המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991

אחדשיודע כתב:אין שום תנועה בהתקפה של מכבי. עציצים.
לא בא להם לשחק.
itai7 כתב:אחדשיודע כתב:אין שום תנועה בהתקפה של מכבי. עציצים.
לא בא להם לשחק.
כי אין רכז לקבוצה, הכל אלתורים של סקוטי
משתמשים הגולשים בפורום זה: Avi1508, Baidu [Spider], Google Adsense [Bot], אליאור ו־9 אורחים