מחשבות לעונת 2026/27

פורום האוהדים של מכבי תל-אביב בכדורסל

המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991

Re: מחשבות לעונת 2026/27

הודעהעל ידי felix_r » 08 מאי 2026, 14:18

Neo כתב:מכבי חזק בשוק אחרי ש נ י גבוהים .

Chimezie Metu 2.11 PF\C
הייתי הופך אותו למטרה מספר 1 לקראת העונה הבאה
שחקן שיכול להחליף את הורד וגם לשחק איתו ביחד בתור סטרץ' 5 סופר איכותי
גבוה 2.11 מאוד מוכשר (יותר מהורד ) אבל ברנש לא קל לעיכול
אחרי שנים בנ.ב.א חתם בשנה שעברה בברצלונה בהרבה כסף , נתן עונה טובה בעייני ....אבל שוחרר
אחרי שניהל משא ומתן עם כמה קבוצות יורוליג בכירות פתאום חתם בקנריה בספרד
משחק כדורסל פנטסטי העונה בליגה הספרדית ..... מכבי צריכה לסגור איתו אחרי צאת השבת
https://www.youtube.com/watch?v=_sgakX-o_ts
https://www.youtube.com/watch?v=usDHjr5wHaI&t=14s


מה זה "אבל שוחרר" ? שכחת שהוא קרע את גיד האכילס במהלך העונה? (אחת הפציעות הכי מוזרות שראיתי. עשה צעד מבחוץ לתוך המגרש, וקרע את האכילס בלי ששחקן יריב כלשהו היה בכלל בסביבה). ברצלונה לא ידעה עד כמה הוא התאושש, ולא רצתה להסתכן בעונה כול כך ארוכה ועמוסה. הגיוני מאוד ששחררו אותו.
- דוקטור, תעזור לי!
- ממה אתה סובל?
- אני לא אוכל, לא שותה, רק בוכה כל הזמן.
- אתה אוהד מכבי בכדורסל?
- כן, דוקטור, איך ידעת?
- חביבי, יש לך מקרה חמור של פדרמאניה-דיפרסיה!
סמל אישי של המשתמש
felix_r
 
הודעות: 52915
הצטרף: 05 אפריל 2011, 18:18



Re: מחשבות לעונת 2026/27

הודעהעל ידי Neo » 08 מאי 2026, 14:53

felix_r כתב:
Neo כתב:מכבי חזק בשוק אחרי ש נ י גבוהים .

Chimezie Metu 2.11 PF\C
הייתי הופך אותו למטרה מספר 1 לקראת העונה הבאה
שחקן שיכול להחליף את הורד וגם לשחק איתו ביחד בתור סטרץ' 5 סופר איכותי
גבוה 2.11 מאוד מוכשר (יותר מהורד ) אבל ברנש לא קל לעיכול
אחרי שנים בנ.ב.א חתם בשנה שעברה בברצלונה בהרבה כסף , נתן עונה טובה בעייני ....אבל שוחרר
אחרי שניהל משא ומתן עם כמה קבוצות יורוליג בכירות פתאום חתם בקנריה בספרד
משחק כדורסל פנטסטי העונה בליגה הספרדית ..... מכבי צריכה לסגור איתו אחרי צאת השבת
https://www.youtube.com/watch?v=_sgakX-o_ts
https://www.youtube.com/watch?v=usDHjr5wHaI&t=14s


מה זה "אבל שוחרר" ? שכחת שהוא קרע את גיד האכילס במהלך העונה? (אחת הפציעות הכי מוזרות שראיתי. עשה צעד מבחוץ לתוך המגרש, וקרע את האכילס בלי ששחקן יריב כלשהו היה בכלל בסביבה). ברצלונה לא ידעה עד כמה הוא התאושש, ולא רצתה להסתכן בעונה כול כך ארוכה ועמוסה. הגיוני מאוד ששחררו אותו.


הוא שיחק כדורסל נהדר בברסה , כן הייתה פציעה לא קלה . כל קבוצה הייתה מחכה לו אחרי שהוא שיחק שם כדורסל נהדר
מרגיש לי שהיה משהו מעבר
Neo
 
הודעות: 1027
הצטרף: 29 יוני 2019, 09:34

Re: מחשבות לעונת 2026/27

הודעהעל ידי Tom1313 » 14 מאי 2026, 10:49

מה אתם אומרים על נעם יעקב בתור עמדת הגארד הישראלי במקום תמיר?
ברור שהוא לא יגיע למעמד שתמיר נמצא בו כרגע אבל גם יחסוך כסף, גם גארד ישראלי בכיר שמראה יכולות יפות השנה והכי חשוב יאפשר להביא גארד זר בכיר לעמדה.
Tom1313
 
הודעות: 388
הצטרף: 30 מאי 2021, 20:06

Re: מחשבות לעונת 2026/27

הודעהעל ידי עידן » 14 מאי 2026, 11:51

Tom1313 כתב:מה אתם אומרים על נעם יעקב בתור עמדת הגארד הישראלי במקום תמיר?
ברור שהוא לא יגיע למעמד שתמיר נמצא בו כרגע אבל גם יחסוך כסף, גם גארד ישראלי בכיר שמראה יכולות יפות השנה והכי חשוב יאפשר להביא גארד זר בכיר לעמדה.


שחקן חלש מאוד, לא מתאים בשום צורה לרמת יורוליג נכון לעכשיו.

ואני אומר את זה בתור מישהו שאהב אותו עד לפני שנתיים בערך.
עידן
 
הודעות: 6743
הצטרף: 15 יולי 2012, 15:52

Re: מחשבות לעונת 2026/27

הודעהעל ידי Tom1313 » 14 מאי 2026, 12:28

עידן כתב:
Tom1313 כתב:מה אתם אומרים על נעם יעקב בתור עמדת הגארד הישראלי במקום תמיר?
ברור שהוא לא יגיע למעמד שתמיר נמצא בו כרגע אבל גם יחסוך כסף, גם גארד ישראלי בכיר שמראה יכולות יפות השנה והכי חשוב יאפשר להביא גארד זר בכיר לעמדה.


שחקן חלש מאוד, לא מתאים בשום צורה לרמת יורוליג נכון לעכשיו.

ואני אומר את זה בתור מישהו שאהב אותו עד לפני שנתיים בערך.

שוב, הוא לא בא להחליף את בלאט במעמד במצבת הגארדים,אלא להיות גארד רביעי חמישי ברוטציה ביורוליד
Tom1313
 
הודעות: 388
הצטרף: 30 מאי 2021, 20:06

Re: מחשבות לעונת 2026/27

הודעהעל ידי עידן » 14 מאי 2026, 12:32

Tom1313 כתב:
עידן כתב:
Tom1313 כתב:מה אתם אומרים על נעם יעקב בתור עמדת הגארד הישראלי במקום תמיר?
ברור שהוא לא יגיע למעמד שתמיר נמצא בו כרגע אבל גם יחסוך כסף, גם גארד ישראלי בכיר שמראה יכולות יפות השנה והכי חשוב יאפשר להביא גארד זר בכיר לעמדה.


שחקן חלש מאוד, לא מתאים בשום צורה לרמת יורוליג נכון לעכשיו.

ואני אומר את זה בתור מישהו שאהב אותו עד לפני שנתיים בערך.

שוב, הוא לא בא להחליף את בלאט במעמד במצבת הגארדים,אלא להיות גארד רביעי חמישי ברוטציה ביורוליד


הוא מתאים כגארד רביעי-חמישי ברוטציה בליגה

הוא לא מסוגל לתרום ביורוליג, וגם אני לא מבין מה הצורך? יש לך את עמית עבו על המשבצת הזו שייתן תרומה דומה.
עידן
 
הודעות: 6743
הצטרף: 15 יולי 2012, 15:52

Re: מחשבות לעונת 2026/27

הודעהעל ידי A.Parker » 14 מאי 2026, 14:29

לא ברור אם היה גרוע בהפועל בגלל המעמד. הייתי מנסה אותו אם בא עד 300 אלף.
A.Parker
 
הודעות: 11812
הצטרף: 26 אוגוסט 2018, 22:59

Re: מחשבות לעונת 2026/27

הודעהעל ידי עידן » 14 מאי 2026, 14:53

A.Parker כתב:לא ברור אם היה גרוע בהפועל בגלל המעמד. הייתי מנסה אותו אם בא עד 300 אלף.


הוא היה חלש גם בהפועל ירושלים, גם בוילרבאן וגם בהפועל ת"א. בכל אחת מהן המספרים שלו היו דומים, גם לא היה נראה שהתקדם מעונה לעונה, אם כבר ההיפך.

הוא כרגע מצטיין בליגה חלשה מאוד כך שהביצועים שם לא אומרים כלום. הוא פשוט לא מתאים כרגע למכבי, בטח לא כשחקן רוטציה ביורוליג. אולי אחרי שישתפשף עוד שנה-שנתיים הוא יתאים, אבל אין מה להביא אותו כרגע. הוא לא יתרום יותר משחקן כמו עבו.
עידן
 
הודעות: 6743
הצטרף: 15 יולי 2012, 15:52

Re: מחשבות לעונת 2026/27

הודעהעל ידי A.Parker » 14 מאי 2026, 16:05

עידן כתב:
A.Parker כתב:לא ברור אם היה גרוע בהפועל בגלל המעמד. הייתי מנסה אותו אם בא עד 300 אלף.


הוא היה חלש גם בהפועל ירושלים, גם בוילרבאן וגם בהפועל ת"א. בכל אחת מהן המספרים שלו היו דומים, גם לא היה נראה שהתקדם מעונה לעונה, אם כבר ההיפך.

הוא כרגע מצטיין בליגה חלשה מאוד כך שהביצועים שם לא אומרים כלום. הוא פשוט לא מתאים כרגע למכבי, בטח לא כשחקן רוטציה ביורוליג. אולי אחרי שישתפשף עוד שנה-שנתיים הוא יתאים, אבל אין מה להביא אותו כרגע. הוא לא יתרום יותר משחקן כמו עבו.

אני לא כזה בטוח
A.Parker
 
הודעות: 11812
הצטרף: 26 אוגוסט 2018, 22:59

Re: מחשבות לעונת 2026/27

הודעהעל ידי עידן » 14 מאי 2026, 16:37

A.Parker כתב:
עידן כתב:
A.Parker כתב:לא ברור אם היה גרוע בהפועל בגלל המעמד. הייתי מנסה אותו אם בא עד 300 אלף.


הוא היה חלש גם בהפועל ירושלים, גם בוילרבאן וגם בהפועל ת"א. בכל אחת מהן המספרים שלו היו דומים, גם לא היה נראה שהתקדם מעונה לעונה, אם כבר ההיפך.

הוא כרגע מצטיין בליגה חלשה מאוד כך שהביצועים שם לא אומרים כלום. הוא פשוט לא מתאים כרגע למכבי, בטח לא כשחקן רוטציה ביורוליג. אולי אחרי שישתפשף עוד שנה-שנתיים הוא יתאים, אבל אין מה להביא אותו כרגע. הוא לא יתרום יותר משחקן כמו עבו.

אני לא כזה בטוח


אתה לא בטוח ש-מה? אתה חושב ששחקן שעשה ממוצע של 3 נקודות בכל 3 העונות האחרונות ובכל הקבוצות שהיה בהן שווה יורוליג? או שאתה חושב שהוא יתרום יותר מעבו?

כך או אחרת, אני לא רואה מה הוא ייתן למכבי. גם אם אתה חושב שהוא יתרום קצת יותר מעבו, זה לא משמעותי ליורוליג. חבל על הכסף להביא אותו. אני גם חושב שהוא ידרוש שכר גבוה יותר מ-300 אלף.
עידן
 
הודעות: 6743
הצטרף: 15 יולי 2012, 15:52

Re: מחשבות לעונת 2026/27

הודעהעל ידי A.Parker » 14 מאי 2026, 18:34

עידן כתב:
A.Parker כתב:
עידן כתב:
A.Parker כתב:לא ברור אם היה גרוע בהפועל בגלל המעמד. הייתי מנסה אותו אם בא עד 300 אלף.


הוא היה חלש גם בהפועל ירושלים, גם בוילרבאן וגם בהפועל ת"א. בכל אחת מהן המספרים שלו היו דומים, גם לא היה נראה שהתקדם מעונה לעונה, אם כבר ההיפך.

הוא כרגע מצטיין בליגה חלשה מאוד כך שהביצועים שם לא אומרים כלום. הוא פשוט לא מתאים כרגע למכבי, בטח לא כשחקן רוטציה ביורוליג. אולי אחרי שישתפשף עוד שנה-שנתיים הוא יתאים, אבל אין מה להביא אותו כרגע. הוא לא יתרום יותר משחקן כמו עבו.

אני לא כזה בטוח


אתה לא בטוח ש-מה? אתה חושב ששחקן שעשה ממוצע של 3 נקודות בכל 3 העונות האחרונות ובכל הקבוצות שהיה בהן שווה יורוליג? או שאתה חושב שהוא יתרום יותר מעבו?

כך או אחרת, אני לא רואה מה הוא ייתן למכבי. גם אם אתה חושב שהוא יתרום קצת יותר מעבו, זה לא משמעותי ליורוליג. חבל על הכסף להביא אותו. אני גם חושב שהוא ידרוש שכר גבוה יותר מ-300 אלף.

השאלה 3 נקודות בכמה דקות ובאיזה מעמד?
בעיני הוא עדיין עם יסודות טובים. אם זה בעד 300 אני סבבה עם זה.
A.Parker
 
הודעות: 11812
הצטרף: 26 אוגוסט 2018, 22:59

Re: מחשבות לעונת 2026/27

הודעהעל ידי שמוליק » 15 מאי 2026, 15:57

A.Parker כתב:לא ברור אם היה גרוע בהפועל בגלל המעמד. הייתי מנסה אותו אם בא עד 300 אלף.

עוד פעם הדיבור הפדרמני הגרושניק שצריך לחבר לירה ללירה. תפסיקו עם החשבוניות והבדידים כי סגנון החשיבה של אוספי הבקבוקים למחזור ברחוב לא מתאים לבעלי קבוצות יורוליג. נועם יעקב ראוי בעיני אם בלאט עוזב ומצידי שפדרמן הנאד ישלם מכיסו 1M עבורו ועדיף עוד יותר שישלם ויעזוב את הקבוצה ואותנו.
Mac McClung שמונה אסיסטים למשחק 30 נקודות 29 מדד יעילות בג'יליג, קלארק,נועם יעקב/ים מדר
דוויין וושינגטון, Jared Butler,שארפ, גונדי
קולסון, בריסט, ספנסר וייס/בן גולד מאשדוד
הורד,סורקין, ליף
Moses Brown2.18, אוסקר צ׳יבווה, Tyrell Harrison 2:13
שמוליק
 
הודעות: 2495
הצטרף: 05 אפריל 2011, 22:32

Re: מחשבות לעונת 2026/27

הודעהעל ידי A.Parker » 15 מאי 2026, 16:43

שמוליק כתב:
A.Parker כתב:לא ברור אם היה גרוע בהפועל בגלל המעמד. הייתי מנסה אותו אם בא עד 300 אלף.

עוד פעם הדיבור הפדרמני הגרושניק שצריך לחבר לירה ללירה. תפסיקו עם החשבוניות והבדידים כי סגנון החשיבה של אוספי הבקבוקים למחזור ברחוב לא מתאים לבעלי קבוצות יורוליג. נועם יעקב ראוי בעיני אם בלאט עוזב ומצידי שפדרמן הנאד ישלם מכיסו 1M עבורו ועדיף עוד יותר שישלם ויעזוב את הקבוצה ואותנו.

תמשיכו עם הדיבור הזה של מיליון דולר לסורקין ותישארו עם סנטוס כסנטר בכיר
A.Parker
 
הודעות: 11812
הצטרף: 26 אוגוסט 2018, 22:59

Re: מחשבות לעונת 2026/27

הודעהעל ידי עידן » 20 מאי 2026, 17:16

קולדבלה חושף: עתיד ווקר, בלאט ולונדברג

https://www.sport5.co.il/articles.aspx? ... cID=545187

אמ;לק: אנחנו אוהבים אותם, הם שחקנים מצוינים, אנחנו מתכוונים שהם ימשיכו איתנו בעונה הבאה
עידן
 
הודעות: 6743
הצטרף: 15 יולי 2012, 15:52

Re: מחשבות לעונת 2026/27

הודעהעל ידי MTA2311 » 20 מאי 2026, 17:46

עידן כתב:קולדבלה חושף: עתיד ווקר, בלאט ולונדברג

https://www.sport5.co.il/articles.aspx? ... cID=545187

אמ;לק: אנחנו אוהבים אותם, הם שחקנים מצוינים, אנחנו מתכוונים שהם ימשיכו איתנו בעונה הבאה

איש מקצוע רע מאוד
תמונה
דיוויד פדרמן במסע"ת, 2016: "זאת העונה הגרועה בתולדות המועדון. עשינו המון טעויות. כתוצאה מכך- נמשיך לפעול בדיוק באותה צורה"
סמל אישי של המשתמש
MTA2311
גיק
 
הודעות: 47910
הצטרף: 06 יולי 2011, 20:19

Re: מחשבות לעונת 2026/27

הודעהעל ידי my man » 20 מאי 2026, 21:30

פשוט לא להאמין שמשאירים את כל הסגל החלש הזה. אחד החלשים בכל הזמנים
"אם נחרבנו ונחרב העולם עמנו, על ידי שנאת חינם, נשוב להיבנות והעולם עמנו ייבנה, על ידי אהבת חינם!" (הראי"ה קוק)
סמל אישי של המשתמש
my man
 
הודעות: 31667
הצטרף: 31 אוקטובר 2014, 05:21
מיקום: #תמכרו

Re: מחשבות לעונת 2026/27

הודעהעל ידי Avi1508 » 24 מאי 2026, 23:25

מה אומרים על פרנק נילקינה
על פניו שחקן עם עבר מרשים בnba אבל לא כל כך מצליח להשאיר חותם ביורוליג,
מביאים או לא?

לפי הדיווחים וילרבאן רוצה להביא אותו
Avi1508
 
הודעות: 4554
הצטרף: 09 נובמבר 2021, 00:31

Re: מחשבות לעונת 2026/27

הודעהעל ידי מרסר » 24 מאי 2026, 23:29

Avi1508 כתב:מה אומרים על פרנק נילקינה
על פניו שחקן עם עבר מרשים בnba אבל לא כל כך מצליח להשאיר חותם ביורוליג,
מביאים או לא?

לפי הדיווחים וילרבאן רוצה להביא אותו



וילרבאן הולכת להיות קבוצה חזקה בעונה הבאה הרבה כסף יושקע שם, הם סיכמו עם ארמוני ברוקס ורוצים גם את סילביין פרנסיסקו.
מרסר
 
הודעות: 8118
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: מחשבות לעונת 2026/27

הודעהעל ידי omerk » 25 מאי 2026, 09:46

איזה כיף עוד נמושה נצחית שתעבור אותנו תקציבית ולאחר מכן גם מקצועית.
מכבי בדרך הבטוחה להיות הקבוצה עם התקציב הכי נמוך ביורוליג.
omerk
 
הודעות: 1937
הצטרף: 05 אפריל 2011, 15:53

Re: מחשבות לעונת 2026/27

הודעהעל ידי A.Parker » 25 מאי 2026, 12:46

אצלנו עמדת הסנטר מורכבת מסורקין, סנטוס והנקינס
נפלא
A.Parker
 
הודעות: 11812
הצטרף: 26 אוגוסט 2018, 22:59

הקודםהבא

חזור אל פורום אוהדים

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: felix_r, Google Adsense [Bot], Shay_uzan ו־5 אורחים