אחרי ההפסד בגמר גביע ווינר לירושלים, הפעול בכו על השיפוט, ודרשו שספי שמש לא ישפוט אותם יותר. אני צחקתי בקול כאשר שמעתי את זה. ירו לעצמם ברגל הטיפשים
- דוקטור, תעזור לי! - ממה אתה סובל? - אני לא אוכל, לא שותה, רק בוכה כל הזמן. - אתה אוהד מכבי בכדורסל? - כן, דוקטור, איך ידעת? - חביבי, יש לך מקרה חמור של פדרמאניה-דיפרסיה!
felix_r כתב:אחרי ההפסד בגמר גביע ווינר לירושלים, הפעול בכו על השיפוט, ודרשו שספי שמש לא ישפוט אותם יותר. אני צחקתי בקול כאשר שמעתי את זה. ירו לעצמם ברגל הטיפשים
אין משחק שהם מפסידים שהם לא מאשימים את השופטים גם ביורליג, בפועל תמיד היו בכיינים.
פספוס גדול, אבל יש גם דבר טוב. הפועל שיחקה את כול הרבע עם החמישייה הראשונה שלה. מוטלי כבר עם 27 דקות, אוטורו עם 23. אצל מכבי אף שחקן לא הגיע ל-20 דקות
- דוקטור, תעזור לי! - ממה אתה סובל? - אני לא אוכל, לא שותה, רק בוכה כל הזמן. - אתה אוהד מכבי בכדורסל? - כן, דוקטור, איך ידעת? - חביבי, יש לך מקרה חמור של פדרמאניה-דיפרסיה!