גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:50

פורום האוהדים של מכבי תל-אביב בכדורסל

המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי שועל » 23 יוני 2026, 22:34

למזלנו מיצ'יץ' החליט לקחת את המשחק על עצמו ולא מוסר למדר
ומלבד זאת אני סבור שיש להחריב את מחלקות ההנהלה והסקאוטינג
סמל אישי של המשתמש
שועל
 
הודעות: 16132
הצטרף: 13 אפריל 2016, 11:43
מיקום: ממלא_את_הכורסה



Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי יוסי22 » 23 יוני 2026, 22:34

לקח זריקה טובה, חבל שהוא בחר להיחנק ב-2 המשחקים הכי חשובים שלנו העונה.

זה בידיים של מכבי לקחת פה פה אליפות
יוסי22
 
הודעות: 5180
הצטרף: 05 אפריל 2011, 18:49

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי רנדי וייט » 23 יוני 2026, 22:34

A.Parker כתב:די שיעיף את סורקין
כל חסימה הם מגיעים לזריקה קלה בגללו

הנקינס פצוע?
רנדי וייט
 
הודעות: 950
הצטרף: 20 אוקטובר 2011, 20:07

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי Jazzman » 23 יוני 2026, 22:37

אין מילים לכמה סורקין גרוע
Jazzman
 
הודעות: 1574
הצטרף: 01 פברואר 2022, 23:11

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי itai7 » 23 יוני 2026, 22:37

לונדברג צריך לנהל את זה
itai7
 
הודעות: 12675
הצטרף: 05 אפריל 2011, 10:47

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי itai7 » 23 יוני 2026, 22:39

שטות של קלארק
itai7
 
הודעות: 12675
הצטרף: 05 אפריל 2011, 10:47

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי A.Parker » 23 יוני 2026, 22:40

A.Parker כתב:שיוריד את סורקין ויילך על הורד בחמש ובריסט בארבע

נו כברררר
A.Parker
 
הודעות: 11800
הצטרף: 26 אוגוסט 2018, 22:59

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי felix_r » 23 יוני 2026, 22:40

למה לא הכניס את הנקינס להגנה במקום סורקין????
- דוקטור, תעזור לי!
- ממה אתה סובל?
- אני לא אוכל, לא שותה, רק בוכה כל הזמן.
- אתה אוהד מכבי בכדורסל?
- כן, דוקטור, איך ידעת?
- חביבי, יש לך מקרה חמור של פדרמאניה-דיפרסיה!
סמל אישי של המשתמש
felix_r
 
הודעות: 52886
הצטרף: 05 אפריל 2011, 18:18

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי מרסר » 23 יוני 2026, 22:40

לונדברג וקלארק חייבים לחדור לסל
מרסר
 
הודעות: 8081
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי itai7 » 23 יוני 2026, 22:43

למה לונדברג לא מסיים מהלך כזה
itai7
 
הודעות: 12675
הצטרף: 05 אפריל 2011, 10:47

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי itai7 » 23 יוני 2026, 22:43

הולי שיט סורקין
נערך לאחרונה על ידי itai7 בתאריך 23 יוני 2026, 22:44, נערך פעם אחת בסך הכל.
itai7
 
הודעות: 12675
הצטרף: 05 אפריל 2011, 10:47

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי מרסר » 23 יוני 2026, 22:44

הנה הוא בא בדיוק בזמן
מרסר
 
הודעות: 8081
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי itai7 » 23 יוני 2026, 22:44

יאללה הגנה נבלות
itai7
 
הודעות: 12675
הצטרף: 05 אפריל 2011, 10:47

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי מרסר » 23 יוני 2026, 22:44

עצירה עכשיו
מרסר
 
הודעות: 8081
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי itai7 » 23 יוני 2026, 22:47

יאללה לונדברג תביא את זה הביתה
itai7
 
הודעות: 12675
הצטרף: 05 אפריל 2011, 10:47

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי מרסר » 23 יוני 2026, 22:48

רק לא עבירה מפגרת ל 3
מרסר
 
הודעות: 8081
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי שועל » 23 יוני 2026, 22:49

קלארק עדיין לא מנוסה מספיק בשביל זה
אבל למזלנו יש להם את מיציץ'
ומלבד זאת אני סבור שיש להחריב את מחלקות ההנהלה והסקאוטינג
סמל אישי של המשתמש
שועל
 
הודעות: 16132
הצטרף: 13 אפריל 2016, 11:43
מיקום: ממלא_את_הכורסה

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי רנדי וייט » 23 יוני 2026, 22:49

האמת רומן האמין בעצמו והצליח לו --גבר גבר
רנדי וייט
 
הודעות: 950
הצטרף: 20 אוקטובר 2011, 20:07

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי felix_r » 23 יוני 2026, 22:50

איזה חמורים. איך נתנו את הזריקה הזאת למדר?
- דוקטור, תעזור לי!
- ממה אתה סובל?
- אני לא אוכל, לא שותה, רק בוכה כל הזמן.
- אתה אוהד מכבי בכדורסל?
- כן, דוקטור, איך ידעת?
- חביבי, יש לך מקרה חמור של פדרמאניה-דיפרסיה!
סמל אישי של המשתמש
felix_r
 
הודעות: 52886
הצטרף: 05 אפריל 2011, 18:18

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי itai7 » 23 יוני 2026, 22:51

כמובן שסורקין יסתכל ויבהה
itai7
 
הודעות: 12675
הצטרף: 05 אפריל 2011, 10:47

הקודםהבא

חזור אל פורום אוהדים

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו־68 אורחים