תרד הNBA 25/26: סן אנטוניו מול הניקס בגמר

פורום האוהדים של מכבי תל-אביב בכדורסל

המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991

תרד הNBA 25/26: סן אנטוניו מול הניקס בגמר

הודעהעל ידי Shay_uzan » 06 יוני 2026, 05:10

נראה לי עדיף להפריד, גם לקראת הקיץ
תמונה
סמל אישי של המשתמש
Shay_uzan
 
הודעות: 10179
הצטרף: 31 יולי 2019, 15:08



Re: תרד הNBA 25/26: סן אנטוניו מול הניקס בגמר

הודעהעל ידי עידן » 06 יוני 2026, 10:03

ידעתי שהסדרה תהיה תחרותית.

כל הכבוד לניקס שפעם נוספת חזרו מפיגור גדול בחוץ וניצחו. הם חייבים לקחת את זה עכשיו, מי יודע אם תהיה להם הזדמנות נוספת בעתיד הקרוב לאליפות.
עידן
 
הודעות: 6714
הצטרף: 15 יולי 2012, 15:52

Re: תרד הNBA 25/26: סן אנטוניו מול הניקס בגמר

הודעהעל ידי omerk » 06 יוני 2026, 10:28

כיף לראות את וומבי מבואס
omerk
 
הודעות: 1923
הצטרף: 05 אפריל 2011, 15:53

Re: תרד הNBA 25/26: סן אנטוניו מול הניקס בגמר

הודעהעל ידי Mitelka » 06 יוני 2026, 11:31

איפה אחדשיודע יא אללה?


הניקס עושים את זהההההה

Sent from my SM-S926B using Tapatalk
תמונה
Mitelka
 
הודעות: 3636
הצטרף: 22 יוני 2015, 20:32

Re: תרד הNBA 25/26: סן אנטוניו מול הניקס בגמר

הודעהעל ידי עידן » 11 יוני 2026, 09:04

הניקס חזרו מהפיגור הגדול בהיסטוריה של גמר נבא (29 נקודות במחצית הראשונה, 20 נקודות ברבע האחרון) כדי לנצח את הספרס עם סל ניצחון של אננובי ולעלות ל-3:1 בסדרה
עידן
 
הודעות: 6714
הצטרף: 15 יולי 2012, 15:52

Re: תרד הNBA 25/26: סן אנטוניו מול הניקס בגמר

הודעהעל ידי MTA2311 » 11 יוני 2026, 09:59

לצערי הרב יש קשר לינארי חיובי בין כמה שוומבי הופך להיות שחקן כדורסל אדיר לבין כמה שהוא הולך ונהיה בלתי נסבל.


באמת זבל של בן אדם
תמונה
דיוויד פדרמן במסע"ת, 2016: "זאת העונה הגרועה בתולדות המועדון. עשינו המון טעויות. כתוצאה מכך- נמשיך לפעול בדיוק באותה צורה"
סמל אישי של המשתמש
MTA2311
גיק
 
הודעות: 47891
הצטרף: 06 יולי 2011, 20:19

Re: תרד הNBA 25/26: סן אנטוניו מול הניקס בגמר

הודעהעל ידי עידן » 11 יוני 2026, 10:01

MTA2311 כתב:לצערי הרב יש קשר לינארי חיובי בין כמה שוומבי הופך להיות שחקן כדורסל אדיר לבין כמה שהוא הולך ונהיה בלתי נסבל.


באמת זבל של בן אדם


מה הוא עשה עכשיו?
עידן
 
הודעות: 6714
הצטרף: 15 יולי 2012, 15:52

Re: תרד הNBA 25/26: סן אנטוניו מול הניקס בגמר

הודעהעל ידי MTA2311 » 11 יוני 2026, 10:49

עידן כתב:
MTA2311 כתב:לצערי הרב יש קשר לינארי חיובי בין כמה שוומבי הופך להיות שחקן כדורסל אדיר לבין כמה שהוא הולך ונהיה בלתי נסבל.


באמת זבל של בן אדם


מה הוא עשה עכשיו?
חצי משחק הלך מכות ובחצי השני עשה פרובוקציות.


והכל כמובן מלווה בפרצוף המתנשא הרגיל
תמונה
דיוויד פדרמן במסע"ת, 2016: "זאת העונה הגרועה בתולדות המועדון. עשינו המון טעויות. כתוצאה מכך- נמשיך לפעול בדיוק באותה צורה"
סמל אישי של המשתמש
MTA2311
גיק
 
הודעות: 47891
הצטרף: 06 יולי 2011, 20:19

Re: תרד הNBA 25/26: סן אנטוניו מול הניקס בגמר

הודעהעל ידי my man » 11 יוני 2026, 11:16

עידן כתב:הניקס חזרו מהפיגור הגדול בהיסטוריה של גמר נבא (29 נקודות במחצית הראשונה, 20 נקודות ברבע האחרון) כדי לנצח את הספרס עם סל ניצחון של אננובי ולעלות ל-3:1 בסדרה

אאלט היה גם 29 הפרש ברבע השלישי 82-53 9 דקות לסיום הרבע...
פסיכי בכל קנה מידה. זה לא היה נראה אפילו בכיוון של קאמבק...
"אם נחרבנו ונחרב העולם עמנו, על ידי שנאת חינם, נשוב להיבנות והעולם עמנו ייבנה, על ידי אהבת חינם!" (הראי"ה קוק)
סמל אישי של המשתמש
my man
 
הודעות: 31641
הצטרף: 31 אוקטובר 2014, 05:21
מיקום: #תמכרו

Re: תרד הNBA 25/26: סן אנטוניו מול הניקס בגמר

הודעהעל ידי my man » 11 יוני 2026, 11:16

וכן וומבי הופך לשנוא מאד
"אם נחרבנו ונחרב העולם עמנו, על ידי שנאת חינם, נשוב להיבנות והעולם עמנו ייבנה, על ידי אהבת חינם!" (הראי"ה קוק)
סמל אישי של המשתמש
my man
 
הודעות: 31641
הצטרף: 31 אוקטובר 2014, 05:21
מיקום: #תמכרו

Re: תרד הNBA 25/26: סן אנטוניו מול הניקס בגמר

הודעהעל ידי Shay_uzan » 11 יוני 2026, 16:23

MTA2311 כתב:
עידן כתב:
MTA2311 כתב:לצערי הרב יש קשר לינארי חיובי בין כמה שוומבי הופך להיות שחקן כדורסל אדיר לבין כמה שהוא הולך ונהיה בלתי נסבל.


באמת זבל של בן אדם


מה הוא עשה עכשיו?
חצי משחק הלך מכות ובחצי השני עשה פרובוקציות.


והכל כמובן מלווה בפרצוף המתנשא הרגיל

ככה גם החברים שלו. אומנם הם הקבוצה הכי צעירה בגמר אבל הם מתנהגים כמו בני 3 והקארמה היא שבגלל הגישה הזאת, הם כנראה יפסידו את האליפות
תמונה
סמל אישי של המשתמש
Shay_uzan
 
הודעות: 10179
הצטרף: 31 יולי 2019, 15:08

Re: תרד הNBA 25/26: סן אנטוניו מול הניקס בגמר

הודעהעל ידי מרסר » 14 יוני 2026, 06:31

אחרי 53 שנים, ניו יורק ניקס אלופת הNBA.
מרסר
 
הודעות: 8078
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: תרד הNBA 25/26: סן אנטוניו מול הניקס בגמר

הודעהעל ידי עידן » 14 יוני 2026, 08:16

מרסר כתב:אחרי 53 שנים, ניו יורק ניקס אלופת הNBA.


ברכות לניקס. אלופה ראויה מאוד.
עידן
 
הודעות: 6714
הצטרף: 15 יולי 2012, 15:52

Re: תרד הNBA 25/26: סן אנטוניו מול הניקס בגמר

הודעהעל ידי Gevaudan » 14 יוני 2026, 08:31

היא גם משלימה דאבל היסטורי כשהיא זוכה גם ב-NBA Cup וגם באליפות ה-NBA.
מברוק!
Gevaudan
 
הודעות: 893
הצטרף: 16 אוקטובר 2017, 14:13

Re: תרד הNBA 25/26: סן אנטוניו מול הניקס בגמר

הודעהעל ידי A.Parker » 14 יוני 2026, 09:29

לא עוקב כמעט אחרי הליגה, אבל מי היה מאמין שהניקס יזכו בשנים הקרובות, שלא נדבר על העונה
נערך לאחרונה על ידי A.Parker בתאריך 14 יוני 2026, 12:40, נערך פעם אחת בסך הכל.
A.Parker
 
הודעות: 11794
הצטרף: 26 אוגוסט 2018, 22:59

Re: תרד הNBA 25/26: סן אנטוניו מול הניקס בגמר

הודעהעל ידי עידן » 14 יוני 2026, 09:35

A.Parker כתב:לא עוקב כמעט אחרי הליגה, אבל מי היה מאמין שהניקס יזכו בשנים הקרובות, שלא נדבר על העונה, באליפות


אמרתי פה לפני הסדרה לא לזלזל בניקס ושלספרס יהיה מאוד קשה נגדם.

ואכן לקחו דאבל העונה, גם בגמר הגביע ניצחו את הספרס.
עידן
 
הודעות: 6714
הצטרף: 15 יולי 2012, 15:52

Re: תרד הNBA 25/26: סן אנטוניו מול הניקס בגמר

הודעהעל ידי גיא » 14 יוני 2026, 16:53

הסל שברובסון שם על וומבי בקלאץ׳ - ווואו. איזה שיעור ^:)^
ברנסון הוא השראה כי אם עדיין היה אפשר לומר על סטף קרי שהוא תופעה, ברונסון הוא יותר מהסוג של טייריס רייסים (לא משווה, לא משווה)
אחד מהשכונה לכאורה, עם המון כדורסל אבל גם אופי עילאי. סופר סטאר.
אז הדרלינג הצרפתי החדש של הליגה - יחכה עוד קצת - והאמת אני לא יודע אם קצת - כי הוא מדהים והכל אבל אני לא יודע כמה הוא קלאץ׳׳ באופי.
גיא
 
הודעות: 1308
הצטרף: 05 אפריל 2011, 22:26


חזור אל פורום אוהדים

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־67 אורחים