המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991
felix_r כתב:שמואל1 כתב:עופר שלח הפרשן
אוי ויי
![]()
![]()
itai7 כתב:מוחא כפיים בלי טכנית?
מה שהוא אמר על מינכן, זהבשמואל1 כתב:עופר שלח הפרשן



משתמשים הגולשים בפורום זה: Baidu [Spider], Bing [Bot], Google [Bot] ו־32 אורחים