המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991
Holiday_Armadillo כתב:תנסה למחוק את כל הנתונים של האפליקציה ותנסה מחדש
my man כתב:יש למישהו מושג איך משנים את 'זכור את הבחירה שלי' בפלאפון? כשאני לוחץ על 'פתח בדפדפן'?
my man כתב:שיאומי
תודה אבל לא לזה התכוונתי..A.Parker כתב:my man כתב:שיאומי
תדע לך שכבר כמה חודשים אני מנסה להבין איך להעביר את כרום לברירת מחדל מבלי להתעמק בזה, ורק עכשיו כששאלת בדקתי באינטרנט
https://www.smart.rimon.net.il/xiaomi-chrome
מלך העולם אתה.. תודהA.Parker כתב:אז תראה, יש בהדרכה שם לגבי ברירות מחדל. אולי גם מייל מופיע שם.
Shay_uzan כתב:הפרסומת החדשה של הוט מסבירה כמה התשתיות של המדינה הזאת בפח...
אתם מתגאים בזה שהאינטרנט (הלא אופטי חייב לציין) שלכם מחזיק רק 5 מכשירים??? היום בכל העולם כל דבר שיש בו חשמל יש בו גם וויפי, אני לא חושב שיש שניה בבית ממוצע שאין בו 5 מכשירים שמחוברים לאינטרנט.
אבל זה לא בסיסי אלא כל כך מתחת לסטאנרדט בעולםA.Parker כתב:Shay_uzan כתב:הפרסומת החדשה של הוט מסבירה כמה התשתיות של המדינה הזאת בפח...
אתם מתגאים בזה שהאינטרנט (הלא אופטי חייב לציין) שלכם מחזיק רק 5 מכשירים??? היום בכל העולם כל דבר שיש בו חשמל יש בו גם וויפי, אני לא חושב שיש שניה בבית ממוצע שאין בו 5 מכשירים שמחוברים לאינטרנט.
לא יודע אם זה משהו שקיים גם אצל המתחרות, אבל זו אסטרטגיה שמשתמשים בה לפעמים בשיווק, כשמאדירים ושמים את הזרקורים על משהו די בסיסי שיש גם אצל המתחרים. קח לדוגמא מסטיק. אורביט מיתגה את המסטיק שלה ככזה שמסייע להילחם בעששת, כולל סלוגן כזה, כשבפועל כל מסטיק מספק את זה. יותר מזה, גם אם תלעס סתם חתיכת נייר אתה תקבל את אותו "אפקט" (מדובר בסך הכל בהגברת הרוק בפה או משהו בסגנון). יש גם חברות מזון ששמות על האריזות "ללא X", כשזה מראש לא מרכיב שנעשו בו שימוש גם אצל המתחרות.
גם אני בדקתיA.Parker כתב:מישהו יודע אם קיימת דרך לשנות את כתובת הדואר האלקטרוני שלי (ועדיין להיות מכותב כשמתמשים בכתובת הישנה)?
המשתמש בג'ימייל אם זה משנה
מג'ימייל לג'ימייל אפשר.. אשתי עשתה את זהA.Parker כתב:מישהו יודע אם קיימת דרך לשנות את כתובת הדואר האלקטרוני שלי (ועדיין להיות מכותב כשמתמשים בכתובת הישנה)?
המשתמש בג'ימייל אם זה משנה
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־2 אורחים