המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991
הוא לא צריך לשחקיוסי22 כתב:לא מבין את הטענות לוויבלקין, תגידו תודה שהוא משחק פצוע .

שמואל1 כתב:הוא לא צריך לשחקיוסי22 כתב:לא מבין את הטענות לוויבלקין, תגידו תודה שהוא משחק פצוע .

משתמשים הגולשים בפורום זה: Avi1508, Baidu [Spider], Google Adsense [Bot] ו־8 אורחים