המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991



שמואל1 כתב:ההודעה הרשמית של מכבי אומרת שווילבקין מתלבש למשחק. לא נאמר שישחק


שמואל1 כתב:לא ברור החילופים על סלוקאס. הוא הורג את אות'לו.
משתמשים הגולשים בפורום זה: Gevaudan, Google [Bot], Google Adsense [Bot], yon1, מרסר ו־10 אורחים