גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:50

פורום האוהדים של מכבי תל-אביב בכדורסל

המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי מרסר » 23 יוני 2026, 20:46

my man כתב:זה הסגל הנכון בעיניי...
המון על הכתפיים של איפה היום...



אין לעודד ברירה הוא חייב שני רכזים ושני סנטרים וסטופר בהגנה וריבאונדר כמו בריסט, אם ליף היה כשיר היה אפשר לוותר על הנקניס ולרשום את ווקר.
נערך לאחרונה על ידי מרסר בתאריך 23 יוני 2026, 20:47, נערך פעם אחת בסך הכל.
מרסר
 
הודעות: 8081
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26



Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי my man » 23 יוני 2026, 20:47

מרסר כתב:
my man כתב:זה הסגל הנכון בעיניי...
המון על הכתפיים של איפה היום...



אין לעודד ברירה הוא חייב שני רכזים ושני גבוהים וסטופר בהגנה וריבאונדר כמו בריסט, אם ליף היה כשיר היה אפשר לוותר על הנקניס ולרשום את ווקר.

מסכים
"אם נחרבנו ונחרב העולם עמנו, על ידי שנאת חינם, נשוב להיבנות והעולם עמנו ייבנה, על ידי אהבת חינם!" (הראי"ה קוק)
סמל אישי של המשתמש
my man
 
הודעות: 31655
הצטרף: 31 אוקטובר 2014, 05:21
מיקום: #תמכרו

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי מרסר » 23 יוני 2026, 20:57

תתעורר רומן
מרסר
 
הודעות: 8081
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי יוסי22 » 23 יוני 2026, 21:00

מכבי כרגיל פותחת רע מאוד.
קטש מקובע ויהיר מידי בשביל ללמוד מהטעויות שלו.
יוסי22
 
הודעות: 5180
הצטרף: 05 אפריל 2011, 18:49

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי מרסר » 23 יוני 2026, 21:02

לא ייאמן ביטלו עבירה לטובת מכבי
מרסר
 
הודעות: 8081
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי מרסר » 23 יוני 2026, 21:06

הפועל ניראים יותר עייפים ממכבי צריכים להמשיך ללחוץ על הגארדים שלהם
מרסר
 
הודעות: 8081
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי A.Parker » 23 יוני 2026, 21:06

סורקין ממש נזק, חייב להתעורר ומהר
A.Parker
 
הודעות: 11800
הצטרף: 26 אוגוסט 2018, 22:59

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי יוסי22 » 23 יוני 2026, 21:06

בשניה שקלארק ובריסט נכנסו מכבי התחילה לשחק.

אין שום דבר חכם בזה שמכבי מתחילה כל משחק בפיגור.
יוסי22
 
הודעות: 5180
הצטרף: 05 אפריל 2011, 18:49

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי מרסר » 23 יוני 2026, 21:09

זבלים השופטים שונאים את ריימן
מרסר
 
הודעות: 8081
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי יוסי22 » 23 יוני 2026, 21:24

מרסר כתב:
my man כתב:זה הסגל הנכון בעיניי...
המון על הכתפיים של איפה היום...



אין לעודד ברירה הוא חייב שני רכזים ושני סנטרים וסטופר בהגנה וריבאונדר כמו בריסט, אם ליף היה כשיר היה אפשר לוותר על הנקניס ולרשום את ווקר.


התרומה של הנקינס שולית לחלוטין מול שחקן שיכול לנצח את המשחק לבד.

חוץ מענייני אגו אין פה כלום.
יוסי22
 
הודעות: 5180
הצטרף: 05 אפריל 2011, 18:49

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי A.Parker » 23 יוני 2026, 21:24

דווקא כשווינרייט לא על הפרקט חייבים להפעיל את סורקין
A.Parker
 
הודעות: 11800
הצטרף: 26 אוגוסט 2018, 22:59

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי רנדי וייט » 23 יוני 2026, 21:25

מה יהיה עם רומן?? שוב לא הגיע
רנדי וייט
 
הודעות: 950
הצטרף: 20 אוקטובר 2011, 20:07

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי מרסר » 23 יוני 2026, 21:27

אין לנו סיכוי לנצח סלי רומן
מרסר
 
הודעות: 8081
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי שועל » 23 יוני 2026, 21:27

הם כל משחק משתפרים קצת
בעוד אנחנו הולכים אחורה
ומלבד זאת אני סבור שיש להחריב את מחלקות ההנהלה והסקאוטינג
סמל אישי של המשתמש
שועל
 
הודעות: 16132
הצטרף: 13 אפריל 2016, 11:43
מיקום: ממלא_את_הכורסה

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי עידן » 23 יוני 2026, 21:30

יוסי22 כתב:
מרסר כתב:
my man כתב:זה הסגל הנכון בעיניי...
המון על הכתפיים של איפה היום...



אין לעודד ברירה הוא חייב שני רכזים ושני סנטרים וסטופר בהגנה וריבאונדר כמו בריסט, אם ליף היה כשיר היה אפשר לוותר על הנקניס ולרשום את ווקר.


התרומה של הנקינס שולית לחלוטין מול שחקן שיכול לנצח את המשחק לבד.

חוץ מענייני אגו אין פה כלום.


מי יחליף את סורקין מהספסל?
עידן
 
הודעות: 6722
הצטרף: 15 יולי 2012, 15:52

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי A.Parker » 23 יוני 2026, 21:33

שיפוט זוועה כרגיל
A.Parker
 
הודעות: 11800
הצטרף: 26 אוגוסט 2018, 22:59

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי יוסי22 » 23 יוני 2026, 21:35

הנקינס עם 8 דק , 0 נקודות וריבאונד אחד ובעיקר תרומה שלילית.

אין ספק ששווה לספסל את ווקר בשבילו.
יוסי22
 
הודעות: 5180
הצטרף: 05 אפריל 2011, 18:49

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי שמואל1 » 23 יוני 2026, 21:37

עידן כתב:
יוסי22 כתב:
מרסר כתב:
my man כתב:זה הסגל הנכון בעיניי...
המון על הכתפיים של איפה היום...



אין לעודד ברירה הוא חייב שני רכזים ושני סנטרים וסטופר בהגנה וריבאונדר כמו בריסט, אם ליף היה כשיר היה אפשר לוותר על הנקניס ולרשום את ווקר.


התרומה של הנקינס שולית לחלוטין מול שחקן שיכול לנצח את המשחק לבד.

חוץ מענייני אגו אין פה כלום.


מי יחליף את סורקין מהספסל?
יש פתרונות. הורד ב 5 למשל.
צריך אומץ וגמישות מצד המאמן
תמונה
סמל אישי של המשתמש
שמואל1
חבר צוות
 
הודעות: 43796
הצטרף: 08 אפריל 2011, 16:14

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי מרסר » 23 יוני 2026, 21:41

איזה שריקה מזעזעת
מרסר
 
הודעות: 8081
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי MTAbasket » 23 יוני 2026, 21:42

שיפוט לא משהו כל המחצית
לא ברור איפה הייתה עבירה של הנקינס עכשיו
MTAbasket
 
הודעות: 1580
הצטרף: 01 אוקטובר 2019, 11:43

הקודםהבא

חזור אל פורום אוהדים

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו־66 אורחים