
המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991

felix_r כתב:אחרי ההפסד בגמר גביע ווינר לירושלים, הפעול בכו על השיפוט, ודרשו שספי שמש לא ישפוט אותם יותר. אני צחקתי בקול כאשר שמעתי את זה. ירו לעצמם ברגל הטיפשים
מרסר כתב:רבע פספוס במקום לברוח נהיה צמוד.
משתמשים הגולשים בפורום זה: felix_r, Google [Bot] ו־27 אורחים