזו יותר בו מאשר הקבוצה עצמה.
כל זה לא גורע מדעתי עליו שהוא שחקן יחודי שיכול להשתפר ,משפיע על הקבוצה היריבה וכו'. יש הרבה מעלות ,אבל בכל זאת לדעתי אובר הייפד נכון לעכשיו.


מסקרן אותי לדעת אם אתה עדיין חושב ככה
עידן
 
הודעות: 6721
הצטרף: 15 יולי 2012, 15:52

Re: דני אבדיה ופורטלנד בפלייאוף

הודעהעל ידי ankram » 31 מאי 2026, 09:48

בסוף דני ופורטלנד נכנעו לקבוצה הכי טובה בNBA , ושושלת בהתהוות שתשלוט פה להרבה זמן.
סמל אישי של המשתמש
ankram
 
הודעות: 7913
הצטרף: 05 אפריל 2011, 06:35

Re: דני אבדיה ופורטלנד בפלייאוף

הודעהעל ידי עידן » 31 מאי 2026, 10:02

ankram כתב:בסוף דני ופורטלנד נכנעו לקבוצה הכי טובה בNBA , ושושלת בהתהוות שתשלוט פה להרבה זמן.


וואו, אתה מה זה ממהר. קודם שייקחו אליפות השנה ונתחיל משם. אני חושב שלא נכון לזלזל בניקס ולא יהיה להם קל נגדם.

וכאמור - מאז 2019, כל שנה יש אלופה חדשה בנבא. אחרי 2023 היו המון אמירות על כך שדנבר ויוקיץ' ישלטו ביד רמה במשך שנים רבות בנבא, וב-2025 היו בטוחים שאוקולהומה ושיי בלתי ניתנים לעצירה. עדיף לחכות קצת עם הקביעות הנחרצות.
עידן
 
הודעות: 6721
הצטרף: 15 יולי 2012, 15:52

Re: דני אבדיה ופורטלנד בפלייאוף

הודעהעל ידי omerk » 31 מאי 2026, 11:01

יאלה ניקס
omerk
 
הודעות: 1928
הצטרף: 05 אפריל 2011, 15:53

Re: דני אבדיה ופורטלנד בפלייאוף

הודעהעל ידי ankram » 31 מאי 2026, 15:21

עידן כתב:
ankram כתב:בסוף דני ופורטלנד נכנעו לקבוצה הכי טובה בNBA , ושושלת בהתהוות שתשלוט פה להרבה זמן.


וואו, אתה מה זה ממהר. קודם שייקחו אליפות השנה ונתחיל משם. אני חושב שלא נכון לזלזל בניקס ולא יהיה להם קל נגדם.

וכאמור - מאז 2019, כל שנה יש אלופה חדשה בנבא. אחרי 2023 היו המון אמירות על כך שדנבר ויוקיץ' ישלטו ביד רמה במשך שנים רבות בנבא, וב-2025 היו בטוחים שאוקולהומה ושיי בלתי ניתנים לעצירה. עדיף לחכות קצת עם הקביעות הנחרצות.


חלילה , לא מזלזל בניקס , אבל אם ס"א יהיו בריאים , נוכח הגיל הצעיר של רוב הסגל , אחרי שניצחה את אלופת הNBA , ועוד במשחק 7 בבית שלה , מראה גם שהם מאד בוגרים בראש
אם הם יהיו בריאים , הם יהיו יותר טובים ויותר מנוסים , דנבר שנה אחרי האליפות החלו להתפרק פיסית.
סמל אישי של המשתמש
ankram
 
הודעות: 7913
הצטרף: 05 אפריל 2011, 06:35

Re: דני אבדיה ופורטלנד בפלייאוף

הודעהעל ידי עידן » 31 מאי 2026, 15:31

ankram כתב:
עידן כתב:
ankram כתב:בסוף דני ופורטלנד נכנעו לקבוצה הכי טובה בNBA , ושושלת בהתהוות שתשלוט פה להרבה זמן.


וואו, אתה מה זה ממהר. קודם שייקחו אליפות השנה ונתחיל משם. אני חושב שלא נכון לזלזל בניקס ולא יהיה להם קל נגדם.

וכאמור - מאז 2019, כל שנה יש אלופה חדשה בנבא. אחרי 2023 היו המון אמירות על כך שדנבר ויוקיץ' ישלטו ביד רמה במשך שנים רבות בנבא, וב-2025 היו בטוחים שאוקולהומה ושיי בלתי ניתנים לעצירה. עדיף לחכות קצת עם הקביעות הנחרצות.


חלילה , לא מזלזל בניקס , אבל אם ס"א יהיו בריאים , נוכח הגיל הצעיר של רוב הסגל , אחרי שניצחה את אלופת הNBA , ועוד במשחק 7 בבית שלה , מראה גם שהם מאד בוגרים בראש
אם הם יהיו בריאים , הם יהיו יותר טובים ויותר מנוסים , דנבר שנה אחרי האליפות החלו להתפרק פיסית.


כאמור, גם אוקלהומה צעירים ועם סופרסטאר ענק. הסדרה הייתה שוויונית מאוד והייתה יכולה ללכת לכיוון השני באותה מידה. גם לדאלאס יש כנראה כוכב ענק בהתהוות שהוא קופר פלאג.

קיצר עוד ממש (ממש) מוקדם לקבוע שיש פה שושלת חדשה.
עידן
 
הודעות: 6721
הצטרף: 15 יולי 2012, 15:52

Re: דני אבדיה ופורטלנד בפלייאוף

הודעהעל ידי omerk » 31 מאי 2026, 16:28

לצערי זה באמת נראה שהמנוול הזה הוא בלתי ניתן לעצירה. אם יצליח להמנע מפציעות חמורות, קשה לראות מי עוצר אותו הוא פשוט מפלצת.
omerk
 
הודעות: 1928
הצטרף: 05 אפריל 2011, 15:53

Re: דני אבדיה ופורטלנד בפלייאוף

הודעהעל ידי עידן » 31 מאי 2026, 16:47

omerk כתב:לצערי זה באמת נראה שהמנוול הזה הוא בלתי ניתן לעצירה. אם יצליח להמנע מפציעות חמורות, קשה לראות מי עוצר אותו הוא פשוט מפלצת.


כדורסל זה משחק קבוצתי. גם לברון בשיאו לא הצליח לייצר שושלות ארוכות, ו-וומבי עדיין לא לברון. גם ג'ורדן ושאק לא יצרו שושלות עד שהתחילו לשחק עם כוכב על נוסף לצידם.

אתם גם מדברים כאילו הספרס עברו בסוויפ קליל את כל הקבוצות בפלייאוף הזה ולא הקיזו דם נגד אוקלהומה בסדרה שיכלה בקלות ללכת לכיוון השני. גם נגד מינסוטה לא היה להם קל, ואפילו נגד פורטלנד זה לא היה חלק.
עידן
 
הודעות: 6721
הצטרף: 15 יולי 2012, 15:52

Re: דני אבדיה ופורטלנד בפלייאוף

הודעהעל ידי omerk » 31 מאי 2026, 19:44

עידן כתב:
omerk כתב:לצערי זה באמת נראה שהמנוול הזה הוא בלתי ניתן לעצירה. אם יצליח להמנע מפציעות חמורות, קשה לראות מי עוצר אותו הוא פשוט מפלצת.



כדורסל זה משחק קבוצתי. גם לברון בשיאו לא הצליח לייצר שושלות ארוכות, ו-וומבי עדיין לא לברון. גם ג'ורדן ושאק לא יצרו שושלות עד שהתחילו לשחק עם כוכב על נוסף לצידם.

אתם גם מדברים כאילו הספרס עברו בסוויפ קליל את כל הקבוצות בפלייאוף הזה ולא הקיזו דם נגד אוקלהומה בסדרה שיכלה בקלות ללכת לכיוון השני. גם נגד מינסוטה לא היה להם קל, ואפילו נגד פורטלנד זה לא היה חלק.

בשום שלב לא אמרתי שהולכת להיות פה שושולת, אבל באמת שקשה לא להתרשם כמה הבחור הזה טוב ביחס לגילו (ואתה יודע שאני ממש לא ממעריציו אם כבר די שונא אותו).

אתה צודק הוא לא מספיק לבד, אבל למזלו הוא נמצא בארגון עם ניהול מופתי ועקבי ולכן באמת יש, לדעתי, לספרס את הסיכוי הכי גבוה לשושלת בשנים הקרובות. אני כמובן אהיה מאושר אם הניקס יורידו מהם את החיוך הזחוח וגם יש סיכוי לא קטן שזה יקרה כי הניקס באים הרבה יותר רעננים ונמצאים בכושר מפלצתי
omerk
 
הודעות: 1928
הצטרף: 05 אפריל 2011, 15:53

Re: דני אבדיה ופורטלנד בפלייאוף

הודעהעל ידי סומבץ » 02 יוני 2026, 04:39

מצד אחד ניו יורק (ממדאני, ספייק לי, שימי ריגר), מצד שני סאן אנטוניו (וומבי, פוקס, קאסל). ממש לא בא לי על הסדרה הזאת...
סומבץ
 
הודעות: 1124
הצטרף: 31 אוקטובר 2017, 00:19

Re: דני אבדיה ופורטלנד בפלייאוף

הודעהעל ידי עידן » 04 יוני 2026, 09:39

הניקס התחילו את הסדרה עם ניצחון אחרי שברונסון כיכב והחייזר היה חלש מאוד מהשדה.

כמו שחשבתי, הניקס ממש לא באים להיות שטיח. נכון שיכול להיות שהספרס ירוצו עכשיו ל-4 נצחונות רצופים, אבל לדעתי זו תהיה סדרה צמודה הרבה יותר ממה שיש כאלו שחשבו.
עידן
 
הודעות: 6721
הצטרף: 15 יולי 2012, 15:52

Re: דני אבדיה ופורטלנד בפלייאוף

הודעהעל ידי felix_r » 04 יוני 2026, 12:09

עידן כתב:הניקס התחילו את הסדרה עם ניצחון אחרי שברונסון כיכב והחייזר היה חלש מאוד מהשדה.

כמו שחשבתי, הניקס ממש לא באים להיות שטיח. נכון שיכול להיות שהספרס ירוצו עכשיו ל-4 נצחונות רצופים, אבל לדעתי זו תהיה סדרה צמודה הרבה יותר ממה שיש כאלו שחשבו.


ספרס באו אחרי משחק מספר 7, ואילו הניקס נחו.
- דוקטור, תעזור לי!
- ממה אתה סובל?
- אני לא אוכל, לא שותה, רק בוכה כל הזמן.
- אתה אוהד מכבי בכדורסל?
- כן, דוקטור, איך ידעת?
- חביבי, יש לך מקרה חמור של פדרמאניה-דיפרסיה!
סמל אישי של המשתמש
felix_r
 
הודעות: 52885
הצטרף: 05 אפריל 2011, 18:18

הקודםהבא

חזור אל פורום אוהדים

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: A.Parker, Avi1508, Blazergun, felix_r, Google [Bot], Google Adsense [Bot], גיא ו־50 אורחים