המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991

אחדשיודע כתב:אין שום תנועה בהתקפה של מכבי. עציצים.
לא בא להם לשחק.
itai7 כתב:אחדשיודע כתב:אין שום תנועה בהתקפה של מכבי. עציצים.
לא בא להם לשחק.
כי אין רכז לקבוצה, הכל אלתורים של סקוטי
משתמשים הגולשים בפורום זה: A.Parker, Avi1508, felix_r, Google Adsense [Bot], אדם, אליאור ו־14 אורחים