רומן סורקין - חתם ל 5 שנים נוספות

פורום האוהדים של מכבי תל-אביב בכדורסל

המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991

Re: רומן סורקין - חתם ל 5 שנים נוספות

הודעהעל ידי שועל » 11 מאי 2026, 23:17

זו בהחלט הייתה בניית סגל מזעזעת. מדובר היה על קבוצה שהורכבה מחדש מה שדורש עוד הרבה יותר מהרגיל הבאה של שחקנים מוכחים עם ניסיון. אבל לא רק שלא הביאו כאלה, גם ביססו את הסגל על שחקנים שהם הימור ובבירור חסרי ניסיון ממשי. על זה הוסיפו במהלך העונה את קלארק שבקושי שיחק כדורסל מקצועני

באופן מקרי למדי במהלך העונה התפתחה קבוצה שלפחות לא מביישת את היורוליג.

כעת נקודת המוצא היא שונה. זו קבוצה שכבר רצה יחד עונה רווית משחקים וכמה שחקנים עברו מהר מהמצופה את תקופת ההתלמדות שהם היו צריכים.

עדיין, צריך לא רק 2 החתמות משמעויות אלא כאלו שיהיו בינגו, ישתלבו טוב בקיים וישלימו את החורים בכישרון ובאלמנטים שונים שיש למכבי

לא אופטימי אבל יש לנו את קטש
ומלבד זאת אני סבור שיש להחריב את מחלקות ההנהלה והסקאוטינג
סמל אישי של המשתמש
שועל
 
הודעות: 16132
הצטרף: 13 אפריל 2016, 11:43
מיקום: ממלא_את_הכורסה



Re: רומן סורקין - חתם ל 5 שנים נוספות

הודעהעל ידי עידן » 12 מאי 2026, 00:00

שועל כתב:זו בהחלט הייתה בניית סגל מזעזעת. מדובר היה על קבוצה שהורכבה מחדש מה שדורש עוד הרבה יותר מהרגיל הבאה של שחקנים מוכחים עם ניסיון. אבל לא רק שלא הביאו כאלה, גם ביססו את הסגל על שחקנים שהם הימור ובבירור חסרי ניסיון ממשי. על זה הוסיפו במהלך העונה את קלארק שבקושי שיחק כדורסל מקצועני

באופן מקרי למדי במהלך העונה התפתחה קבוצה שלפחות לא מביישת את היורוליג.

כעת נקודת המוצא היא שונה. זו קבוצה שכבר רצה יחד עונה רווית משחקים וכמה שחקנים עברו מהר מהמצופה את תקופת ההתלמדות שהם היו צריכים.

עדיין, צריך לא רק 2 החתמות משמעויות אלא כאלו שיהיו בינגו, ישתלבו טוב בקיים וישלימו את החורים בכישרון ובאלמנטים שונים שיש למכבי

לא אופטימי אבל יש לנו את קטש


התבלבלת פה, קלארק הגיע למכבי באמצע עונת 24/25. את עונת 25/26 הוא כבר פתח עם הקבוצה.
עידן
 
הודעות: 6721
הצטרף: 15 יולי 2012, 15:52

Re: רומן סורקין - חתם ל 5 שנים נוספות

הודעהעל ידי A.Parker » 21 יוני 2026, 22:59

לא לשכוח לשדרג לו את החוזה
A.Parker
 
הודעות: 11800
הצטרף: 26 אוגוסט 2018, 22:59

Re: רומן סורקין - חתם ל 5 שנים נוספות

הודעהעל ידי מרסר » 21 יוני 2026, 23:05

A.Parker כתב:לא לשכוח לשדרג לו את החוזה



בשתי משחקים הקודמים הוא היה טוב, מכבי פחות הלכה פנימה היום הפועל צופפו טוב את הצבע.
מרסר
 
הודעות: 8080
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: רומן סורקין - חתם ל 5 שנים נוספות

הודעהעל ידי A.Parker » 21 יוני 2026, 23:30

מרסר כתב:
A.Parker כתב:לא לשכוח לשדרג לו את החוזה



בשתי משחקים הקודמים הוא היה טוב, מכבי פחות הלכה פנימה היום הפועל צופפו טוב את הצבע.

באיזה צד הוא היה טוב? אה, התקפה
הנזק שהוא עושה בהגנה גדול יותר
A.Parker
 
הודעות: 11800
הצטרף: 26 אוגוסט 2018, 22:59

Re: רומן סורקין - חתם ל 5 שנים נוספות

הודעהעל ידי מרסר » 21 יוני 2026, 23:45

A.Parker כתב:
מרסר כתב:
A.Parker כתב:לא לשכוח לשדרג לו את החוזה



בשתי משחקים הקודמים הוא היה טוב, מכבי פחות הלכה פנימה היום הפועל צופפו טוב את הצבע.

באיזה צד הוא היה טוב? אה, התקפה
הנזק שהוא עושה בהגנה גדול יותר



אל תהיה מאלה שקוטלים שחקנים אחרי משחק אחד לא טוב, רומן הופיע טוב במשחק 1 ובמאני טיים במשחק 2, שחקנים גדולים ממנו עושים משחקי נפל זו סדרה אין מה לעשות אי אפשר להיות טובים כול הזמן תראה את מיצ'י'ץ 2 משחקי נפל ועשה היום משחק ענק, כנ"ל לונדברג היה טוב בשני המשחקים הראשונים והיום מאוד חלש אבל הוא יכול פתאום לתת הצגה במשחק הבא .
מרסר
 
הודעות: 8080
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: רומן סורקין - חתם ל 5 שנים נוספות

הודעהעל ידי A.Parker » 21 יוני 2026, 23:52

מרסר כתב:
A.Parker כתב:
מרסר כתב:
A.Parker כתב:לא לשכוח לשדרג לו את החוזה



בשתי משחקים הקודמים הוא היה טוב, מכבי פחות הלכה פנימה היום הפועל צופפו טוב את הצבע.

באיזה צד הוא היה טוב? אה, התקפה
הנזק שהוא עושה בהגנה גדול יותר



אל תהיה מאלה שקוטלים שחקנים אחרי משחק אחד לא טוב, רומן הופיע טוב במשחק 1 ובמאני טיים במשחק 2, שחקנים גדולים ממנו עושים משחקי נפל זו סדרה אין מה לעשות אי אפשר להיות טובים כול הזמן תראה את מיצ'י'ץ 2 משחקי נפל ועשה היום משחק ענק, כנ"ל לונדברג היה טוב בשני המשחקים הראשונים והיום מאוד חלש אבל הוא יכול פתאום לתת הצגה במשחק הבא .

אני מהאחרונים ששופטים שחקן על פי המשחק האחרון. הביקורת שלי עליו קבועה כי הוא תמיד נורא בהגנה ברמה שלרוב הוא יותר מזיק ממועיל. מי שרוצה להמשיך להתרשם רק מההתקפה מוזמן.
A.Parker
 
הודעות: 11800
הצטרף: 26 אוגוסט 2018, 22:59

Re: רומן סורקין - חתם ל 5 שנים נוספות

הודעהעל ידי ankram » 22 יוני 2026, 09:53

A.Parker כתב:לא לשכוח לשדרג לו את החוזה


צפוי כמו זריחת החמה.
סמל אישי של המשתמש
ankram
 
הודעות: 7913
הצטרף: 05 אפריל 2011, 06:35

Re: רומן סורקין - חתם ל 5 שנים נוספות

הודעהעל ידי ankram » 22 יוני 2026, 09:55

A.Parker כתב:
מרסר כתב:
A.Parker כתב:
מרסר כתב:
A.Parker כתב:לא לשכוח לשדרג לו את החוזה



בשתי משחקים הקודמים הוא היה טוב, מכבי פחות הלכה פנימה היום הפועל צופפו טוב את הצבע.

באיזה צד הוא היה טוב? אה, התקפה
הנזק שהוא עושה בהגנה גדול יותר



אל תהיה מאלה שקוטלים שחקנים אחרי משחק אחד לא טוב, רומן הופיע טוב במשחק 1 ובמאני טיים במשחק 2, שחקנים גדולים ממנו עושים משחקי נפל זו סדרה אין מה לעשות אי אפשר להיות טובים כול הזמן תראה את מיצ'י'ץ 2 משחקי נפל ועשה היום משחק ענק, כנ"ל לונדברג היה טוב בשני המשחקים הראשונים והיום מאוד חלש אבל הוא יכול פתאום לתת הצגה במשחק הבא .

אני מהאחרונים ששופטים שחקן על פי המשחק האחרון. הביקורת שלי עליו קבועה כי הוא תמיד נורא בהגנה ברמה שלרוב הוא יותר מזיק ממועיל. מי שרוצה להמשיך להתרשם רק מההתקפה מוזמן.


צודק , לשחרר להפועל תל אביב , שהם יסבלו מההגנה שלו , ויתרשמו רק מההתקפה שלו.
סמל אישי של המשתמש
ankram
 
הודעות: 7913
הצטרף: 05 אפריל 2011, 06:35

Re: רומן סורקין - חתם ל 5 שנים נוספות

הודעהעל ידי A.Parker » 22 יוני 2026, 15:27

ankram כתב:
A.Parker כתב:
מרסר כתב:
A.Parker כתב:
מרסר כתב:

בשתי משחקים הקודמים הוא היה טוב, מכבי פחות הלכה פנימה היום הפועל צופפו טוב את הצבע.

באיזה צד הוא היה טוב? אה, התקפה
הנזק שהוא עושה בהגנה גדול יותר



אל תהיה מאלה שקוטלים שחקנים אחרי משחק אחד לא טוב, רומן הופיע טוב במשחק 1 ובמאני טיים במשחק 2, שחקנים גדולים ממנו עושים משחקי נפל זו סדרה אין מה לעשות אי אפשר להיות טובים כול הזמן תראה את מיצ'י'ץ 2 משחקי נפל ועשה היום משחק ענק, כנ"ל לונדברג היה טוב בשני המשחקים הראשונים והיום מאוד חלש אבל הוא יכול פתאום לתת הצגה במשחק הבא .

אני מהאחרונים ששופטים שחקן על פי המשחק האחרון. הביקורת שלי עליו קבועה כי הוא תמיד נורא בהגנה ברמה שלרוב הוא יותר מזיק ממועיל. מי שרוצה להמשיך להתרשם רק מההתקפה מוזמן.


צודק , לשחרר להפועל תל אביב , שהם יסבלו מההגנה שלו , ויתרשמו רק מההתקפה שלו.

א. להפועל הוא בכל מקרה לא יכול לעבור. הוא תחת חוזה וגם אם מכבי תאשר לו לעזוב היא יכולה למנוע מעבר ליריבה מקומית.
ב. אנחנו רואים כמה הישראלים פורחים ונהנים שם.
ג. המקרה של בלאט די מוכיח שעדיף לוותר על מכלול שכולל הרבה רע. הם לא אותו שחקן אבל זה יושב על אותו עיקרון.
A.Parker
 
הודעות: 11800
הצטרף: 26 אוגוסט 2018, 22:59

Re: רומן סורקין - חתם ל 5 שנים נוספות

הודעהעל ידי itai7 » 23 יוני 2026, 23:12

קצת שונא אותו לפעמים, אבל פאקינג שחקן
itai7
 
הודעות: 12675
הצטרף: 05 אפריל 2011, 10:47

Re: רומן סורקין - חתם ל 5 שנים נוספות

הודעהעל ידי my man » 23 יוני 2026, 23:21

איזו שלשה אמאלה....אבל עדיין הייתי משחרר אותו חחחחח
"אם נחרבנו ונחרב העולם עמנו, על ידי שנאת חינם, נשוב להיבנות והעולם עמנו ייבנה, על ידי אהבת חינם!" (הראי"ה קוק)
סמל אישי של המשתמש
my man
 
הודעות: 31654
הצטרף: 31 אוקטובר 2014, 05:21
מיקום: #תמכרו

Re: רומן סורקין - חתם ל 5 שנים נוספות

הודעהעל ידי Gevaudan » 23 יוני 2026, 23:38

למה שתשחרר את הגבוה הישראלי הכי טוב שיש בשוק? חח
יש לו מנטליות קצת פריכה, אבל ברגעי האמת תמיד צריך אותו בשביל השלשה הזו מהפינה, או הדאנק הזה, או המהלך שמנצח את המשחק והופך אותו.
זה לא המשחק הראשון ולא השני שבזכותו מכבי מניפה תואר.

הדבר היחידי שצריך לעשות זה להחזיר את רומן למקומו הטבעי בתור 5 מחליף, שם הוא בסדר גמור.

אחלה איש ואחלה בן אדם.
Gevaudan
 
הודעות: 897
הצטרף: 16 אוקטובר 2017, 14:13

Re: רומן סורקין - חתם ל 5 שנים נוספות

הודעהעל ידי Avi1508 » 24 יוני 2026, 00:25

אשכרה רומן סורקין קלע העונה 6 שלשות שהביאו ניצחון ועוד שתיים מהם בסדרת גמר כשאחת מהם על אליפות, ועוד שלשה אחת שהביאה גביע
הוא נהיה מפלצת ולמרות ההגנה שלו הוא הישראלי הכי טוב מחוץ לnba
מישהו אפילו עשה סרטון של כל השלשות
https://x.com/yoad_turjema/status/20678 ... 88044?s=61
Avi1508
 
הודעות: 4536
הצטרף: 09 נובמבר 2021, 00:31

Re: רומן סורקין - חתם ל 5 שנים נוספות

הודעהעל ידי מרסר » 24 יוני 2026, 00:28

Avi1508 כתב:אשכרה רומן סורקין קלע העונה 6 שלשות שהביאו ניצחון ועוד שתיים מהם בסדרת גמר כשאחת מהם על אליפות, ועוד שלשה אחת שהביאה גביע
הוא נהיה מפלצת ולמרות ההגנה שלו הוא הישראלי הכי טוב מחוץ לnba
מישהו אפילו עשה סרטון של כל השלשות
https://x.com/yoad_turjema/status/20678 ... 88044?s=61



שחקן שחקן, מכבי חייבת להביא לידו 5 הגנתי.
מרסר
 
הודעות: 8080
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: רומן סורקין - חתם ל 5 שנים נוספות

הודעהעל ידי A.Parker » 24 יוני 2026, 02:03

זה כל כך אוהדי מכבי להתלהב ממנו אחרי משחק כזה. יכולת ביזיונית, כל ההתקפה של הפועל התבססה על ההגנה שלו. גם להלל אותו על הופעה בקלאץ' בגלל שלשה אחת, כשכל הסדרה הזאת היא קלאץ' וכשגם ברבע הרביעי היו לו זריקות לא לעניין שהחטיא, זה כבר ממש מוזר.
A.Parker
 
הודעות: 11800
הצטרף: 26 אוגוסט 2018, 22:59

Re: רומן סורקין - חתם ל 5 שנים נוספות

הודעהעל ידי Gevaudan » 24 יוני 2026, 07:49

אני ממש לא מהלל את רומן. הייתה לו סדרה רעה, וכשמשחקים ברוטציה של 7 שחקנים ועוד ריימן, כשהסנטר הפותח נעלם – כל הקבוצה נראית אחרת.
ההפסד במשחק השלישי הוא בעיקר עליו.

אבל גם לא צריך לעבור לקיצוניות השנייה. בגביע מול ירושלים, באליפות הזו, וגם במשחקי חצי הגמר בעונה שעברה – היו לא מעט רגעים שבהם המומנטום התהפך בזכות רומן. אם זו שלשת קלאץ' מהפינה או כמה נקודות קריטיות בדיוק כשהיה צריך אותן, הוא שוב ושוב היה שם ברגעי ההכרעה כדי לסגור עניינים.

להיות אוהד מכבי זה גם לדעת להעריך את הווינרים שיש לך בקבוצה. בטח כשהם ישראלים, ובטח שבטח כשיש סביבך מערכת כמו זו של ינאי ששואבת כל ישראלי איכותי שהיא מזהה ומאפסנת.

הבעיה האמיתית היא לא רומן או שחקן כזה או אחר. הבעיה היא שבנו סגל בצורה מזעזעת והשאירו אותו להוביל את עמדה 5. זו טעות שצריך לתקן בקיץ. אבל בין זה לבין לדבר על לשחרר אותו? חח, שתהיו בריאים.
Gevaudan
 
הודעות: 897
הצטרף: 16 אוקטובר 2017, 14:13

Re: רומן סורקין - חתם ל 5 שנים נוספות

הודעהעל ידי MTA2311 » 24 יוני 2026, 07:59

זו לא טעות. זאת מדיניות מכוונת. מכבי לקחה החלטה אסטרטגית שסורקין הוא הסנטר המוביל שלה. זה לא ישתנה.


בהנתן שזה המצב, בהחלט ראוי לשאול את השאלה האם עצם הנוכחות שלו שווה את זה.
תמונה
דיוויד פדרמן במסע"ת, 2016: "זאת העונה הגרועה בתולדות המועדון. עשינו המון טעויות. כתוצאה מכך- נמשיך לפעול בדיוק באותה צורה"
סמל אישי של המשתמש
MTA2311
גיק
 
הודעות: 47895
הצטרף: 06 יולי 2011, 20:19

Re: רומן סורקין - חתם ל 5 שנים נוספות

הודעהעל ידי felix_r » 24 יוני 2026, 09:13

פשוט צריך לשים לידו גבוה הגנתי סטייל הייז. זה הכול
- דוקטור, תעזור לי!
- ממה אתה סובל?
- אני לא אוכל, לא שותה, רק בוכה כל הזמן.
- אתה אוהד מכבי בכדורסל?
- כן, דוקטור, איך ידעת?
- חביבי, יש לך מקרה חמור של פדרמאניה-דיפרסיה!
סמל אישי של המשתמש
felix_r
 
הודעות: 52885
הצטרף: 05 אפריל 2011, 18:18

Re: רומן סורקין - חתם ל 5 שנים נוספות

הודעהעל ידי Gevaudan » 24 יוני 2026, 10:24

בדיוק.
Gevaudan
 
הודעות: 897
הצטרף: 16 אוקטובר 2017, 14:13

הקודם

חזור אל פורום אוהדים

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Blazergun ו־60 אורחים