המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991
שועל כתב:Avi1508 כתב:שועל כתב:Avi1508 כתב:שועל כתב:מחליף את קלארק בג'ונס בלי למצמץ
נס שאתה לא המנהל המקצועי שלנו
אולי אפשר לומר שבהתקפה הם שווים והם לא אבל קלארק שתי רמות מעל ג׳ונס בהגנה
שווים? ח
אז הנה הסטטיסטיקה ביורוליג
קלארק 9.5 נקודות על 4.3 אסיסטים
ג׳ונס עם 10 נקודות על 4.2 אסיסטים
אולי תגבה את מה שאתה אומר בנתונים, לא מספיק לכתוב ח
ואני עוד עדין איתך כי בחצי השני של העונה קלארק לא ספר אותו ממטר
בכמה דקות?
כמה זריקות?
ח
Avi1508 כתב:ג׳ונדי הוא אגדה

Avi1508 כתב:רק לא קלארק
אוי ואבוי לנו
Avi1508 כתב:רק לא קלארק
אוי ואבוי לנו
Avi1508 כתב:מיציץ׳ ומדר שיותר אהבנו היום
רק שלא יתאוששו בהמשך הסדרה


Mitelka כתב:עם אותו הרכב של הפועל הם פירקו אותנו בסוף הליגה.
אבל לנו לא היה את בריסט וקלארק. הם כמו הורד ברמת העוגן. פשוט אנשים שדופקים כרטיס.
בריסט הגנה וריבאונד זה באנקר - גם אם יעשה מחרתיים 2/8 ולא6/8 כמו היום.
קלארק פשוט בפלואו של הקבוצה.
היום לונדברג התחיל חלש והמשיך טוב מאוד.
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
מרסר כתב:הסגל הקצר של מכבי מוציא מהשחקנים יותר ואם נבוא באותה אינטנסיביות בהגנה ביום חמישי כמו היום ננצח, בהתקפה אין לנו בעיה כול העונה במיוחד בליגה הישראלית.
משתמשים הגולשים בפורום זה: Blazergun ו־64 אורחים