פורום האוהדים של מכבי תל-אביב בכדורסל
המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991
על ידי שועל » 11 ינואר 2017, 21:17
עם קווינסי הנתון הזה ישתפר
ומלבד זאת אני סבור שיש להחריב את מחלקות ההנהלה והסקאוטינג
-

שועל
-
- הודעות: 16128
- הצטרף: 13 אפריל 2016, 11:43
- מיקום: ממלא_את_הכורסה
על ידי שחף1 » 12 ינואר 2017, 01:53
אשכרה מתלבטים לגבי שחקן אתלטי שגם שומר, במחיר זול יחסית ויש לו שתי רצועות בריאות
אני בטוח שאבי יוכל למצוא משהו טוב יותר
-
שחף1
-
- הודעות: 917
- הצטרף: 05 אוגוסט 2016, 18:07
על ידי my man » 12 ינואר 2017, 01:57
שחף1 כתב:אשכרה מתלבטים לגבי שחקן אתלטי שגם שומר, במחיר זול יחסית ויש לו שתי רצועות בריאות
אני בטוח שאבי יוכל למצוא משהו טוב יותר
כן- הדרישות שלנו לשחקן מכבי הן- זול עם שתי רצועות בריאות.
הגענו לשם. ותודה להנהלה.
"אם נחרבנו ונחרב העולם עמנו, על ידי שנאת חינם, נשוב להיבנות והעולם עמנו ייבנה, על ידי אהבת חינם!" (הראי"ה קוק)
-

my man
-
- הודעות: 31644
- הצטרף: 31 אוקטובר 2014, 05:21
- מיקום: #תמכרו
על ידי jol9 » 12 ינואר 2017, 02:27
האמת שעכשיו זה נראה יותר קרוב מתמיד. נראה לי שמרוב ייאוש, נתחיל לראות שחקנים עוזבים.
מדברים על אלכסנדר ועל ראד, אבל ברור שגם צירבס על הכוונת.
-

jol9
- חבר צוות
-
- הודעות: 38288
- הצטרף: 05 אפריל 2011, 06:42
על ידי Mitelka » 12 ינואר 2017, 03:02
נשמע מאוד נחמד הקני קאדג'י הזה. מעניין.
-
Mitelka
-
- הודעות: 3638
- הצטרף: 22 יוני 2015, 20:32
על ידי החציל האצטקי » 12 ינואר 2017, 11:15
לא צריך להביא שחקנים שלא צריכים להגיע למכבי רק כי אפשר.
היינו בסרט הזה.
-

החציל האצטקי
- חבר כבוד
-
- הודעות: 14880
- הצטרף: 07 אפריל 2011, 13:59
על ידי ankram » 12 ינואר 2017, 11:51
החציל האצטקי כתב:לא צריך להביא שחקנים שלא צריכים להגיע למכבי רק כי אפשר.
היינו בסרט הזה.
אתה לא חושב שהוא מתאים?
-

ankram
-
- הודעות: 7913
- הצטרף: 05 אפריל 2011, 06:35
על ידי A_P_18 » 12 ינואר 2017, 12:11
ankram כתב:החציל האצטקי כתב:לא צריך להביא שחקנים שלא צריכים להגיע למכבי רק כי אפשר.
היינו בסרט הזה.
אתה לא חושב שהוא מתאים?
אני זוכר שראיתי כמה משחקים שלו במדי סאסרי באמת שלא מדובר באיזה עילוי מיוחד.
שחקן 2.11 שרק לוקח זריקות מבחוץ (באחוזים לא משהו בכלל) כמעט ולא יוצר מגע ולא מגיע לעונשין.
גם בהגנה הוא לא משהו מיוחד אל תתנו ל-1.4 ממוצע חסימות שלו להטעות אתכם גם לאלכסנדר היה משהו דומה בעונה שעברה.
-

A_P_18
-
- הודעות: 500
- הצטרף: 19 יולי 2016, 19:30
על ידי שמואל1 » 12 ינואר 2017, 12:59
A_P_18 כתב:ankram כתב:החציל האצטקי כתב:לא צריך להביא שחקנים שלא צריכים להגיע למכבי רק כי אפשר.
היינו בסרט הזה.
אתה לא חושב שהוא מתאים?
אני זוכר שראיתי כמה משחקים שלו במדי סאסרי באמת שלא מדובר באיזה עילוי מיוחד.
שחקן 2.11 שרק לוקח זריקות מבחוץ (באחוזים לא משהו בכלל) כמעט ולא יוצר מגע ולא מגיע לעונשין.
גם בהגנה הוא לא משהו מיוחד אל תתנו ל-1.4 ממוצע חסימות שלו להטעות אתכם גם לאלכסנדר היה משהו דומה בעונה שעברה.
נשמע כמו החתמה קלאסית של מכבי.
-

שמואל1
- חבר צוות
-
- הודעות: 43796
- הצטרף: 08 אפריל 2011, 16:14
על ידי ankram » 12 ינואר 2017, 14:39
A_P_18 כתב:ankram כתב:החציל האצטקי כתב:לא צריך להביא שחקנים שלא צריכים להגיע למכבי רק כי אפשר.
היינו בסרט הזה.
אתה לא חושב שהוא מתאים?
אני זוכר שראיתי כמה משחקים שלו במדי סאסרי באמת שלא מדובר באיזה עילוי מיוחד.
שחקן 2.11 שרק לוקח זריקות מבחוץ (באחוזים לא משהו בכלל) כמעט ולא יוצר מגע ולא מגיע לעונשין.
גם בהגנה הוא לא משהו מיוחד אל תתנו ל-1.4 ממוצע חסימות שלו להטעות אתכם גם לאלכסנדר היה משהו דומה בעונה שעברה.
אבל הנתונים האלו מהליגה הטורקית , אולי הכי איכותית שיש היום באירופה , זולת הספרדית
-

ankram
-
- הודעות: 7913
- הצטרף: 05 אפריל 2011, 06:35
על ידי שועל » 12 ינואר 2017, 14:41
ankram כתב:A_P_18 כתב:ankram כתב:החציל האצטקי כתב:לא צריך להביא שחקנים שלא צריכים להגיע למכבי רק כי אפשר.
היינו בסרט הזה.
אתה לא חושב שהוא מתאים?
אני זוכר שראיתי כמה משחקים שלו במדי סאסרי באמת שלא מדובר באיזה עילוי מיוחד.
שחקן 2.11 שרק לוקח זריקות מבחוץ (באחוזים לא משהו בכלל) כמעט ולא יוצר מגע ולא מגיע לעונשין.
גם בהגנה הוא לא משהו מיוחד אל תתנו ל-1.4 ממוצע חסימות שלו להטעות אתכם גם לאלכסנדר היה משהו דומה בעונה שעברה.
אבל הנתונים האלו מהליגה הטורקית , אולי הכי איכותית שיש היום באירופה , זולת הספרדית
נו באמת, חסרים שחקנים עם נתונים כאלו וטובים יותר שהם חרא של שחקנים?
דבר ראשון, תבדוק את הסטטיסטיקה המלאה, דבר שני, אל תשפוט לעולם שחקן רק לפי סטטיסטיקה, אם אתה לא מכיר אל תחווה דעה.
ומלבד זאת אני סבור שיש להחריב את מחלקות ההנהלה והסקאוטינג
-

שועל
-
- הודעות: 16128
- הצטרף: 13 אפריל 2016, 11:43
- מיקום: ממלא_את_הכורסה
על ידי ankram » 12 ינואר 2017, 14:44
שועל כתב:ankram כתב:A_P_18 כתב:ankram כתב:החציל האצטקי כתב:לא צריך להביא שחקנים שלא צריכים להגיע למכבי רק כי אפשר.
היינו בסרט הזה.
אתה לא חושב שהוא מתאים?
אני זוכר שראיתי כמה משחקים שלו במדי סאסרי באמת שלא מדובר באיזה עילוי מיוחד.
שחקן 2.11 שרק לוקח זריקות מבחוץ (באחוזים לא משהו בכלל) כמעט ולא יוצר מגע ולא מגיע לעונשין.
גם בהגנה הוא לא משהו מיוחד אל תתנו ל-1.4 ממוצע חסימות שלו להטעות אתכם גם לאלכסנדר היה משהו דומה בעונה שעברה.
אבל הנתונים האלו מהליגה הטורקית , אולי הכי איכותית שיש היום באירופה , זולת הספרדית
נו באמת, חסרים שחקנים עם נתונים כאלו וטובים יותר ושהם חרא של שחקנים?
דבר ראשון, תבדוק את הסטטיסטיקה המלאה, דבר שני, אל תשפוט לעולם שחקן רק לפי סטטיסטיקה, אם אתה לא מכיר אל תחווה דעה.
אתה מכיר אותו? ראית אותו? כולה הגבתי לזה שמעלי שציין שראה משחקים שלו בסאסארי , ציינתי שהשנה הוא בטורקיה , על מה אתה קופץ?
-

ankram
-
- הודעות: 7913
- הצטרף: 05 אפריל 2011, 06:35
על ידי שועל » 12 ינואר 2017, 14:48
ankram כתב:שועל כתב:ankram כתב:A_P_18 כתב:ankram כתב:
אתה לא חושב שהוא מתאים?
אני זוכר שראיתי כמה משחקים שלו במדי סאסרי באמת שלא מדובר באיזה עילוי מיוחד.
שחקן 2.11 שרק לוקח זריקות מבחוץ (באחוזים לא משהו בכלל) כמעט ולא יוצר מגע ולא מגיע לעונשין.
גם בהגנה הוא לא משהו מיוחד אל תתנו ל-1.4 ממוצע חסימות שלו להטעות אתכם גם לאלכסנדר היה משהו דומה בעונה שעברה.
אבל הנתונים האלו מהליגה הטורקית , אולי הכי איכותית שיש היום באירופה , זולת הספרדית
נו באמת, חסרים שחקנים עם נתונים כאלו וטובים יותר ושהם חרא של שחקנים?
דבר ראשון, תבדוק את הסטטיסטיקה המלאה, דבר שני, אל תשפוט לעולם שחקן רק לפי סטטיסטיקה, אם אתה לא מכיר אל תחווה דעה.
אתה מכיר אותו? ראית אותו? כולה הגבתי לזה שמעלי שציין שראה משחקים שלו בסאסארי , ציינתי שהשנה הוא בטורקיה , על מה אתה קופץ?
אבל הוא אמר לך שהוא ראה אותו בליגה האיטלקית, 2 נתונים סטטיסטיים מהליגה הטורקית לא אומרים עליו כלום כנגד זה.
הגיע הזמן להפסיק להתרשם בקלות מכל שחקן על בסיס אחד וחצי נתונים או התרשמויות. כבר ראינו שכל ת'רד של החתמת שחקן הופך לקומי במשך הזמן.
ומלבד זאת אני סבור שיש להחריב את מחלקות ההנהלה והסקאוטינג
-

שועל
-
- הודעות: 16128
- הצטרף: 13 אפריל 2016, 11:43
- מיקום: ממלא_את_הכורסה
על ידי er79 » 12 ינואר 2017, 15:01
ממה שהתרשמתי סוג של דיאור פישר עם אקסטרה של קליעה מחוץ לקשת. יודע לחסום, לא בטוח שהוא יודע לשמור גם באותה מידה אבל לא מכיר אותו. על כל פנים על פי פיק הוא הוצע למכבי.
-
er79
-
- הודעות: 9563
- הצטרף: 05 אפריל 2011, 07:47
על ידי שועל » 12 ינואר 2017, 23:52
יש לו נתונים סטטיסטיים פנטסטיים, נדמה לי שבשבוע הבא ירושלים בזניט

ומלבד זאת אני סבור שיש להחריב את מחלקות ההנהלה והסקאוטינג
-

שועל
-
- הודעות: 16128
- הצטרף: 13 אפריל 2016, 11:43
- מיקום: ממלא_את_הכורסה
על ידי החציל האצטקי » 13 ינואר 2017, 00:01
מעבר לסטטיסטיקה, הבן אדם 2.02 פיזי ואתלטי, עם ידית, עם יכולת לייצר לעצמו, עם ראיית משחק, ולא פלופ בהגנה.
חייב לשחק ביורוליג בשנה הבאה. הלוואי שאצלנו.
-

החציל האצטקי
- חבר כבוד
-
- הודעות: 14880
- הצטרף: 07 אפריל 2011, 13:59
על ידי שועל » 13 ינואר 2017, 00:04
החציל האצטקי כתב:מעבר לסטטיסטיקה, הבן אדם 2.02 פיזי ואתלטי, עם ידית, עם יכולת לייצר לעצמו, עם ראיית משחק, ולא פלופ בהגנה.
חייב לשחק ביורוליג בשנה הבאה. הלוואי שאצלנו.
כך גם הנתונים מספרים
ומלבד זאת אני סבור שיש להחריב את מחלקות ההנהלה והסקאוטינג
-

שועל
-
- הודעות: 16128
- הצטרף: 13 אפריל 2016, 11:43
- מיקום: ממלא_את_הכורסה
על ידי החציל האצטקי » 13 ינואר 2017, 00:06
שועל כתב:החציל האצטקי כתב:מעבר לסטטיסטיקה, הבן אדם 2.02 פיזי ואתלטי, עם ידית, עם יכולת לייצר לעצמו, עם ראיית משחק, ולא פלופ בהגנה.
חייב לשחק ביורוליג בשנה הבאה. הלוואי שאצלנו.
כך גם הנתונים מספרים
בין היתר. אני מדבר יותר על הסטייל, רמת הביצוע. הוא עושה את הדברים בצורה מאוד מרשימה.
-

החציל האצטקי
- חבר כבוד
-
- הודעות: 14880
- הצטרף: 07 אפריל 2011, 13:59
על ידי rc4991 » 13 ינואר 2017, 00:57
שחקן מאוד מעניין. בכלל, זניט קבוצה חזקה ומעניינת
גם אמבקווה שם, ארגנתי כבר ראיון איתו
-

rc4991
- חבר צוות
-
- הודעות: 27083
- הצטרף: 05 אפריל 2011, 13:58
חזור אל פורום אוהדים
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: Avi1508, Bing [Bot], Google [Bot], Google Adsense [Bot], omerk, גל גל, עידן ו־72 אורחים