גמר הליגה, משחק 1: מכבי נגד הפועל - שלישי 20:50

פורום האוהדים של מכבי תל-אביב בכדורסל

המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991

Re: גמר הליגה, משחק 1: מכבי נגד הפועל - שלישי 20:50

הודעהעל ידי מרסר » 16 יוני 2026, 22:12

המפתח לאליפות הוא לשתק את מדר ומיציץ הם אלה שהביאו את הפועל לגמר, כי להפועל אין את בראיינט בלייקני שהם ספקי נקודות ברמה גבוהה.
מרסר
 
הודעות: 8080
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26



Re: גמר הליגה, משחק 1: מכבי נגד הפועל - שלישי 20:50

הודעהעל ידי Avi1508 » 16 יוני 2026, 22:13

שועל כתב:
Avi1508 כתב:
שועל כתב:
Avi1508 כתב:
שועל כתב:מחליף את קלארק בג'ונס בלי למצמץ

נס שאתה לא המנהל המקצועי שלנו
אולי אפשר לומר שבהתקפה הם שווים והם לא אבל קלארק שתי רמות מעל ג׳ונס בהגנה

שווים? ח

אז הנה הסטטיסטיקה ביורוליג
קלארק 9.5 נקודות על 4.3 אסיסטים
ג׳ונס עם 10 נקודות על 4.2 אסיסטים

אולי תגבה את מה שאתה אומר בנתונים, לא מספיק לכתוב ח
ואני עוד עדין איתך כי בחצי השני של העונה קלארק לא ספר אותו ממטר

בכמה דקות?
כמה זריקות?
ח

קלארק עם 19 דקות 50 אחוז לשתיים ו 32 אחוז לשלוש
ג׳ונס עם 20 דקות, 52 אחוז לשתיים, 42 אחוז לשלוש

אמנם בשלוש זה הבדל גדול אבל יש הבדל גדול בין החצי הראשון לחצי השני העונה אצל קלארק
Avi1508
 
הודעות: 4536
הצטרף: 09 נובמבר 2021, 00:31

Re: גמר הליגה, משחק 1: מכבי נגד הפועל - שלישי 20:50

הודעהעל ידי Avi1508 » 16 יוני 2026, 22:19

ג׳ונדי הוא אגדה
Avi1508
 
הודעות: 4536
הצטרף: 09 נובמבר 2021, 00:31

Re: גמר הליגה, משחק 1: מכבי נגד הפועל - שלישי 20:50

הודעהעל ידי felix_r » 16 יוני 2026, 22:22

Avi1508 כתב:ג׳ונדי הוא אגדה


כן, השתפר בחצי השני :)
- דוקטור, תעזור לי!
- ממה אתה סובל?
- אני לא אוכל, לא שותה, רק בוכה כל הזמן.
- אתה אוהד מכבי בכדורסל?
- כן, דוקטור, איך ידעת?
- חביבי, יש לך מקרה חמור של פדרמאניה-דיפרסיה!
סמל אישי של המשתמש
felix_r
 
הודעות: 52885
הצטרף: 05 אפריל 2011, 18:18

Re: גמר הליגה, משחק 1: מכבי נגד הפועל - שלישי 20:50

הודעהעל ידי מרסר » 16 יוני 2026, 22:23

זה רק משחק ראשון אבל להפועל חסרים הרבה יותר שחקנים משמעותיים מאשר מכבי, ורואים שקשה להם לעשות פעולות פשוטות , כול עוד מכבי תשמור ככה זה יסתיים בסוויפ .
מרסר
 
הודעות: 8080
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: גמר הליגה, משחק 1: מכבי נגד הפועל - שלישי 20:50

הודעהעל ידי Mitelka » 16 יוני 2026, 22:27

13 נק', 7 ריב, הגנה רצחנית.

אושיי בריסט.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk
תמונה
Mitelka
 
הודעות: 3639
הצטרף: 22 יוני 2015, 20:32

Re: גמר הליגה, משחק 1: מכבי נגד הפועל - שלישי 20:50

הודעהעל ידי Avi1508 » 16 יוני 2026, 22:28

רק לא קלארק
אוי ואבוי לנו
Avi1508
 
הודעות: 4536
הצטרף: 09 נובמבר 2021, 00:31

Re: גמר הליגה, משחק 1: מכבי נגד הפועל - שלישי 20:50

הודעהעל ידי רנדי וייט » 16 יוני 2026, 22:30

רק שקלארק יהיה בסדר
רנדי וייט
 
הודעות: 950
הצטרף: 20 אוקטובר 2011, 20:07

Re: גמר הליגה, משחק 1: מכבי נגד הפועל - שלישי 20:50

הודעהעל ידי מרסר » 16 יוני 2026, 22:30

Avi1508 כתב:רק לא קלארק
אוי ואבוי לנו



נראה שהוא הולך בסדר גמור, אולי כיווץ
מרסר
 
הודעות: 8080
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: גמר הליגה, משחק 1: מכבי נגד הפועל - שלישי 20:50

הודעהעל ידי felix_r » 16 יוני 2026, 22:30

Avi1508 כתב:רק לא קלארק
אוי ואבוי לנו


נראה בסדר. ירד לבד ללא שום עזרה
- דוקטור, תעזור לי!
- ממה אתה סובל?
- אני לא אוכל, לא שותה, רק בוכה כל הזמן.
- אתה אוהד מכבי בכדורסל?
- כן, דוקטור, איך ידעת?
- חביבי, יש לך מקרה חמור של פדרמאניה-דיפרסיה!
סמל אישי של המשתמש
felix_r
 
הודעות: 52885
הצטרף: 05 אפריל 2011, 18:18

Re: גמר הליגה, משחק 1: מכבי נגד הפועל - שלישי 20:50

הודעהעל ידי Avi1508 » 16 יוני 2026, 22:32

מיציץ׳ ומדר שיותר אהבנו היום
רק שלא יתאוששו בהמשך הסדרה
Avi1508
 
הודעות: 4536
הצטרף: 09 נובמבר 2021, 00:31

Re: גמר הליגה, משחק 1: מכבי נגד הפועל - שלישי 20:50

הודעהעל ידי מרסר » 16 יוני 2026, 22:33

קלארק חזר לספסל הוא בסדר גמור
מרסר
 
הודעות: 8080
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: גמר הליגה, משחק 1: מכבי נגד הפועל - שלישי 20:50

הודעהעל ידי מרסר » 16 יוני 2026, 22:34

Avi1508 כתב:מיציץ׳ ומדר שיותר אהבנו היום
רק שלא יתאוששו בהמשך הסדרה



לדעתי הם לא יכולים בעיקר מיציץ לוחצים אותו והוא מתפרק
מרסר
 
הודעות: 8080
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: גמר הליגה, משחק 1: מכבי נגד הפועל - שלישי 20:50

הודעהעל ידי Avi1508 » 16 יוני 2026, 22:38

איזה פרשן גרוע זה גור שלף
אומר שהכל בגלל האיבודים של הפועל ולא מבין שההגנה של מכבי גרמה לזה
תן קצת קרדיט למכבי, למה זה כואב לך
Avi1508
 
הודעות: 4536
הצטרף: 09 נובמבר 2021, 00:31

Re: גמר הליגה, משחק 1: מכבי נגד הפועל - שלישי 20:50

הודעהעל ידי felix_r » 16 יוני 2026, 22:39

בבוקר רוסים שאלו אותי בפורום בינלאומי למה אצלם בסוכנות ההימורים הליין הוא רק 1.44 לניצחון של מכבי ו- 2.65 לניצחון של הפועל. אמרתי שאני לא יודע... עכשיו אני רואה שסוכנויות ההימורים יודעים מה הם אומרים :D
- דוקטור, תעזור לי!
- ממה אתה סובל?
- אני לא אוכל, לא שותה, רק בוכה כל הזמן.
- אתה אוהד מכבי בכדורסל?
- כן, דוקטור, איך ידעת?
- חביבי, יש לך מקרה חמור של פדרמאניה-דיפרסיה!
סמל אישי של המשתמש
felix_r
 
הודעות: 52885
הצטרף: 05 אפריל 2011, 18:18

Re: גמר הליגה, משחק 1: מכבי נגד הפועל - שלישי 20:50

הודעהעל ידי Mitelka » 16 יוני 2026, 22:41

עם אותו הרכב של הפועל הם פירקו אותנו בסוף הליגה.

אבל לנו לא היה את בריסט וקלארק. הם כמו הורד ברמת העוגן. פשוט אנשים שדופקים כרטיס.

בריסט הגנה וריבאונד זה באנקר - גם אם יעשה מחרתיים 2/8 ולא6/8 כמו היום.

קלארק פשוט בפלואו של הקבוצה.

היום לונדברג התחיל חלש והמשיך טוב מאוד. לא בקליעה אבל עשה את כל היתר

Sent from my SM-S926B using Tapatalk
נערך לאחרונה על ידי Mitelka בתאריך 16 יוני 2026, 22:42, נערך 2 פעמים בסך הכל.
תמונה
Mitelka
 
הודעות: 3639
הצטרף: 22 יוני 2015, 20:32

Re: גמר הליגה, משחק 1: מכבי נגד הפועל - שלישי 20:50

הודעהעל ידי Avi1508 » 16 יוני 2026, 22:41

Two more games to get
רק לא לבוא שאננים למשחק השני
זה יהיה קשה מאוד לנצח בלי האוהדים שלנו
נערך לאחרונה על ידי Avi1508 בתאריך 16 יוני 2026, 22:46, נערך פעם אחת בסך הכל.
Avi1508
 
הודעות: 4536
הצטרף: 09 נובמבר 2021, 00:31

Re: גמר הליגה, משחק 1: מכבי נגד הפועל - שלישי 20:50

הודעהעל ידי felix_r » 16 יוני 2026, 22:43

Mitelka כתב:עם אותו הרכב של הפועל הם פירקו אותנו בסוף הליגה.

אבל לנו לא היה את בריסט וקלארק. הם כמו הורד ברמת העוגן. פשוט אנשים שדופקים כרטיס.

בריסט הגנה וריבאונד זה באנקר - גם אם יעשה מחרתיים 2/8 ולא6/8 כמו היום.

קלארק פשוט בפלואו של הקבוצה.

היום לונדברג התחיל חלש והמשיך טוב מאוד.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk


וגם לא היה להם את בלאט לשחק עליו, אז הם היו אובדי עצות
- דוקטור, תעזור לי!
- ממה אתה סובל?
- אני לא אוכל, לא שותה, רק בוכה כל הזמן.
- אתה אוהד מכבי בכדורסל?
- כן, דוקטור, איך ידעת?
- חביבי, יש לך מקרה חמור של פדרמאניה-דיפרסיה!
סמל אישי של המשתמש
felix_r
 
הודעות: 52885
הצטרף: 05 אפריל 2011, 18:18

Re: גמר הליגה, משחק 1: מכבי נגד הפועל - שלישי 20:50

הודעהעל ידי מרסר » 16 יוני 2026, 22:45

הסגל הקצר של מכבי מוציא מהשחקנים יותר ואם נבוא באותה אינטנסיביות בהגנה ביום חמישי כמו היום ננצח, בהתקפה אין לנו בעיה כול העונה במיוחד בליגה הישראלית.
מרסר
 
הודעות: 8080
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: גמר הליגה, משחק 1: מכבי נגד הפועל - שלישי 20:50

הודעהעל ידי felix_r » 16 יוני 2026, 22:55

מרסר כתב:הסגל הקצר של מכבי מוציא מהשחקנים יותר ואם נבוא באותה אינטנסיביות בהגנה ביום חמישי כמו היום ננצח, בהתקפה אין לנו בעיה כול העונה במיוחד בליגה הישראלית.


בדרבי הקודם קטש הבין, שאין הרבה סיכוי לנצח את הפועל בהתקפה. אז הוא הלך על הרכב הגנתי ורשם את בריסט במקום ווקר (ואת הנקינס במקום סאנטוס, שכאן לא הייתה לו התלבטות בכלל)
- דוקטור, תעזור לי!
- ממה אתה סובל?
- אני לא אוכל, לא שותה, רק בוכה כל הזמן.
- אתה אוהד מכבי בכדורסל?
- כן, דוקטור, איך ידעת?
- חביבי, יש לך מקרה חמור של פדרמאניה-דיפרסיה!
סמל אישי של המשתמש
felix_r
 
הודעות: 52885
הצטרף: 05 אפריל 2011, 18:18

הקודםהבא

חזור אל פורום אוהדים

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Blazergun ו־64 אורחים