נכון לעכשיו, כאמור, מדובר בשלבים ראשוניים בלבד וללא משא ומתן מתקדם, אך עצם הפנייה של מכבי תל אביב מעידה על הרצון של המועדון לבחון אפשרות לצירוף שחקן בעל ניסיון עצום והישגים מרשימים ברמות הגבוהות ביותר של הכדורסל האירופי.
המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991
נכון לעכשיו, כאמור, מדובר בשלבים ראשוניים בלבד וללא משא ומתן מתקדם, אך עצם הפנייה של מכבי תל אביב מעידה על הרצון של המועדון לבחון אפשרות לצירוף שחקן בעל ניסיון עצום והישגים מרשימים ברמות הגבוהות ביותר של הכדורסל האירופי.
מרסר כתב:ברדה: מכבי פנתה לשיין לארקין, המגעים הם ראשוניים ואין עדיין משא ומתן מתקדם.
https://www.one.co.il/Article/526080.html
felix_r כתב:מרסר כתב:ברדה: מכבי פנתה לשיין לארקין, המגעים הם ראשוניים ואין עדיין משא ומתן מתקדם.
https://www.one.co.il/Article/526080.html
הוא לא מפסיק לחרטט
מרסר כתב:ספורט 5: מכבי במשא ומתן מתקדם עם הסנטר רישון הולמס
לערוץ הספורט נודע כי הצהובים קרובים להחתים את הסנטר, שהגיע בקיץ האחרון לראשונה לאירופה מה-NBA, ועזב את פנאתינייקוס לקראת סיום העונה
https://www.sport5.co.il/articles.aspx? ... cID=548494
Avi1508 כתב:מרסר כתב:ספורט 5: מכבי במשא ומתן מתקדם עם הסנטר רישון הולמס
לערוץ הספורט נודע כי הצהובים קרובים להחתים את הסנטר, שהגיע בקיץ האחרון לראשונה לאירופה מה-NBA, ועזב את פנאתינייקוס לקראת סיום העונה
https://www.sport5.co.il/articles.aspx? ... cID=548494
גם באסקטניוז מפרסמים על הולמס
לדעתי זו פעם ראשונה שאני רואה פרסום בחו״ל על מו״מ מתקדם של מכבי עם שחקן
https://basketnews.com/news-250247-macc ... eport.html
לדעתי זה שם טוב, אם הוא היה טוב לפאו כסנטר פותח הוא גם יכול להיות טוב למכבי
שחקן בן 33 יכול לתרום עדיין לפחות שנתיים
עידן כתב:Avi1508 כתב:מרסר כתב:ספורט 5: מכבי במשא ומתן מתקדם עם הסנטר רישון הולמס
לערוץ הספורט נודע כי הצהובים קרובים להחתים את הסנטר, שהגיע בקיץ האחרון לראשונה לאירופה מה-NBA, ועזב את פנאתינייקוס לקראת סיום העונה
https://www.sport5.co.il/articles.aspx? ... cID=548494
גם באסקטניוז מפרסמים על הולמס
לדעתי זו פעם ראשונה שאני רואה פרסום בחו״ל על מו״מ מתקדם של מכבי עם שחקן
https://basketnews.com/news-250247-macc ... eport.html
לדעתי זה שם טוב, אם הוא היה טוב לפאו כסנטר פותח הוא גם יכול להיות טוב למכבי
שחקן בן 33 יכול לתרום עדיין לפחות שנתיים
אבל הוא היה חלש ושוחרר משם עוד במרץ
Gevaudan כתב:אני רק אגיד שוינסט פורייר שוחרר מאנאדולו והוא לדעתי שחקן טוב ומתאים לקטש ממנו בהרבה...

MTA2311 כתב:מי מחתים כרגע שחקנים במכבי? קולדבלה? עודד? בלאט? שמעון?
איזה מועדון שכונה
עידן כתב:MTA2311 כתב:מי מחתים כרגע שחקנים במכבי? קולדבלה? עודד? בלאט? שמעון?
איזה מועדון שכונה
מתי "כאן" יעשו דוקו על מכבי כמו שעשו על בני יהודה בכדורגל?

אתה משלם???A.Parker כתב:מרסר כתב:A.Parker כתב:מה יש להאריך לגונדי בשנתיים?
הו איזה מועדון
מגיע לו נכון שהוא כבר לא צעיר אבל מה אכפת לך הוא לא תופס שום משבצת של זר או מתאזרח, בשני המשחקים הראשונים הוא היה אחד הטובים ובכללי הוא שחקן שנותן הכול וישלו המון נסיון, היום כולם היו מתחת לרמה.
מה זה "מה אכפת לך"? אתה מודע למגבלות התקציב?
ankram כתב:אתה משלם???A.Parker כתב:מרסר כתב:A.Parker כתב:מה יש להאריך לגונדי בשנתיים?
הו איזה מועדון
מגיע לו נכון שהוא כבר לא צעיר אבל מה אכפת לך הוא לא תופס שום משבצת של זר או מתאזרח, בשני המשחקים הראשונים הוא היה אחד הטובים ובכללי הוא שחקן שנותן הכול וישלו המון נסיון, היום כולם היו מתחת לרמה.
מה זה "מה אכפת לך"? אתה מודע למגבלות התקציב?
Sent from my iPhone using Tapatalk
ankram כתב:אתה משלם???A.Parker כתב:מרסר כתב:A.Parker כתב:מה יש להאריך לגונדי בשנתיים?
הו איזה מועדון
מגיע לו נכון שהוא כבר לא צעיר אבל מה אכפת לך הוא לא תופס שום משבצת של זר או מתאזרח, בשני המשחקים הראשונים הוא היה אחד הטובים ובכללי הוא שחקן שנותן הכול וישלו המון נסיון, היום כולם היו מתחת לרמה.
מה זה "מה אכפת לך"? אתה מודע למגבלות התקציב?
Sent from my iPhone using Tapatalk
מרסר כתב:ankram כתב:אתה משלם???A.Parker כתב:מרסר כתב:A.Parker כתב:מה יש להאריך לגונדי בשנתיים?
הו איזה מועדון
מגיע לו נכון שהוא כבר לא צעיר אבל מה אכפת לך הוא לא תופס שום משבצת של זר או מתאזרח, בשני המשחקים הראשונים הוא היה אחד הטובים ובכללי הוא שחקן שנותן הכול וישלו המון נסיון, היום כולם היו מתחת לרמה.
מה זה "מה אכפת לך"? אתה מודע למגבלות התקציב?
Sent from my iPhone using Tapatalk
כסף זה חשוב אבל חושב גם לשמור על אחד השחקנים היותר מחויבים והחשובים ששיחקו במכבי, את דרק שארפ גם היו מסכימים לשחרר בסוף הקריירה בחיים לא דרק היה במכבי עד שפרש כלומר הוא קבע למכבי בגדול את גבולות הגזרה בכול מה שקשור להארכות חוזה, נכון ג'ונדי הוא לא דרק שארפ עדיין, יכול להיות שיהיה ויכול להיות שלא אבל כול עוד הוא רוצה לשחק והוא כשיר מקצועית צריך להשאיר אותו.
A.Parker כתב:מרסר כתב:ankram כתב:אתה משלם???A.Parker כתב:מרסר כתב:
מגיע לו נכון שהוא כבר לא צעיר אבל מה אכפת לך הוא לא תופס שום משבצת של זר או מתאזרח, בשני המשחקים הראשונים הוא היה אחד הטובים ובכללי הוא שחקן שנותן הכול וישלו המון נסיון, היום כולם היו מתחת לרמה.
מה זה "מה אכפת לך"? אתה מודע למגבלות התקציב?
Sent from my iPhone using Tapatalk
כסף זה חשוב אבל חושב גם לשמור על אחד השחקנים היותר מחויבים והחשובים ששיחקו במכבי, את דרק שארפ גם היו מסכימים לשחרר בסוף הקריירה בחיים לא דרק היה במכבי עד שפרש כלומר הוא קבע למכבי בגדול את גבולות הגזרה בכול מה שקשור להארכות חוזה, נכון ג'ונדי הוא לא דרק שארפ עדיין, יכול להיות שיהיה ויכול להיות שלא אבל כול עוד הוא רוצה לשחק והוא כשיר מקצועית צריך להשאיר אותו.
כמה שארפ הרוויח בשנים האחרונות שלו? אני מסכים ואין לי בעיה שיישאר, אבל אתה מודע לזה שהוא הרוויח העונה 650 אלף דולר?!
מרסר כתב:A.Parker כתב:מרסר כתב:ankram כתב:אתה משלם???A.Parker כתב:מה זה "מה אכפת לך"? אתה מודע למגבלות התקציב?
Sent from my iPhone using Tapatalk
כסף זה חשוב אבל חושב גם לשמור על אחד השחקנים היותר מחויבים והחשובים ששיחקו במכבי, את דרק שארפ גם היו מסכימים לשחרר בסוף הקריירה בחיים לא דרק היה במכבי עד שפרש כלומר הוא קבע למכבי בגדול את גבולות הגזרה בכול מה שקשור להארכות חוזה, נכון ג'ונדי הוא לא דרק שארפ עדיין, יכול להיות שיהיה ויכול להיות שלא אבל כול עוד הוא רוצה לשחק והוא כשיר מקצועית צריך להשאיר אותו.
כמה שארפ הרוויח בשנים האחרונות שלו? אני מסכים ואין לי בעיה שיישאר, אבל אתה מודע לזה שהוא הרוויח העונה 650 אלף דולר?!
הרוויח בזמנו שכר שהיה בערך כמו של ג'ונדי כיום מדבר איתך 15/16 שנה אחורה הוא גם היה עוזר מאמן בשכר מאוד גבוה, ו 650 אלף דולר זה שכר לא גדול במונחים של היום.
Avi1508 כתב:איגנאס ברזדייקיס מועמד למכבי על פי תומר גבעתי
https://www.israelhayom.co.il/sport/isr ... e/20821995
משתמשים הגולשים בפורום זה: Baidu [Spider], גל גל, מרסר ו־48 אורחים