רשמי: גימי קלארק חתם במכבי

פורום האוהדים של מכבי תל-אביב בכדורסל

המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991

Re: רשמי: גימי קלארק חתם במכבי

הודעהעל ידי Mitelka » 06 מאי 2026, 13:27

my man כתב:
Mitelka כתב:אהרלה וויסברג : ״לפי מה שהבנתי ג׳ימי קלארק סגר על חוזה חדש, 7 ספרות (מיליון ויותר).

Sent from my SM-S926B using Tapatalk

אשכרה מגדילים את התקציב בשביל אותו הסגל בדיוק
די נו. לוני לא פה (2.2 מיליון), דאוטין לא פה (900 אלף). סנטוס יעזוב (250 אלף פלוס הפיצוי שאמור להגיע..) דיבה לא נשאר בחוזה שלו (650 אלף דולר לעונה). הנקינס וכו'.

מכבי הקיץ בקלות מפנה 3.5 מיליון דולר על 4-5 שחקנים. זה בערך חצי סגל.

בריסט, הורד וקלארק נשארים וזה בסדר גמור. עכשיו הזמן להשקיע ב3-4 זרים ועל זה הם יבחנו.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk
תמונה
Mitelka
 
הודעות: 3639
הצטרף: 22 יוני 2015, 20:32



Re: רשמי: גימי קלארק חתם במכבי

הודעהעל ידי עידן » 06 מאי 2026, 13:49

Mitelka כתב:
my man כתב:
Mitelka כתב:אהרלה וויסברג : ״לפי מה שהבנתי ג׳ימי קלארק סגר על חוזה חדש, 7 ספרות (מיליון ויותר).

Sent from my SM-S926B using Tapatalk

אשכרה מגדילים את התקציב בשביל אותו הסגל בדיוק
די נו. לוני לא פה (2.2 מיליון), דאוטין לא פה (900 אלף). סנטוס יעזוב (250 אלף פלוס הפיצוי שאמור להגיע..) דיבה לא נשאר בחוזה שלו (650 אלף דולר לעונה). הנקינס וכו'.

מכבי הקיץ בקלות מפנה 3.5 מיליון דולר על 4-5 שחקנים. זה בערך חצי סגל.

בריסט, הורד וקלארק נשארים וזה בסדר גמור. עכשיו הזמן להשקיע ב3-4 זרים ועל זה הם יבחנו.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk


מי אמר שלוני לא פה? יש לו חוזה לעונה נוספת.
מי אמר שסנטוס לא פה? יש לו חוזה לעוד שנתיים. נכון יש דיבורים על מכללות, אבל כרגע זה כל מה שזה - דיבורים.
מי אמר שדיבה לא נשאר בחוזה שלו? הוא בדיוק חתם בסוכנות של אבי אבן, אז נראה שהוא דווקא כן מתכוון להמשיך.

היחיד מכל אלו שאמרת שאני מאמין שהוא יעזוב בוודאות זה דאוטין, כי במקרה שלו זה רק אופציה ולא נראה לי שמישהו מהצדדים ירצה להמשיך.
עידן
 
הודעות: 6720
הצטרף: 15 יולי 2012, 15:52

Re: רשמי: גימי קלארק חתם במכבי

הודעהעל ידי my man » 06 מאי 2026, 13:55

Mitelka כתב:
my man כתב:
Mitelka כתב:אהרלה וויסברג : ״לפי מה שהבנתי ג׳ימי קלארק סגר על חוזה חדש, 7 ספרות (מיליון ויותר).

Sent from my SM-S926B using Tapatalk

אשכרה מגדילים את התקציב בשביל אותו הסגל בדיוק
די נו. לוני לא פה (2.2 מיליון), דאוטין לא פה (900 אלף). סנטוס יעזוב (250 אלף פלוס הפיצוי שאמור להגיע..) דיבה לא נשאר בחוזה שלו (650 אלף דולר לעונה). הנקינס וכו'.

מכבי הקיץ בקלות מפנה 3.5 מיליון דולר על 4-5 שחקנים. זה בערך חצי סגל.

בריסט, הורד וקלארק נשארים וזה בסדר גמור. עכשיו הזמן להשקיע ב3-4 זרים ועל זה הם יבחנו.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk

לא שמעתי שאף אחד מאלה הולך לאנשהו
"אם נחרבנו ונחרב העולם עמנו, על ידי שנאת חינם, נשוב להיבנות והעולם עמנו ייבנה, על ידי אהבת חינם!" (הראי"ה קוק)
סמל אישי של המשתמש
my man
 
הודעות: 31648
הצטרף: 31 אוקטובר 2014, 05:21
מיקום: #תמכרו

Re: רשמי: גימי קלארק חתם במכבי

הודעהעל ידי עידן » 06 מאי 2026, 14:12

my man כתב:
Mitelka כתב:
my man כתב:
Mitelka כתב:אהרלה וויסברג : ״לפי מה שהבנתי ג׳ימי קלארק סגר על חוזה חדש, 7 ספרות (מיליון ויותר).

Sent from my SM-S926B using Tapatalk

אשכרה מגדילים את התקציב בשביל אותו הסגל בדיוק
די נו. לוני לא פה (2.2 מיליון), דאוטין לא פה (900 אלף). סנטוס יעזוב (250 אלף פלוס הפיצוי שאמור להגיע..) דיבה לא נשאר בחוזה שלו (650 אלף דולר לעונה). הנקינס וכו'.

מכבי הקיץ בקלות מפנה 3.5 מיליון דולר על 4-5 שחקנים. זה בערך חצי סגל.

בריסט, הורד וקלארק נשארים וזה בסדר גמור. עכשיו הזמן להשקיע ב3-4 זרים ועל זה הם יבחנו.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk

לא שמעתי שאף אחד מאלה הולך לאנשהו


אכן. כרגע לגבי עזיבות הכל שמועות/דיווחים לא מאומתים.

בינתיים נראה שמאריכים חוזה למי שרק אפשר בסגל הזה שהוביל אותנו למאבקים על מקום 10 ביורוליג. ולמה לא בעצם? נראה שהרבה אוהדים מרוצים מהעניין
עידן
 
הודעות: 6720
הצטרף: 15 יולי 2012, 15:52

Re: רשמי: גימי קלארק חתם במכבי

הודעהעל ידי A.Parker » 06 מאי 2026, 14:34

אני מאוהבי קלארק, אבל לשלם לו כבר עכשיו מיליון זה מוגזם (ואין צורך להסביר שזה מה שמשלמים ביורוליג כי מכבי לא בלבל הזה בכלל)
A.Parker
 
הודעות: 11794
הצטרף: 26 אוגוסט 2018, 22:59

Re: רשמי: גימי קלארק חתם במכבי

הודעהעל ידי גל גל » 06 מאי 2026, 14:35

אז היה הולך למקום אחר וצקבל את המיליון .

עדיף שיקבל אצלנו וימשיך להתפתח.
מכבי 2026
רובינסון קלארק בלאט
ווקר,לונדברג,דיבה שארפ
קולסון,בריסט,ריימן
הורד,ליף,לביא
הול סורקין בולומבוי
גל גל
 
הודעות: 8222
הצטרף: 05 אפריל 2011, 12:56

Re: רשמי: גימי קלארק חתם במכבי

הודעהעל ידי A.Parker » 06 מאי 2026, 14:35

גל גל כתב:אז היה הולך למקום אחר וצקבל את המיליון .

עדיף שיקבל אצלנו וימשיך להתפתח.

הוא תחת חוזה
A.Parker
 
הודעות: 11794
הצטרף: 26 אוגוסט 2018, 22:59

Re: רשמי: גימי קלארק חתם במכבי

הודעהעל ידי Mitelka » 06 מאי 2026, 15:09

A.Parker כתב:
גל גל כתב:אז היה הולך למקום אחר וצקבל את המיליון .

עדיף שיקבל אצלנו וימשיך להתפתח.

הוא תחת חוזה
שנגמר בקיץ הבא. אם אתה לא סוגר אותו עכשיו הוא שחקן חופשי בקיץ הבא וברור שאחרי עוד עונה כמו העונה הוא מאוד מבוקש.

במקרה שלו מכבי חייבת לפתוח חוזה כדי לא להשאיר אותו חופשי בקיץ.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk
תמונה
Mitelka
 
הודעות: 3639
הצטרף: 22 יוני 2015, 20:32

Re: רשמי: גימי קלארק חתם במכבי

הודעהעל ידי A.Parker » 06 מאי 2026, 15:33

Mitelka כתב:
A.Parker כתב:
גל גל כתב:אז היה הולך למקום אחר וצקבל את המיליון .

עדיף שיקבל אצלנו וימשיך להתפתח.

הוא תחת חוזה
שנגמר בקיץ הבא. אם אתה לא סוגר אותו עכשיו הוא שחקן חופשי בקיץ הבא וברור שאחרי עוד עונה כמו העונה הוא מאוד מבוקש.

במקרה שלו מכבי חייבת לפתוח חוזה כדי לא להשאיר אותו חופשי בקיץ.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk

הוא היחיד שיש הגיון לפתוח לו את החוזה, אבל צריך לנצל את זה שיש לו עוד שנה כדי לא לקפוץ מראש למיליון פלוס בעונה הבאה.

מה גם שאני לא בטוח שבא לי עוד עונה עם קלארק ובלאט כרכזים, בטח כששופכים עליהם הרסה בצורה שתשאיר מעט לשאר.
A.Parker
 
הודעות: 11794
הצטרף: 26 אוגוסט 2018, 22:59

Re: רשמי: גימי קלארק חתם במכבי

הודעהעל ידי מרסר » 06 מאי 2026, 15:53

A.Parker כתב:
גל גל כתב:אז היה הולך למקום אחר וצקבל את המיליון .

עדיף שיקבל אצלנו וימשיך להתפתח.

הוא תחת חוזה



היום שחקן שלא מרוצה מהחוזה שלו יעשה הכול לעבור למקום אחר שמשלם לו יותר וברוב המקרים גם יצליח, תאמין לי שלא סתם מכבי פותחת חוזים זה עולה להנהלה בדם אבל אין להם ברירה, קלארק מרוויח היום 400 אלף דולר ומרגיש שהוא שווה מיליון פלוס ויש לו הצעות גבוהות, אם מכבי תנסה להשאיר אותו בחוזה הישן אין מצב שהוא ישאר.
מרסר
 
הודעות: 8080
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: רשמי: גימי קלארק חתם במכבי

הודעהעל ידי עידן » 06 מאי 2026, 15:55

הוא נתן חצי עונה טובה, אבל למה למהר להחתים אותו על חוזה גדול כשהוא עוד לא הוכיח שהוא מסוגל להוביל קבוצה לפלייאוף יורוליג? או אפילו למקום 10.

בתור מחליף אין לי בעיה כמובן, אבל ברור לי שאם כבר עכשיו פותחים לו את החוזה אז בונים עליו לחמישייה ולא יביאו אף אחד בכיר לפניו.
עידן
 
הודעות: 6720
הצטרף: 15 יולי 2012, 15:52

Re: רשמי: גימי קלארק חתם במכבי

הודעהעל ידי felix_r » 06 מאי 2026, 17:33

עידן כתב:הוא נתן חצי עונה טובה, אבל למה למהר להחתים אותו על חוזה גדול כשהוא עוד לא הוכיח שהוא מסוגל להוביל קבוצה לפלייאוף יורוליג? או אפילו למקום 10.

בתור מחליף אין לי בעיה כמובן, אבל ברור לי שאם כבר עכשיו פותחים לו את החוזה אז בונים עליו לחמישייה ולא יביאו אף אחד בכיר לפניו.


מצד אחד אתה צודק, הוא הראה ניצוצות של כישרון בכמה וכמה משחקים, אבל כפי שציינת הוא עדיין לא הוביל את הקבוצה להישגים כלשהם.

זה נכון, אבל אם נחכה שהוא יוכיח את עצמו ויהפוך לשחקן יורוליג מוביל ללא שום ספקות, כנראה שלא נצליח כבר להחתים אותו. כי אם לא נפתח לו את החוזה הקיים, ופשוט נחכה שהחוזה הזה יסתיים, אז לא יהיה לנו שום קלף מיקוח. פשוט נצטרך להתחרות בקבוצות אחרות מי מכולן תציע לשחקן את הסכום הגבוה יותר.

כרגע, כול עוד השחקן תחת חוזה, מכבי לא צריכה להתחרות בהצעות של קבוצות אחרות, ויכולה לפתות את השחקן לחתום על חוזה חדש, חוזה ארוך יותר.

נכון, זה הימור. אין ספק. אף אחד לא מבטיח למכבי שקלארק באמת יתפתח עד לרמה של כוכב יורוליג שיכול להוביל קבוצה להישגים. אילו מכבי יכולה הייתה לשלם 3-4 מיליון לשחקן שכבר הוביל קבוצה לפיינל פור, אז לא היינו צריכים להמר. אבל כול עוד המצב הכספי הוא לא כזה, צריך להמר.
- דוקטור, תעזור לי!
- ממה אתה סובל?
- אני לא אוכל, לא שותה, רק בוכה כל הזמן.
- אתה אוהד מכבי בכדורסל?
- כן, דוקטור, איך ידעת?
- חביבי, יש לך מקרה חמור של פדרמאניה-דיפרסיה!
סמל אישי של המשתמש
felix_r
 
הודעות: 52884
הצטרף: 05 אפריל 2011, 18:18

Re: רשמי: גימי קלארק חתם במכבי

הודעהעל ידי Mitelka » 06 מאי 2026, 18:03

עידן כתב:הוא נתן חצי עונה טובה, אבל למה למהר להחתים אותו על חוזה גדול כשהוא עוד לא הוכיח שהוא מסוגל להוביל קבוצה לפלייאוף יורוליג? או אפילו למקום 10.

בתור מחליף אין לי בעיה כמובן, אבל ברור לי שאם כבר עכשיו פותחים לו את החוזה אז בונים עליו לחמישייה ולא יביאו אף אחד בכיר לפניו.
אה, הוא אשם שמכבי לא הגיעו לפלייאוף . לא נגיד העובדה שלא היה סנטר אחד נורמלי, 2 יציב לידו ועוד גארד בכיר שהיה הימור כושל (דאוטין). הוא כמו הורד היה נהדר בחלק נכבד מהעונה והוא לא סטף קרי שאמור להוביל לבד קבוצה לגביע אירופה. הוא היה מצויין ומדצמבר הראה מספרים ויכולת. נהדרת בשנה השנייה שלו בכדורסל המקצועני. הוא הוכיח מעל ומעבר. זה לא או רק שהוא לבדו צריך לקחת אותנו לפיינל פור. בגלל זה קוראים לזה קבוצת כדורסל.

כמו שאמרתי
הורד
קלארק
בריסט

השאר להביא (לונדברג סימן שאלה).

Sent from my SM-S926B using Tapatalk
תמונה
Mitelka
 
הודעות: 3639
הצטרף: 22 יוני 2015, 20:32

Re: רשמי: גימי קלארק חתם במכבי

הודעהעל ידי Mitelka » 06 מאי 2026, 18:09

A.Parker כתב:
Mitelka כתב:
A.Parker כתב:
גל גל כתב:אז היה הולך למקום אחר וצקבל את המיליון .

עדיף שיקבל אצלנו וימשיך להתפתח.

הוא תחת חוזה
שנגמר בקיץ הבא. אם אתה לא סוגר אותו עכשיו הוא שחקן חופשי בקיץ הבא וברור שאחרי עוד עונה כמו העונה הוא מאוד מבוקש.

במקרה שלו מכבי חייבת לפתוח חוזה כדי לא להשאיר אותו חופשי בקיץ.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk

הוא היחיד שיש הגיון לפתוח לו את החוזה, אבל צריך לנצל את זה שיש לו עוד שנה כדי לא לקפוץ מראש למיליון פלוס בעונה הבאה.

מה גם שאני לא בטוח שבא לי עוד עונה עם קלארק ובלאט כרכזים, בטח כששופכים עליהם הרסה בצורה שתשאיר מעט לשאר.
זה משחק של ניהול סיכונים וגם יש צד שני. אם מכבי מציעים לו 700 אלף והוא אומר לא תודה, אני אעשה עוד שנה טובה פה ואלך בקיץ לאן שבא לי ? זה משא ומתן. אני ואני חושב שגם מכבי חושבת ככה, יש פה שחקן שעשה עונה טובה והוא במגמת פריצה/עלייה רצינית, צעיר, שאפשר לתת לו גם כרגע מיליון. אני מניח שלא אמרו לו קח 2 מיליון ותחתום. הציעו מניח פחות ממיליון, אמר להם הסוכן לא, מכבי העלו ובסוף יסגרו על איפשהו סביב מיליון. האם כבר עכשיו שווה את זה? אני בטוח שהשוק מתמחר אותו כבר היום ככה. מספיק לשמוע פודקאסטים של יורובאסקט או החבר'ה מספרד ומליטא שמדברים עליו הרבה כדי להבין שיש לו מספיק באז כבר עכשיו. ואתה יודע מה - גם אם לא, אז לא נשלם עכשיו עוד 300-400 אלף, הוא יתן שוב עונה טובה ואולי אפילו טיפה יותר מהעונה וכולם פה יבכו על זה שהוא הופך לחופשי בקיץ ונראה אותו באיזה פנר.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk
תמונה
Mitelka
 
הודעות: 3639
הצטרף: 22 יוני 2015, 20:32

Re: רשמי: גימי קלארק חתם במכבי

הודעהעל ידי עידן » 06 מאי 2026, 18:11

Mitelka כתב:
עידן כתב:הוא נתן חצי עונה טובה, אבל למה למהר להחתים אותו על חוזה גדול כשהוא עוד לא הוכיח שהוא מסוגל להוביל קבוצה לפלייאוף יורוליג? או אפילו למקום 10.

בתור מחליף אין לי בעיה כמובן, אבל ברור לי שאם כבר עכשיו פותחים לו את החוזה אז בונים עליו לחמישייה ולא יביאו אף אחד בכיר לפניו.
אה, הוא אשם שמכבי לא הגיעו לפלייאוף . לא נגיד העובדה שלא היה סנטר אחד נורמלי, 2 יציב לידו ועוד גארד בכיר שהיה הימור כושל (דאוטין). הוא כמו הורד היה נהדר בחלק נכבד מהעונה והוא לא סטף קרי שאמור להוביל לבד קבוצה לגביע אירופה. הוא היה מצויין ומדצמבר הראה מספרים ויכולת. נהדרת בשנה השנייה שלו בכדורסל המקצועני. הוא הוכיח מעל ומעבר. זה לא או רק שהוא לבדו צריך לקחת אותנו לפיינל פור. בגלל זה קוראים לזה קבוצת כדורסל.

כמו שאמרתי
הורד
קלארק
בריסט

השאר להביא (לונדברג סימן שאלה).

Sent from my SM-S926B using Tapatalk


אמרתי שהוא אשם בלעדי? מה לעשות שרכז זה תפקיד שאמור להוביל קבוצה? אני רוצה שחקן מוכח שהגיע להישגים כלשהם בתור מי שפותח בחמישייה, לצערי במכבי הכל הימורים זולים.

מעבר לזה - הוא ממש לא היה נהדר בחלק נכבד מהעונה. חצי עונה הוא היה חלש (מאוד אפילו), וגם בחצי שהוא היה טוב הוא ברוב המשחקים לא היה "מצוין". מוזמן ללכת לבדוק את המספרים שלו באתר היורוליג אם אתה צריך לרענן את הזיכרון.

על חצי עונה טובה אני אישית לא הייתי פותח ומשפר חוזה. מה גם שהעונה עוד לא נגמרה ואפשר לראות איך יתפקד במשחקים שנותרו בליגה עד תום העונה.
עידן
 
הודעות: 6720
הצטרף: 15 יולי 2012, 15:52

Re: רשמי: גימי קלארק חתם במכבי

הודעהעל ידי שועל » 06 מאי 2026, 19:33

לא שווה את זה
וכן אני יודע שמיליון זה לא הרבה היום
ומלבד זאת אני סבור שיש להחריב את מחלקות ההנהלה והסקאוטינג
סמל אישי של המשתמש
שועל
 
הודעות: 16130
הצטרף: 13 אפריל 2016, 11:43
מיקום: ממלא_את_הכורסה

Re: רשמי: גימי קלארק חתם במכבי

הודעהעל ידי MTA2311 » 06 מאי 2026, 19:41

פצצת כישרון, אבל עדיין לא מתחבר לו עד הסוף.

בניגוד לרוב שאר הסגל, השארה שלו היא סבירה סך הכל.
תמונה
דיוויד פדרמן במסע"ת, 2016: "זאת העונה הגרועה בתולדות המועדון. עשינו המון טעויות. כתוצאה מכך- נמשיך לפעול בדיוק באותה צורה"
סמל אישי של המשתמש
MTA2311
גיק
 
הודעות: 47894
הצטרף: 06 יולי 2011, 20:19

Re: רשמי: גימי קלארק חתם במכבי

הודעהעל ידי A.Parker » 06 מאי 2026, 20:29

מרסר כתב:
A.Parker כתב:
גל גל כתב:אז היה הולך למקום אחר וצקבל את המיליון .

עדיף שיקבל אצלנו וימשיך להתפתח.

הוא תחת חוזה



היום שחקן שלא מרוצה מהחוזה שלו יעשה הכול לעבור למקום אחר שמשלם לו יותר וברוב המקרים גם יצליח, תאמין לי שלא סתם מכבי פותחת חוזים זה עולה להנהלה בדם אבל אין להם ברירה, קלארק מרוויח היום 400 אלף דולר ומרגיש שהוא שווה מיליון פלוס ויש לו הצעות גבוהות, אם מכבי תנסה להשאיר אותו בחוזה הישן אין מצב שהוא ישאר.

נכון שיחפשו לצאת, ובמקרה כזה ייאלצו לפצות משמעותית. לכן מספיק שתיתן הצעה שבקיזוז הפיצוי מתקרבת לשכר שמוצע לו וכנראה שהוא כבר יישאר אצלך ויחתום. אני לא בטוח כמה הולכים להציע לו מיליון וחצי לעונה.
A.Parker
 
הודעות: 11794
הצטרף: 26 אוגוסט 2018, 22:59

Re: רשמי: גימי קלארק חתם במכבי

הודעהעל ידי A.Parker » 06 מאי 2026, 20:33

Mitelka כתב:
A.Parker כתב:
Mitelka כתב:
A.Parker כתב:
גל גל כתב:אז היה הולך למקום אחר וצקבל את המיליון .

עדיף שיקבל אצלנו וימשיך להתפתח.

הוא תחת חוזה
שנגמר בקיץ הבא. אם אתה לא סוגר אותו עכשיו הוא שחקן חופשי בקיץ הבא וברור שאחרי עוד עונה כמו העונה הוא מאוד מבוקש.

במקרה שלו מכבי חייבת לפתוח חוזה כדי לא להשאיר אותו חופשי בקיץ.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk

הוא היחיד שיש הגיון לפתוח לו את החוזה, אבל צריך לנצל את זה שיש לו עוד שנה כדי לא לקפוץ מראש למיליון פלוס בעונה הבאה.

מה גם שאני לא בטוח שבא לי עוד עונה עם קלארק ובלאט כרכזים, בטח כששופכים עליהם הרסה בצורה שתשאיר מעט לשאר.
זה משחק של ניהול סיכונים וגם יש צד שני. אם מכבי מציעים לו 700 אלף והוא אומר לא תודה, אני אעשה עוד שנה טובה פה ואלך בקיץ לאן שבא לי ? זה משא ומתן. אני ואני חושב שגם מכבי חושבת ככה, יש פה שחקן שעשה עונה טובה והוא במגמת פריצה/עלייה רצינית, צעיר, שאפשר לתת לו גם כרגע מיליון. אני מניח שלא אמרו לו קח 2 מיליון ותחתום. הציעו מניח פחות ממיליון, אמר להם הסוכן לא, מכבי העלו ובסוף יסגרו על איפשהו סביב מיליון. האם כבר עכשיו שווה את זה? אני בטוח שהשוק מתמחר אותו כבר היום ככה. מספיק לשמוע פודקאסטים של יורובאסקט או החבר'ה מספרד ומליטא שמדברים עליו הרבה כדי להבין שיש לו מספיק באז כבר עכשיו. ואתה יודע מה - גם אם לא, אז לא נשלם עכשיו עוד 300-400 אלף, הוא יתן שוב עונה טובה ואולי אפילו טיפה יותר מהעונה וכולם פה יבכו על זה שהוא הופך לחופשי בקיץ ונראה אותו באיזה פנר.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk

האמת? אני בכלל לא בטוח שמכבי מנהלת בצורה הגיונית כמו שהצגת משא ומתן. לראיה המשאים ומתנים המפגרים עם הישראלים. כמו שכתבת, זה הימור. חשוב גם שכל מי שחי בסרט יבין ששכר כזה הופך אותו מיידית לרכז הבכיר. יחד עם חוזה אסטרונומי לבלאט זה כנראה גם אומר פירורים בשאר העמדות.
A.Parker
 
הודעות: 11794
הצטרף: 26 אוגוסט 2018, 22:59

Re: רשמי: גימי קלארק חתם במכבי

הודעהעל ידי MTA2311 » 06 מאי 2026, 20:55

A.Parker כתב:
Mitelka כתב:
A.Parker כתב:
Mitelka כתב:
A.Parker כתב:הוא תחת חוזה
שנגמר בקיץ הבא. אם אתה לא סוגר אותו עכשיו הוא שחקן חופשי בקיץ הבא וברור שאחרי עוד עונה כמו העונה הוא מאוד מבוקש.

במקרה שלו מכבי חייבת לפתוח חוזה כדי לא להשאיר אותו חופשי בקיץ.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk

הוא היחיד שיש הגיון לפתוח לו את החוזה, אבל צריך לנצל את זה שיש לו עוד שנה כדי לא לקפוץ מראש למיליון פלוס בעונה הבאה.

מה גם שאני לא בטוח שבא לי עוד עונה עם קלארק ובלאט כרכזים, בטח כששופכים עליהם הרסה בצורה שתשאיר מעט לשאר.
זה משחק של ניהול סיכונים וגם יש צד שני. אם מכבי מציעים לו 700 אלף והוא אומר לא תודה, אני אעשה עוד שנה טובה פה ואלך בקיץ לאן שבא לי ? זה משא ומתן. אני ואני חושב שגם מכבי חושבת ככה, יש פה שחקן שעשה עונה טובה והוא במגמת פריצה/עלייה רצינית, צעיר, שאפשר לתת לו גם כרגע מיליון. אני מניח שלא אמרו לו קח 2 מיליון ותחתום. הציעו מניח פחות ממיליון, אמר להם הסוכן לא, מכבי העלו ובסוף יסגרו על איפשהו סביב מיליון. האם כבר עכשיו שווה את זה? אני בטוח שהשוק מתמחר אותו כבר היום ככה. מספיק לשמוע פודקאסטים של יורובאסקט או החבר'ה מספרד ומליטא שמדברים עליו הרבה כדי להבין שיש לו מספיק באז כבר עכשיו. ואתה יודע מה - גם אם לא, אז לא נשלם עכשיו עוד 300-400 אלף, הוא יתן שוב עונה טובה ואולי אפילו טיפה יותר מהעונה וכולם פה יבכו על זה שהוא הופך לחופשי בקיץ ונראה אותו באיזה פנר.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk

האמת? אני בכלל לא בטוח שמכבי מנהלת בצורה הגיונית כמו שהצגת משא ומתן. לראיה המשאים ומתנים המפגרים עם הישראלים. כמו שכתבת, זה הימור. חשוב גם שכל מי שחי בסרט יבין ששכר כזה הופך אותו מיידית לרכז הבכיר. יחד עם חוזה אסטרונומי לבלאט זה כנראה גם אומר פירורים בשאר העמדות.

ברגע שבלאט נשאר ועוד על חוזה משודרג אז הוא הרכז הבכיר.

עכשיו השאלה היא האם על הפוזיציה של רכז שני/קומבו גארד על הפוזיציה של קלארק יביאו מישהו טוב ממנו. לדעתי, בהנתן שכאמור בכל מקרה הכסף הגדול בעמדה הזאת הולך על בלאט, ובהתחשב באפסייד של קלארק, זה צעד סביר.

הדגש פה הוא על השערורייה עם בלאט, ופחות על הצעד מול קלארק, כי "רכז בכיר" במקומו בכל מקרה לא היה מגיע.
תמונה
דיוויד פדרמן במסע"ת, 2016: "זאת העונה הגרועה בתולדות המועדון. עשינו המון טעויות. כתוצאה מכך- נמשיך לפעול בדיוק באותה צורה"
סמל אישי של המשתמש
MTA2311
גיק
 
הודעות: 47894
הצטרף: 06 יולי 2011, 20:19

הקודםהבא

חזור אל פורום אוהדים

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Google Adsense [Bot], omerk ו־79 אורחים