רשמית: אושיי בריסט חתם לשנתיים.

פורום האוהדים של מכבי תל-אביב בכדורסל

המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991

Re: רשמית: אושיי בריסט חתם לשנתיים.

הודעהעל ידי Avi1508 » 12 מאי 2026, 21:27

מכבי פתחה בו״מ עם אושיי בריסט על הארכת חוזה
מהכתבה נשמע שהאופציה בקיץ היא דו צדדית וזה מסביר את הצורך בהארכת חוזה
https://www.israelhayom.co.il/sport/isr ... e/20526320
Avi1508
 
הודעות: 4536
הצטרף: 09 נובמבר 2021, 00:31



Re: רשמית: אושיי בריסט חתם לשנתיים.

הודעהעל ידי מרסר » 12 מאי 2026, 22:43

Avi1508 כתב:מכבי פתחה בו״מ עם אושיי בריסט על הארכת חוזה
מהכתבה נשמע שהאופציה בקיץ היא דו צדדית וזה מסביר את הצורך בהארכת חוזה
https://www.israelhayom.co.il/sport/isr ... e/20526320


הוא שווה הארכת חוזה, אבל מכבי חייבת עוד שחקן זר בעמדה 3 ורצוי עם קליעה.
מרסר
 
הודעות: 8080
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: רשמית: אושיי בריסט חתם לשנתיים.

הודעהעל ידי A.Parker » 12 מאי 2026, 22:51

המועדון הזה מזכיר פים אחר פעם כמה הוא מטומטם
A.Parker
 
הודעות: 11800
הצטרף: 26 אוגוסט 2018, 22:59

Re: רשמית: אושיי בריסט חתם לשנתיים.

הודעהעל ידי עידן » 13 מאי 2026, 09:15

מרסר כתב:
Avi1508 כתב:מכבי פתחה בו״מ עם אושיי בריסט על הארכת חוזה
מהכתבה נשמע שהאופציה בקיץ היא דו צדדית וזה מסביר את הצורך בהארכת חוזה
https://www.israelhayom.co.il/sport/isr ... e/20526320


הוא שווה הארכת חוזה, אבל מכבי חייבת עוד שחקן זר בעמדה 3 ורצוי עם קליעה.


לא הולך להישאר משהו אחרי שיחתימו גם את בריסט על חוזה בשווי של איזה 1.5 מיליון או משהו בסגנון
עידן
 
הודעות: 6721
הצטרף: 15 יולי 2012, 15:52

Re: רשמית: אושיי בריסט חתם לשנתיים.

הודעהעל ידי גל גל » 13 מאי 2026, 10:32

שחקן טוב מאוד בריסט, כל קבוצה צריכה אחד כזה.
שומר מצויין, ריבאונדר טוב.
השתפר ככל שהעונה התקדמה, שנה הבאה יהיה עוד יותר טוב.

מהלך נכון של מכבי.
מכבי 2026
רובינסון קלארק בלאט
ווקר,לונדברג,דיבה שארפ
קולסון,בריסט,ריימן
הורד,ליף,לביא
הול סורקין בולומבוי
גל גל
 
הודעות: 8222
הצטרף: 05 אפריל 2011, 12:56

Re: רשמית: אושיי בריסט חתם לשנתיים.

הודעהעל ידי refael » 13 מאי 2026, 12:04

שחקן ספסל טוב מאוד
היו כמה משחקים העונה שהוא ניצח לנו
הייתי משאיר כמובן בתור 3 מחליף בסכום הנכון
תמונה
refael
 
הודעות: 1977
הצטרף: 08 אפריל 2011, 09:39

Re: רשמית: אושיי בריסט חתם לשנתיים.

הודעהעל ידי שועל » 13 מאי 2026, 18:18

ריימן למעמד הביניים
ומלבד זאת אני סבור שיש להחריב את מחלקות ההנהלה והסקאוטינג
סמל אישי של המשתמש
שועל
 
הודעות: 16132
הצטרף: 13 אפריל 2016, 11:43
מיקום: ממלא_את_הכורסה

Re: רשמית: אושיי בריסט חתם לשנתיים.

הודעהעל ידי Avi1508 » 18 יוני 2026, 23:06

חוזה לעוד שלוש עונות בדחיפות
Avi1508
 
הודעות: 4536
הצטרף: 09 נובמבר 2021, 00:31

Re: רשמית: אושיי בריסט חתם לשנתיים.

הודעהעל ידי Avi1508 » 21 יוני 2026, 16:46

אושיי בריסט חוגג 28
ג'ייסון טייטום וטייריס הליברטון העלו סטורי ליום הולדת שלו
טייטום שיחק איתו בבוסטון והליברטון שיחק איתו באינדיאנה
Avi1508
 
הודעות: 4536
הצטרף: 09 נובמבר 2021, 00:31

Re: רשמית: אושיי בריסט חתם לשנתיים.

הודעהעל ידי Neo » 21 יוני 2026, 22:55

עם כל הכבוד לבריסט ויש כבוד עצום .... מכבי חייבת סמול עם כישרון גולמי הרבה יותר גבוה
Neo
 
הודעות: 1023
הצטרף: 29 יוני 2019, 09:34

Re: רשמית: אושיי בריסט חתם לשנתיים.

הודעהעל ידי felix_r » 23 יוני 2026, 23:56

חחח... עכשיו ראיתי את בריסט עם כובע שמסתיר את התסרוקת המכוערת שלו, ומתברר שהוא בחור מאוד חמוד, ולא קצת אידיוט שהוא נראה עם השיער הזה לצדדים :laugh1
- דוקטור, תעזור לי!
- ממה אתה סובל?
- אני לא אוכל, לא שותה, רק בוכה כל הזמן.
- אתה אוהד מכבי בכדורסל?
- כן, דוקטור, איך ידעת?
- חביבי, יש לך מקרה חמור של פדרמאניה-דיפרסיה!
סמל אישי של המשתמש
felix_r
 
הודעות: 52885
הצטרף: 05 אפריל 2011, 18:18

Re: רשמית: אושיי בריסט חתם לשנתיים.

הודעהעל ידי Avi1508 » 24 יוני 2026, 00:45

השלשות אמנם לא נכנסו לו אבל הוא נתן היום משחק גדול עם כמה חדירות והטבעה וזה דבר שלא ראינו ממנו כמעט העונה
לרוב הוא היה חודר וזורק מהאמצע
חייבים להשאיר אותו פה
דל״פ: לא צריך את קולסון ועדיף להביא 2/3 עם קליעה ואם ווקר נשאר אז גם הוא צריך לשחק יותר ב3 כשיביאו עוד רכז
Avi1508
 
הודעות: 4536
הצטרף: 09 נובמבר 2021, 00:31

הקודם

חזור אל פורום אוהדים

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Avi1508, Blazergun, felix_r ו־58 אורחים