הצהובים יקבלו פיצוי של 800 אלף דולר בעקבות שחרורו.
חחח... העיסקה הכי טובה שמכבי עשתה בעשור האחרון
- דוקטור, תעזור לי! - ממה אתה סובל? - אני לא אוכל, לא שותה, רק בוכה כל הזמן. - אתה אוהד מכבי בכדורסל? - כן, דוקטור, איך ידעת? - חביבי, יש לך מקרה חמור של פדרמאניה-דיפרסיה!