טוב, סיכום שלי של הקמפיין.
1. איתי שגב, פליקס צודק ב1000% , שגב הוא לא פגום בקליעה, ומכניקת הזריקה שלו סבירה, החטאות כאלו מהעונשין הן עניין רק של אי עשיית שיעורי ביית.
אולי אחוזים מ3, זה קשה מאד לשפר משמעותית, אבל אחוזים מהקו אפשר לשפר בקלות יחסית למישהו בעל יד סבירה.
מה שמעודד אותי לגביו זה האסרטיביות בריבאונד (עד כמה שאפשר לשער מהנתונים היבשים .) ומעל לכל 3 חטיפות למשחק (אם אני לא טועה מוביל את האליפות וזה בלי
לשחק 30 ומשהו דקות.)
מכיוון שמדובר בסופו של דבר בנערים\ילדים עתידו של שגב לפניו, את חוסר היציבות בקליעה ראינו כבר השנה בנוער, אם זה יסתדר ויתחבר עם האתלטיות הכח המתפרץ,
מוטת הידיים והכשרון לחטיפות, השליטה היחסית טובה בכדור (כפות ידיים גדולות שמאפשרות לו להדביק את הכדור ) וראיית המשחק, הוא יהיה שחקן.
2. זלמנסון, ממשיך להיות פרוספקט עתידי טוב לנבחרת, יהיה קוזיקרו משופר משופר.
אי אפשר לקחת ממנו את המיקום המעולה בצבע, את היד הטובה, ואת הבנת המשחק.
3. אלפסי, 2 דברים לא אהבתי מבחינתו:
א. היררכיה, כתבתי כבר אחרי המשחקים נגד הנבחרות המצחיקות שאני מקווה שהוא לא יתחיל להאמין שיש לנו נבחרת חלומות של 12 כשרונות, וייתכן שזה קרה
התחיל את הקמפיין מצויין במשחקי ההכנה נגד פולין (שמסתמנת כנבחרת הבולטת כרגע באליפות) עם רוטציה מהודקת והתפזר.
(כמו שאוהבים להגיד פה בפורום בנה את הנבחרת לרוחב.)
ב. ייבגני חולדוב, אין שום סרט בעולם שחולדוב המצטיין היחסי של הקדטים, והרכז עם הקליעה הטובה ביותר לא עולה על המטוס לאליפות.
בגילאים האלו המשחקים הם בעיקר משחקים של אחוזי קליעה, לגלינסקי ושרון לא היה עד היום כשרון מוכח בזריקות מבחוץ, ולא ברור למה המאמן חשב שדווקא בלחץ של האליפות
זה יקרה. וגם אם העדיף את הרב גוניות של גילינסקי ושרון היה צריך לקחת אותו כגיבוי, במקום אחד השחקנים האחרים שבחר.
בכל מקרה אני אופטימי לעתיד, האליפות החשובה מבחינתי בגילאים הצעירים היא העתודה, והסגל הזה מקבל מצעירי העתודה חיזוק בדיוק במקומות שחסר לו, קליעה ומנהיגות, מנקו וגוט
ומשחק מתחת לסל מגינת שיעזור לזלמנסון. (אם כי אני חייב להודות שיונתן מור הוא תעלומה בעיני ולא יצא לי לראות אותו, על פניו נראה שיש לו מימדים\מספרים מעניינים.)
חמישייה של חולדוב, שגב, זלמנסון,גינת,מנקו\קולושוב. יכולה עם מאמן טוב (שרף\אדלשטיין..ועוד) והגרלה טובה לעלות שלב באליפות הבאה, וסוף סוף נוכל לראות אותם בטלוויזיה.
