המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991



שמואל1 כתב:ההודעה הרשמית של מכבי אומרת שווילבקין מתלבש למשחק. לא נאמר שישחק


שמואל1 כתב:לא ברור החילופים על סלוקאס. הוא הורג את אות'לו.
משתמשים הגולשים בפורום זה: felix_r, Google Adsense [Bot], גל גל ו־12 אורחים