גמר הליגה משחק 3: מכבי נגד הפועל - ראשון 20:50

פורום האוהדים של מכבי תל-אביב בכדורסל

המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991

Re: גמר הליגה משחק 3: מכבי נגד הפועל - ראשון 20:50

הודעהעל ידי מרסר » 22 יוני 2026, 18:58

MTA2311 כתב:זה חזירי לצפות לסוויפ על הפועל, גם בהרכב הנוכחי שלה

בואו נראה אם יצליחו להתעלות במשחק 4



ממש לא חזירי מכבי כבר הובילה ב 4 והיתה התחלה של מומנטום עם הקהל וכול הטירוף, היתה טעות של עודד עם רומן והספסול המיותר של קלארק, עכשיו כול הלחץ על מכבי כי רק לה כרגע יש מה להפסיד כי היא מובילה והפועל באים די משוחררים כמו במשחק אתמול.
מרסר
 
הודעות: 8080
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26



Re: גמר הליגה משחק 3: מכבי נגד הפועל - ראשון 20:50

הודעהעל ידי my man » 22 יוני 2026, 19:01

כן קטש ניהל את המשחק אתמול פחות אחרי כמה הופעות מופתיות.
ועדיין זה של מכבי
"אם נחרבנו ונחרב העולם עמנו, על ידי שנאת חינם, נשוב להיבנות והעולם עמנו ייבנה, על ידי אהבת חינם!" (הראי"ה קוק)
סמל אישי של המשתמש
my man
 
הודעות: 31654
הצטרף: 31 אוקטובר 2014, 05:21
מיקום: #תמכרו

הקודם

חזור אל פורום אוהדים

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Blazergun ו־84 אורחים