גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:50

פורום האוהדים של מכבי תל-אביב בכדורסל

המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי רנדי וייט » 23 יוני 2026, 21:44

שופטים שורקים נגדנו הרבה פאולים שלא היו
רנדי וייט
 
הודעות: 950
הצטרף: 20 אוקטובר 2011, 20:07



Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי anthony » 23 יוני 2026, 21:47

השיפוט אכן רע, אולי מאוד

אבל מכבי פשוט זוועה
2 אסיסטים במחצית? נקודה להם זה בגדר נס

מכבי מגיעה המון לסוף שעון, ורוב השלשות שקלענו היו זריקות קשות עם יד על הפנים

ההגנה שלהם פשוט מנטרלת אותנו כמעט לחלוטין

קטש חייב לשלוף איזה שפן


Sent from my iPhone using Tapatalk
anthony
 
הודעות: 545
הצטרף: 21 ספטמבר 2012, 17:05

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי שועל » 23 יוני 2026, 21:55

השיפוט בסדר. עשה קצת טעויות אבל לשני הצדדים
ומלבד זאת אני סבור שיש להחריב את מחלקות ההנהלה והסקאוטינג
סמל אישי של המשתמש
שועל
 
הודעות: 16132
הצטרף: 13 אפריל 2016, 11:43
מיקום: ממלא_את_הכורסה

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי מרסר » 23 יוני 2026, 21:56

anthony כתב:השיפוט אכן רע, אולי מאוד

אבל מכבי פשוט זוועה
2 אסיסטים במחצית? נקודה להם זה בגדר נס

מכבי מגיעה המון לסוף שעון, ורוב השלשות שקלענו היו זריקות קשות עם יד על הפנים

ההגנה שלהם פשוט מנטרלת אותנו כמעט לחלוטין

קטש חייב לשלוף איזה שפן


Sent from my iPhone using Tapatalk



את מי הוא ישלוף מה שאתה רואה זה מה שיש, הפציעות מגבילות אותנו .
מרסר
 
הודעות: 8081
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי גיא » 23 יוני 2026, 22:10

לפעמים בריסט לא בשליטה בגוף שלו
גיא
 
הודעות: 1310
הצטרף: 05 אפריל 2011, 22:26

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי יוסי22 » 23 יוני 2026, 22:10

ספי שמש בא למכור והוא אפילו לא מנסה להסתיר את זה..
יוסי22
 
הודעות: 5180
הצטרף: 05 אפריל 2011, 18:49

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי A.Parker » 23 יוני 2026, 22:11

איזו שריקה הזויה
A.Parker
 
הודעות: 11800
הצטרף: 26 אוגוסט 2018, 22:59

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי A.Parker » 23 יוני 2026, 22:17

כל כך הרבה סלים על סורקין
A.Parker
 
הודעות: 11800
הצטרף: 26 אוגוסט 2018, 22:59

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי felix_r » 23 יוני 2026, 22:17

A.Parker כתב:כל כך הרבה סלים על סורקין


פשוט אפס בהגנה.
במשחקים האחרונים גם בהתקפה
- דוקטור, תעזור לי!
- ממה אתה סובל?
- אני לא אוכל, לא שותה, רק בוכה כל הזמן.
- אתה אוהד מכבי בכדורסל?
- כן, דוקטור, איך ידעת?
- חביבי, יש לך מקרה חמור של פדרמאניה-דיפרסיה!
סמל אישי של המשתמש
felix_r
 
הודעות: 52886
הצטרף: 05 אפריל 2011, 18:18

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי itai7 » 23 יוני 2026, 22:18

סורקין פשוט רע
הוא חייב להתעורר
itai7
 
הודעות: 12675
הצטרף: 05 אפריל 2011, 10:47

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי מרסר » 23 יוני 2026, 22:18

לא מסוגלים לפתוח פער מכבי כול פעם טעות אחרת
מרסר
 
הודעות: 8081
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי Jazzman » 23 יוני 2026, 22:18

עוד מופע אימים של סורקין בשני צידי המגרש
Jazzman
 
הודעות: 1574
הצטרף: 01 פברואר 2022, 23:11

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי A.Parker » 23 יוני 2026, 22:19

felix_r כתב:
A.Parker כתב:כל כך הרבה סלים על סורקין


פשוט אפס בהגנה.
במשחקים האחרונים גם בהתקפה

גינת, ששומר לא פחות גרוע ממנו, מראה בסדרה הזאת ששמירה זה עניין של רצון גם
A.Parker
 
הודעות: 11800
הצטרף: 26 אוגוסט 2018, 22:59

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי גיא » 23 יוני 2026, 22:22

איך רומן יכול להעלם ככה במשחק הכי חשוב…
גיא
 
הודעות: 1310
הצטרף: 05 אפריל 2011, 22:26

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי A.Parker » 23 יוני 2026, 22:24

שיוריד את סורקין ויילך על הורד בחמש ובריסט בארבע
A.Parker
 
הודעות: 11800
הצטרף: 26 אוגוסט 2018, 22:59

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי שועל » 23 יוני 2026, 22:26

השיפוט איתנו
ומלבד זאת אני סבור שיש להחריב את מחלקות ההנהלה והסקאוטינג
סמל אישי של המשתמש
שועל
 
הודעות: 16132
הצטרף: 13 אפריל 2016, 11:43
מיקום: ממלא_את_הכורסה

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי itai7 » 23 יוני 2026, 22:26

לונדברג
itai7
 
הודעות: 12675
הצטרף: 05 אפריל 2011, 10:47

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי שועל » 23 יוני 2026, 22:27

גיא כתב:איך רומן יכול להעלם ככה במשחק הכי חשוב…

כי המשחק הקבוצתי של מכבי חרא
ומלבד זאת אני סבור שיש להחריב את מחלקות ההנהלה והסקאוטינג
סמל אישי של המשתמש
שועל
 
הודעות: 16132
הצטרף: 13 אפריל 2016, 11:43
מיקום: ממלא_את_הכורסה

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי A.Parker » 23 יוני 2026, 22:30

די שיעיף את סורקין
כל חסימה הם מגיעים לזריקה קלה בגללו
A.Parker
 
הודעות: 11800
הצטרף: 26 אוגוסט 2018, 22:59

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי itai7 » 23 יוני 2026, 22:33

דביל סורקין
מה זו הזריקה הזו
itai7
 
הודעות: 12675
הצטרף: 05 אפריל 2011, 10:47

הקודםהבא

חזור אל פורום אוהדים

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו־57 אורחים