המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991
felix_r כתב:שמואל1 כתב:עופר שלח הפרשן
אוי ויי
![]()
![]()
itai7 כתב:מוחא כפיים בלי טכנית?
מה שהוא אמר על מינכן, זהבשמואל1 כתב:עופר שלח הפרשן



משתמשים הגולשים בפורום זה: Avi1508, felix_r, Gevaudan, Google [Bot], מרסר ו־7 אורחים