המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991
anthony כתב:השיפוט אכן רע, אולי מאוד
אבל מכבי פשוט זוועה
2 אסיסטים במחצית? נקודה להם זה בגדר נס
מכבי מגיעה המון לסוף שעון, ורוב השלשות שקלענו היו זריקות קשות עם יד על הפנים
ההגנה שלהם פשוט מנטרלת אותנו כמעט לחלוטין
קטש חייב לשלוף איזה שפן
Sent from my iPhone using Tapatalk
A.Parker כתב:כל כך הרבה סלים על סורקין
felix_r כתב:A.Parker כתב:כל כך הרבה סלים על סורקין
פשוט אפס בהגנה.
במשחקים האחרונים גם בהתקפה
גיא כתב:איך רומן יכול להעלם ככה במשחק הכי חשוב…
משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו־57 אורחים