המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991
שועל כתב:זו בהחלט הייתה בניית סגל מזעזעת. מדובר היה על קבוצה שהורכבה מחדש מה שדורש עוד הרבה יותר מהרגיל הבאה של שחקנים מוכחים עם ניסיון. אבל לא רק שלא הביאו כאלה, גם ביססו את הסגל על שחקנים שהם הימור ובבירור חסרי ניסיון ממשי. על זה הוסיפו במהלך העונה את קלארק שבקושי שיחק כדורסל מקצועני
באופן מקרי למדי במהלך העונה התפתחה קבוצה שלפחות לא מביישת את היורוליג.
כעת נקודת המוצא היא שונה. זו קבוצה שכבר רצה יחד עונה רווית משחקים וכמה שחקנים עברו מהר מהמצופה את תקופת ההתלמדות שהם היו צריכים.
עדיין, צריך לא רק 2 החתמות משמעויות אלא כאלו שיהיו בינגו, ישתלבו טוב בקיים וישלימו את החורים בכישרון ובאלמנטים שונים שיש למכבי
לא אופטימי אבל יש לנו את קטש
A.Parker כתב:לא לשכוח לשדרג לו את החוזה
מרסר כתב:A.Parker כתב:לא לשכוח לשדרג לו את החוזה
בשתי משחקים הקודמים הוא היה טוב, מכבי פחות הלכה פנימה היום הפועל צופפו טוב את הצבע.
A.Parker כתב:מרסר כתב:A.Parker כתב:לא לשכוח לשדרג לו את החוזה
בשתי משחקים הקודמים הוא היה טוב, מכבי פחות הלכה פנימה היום הפועל צופפו טוב את הצבע.
באיזה צד הוא היה טוב? אה, התקפה
הנזק שהוא עושה בהגנה גדול יותר
מרסר כתב:A.Parker כתב:מרסר כתב:A.Parker כתב:לא לשכוח לשדרג לו את החוזה
בשתי משחקים הקודמים הוא היה טוב, מכבי פחות הלכה פנימה היום הפועל צופפו טוב את הצבע.
באיזה צד הוא היה טוב? אה, התקפה
הנזק שהוא עושה בהגנה גדול יותר
אל תהיה מאלה שקוטלים שחקנים אחרי משחק אחד לא טוב, רומן הופיע טוב במשחק 1 ובמאני טיים במשחק 2, שחקנים גדולים ממנו עושים משחקי נפל זו סדרה אין מה לעשות אי אפשר להיות טובים כול הזמן תראה את מיצ'י'ץ 2 משחקי נפל ועשה היום משחק ענק, כנ"ל לונדברג היה טוב בשני המשחקים הראשונים והיום מאוד חלש אבל הוא יכול פתאום לתת הצגה במשחק הבא .
A.Parker כתב:לא לשכוח לשדרג לו את החוזה
A.Parker כתב:מרסר כתב:A.Parker כתב:מרסר כתב:A.Parker כתב:לא לשכוח לשדרג לו את החוזה
בשתי משחקים הקודמים הוא היה טוב, מכבי פחות הלכה פנימה היום הפועל צופפו טוב את הצבע.
באיזה צד הוא היה טוב? אה, התקפה
הנזק שהוא עושה בהגנה גדול יותר
אל תהיה מאלה שקוטלים שחקנים אחרי משחק אחד לא טוב, רומן הופיע טוב במשחק 1 ובמאני טיים במשחק 2, שחקנים גדולים ממנו עושים משחקי נפל זו סדרה אין מה לעשות אי אפשר להיות טובים כול הזמן תראה את מיצ'י'ץ 2 משחקי נפל ועשה היום משחק ענק, כנ"ל לונדברג היה טוב בשני המשחקים הראשונים והיום מאוד חלש אבל הוא יכול פתאום לתת הצגה במשחק הבא .
אני מהאחרונים ששופטים שחקן על פי המשחק האחרון. הביקורת שלי עליו קבועה כי הוא תמיד נורא בהגנה ברמה שלרוב הוא יותר מזיק ממועיל. מי שרוצה להמשיך להתרשם רק מההתקפה מוזמן.
ankram כתב:A.Parker כתב:מרסר כתב:A.Parker כתב:מרסר כתב:
בשתי משחקים הקודמים הוא היה טוב, מכבי פחות הלכה פנימה היום הפועל צופפו טוב את הצבע.
באיזה צד הוא היה טוב? אה, התקפה
הנזק שהוא עושה בהגנה גדול יותר
אל תהיה מאלה שקוטלים שחקנים אחרי משחק אחד לא טוב, רומן הופיע טוב במשחק 1 ובמאני טיים במשחק 2, שחקנים גדולים ממנו עושים משחקי נפל זו סדרה אין מה לעשות אי אפשר להיות טובים כול הזמן תראה את מיצ'י'ץ 2 משחקי נפל ועשה היום משחק ענק, כנ"ל לונדברג היה טוב בשני המשחקים הראשונים והיום מאוד חלש אבל הוא יכול פתאום לתת הצגה במשחק הבא .
אני מהאחרונים ששופטים שחקן על פי המשחק האחרון. הביקורת שלי עליו קבועה כי הוא תמיד נורא בהגנה ברמה שלרוב הוא יותר מזיק ממועיל. מי שרוצה להמשיך להתרשם רק מההתקפה מוזמן.
צודק , לשחרר להפועל תל אביב , שהם יסבלו מההגנה שלו , ויתרשמו רק מההתקפה שלו.
Avi1508 כתב:אשכרה רומן סורקין קלע העונה 6 שלשות שהביאו ניצחון ועוד שתיים מהם בסדרת גמר כשאחת מהם על אליפות, ועוד שלשה אחת שהביאה גביע
הוא נהיה מפלצת ולמרות ההגנה שלו הוא הישראלי הכי טוב מחוץ לnba
מישהו אפילו עשה סרטון של כל השלשות
https://x.com/yoad_turjema/status/20678 ... 88044?s=61

משתמשים הגולשים בפורום זה: Blazergun ו־60 אורחים