המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991

כשההתקפה מתפקדת אנחנו קבוצה מדהימהJack55 כתב:מכבי דורסת, אנחנו קבוצה כל כך עמוקה וכישרונית שזה מדהים
ShiriV כתב:כשההתקפה מתפקדת אנחנו קבוצה מדהימהJack55 כתב:מכבי דורסת, אנחנו קבוצה כל כך עמוקה וכישרונית שזה מדהים
Sent from my LG G7 ThinQ using Tapatalk

משתמשים הגולשים בפורום זה: A.Parker, Avi1508, Cobra, felix_r, מרסר ו־12 אורחים