המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991

כשההתקפה מתפקדת אנחנו קבוצה מדהימהJack55 כתב:מכבי דורסת, אנחנו קבוצה כל כך עמוקה וכישרונית שזה מדהים
ShiriV כתב:כשההתקפה מתפקדת אנחנו קבוצה מדהימהJack55 כתב:מכבי דורסת, אנחנו קבוצה כל כך עמוקה וכישרונית שזה מדהים
Sent from my LG G7 ThinQ using Tapatalk

משתמשים הגולשים בפורום זה: Avi1508, Baidu [Spider], מרסר ו־16 אורחים