מכבי תל אביב נמכרה!

פורום האוהדים של מכבי תל-אביב בכדורסל

המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991

Re: מכבי תל אביב נמכרה!

הודעהעל ידי מרסר » 08 מאי 2026, 15:06

Avi1508 כתב:
מרסר כתב:
MTA2311 כתב:כבר הבנו שמדובר רק בגב פיננסי לפדרמן. פדרמן ימשיכו לקבל החלטות, הם רק מכניסים משקיע שיצמצם את הכסף שיוצא להם מהכיס



בנוסף לזה יש לציין שלמכבי יש כבר שנים 2 בעלים אמריקאים מאוד עשירים דיץ' ואשכנזי, ולא רואים שינוי בתקציב שתקוע הרבה שנים בערך על אותו סכום.

מוקדם לשמוח אבל זה לא דומה לדיץ׳ ואשכנזי
כי כל עוד פדרמן ורקנאטי שלטו בקבוצה עם 58 אחוז משותפים זה היה בלתי אפשרי לעשות שינויים ללא הסכמתם אבל המהלך הזה מוריד את אחוזי השליטה של פדרמן ורקנאטי לאיזור ה44 אחוז וזה כבר לא רוב ותיאורטית זה יתן יכולת לבעלים האחרים לחייב את פדרמן ורקנאטי להשקיע
כל זה מבוסס על כך שפדרמן ורקנאטי הם אלה שמנעו הגדלת תקציב בשנים האחרונות ושאר הבעלים רצו להשקיע ולא יכלו ולכן בשנה הקרובה נוכל לדעת האם האשמה היא על פדרמן ורקנאטי או על כל הבעלים כי כבר לא יהיו להם תירוצים שהם רצו להשקיע אבל פדרמן ורקנאטי חסמו אותם



לפי מה שאני מבין משפחת ווילף תהיה שותפה בקבוצה של פדרמן בדירקטוריון, 14 אחוזים להם ו 14 לפדרמן .
מרסר
 
הודעות: 8080
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26



Re: מכבי תל אביב נמכרה!

הודעהעל ידי מרסר » 26 מאי 2026, 14:14

אריק שטילמן קנה מחצית ממניות משפחת פדרמן במכבי תל אביב

יזם ההייטק ומנכ"ל ראפיד, ישמש דירקטור במועדון מטעם חברת פדנקו ספורט. שטילמן ופדרמן מציעים להשקיע 30 מיליון דולר במועדון

חברת פדנקו ספורט, המחזיקה בכ-29 אחוז ממניות מכבי תל אביב בכדורסל ונמצאת בבעלות משפחת פדרמן, הודיעה לכלל השותפים במועדון שהיא הגיעה לסיכום על צירופם של משקיעים חדשים. במסגרת העסקה, יזם ההייטק ומנכ"ל ראפיד (נותנת החסות הראשית של מכבי תל אביב) אריק שטילמן, רכש 50 אחוז בפדנקו ספורט וישמש דירקטור במכבי מטעמה.

בנוסף, פדרמן ושטילמן מציעים להשקיע 30 מיליון דולר במכבי, לצד משקיעים נוספים שיצטרפו לפדנקו ספורט, וזאת בכפוף לאישור כלל בעלי המניות במכבי. אם ההשקעה הנ"ל תאושר, משפחת פדרמן תרד באחזקותיה בפדנקו ספורט ותהפוך לבעלת אחזקות מיעוט בה.

העסקה, כאמור, כפופה לאי מימוש זכותם של כלל בעלי המניות במכבי לרכוש את מלוא אחזקות פדנקו ספורט במכבי, אבל אין ספק בנוגע לאישור. גורם בכיר במכבי תל אביב אף אמר היום: "אנחנו מברכים כניסת גורמים משמעותיים בעולם העסקים שרוצים לתרום ולקדם את מכבי תל אביב".



https://sports.walla.co.il/item/3840958 ... cialbutton
נערך לאחרונה על ידי מרסר בתאריך 26 מאי 2026, 14:33, נערך 2 פעמים בסך הכל.
מרסר
 
הודעות: 8080
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: מכבי תל אביב נמכרה!

הודעהעל ידי Mitelka » 26 מאי 2026, 14:19

האמריקאים החדשים (שכחתי את השם) גם ידללו את פדרמן להבנתי.
מה כבר ישאר להם אז?
תמונה
Mitelka
 
הודעות: 3639
הצטרף: 22 יוני 2015, 20:32

Re: מכבי תל אביב נמכרה!

הודעהעל ידי עידן » 26 מאי 2026, 14:24

אני לא מבין, כמה בעלים צריך לקבוצה? 5? 6? 10?

אני לא רואה איך ריבוי בעלים מסייע מבחינה מקצועית. אם כבר כנראה ההיפך.
עידן
 
הודעות: 6720
הצטרף: 15 יולי 2012, 15:52

Re: מכבי תל אביב נמכרה!

הודעהעל ידי Avi1508 » 26 מאי 2026, 14:49

זה נראה במקום ווילף
Avi1508
 
הודעות: 4535
הצטרף: 09 נובמבר 2021, 00:31

Re: מכבי תל אביב נמכרה!

הודעהעל ידי מרסר » 26 מאי 2026, 14:54

Avi1508 כתב:זה נראה במקום ווילף



ממש לא, ממה שאני שומע כרגע משטילמן בראיון לערוץ הספורט, משפחת ווילף תיכנס למכבי ודני פדרמן ירד ל 8 אחוז בעלות.
מרסר
 
הודעות: 8080
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: מכבי תל אביב נמכרה!

הודעהעל ידי מרסר » 26 מאי 2026, 14:59

שטילמן זה החלום הרטוב של אוהדי מכבי מדבר כמו אוהד שרוף, מתכונן לפי דבריו כבר בעונה הבאה להעמיד סגל פיינל פור, כמובן שחובת ההוכחה עליו.
מרסר
 
הודעות: 8080
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: מכבי תל אביב נמכרה!

הודעהעל ידי A.Parker » 26 מאי 2026, 15:01

לפחות מהדיבורים נשמע טוב מאוד. מקווה שזה רציני ולא ספין.
A.Parker
 
הודעות: 11794
הצטרף: 26 אוגוסט 2018, 22:59

Re: מכבי תל אביב נמכרה!

הודעהעל ידי עידן » 26 מאי 2026, 15:02

מרסר כתב:שטילמן זה החלום הרטוב של אוהדי מכבי מדבר כמו אוהד שרוף, מתכונן לפי דבריו כבר בעונה הבאה להעמיד סגל פיינל פור, כמובן שחובת ההוכחה עליו.


בסדר, דיבורים לא עולים כסף.

בינתיים לעונה הקרובה רוב הסגל סגור ועם עוד 20 שותפים בבעלות הקבוצה, קצת קשה לקדם דברים, גם אם אתה אישית נורא רוצה.
עידן
 
הודעות: 6720
הצטרף: 15 יולי 2012, 15:52

Re: מכבי תל אביב נמכרה!

הודעהעל ידי MTA2311 » 26 מאי 2026, 15:03

A.Parker כתב:לפחות מהדיבורים נשמע טוב מאוד. מקווה שזה רציני ולא ספין.

אל תדאג, פדרמן לא יוותר על שליטה. עדיין חושב שזה בעיקר מנגנון מימון.
תמונה
דיוויד פדרמן במסע"ת, 2016: "זאת העונה הגרועה בתולדות המועדון. עשינו המון טעויות. כתוצאה מכך- נמשיך לפעול בדיוק באותה צורה"
סמל אישי של המשתמש
MTA2311
גיק
 
הודעות: 47894
הצטרף: 06 יולי 2011, 20:19

Re: מכבי תל אביב נמכרה!

הודעהעל ידי מרסר » 26 מאי 2026, 15:08

MTA2311 כתב:
A.Parker כתב:לפחות מהדיבורים נשמע טוב מאוד. מקווה שזה רציני ולא ספין.

אל תדאג, פדרמן לא יוותר על שליטה. עדיין חושב שזה בעיקר מנגנון מימון.



אין דבר כזה משפחת פדרמן לא רוצה או לא יכולה כלכלית להיות במכבי, זה או ששאר הבעלים של מכבי יקנו את האחוזים של משפחת פדרמן או ששטילמן ומשפחת ווילף יקנו אותם, משפחת פדרמן יוצאת ממכבי לא בבת אחת אבל יוצאת.
מרסר
 
הודעות: 8080
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: מכבי תל אביב נמכרה!

הודעהעל ידי MTA2311 » 26 מאי 2026, 15:12

מרסר כתב:
MTA2311 כתב:
A.Parker כתב:לפחות מהדיבורים נשמע טוב מאוד. מקווה שזה רציני ולא ספין.

אל תדאג, פדרמן לא יוותר על שליטה. עדיין חושב שזה בעיקר מנגנון מימון.



אין דבר כזה משפחת פדרמן לא רוצה או לא יכולה כלכלית להיות במכבי, זה או ששאר הבעלים של מכבי יקנו את האחוזים של משפחת פדרמן או ששטילמן ומשפחת ווילף יקנו אותם, משפחת פדרמן יוצאת ממכבי לא בבת אחת אבל יוצאת.

נחכה ונראה.

בכל מקרה זה ממש לא יפתור את הבעיות של המועדון.
תמונה
דיוויד פדרמן במסע"ת, 2016: "זאת העונה הגרועה בתולדות המועדון. עשינו המון טעויות. כתוצאה מכך- נמשיך לפעול בדיוק באותה צורה"
סמל אישי של המשתמש
MTA2311
גיק
 
הודעות: 47894
הצטרף: 06 יולי 2011, 20:19

Re: מכבי תל אביב נמכרה!

הודעהעל ידי A.Parker » 26 מאי 2026, 15:58

לא התעמקתי בפרטים, אבל אני מתחיל לחשוד שמדובר בתרגיל של דני. הוא מביא מישהו שמעוניין לקנות את רוב האחזקות שלו ואומר שיזרים המון כסף סתם. שאר הבעלים לא מעוניינים, כדי לא להזרים המון כסף מהצד שלהם, ולכן הם יסכלו את המהלך. כך ייצא דני נשאר ועל הדרך הראה כאילו האחרים הם הבעיה. אולי כל הדבר הזה הוא פוקר בין הבעלים.
A.Parker
 
הודעות: 11794
הצטרף: 26 אוגוסט 2018, 22:59

Re: מכבי תל אביב נמכרה!

הודעהעל ידי עידן » 26 מאי 2026, 16:08

A.Parker כתב:לא התעמקתי בפרטים, אבל אני מתחיל לחשוד שמדובר בתרגיל של דני. הוא מביא מישהו שמעוניין לקנות את רוב האחזקות שלו ואומר שיזרים המון כסף סתם. שאר הבעלים לא מעוניינים, כדי לא להזרים המון כסף מהצד שלהם, ולכן הם יסכלו את המהלך. כך ייצא דני נשאר ועל הדרך הראה כאילו האחרים הם הבעיה. אולי כל הדבר הזה הוא פוקר בין הבעלים.


כבר בראיון ראיתי שהוא אמר "אני נכנס עם כך וכך אחוזים, אבל אני רוצה כבר בעונה הקרובה להביא 30 מיליון דולר. צריך רק אישור של שאר השותפים"

כאמור יש כבר כל כך הרבה בעלים שאני לא רואה מצב שהעסק הזה יעבוד כמו שצריך. הלוואי, אבל אני לא מאוד אופטימי.
עידן
 
הודעות: 6720
הצטרף: 15 יולי 2012, 15:52

Re: מכבי תל אביב נמכרה!

הודעהעל ידי A.Parker » 26 מאי 2026, 16:18

מישהו הבין אם שאר הבעלים יכולים לרכוש עכשיו את החלק של פדרמן במקום?
אם כן אז אולי זה לא משחק פוקר
A.Parker
 
הודעות: 11794
הצטרף: 26 אוגוסט 2018, 22:59

Re: מכבי תל אביב נמכרה!

הודעהעל ידי A.Parker » 26 מאי 2026, 16:18

עידן כתב:
A.Parker כתב:לא התעמקתי בפרטים, אבל אני מתחיל לחשוד שמדובר בתרגיל של דני. הוא מביא מישהו שמעוניין לקנות את רוב האחזקות שלו ואומר שיזרים המון כסף סתם. שאר הבעלים לא מעוניינים, כדי לא להזרים המון כסף מהצד שלהם, ולכן הם יסכלו את המהלך. כך ייצא דני נשאר ועל הדרך הראה כאילו האחרים הם הבעיה. אולי כל הדבר הזה הוא פוקר בין הבעלים.


כבר בראיון ראיתי שהוא אמר "אני נכנס עם כך וכך אחוזים, אבל אני רוצה כבר בעונה הקרובה להביא 30 מיליון דולר. צריך רק אישור של שאר השותפים"

כאמור יש כבר כל כך הרבה בעלים שאני לא רואה מצב שהעסק הזה יעבוד כמו שצריך. הלוואי, אבל אני לא מאוד אופטימי.

זה בהחלט נשמע מוזר. אני מקשיב לראיון עוד מעט.
A.Parker
 
הודעות: 11794
הצטרף: 26 אוגוסט 2018, 22:59

Re: מכבי תל אביב נמכרה!

הודעהעל ידי Avi1508 » 26 מאי 2026, 16:19

עכשיו מפרסמים שפדרמן ביחד עם שטילמן ווילף רוצים להשתלט על כל מכבי
לא רואה את זה קורה
זה רק נראה שאנחנו הולכים לתקופה של מלחמות בעלים במכבי וזה כנראה בוודאות ידפוק את העונה הבאה רק נשאר לקוות שלעונה שאחרי העונה הבאה כבר נגיע עם הנהלה מתפקדת ובעלת יכולת להעמיד תקציב טופ יורוליג
Avi1508
 
הודעות: 4535
הצטרף: 09 נובמבר 2021, 00:31

Re: מכבי תל אביב נמכרה!

הודעהעל ידי Avi1508 » 26 מאי 2026, 16:32

יש הרבה בלאגן בתקשורת ולדעתי יש פה עירבוב של שתי דברים
1. שטילמן קנה חצי מהמניות של פדרמן בסכום X והבעלים האחרים יכולים לקנות את החלק הזה במקום שטילמן - סביר שהבעלים הנוכחיים לא יתנגדו לזה
2. בנוסף שטילמן רוצה לדלדל את האחזקה של שאר בעלי המניות על ידי השקעה של 30 מיליון דולר וכך להשתלט על עוד מניות - מהלך שלא סביר ששאר הבעלים יתנו לזה לקרות
נערך לאחרונה על ידי Avi1508 בתאריך 26 מאי 2026, 16:38, נערך פעם אחת בסך הכל.
Avi1508
 
הודעות: 4535
הצטרף: 09 נובמבר 2021, 00:31

Re: מכבי תל אביב נמכרה!

הודעהעל ידי גל גל » 26 מאי 2026, 16:37

לא חושב שרקאנטי או מישהו אחר מתוך מכבי יקנה את החלק של פדרמן.
מכבי 2026
רובינסון קלארק בלאט
ווקר,לונדברג,דיבה שארפ
קולסון,בריסט,ריימן
הורד,ליף,לביא
הול סורקין בולומבוי
גל גל
 
הודעות: 8222
הצטרף: 05 אפריל 2011, 12:56

Re: מכבי תל אביב נמכרה!

הודעהעל ידי omerk » 26 מאי 2026, 17:01

שטילמן בחור רציני מאד. מגיע מעולמות ההייטק שם מקדשים את הצמיחה. אם עמדת במקום, אז נכשלת. אני לא מאמין שאדם כמוהו יכנס רק כדי להשאיר את הקבוצה באותו מצב וגם לא מאמין שהיה נכנס לעסקה הזאת בלי לקבל וודאות לגבי מה הלך הרוח של שאר הבעלים. דווקא אני אופטימי הפעם
omerk
 
הודעות: 1927
הצטרף: 05 אפריל 2011, 15:53

הקודםהבא

חזור אל פורום אוהדים

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Avi1508, Google [Bot], Google Adsense [Bot] ו־54 אורחים