המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991
מרסר כתב:אחרי 16 שנה יונאס ולנצ'יונאס עשוי לחזור לאירופה כאשר אם זה יקרה זה יהיה לזלגיריס בה סיכם לשנתיים, לשחקן יש חוזה מובטח בדנבר אבל הוא לא מעוניין להמשיך ב nba, כאשר לדנבר יש אופציה לבטל את החוזה ולשחרר אותו.
my man כתב:איך אני אוהב את שטראזל...הלוואי עלינו..
למה השעו אותו?
my man כתב:יש סיכוי להביא לפה את שטראזל?...הוא ווינר בנשמה. אני מת עליו.
felix_r כתב:עמנואל שארפ לא נבחר בדראפט הלילה.
לא סתם כתבתי שאני לא מחזיק ממנו (למרות כול הכתבים בארץ שניבאו לו בחירה בסיבוב השני או אולי אפילו סוף סיבוב הראשון)
מבחינת מכבי זה טוב, כי הוא סוכן חופשי ללא הגבלות. אז אפשר להחתים אותו בקלות. רק לא צריך לבנות עליו גדולות ונצורות. ייקח לו כמה שנים להפוך לשחקן משמעותי במכבי. יש מצב שהייתי מחתים ומשאיל אותו לקבוצה קטנה יותר (במיוחד אם ג'ונדי ממשיך)
felix_r כתב:עמנואל שארפ לא נבחר בדראפט הלילה.
לא סתם כתבתי שאני לא מחזיק ממנו (למרות כול הכתבים בארץ שניבאו לו בחירה בסיבוב השני או אולי אפילו סוף סיבוב הראשון)
מבחינת מכבי זה טוב, כי הוא סוכן חופשי ללא הגבלות. אז אפשר להחתים אותו בקלות. רק לא צריך לבנות עליו גדולות ונצורות. ייקח לו כמה שנים להפוך לשחקן משמעותי במכבי. יש מצב שהייתי מחתים ומשאיל אותו לקבוצה קטנה יותר (במיוחד אם ג'ונדי ממשיך)
עידן כתב:felix_r כתב:עמנואל שארפ לא נבחר בדראפט הלילה.
לא סתם כתבתי שאני לא מחזיק ממנו (למרות כול הכתבים בארץ שניבאו לו בחירה בסיבוב השני או אולי אפילו סוף סיבוב הראשון)
מבחינת מכבי זה טוב, כי הוא סוכן חופשי ללא הגבלות. אז אפשר להחתים אותו בקלות. רק לא צריך לבנות עליו גדולות ונצורות. ייקח לו כמה שנים להפוך לשחקן משמעותי במכבי. יש מצב שהייתי מחתים ומשאיל אותו לקבוצה קטנה יותר (במיוחד אם ג'ונדי ממשיך)
הוא ייבחר בסיבוב השני ובטח הוא ינסה במהלך הקיץ בכל זאת להתברג לנבא דרך ליגת הקיץ וכדומה. לא הייתי בונה עליו, ואני לא חושב שהוא יחתום בכזו קלות פה.
felix_r כתב:הארפר נשאר בירושלים לעוד 3 שנים
my man כתב:שמישהו יאהב אותי כמו שברוקלין אוהבת להחתים רכזים
משתמשים הגולשים בפורום זה: Baidu [Spider], Google Adsense [Bot], omerk ו־89 אורחים