MaccabiTA כתב:אוקיי אפשר להסכים שיש פה חוסר הסכמה מוחלט

המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991
MaccabiTA כתב:אוקיי אפשר להסכים שיש פה חוסר הסכמה מוחלט
Holiday_Armadillo כתב:חנו'ש כתב:Holiday_Armadillo כתב:נכנסתי ל-YNET וראיתי שהעיצוב השתנה
אמרו שנבחרתי מ''מספר מצומצם של גולשים'' בשביל לתת חוות דעת ובגלובס רשום שזה יהיה רק ל-10% מכלל הגולשים כרגע
אני מרגישה מאוד מיוחדת אבל יש לי הרבה שזה יותר מ-10%
אני לא בתוך ה10% האלה....
עכשיו אני באמת מרגישה מיוחדת
חנו'ש כתב:Holiday_Armadillo כתב:חנו'ש כתב:Holiday_Armadillo כתב:נכנסתי ל-YNET וראיתי שהעיצוב השתנה
אמרו שנבחרתי מ''מספר מצומצם של גולשים'' בשביל לתת חוות דעת ובגלובס רשום שזה יהיה רק ל-10% מכלל הגולשים כרגע
אני מרגישה מאוד מיוחדת אבל יש לי הרבה שזה יותר מ-10%
אני לא בתוך ה10% האלה....
עכשיו אני באמת מרגישה מיוחדת
התקבלתי גם ל-10% הללו!!
חנו'ש כתב:Holiday_Armadillo כתב:חנו'ש כתב:Holiday_Armadillo כתב:נכנסתי ל-YNET וראיתי שהעיצוב השתנה
אמרו שנבחרתי מ''מספר מצומצם של גולשים'' בשביל לתת חוות דעת ובגלובס רשום שזה יהיה רק ל-10% מכלל הגולשים כרגע
אני מרגישה מאוד מיוחדת אבל יש לי הרבה שזה יותר מ-10%
אני לא בתוך ה10% האלה....
עכשיו אני באמת מרגישה מיוחדת
התקבלתי גם ל-10% הללו!!
Holiday_Armadillo כתב:אני מצטערת מראש שזה ארוך אבל הרגשתי צורך לפרט בשביל שתדעו את כל הפרטים וזה לא יהיה הודעה בהמשכים
יש לי שאלה ולא רציתי לפתוח עליה ת'רד חדש אז אני אשאל פה
קנינו טאבלט חדש באיזשהו אתר באינטרנט
כמובן שעשינו לפני זה סקר וקראנו חוות דעת על כל האתרים והאתר שממנו קנינו בסופו של דבר הוא אתר שאין איתו בעיות
הכנסנו את הפרטים ביום שבת וסימנו שבמקום להכניס את פרטי האשראי באינטרנט פשוט יתקשרו אלינו בשביל לוודא את פרטי התשלום
התקשרו אלינו ביום ראשון ואמרתי שהייתי מעדיפה שזה יגיע הנה הכי מהר שאפשר אז גם שילמתי תוספת על שליח בשביל שזה יגיע הנה(וזה ציטוט):''אם לא מחר(שני)אז מקסימום ביום חמישי בגלל החג''
אין בעיה
לא הגיע ביום שני אז לא התקשרנו כי כולה הזמנו יום לפני ואמרו שאם לא יגיע הנה ביום שני אז יגיע ביום חמישי שזה סביר
החברה שעושה את המשלוחים היא חברת ''צ'יטה'' שאמורה להתחרות בדואר ישראל
היום אנחנו רואים שלא מגיע לא מגיע לא מגיע החלטנו להתקשר לחברה שממנה הזמנו את הטאבלט והם נתנו לנו את מספר החבילה+המספר של ''צ'יטה'' ולברר
התקשרנו פעם ראשונה ב-16:00 ואמרו שזה אמור להגיע עד 18:00 אבל ב-18:00 הם מסיימים לעבוד ומי שדיברנו איתה לא מצליחה לתפוס את השליח בטלפון
ב-17:00 התקשרתי שוב אמרו ''לא, רשום שזה לא יגיע היום זה יגיע ביום ראשון''
התעצבנתי וניתקתי ואז התקשרתי שוב לאתר שממנו הזמנו את הטאבלט והם יצרו קשר עם חברת המשלוחים שאמרה:''זה היה חג אז היה עומס על הנהג וגם המון נהגים לא עבדו בגלל שהיה חג אתמול''
WTF!? על הז*ן שלי! אתם יודעים שיש עומס אז אתם שמים שני נהגים לטפל בכל החבילות!? מה אכפת לי שהיה עומס או שאין נהגים? אמרו לי שיגיע או ביום שני או ביום חמישי ועכשיו לא זה ולא זה וגם צריך לחכות עד ליום ראשון
זאת שדיברתי איתה אמרה שההיא מחברת המשלוחים(שהיא דיברה איתה)אמרה שהיא תדבר עם האחראי שלה והם ינסו לחשוב מה אפשר לעשות והם יחזרו אליי
ב-18:30 אף אחד לא חזר אז התקשרנו שוב לאתר שממנו הזמנו וחוץ מלהגיד ''אני באמת מצטער, זה 1 ל.., אני לא יודע מה להגיד, אני לא מבין איך זה קרה'' לא קרה שום דבר בעצם
מה אתם הייתם עושים אם זה היה קורה לכם?
MTA2311 כתב:תבקשי שיחזירו לכם את ה"תוספת".
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־0 אורחים