יורוליג עונת 25/26

פורום האוהדים של מכבי תל-אביב בכדורסל

המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991

Re: יורוליג עונת 25/26

הודעהעל ידי felix_r » 07 אפריל 2026, 21:40

ברונו קאבוקלו נותן הצגה מול ז'לגיריס
- דוקטור, תעזור לי!
- ממה אתה סובל?
- אני לא אוכל, לא שותה, רק בוכה כל הזמן.
- אתה אוהד מכבי בכדורסל?
- כן, דוקטור, איך ידעת?
- חביבי, יש לך מקרה חמור של פדרמאניה-דיפרסיה!
סמל אישי של המשתמש
felix_r
 
הודעות: 52887
הצטרף: 05 אפריל 2011, 18:18



Re: יורוליג עונת 25/26

הודעהעל ידי felix_r » 07 אפריל 2026, 21:53

זה פשוט לא יאמן! ז'לגיריס בבית הפסידה לדובאי את הרבע האחרון 12-38 !!! :eek
- דוקטור, תעזור לי!
- ממה אתה סובל?
- אני לא אוכל, לא שותה, רק בוכה כל הזמן.
- אתה אוהד מכבי בכדורסל?
- כן, דוקטור, איך ידעת?
- חביבי, יש לך מקרה חמור של פדרמאניה-דיפרסיה!
סמל אישי של המשתמש
felix_r
 
הודעות: 52887
הצטרף: 05 אפריל 2011, 18:18

Re: יורוליג עונת 25/26

הודעהעל ידי עידן » 08 אפריל 2026, 18:43

הפועל מכרו כבר כ-11 אלף כרטיסים למשחק נגד אולימפיאקוס.

צפויים להגיע אלפי אוהדים יוונים כשאלפי הבולגרים שיגיעו בנוסף צפויים גם לעודד את וזנקוב ואולימפיאקוס.

https://www.sport5.co.il/articles.aspx? ... cID=539594
עידן
 
הודעות: 6728
הצטרף: 15 יולי 2012, 15:52

Re: יורוליג עונת 25/26

הודעהעל ידי מרסר » 08 אפריל 2026, 18:46

עידן כתב:הפועל מכרו כבר כ-11 אלף כרטיסים למשחק נגד אולימפיאקוס.

צפויים להגיע אלפי אוהדים יוונים כשאלפי הבולגרים שיגיעו בנוסף צפויים גם לעודד את וזנקוב ואולימפיאקוס.

https://www.sport5.co.il/articles.aspx? ... cID=539594



ינאי פועל נכון, עושה הכנסות גם בחו"ל.
מרסר
 
הודעות: 8082
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: יורוליג עונת 25/26

הודעהעל ידי עידן » 08 אפריל 2026, 19:18

מרסר כתב:
עידן כתב:הפועל מכרו כבר כ-11 אלף כרטיסים למשחק נגד אולימפיאקוס.

צפויים להגיע אלפי אוהדים יוונים כשאלפי הבולגרים שיגיעו בנוסף צפויים גם לעודד את וזנקוב ואולימפיאקוס.

https://www.sport5.co.il/articles.aspx? ... cID=539594



ינאי פועל נכון, עושה הכנסות גם בחו"ל.


רק במחיר של לתת לקבוצה שלו משחק נגד קהל עוין
עידן
 
הודעות: 6728
הצטרף: 15 יולי 2012, 15:52

Re: יורוליג עונת 25/26

הודעהעל ידי מרסר » 08 אפריל 2026, 19:44

עידן כתב:
מרסר כתב:
עידן כתב:הפועל מכרו כבר כ-11 אלף כרטיסים למשחק נגד אולימפיאקוס.

צפויים להגיע אלפי אוהדים יוונים כשאלפי הבולגרים שיגיעו בנוסף צפויים גם לעודד את וזנקוב ואולימפיאקוס.

https://www.sport5.co.il/articles.aspx? ... cID=539594



ינאי פועל נכון, עושה הכנסות גם בחו"ל.


רק במחיר של לתת לקבוצה שלו משחק נגד קהל עוין



מה אכפת לו, הוא עשה את זה גם מול פאנתנייקוס וניצח אותם.
מרסר
 
הודעות: 8082
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: יורוליג עונת 25/26

הודעהעל ידי my man » 08 אפריל 2026, 20:51

מדהים איך בולגריה עושה טוב לעכברושים
"אם נחרבנו ונחרב העולם עמנו, על ידי שנאת חינם, נשוב להיבנות והעולם עמנו ייבנה, על ידי אהבת חינם!" (הראי"ה קוק)
סמל אישי של המשתמש
my man
 
הודעות: 31660
הצטרף: 31 אוקטובר 2014, 05:21
מיקום: #תמכרו

Re: יורוליג עונת 25/26

הודעהעל ידי עידן » 08 אפריל 2026, 21:17

my man כתב:מדהים איך בולגריה עושה טוב לעכברושים


הגיוני, קבוצה של זרים שמרגישה שם בנוח. בארץ מה יש להם? מגיעים להם 3000-4000 אוהדים, אולי 5000 אוהדים ביום ממש טוב, וגם זה אחרי שמחלקים כרטיסים בחינם או כמעט בחינם.

למכבי בכל השנים ביורוליג היה ישראלי אחד לפחות שנתן מספרים ושיחק דקות משמעותיות - בורשטיין, הלפרין, אליהו, אוחיון וכן הלאה. ואני לא מדבר אפילו על מתאזרחים.

הפועל כל השנים ירדו על מכבי שהיא פוגעת בשחקן הישראלי, בעוד אצלם הישראלים תורמים 0 ביורוליג לאורך כמעט כל העונה.
עידן
 
הודעות: 6728
הצטרף: 15 יולי 2012, 15:52

Re: יורוליג עונת 25/26

הודעהעל ידי מרסר » 08 אפריל 2026, 21:21

עידן כתב:
my man כתב:מדהים איך בולגריה עושה טוב לעכברושים


הגיוני, קבוצה של זרים שמרגישה שם בנוח. בארץ מה יש להם? מגיעים להם 3000-4000 אוהדים, אולי 5000 אוהדים ביום ממש טוב, וגם זה אחרי שמחלקים כרטיסים בחינם או כמעט בחינם.

למכבי בכל השנים ביורוליג היה ישראלי אחד לפחות שנתן מספרים ושיחק דקות משמעותיות - בורשטיין, הלפרין, אליהו, אוחיון וכן הלאה. ואני לא מדבר אפילו על מתאזרחים.

הפועל כל השנים ירדו על מכבי שהיא פוגעת בשחקן הישראלי, בעוד אצלם הישראלים תורמים 0 ביורוליג לאורך כמעט כל העונה.



הכי חשוב להם שבראיינט חזר, הוא שחקן שעושה את הכול שם יותר ליותר קל ויותר טוב .
מרסר
 
הודעות: 8082
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: יורוליג עונת 25/26

הודעהעל ידי עידן » 08 אפריל 2026, 21:22

מרסר כתב:
עידן כתב:
my man כתב:מדהים איך בולגריה עושה טוב לעכברושים


הגיוני, קבוצה של זרים שמרגישה שם בנוח. בארץ מה יש להם? מגיעים להם 3000-4000 אוהדים, אולי 5000 אוהדים ביום ממש טוב, וגם זה אחרי שמחלקים כרטיסים בחינם או כמעט בחינם.

למכבי בכל השנים ביורוליג היה ישראלי אחד לפחות שנתן מספרים ושיחק דקות משמעותיות - בורשטיין, הלפרין, אליהו, אוחיון וכן הלאה. ואני לא מדבר אפילו על מתאזרחים.

הפועל כל השנים ירדו על מכבי שהיא פוגעת בשחקן הישראלי, בעוד אצלם הישראלים תורמים 0 ביורוליג לאורך כמעט כל העונה.



הכי חשוב להם שבראיינט חזר, הוא שחקן שעושה את הכול שם יותר ליותר קל ויותר טוב .


כן זה נכון
עידן
 
הודעות: 6728
הצטרף: 15 יולי 2012, 15:52

Re: יורוליג עונת 25/26

הודעהעל ידי מרסר » 08 אפריל 2026, 23:22

מונאקו מנצחת את וילרבאן, 76-81.
מרסר
 
הודעות: 8082
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: יורוליג עונת 25/26

הודעהעל ידי עידן » 08 אפריל 2026, 23:35

מרסר כתב:מונאקו מנצחת את וילרבאן, 76-81.


זה היה צפוי.

אם היא מנצחת גם את ברצלונה במחזור הבא, נהיה חייבים שהפועל ינצחו אותם במחזור האחרון, ואנחנו כמובן נצטרך לנצח את כל שאר המשחקים...
עידן
 
הודעות: 6728
הצטרף: 15 יולי 2012, 15:52

Re: יורוליג עונת 25/26

הודעהעל ידי Avi1508 » 09 אפריל 2026, 21:13

משחק צמוד בין הפועל תל אביב לאולימפיאקוס כשנשארה פחות מדקה ואולימפיאקוס מובילה ב4
הבשורה החשובה מצד אולימפיאקוס היא שמוסטפה פאל חזר לפרקט לראשונה העונה
Avi1508
 
הודעות: 4537
הצטרף: 09 נובמבר 2021, 00:31

Re: יורוליג עונת 25/26

הודעהעל ידי עידן » 09 אפריל 2026, 21:28

Avi1508 כתב:משחק צמוד בין הפועל תל אביב לאולימפיאקוס כשנשארה פחות מדקה ואולימפיאקוס מובילה ב4
הבשורה החשובה מצד אולימפיאקוס היא שמוסטפה פאל חזר לפרקט לראשונה העונה


הפועל הפסידו אחרי מופע לוזריות מרשים בעיני. כמובן שהם מאשימים את השופטים ואומרים שמכבי שילמו להם.

במקום להיאבק על מקום ראשון, הם יגיעו להיאבק על החיים שלהם במחזור הבא נגדנו. אנחנו כמובן צריכים לנצח גם היום וגם את הפועל כדי להישאר בחיים.
עידן
 
הודעות: 6728
הצטרף: 15 יולי 2012, 15:52

Re: יורוליג עונת 25/26

הודעהעל ידי my man » 09 אפריל 2026, 21:33

עידן כתב:
Avi1508 כתב:משחק צמוד בין הפועל תל אביב לאולימפיאקוס כשנשארה פחות מדקה ואולימפיאקוס מובילה ב4
הבשורה החשובה מצד אולימפיאקוס היא שמוסטפה פאל חזר לפרקט לראשונה העונה


הפועל הפסידו אחרי מופע לוזריות מרשים בעיני. כמובן שהם מאשימים את השופטים ואומרים שמכבי שילמו להם.

במקום להיאבק על מקום ראשון, הם יגיעו להיאבק על החיים שלהם במחזור הבא נגדנו. אנחנו כמובן צריכים לנצח גם היום וגם את הפועל כדי להישאר בחיים.

בסוף בסוף אנחנו תלויים בבארסה שאנחנו חייבים שתנצח מחר בחוץ את מונאקו.
אם מונאקו תנצח הכל גמור ואנחנו בחוץ.
"אם נחרבנו ונחרב העולם עמנו, על ידי שנאת חינם, נשוב להיבנות והעולם עמנו ייבנה, על ידי אהבת חינם!" (הראי"ה קוק)
סמל אישי של המשתמש
my man
 
הודעות: 31660
הצטרף: 31 אוקטובר 2014, 05:21
מיקום: #תמכרו

Re: יורוליג עונת 25/26

הודעהעל ידי עידן » 10 אפריל 2026, 22:46

מונאקו מנצחת וגומרת למכבי את העונה.

נתראה בעונה הבאה.
עידן
 
הודעות: 6728
הצטרף: 15 יולי 2012, 15:52

Re: יורוליג עונת 25/26

הודעהעל ידי Mitelka » 12 אפריל 2026, 08:42

גולמאנץ' פוטר מדובאי.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk
תמונה
Mitelka
 
הודעות: 3641
הצטרף: 22 יוני 2015, 20:32

Re: יורוליג עונת 25/26

הודעהעל ידי עידן » 12 אפריל 2026, 09:04

Mitelka כתב:גולמאנץ' פוטר מדובאי.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk


מוזר שדווקא עכשיו. יש להם עוד סיכוי (קלוש ביותר אמנם) לפלייאין.
עידן
 
הודעות: 6728
הצטרף: 15 יולי 2012, 15:52

Re: יורוליג עונת 25/26

הודעהעל ידי ankram » 12 אפריל 2026, 09:23

פסיכי שב2019 למכבי היה גם את דורסי גם את בראיינט וגם את ווילביקין , לדעתי בעונה ההיא היה למכבי את הרוסטר אולי הטוב והשלם בתולדותיה.
ויובל זוסמן עלה לפני שניהם בחמישייה. תראו איפה הם היום , ואיפה מכבי.
הפכנו להיות קבוצת פיתוח , מכבי לג'נדס.
סמל אישי של המשתמש
ankram
 
הודעות: 7913
הצטרף: 05 אפריל 2011, 06:35

Re: יורוליג עונת 25/26

הודעהעל ידי עידן » 12 אפריל 2026, 09:37

ankram כתב:פסיכי שב2019 למכבי היה גם את דורסי גם את בראיינט וגם את ווילביקין , לדעתי בעונה ההיא היה למכבי את הרוסטר אולי הטוב והשלם בתולדותיה.
ויובל זוסמן עלה לפני שניהם בחמישייה. תראו איפה הם היום , ואיפה מכבי.
הפכנו להיות קבוצת פיתוח , מכבי לג'נדס.


- בריאנט לא היה אז השחקן שהוא היום.

- דורסי בוודאות לא היה השחקן שהוא היום. למעשה דורסי היה גרוע ולא יציב עד העונה הנוכחית ממש.

- ווילבקין היה בעיקר פצוע והוא לא בשום מקום כרגע.

להשוות שחקנים בין עכשיו לבין לפני 7 שנים זה לא אומר כלום. מילא היית משווה לקבוצה של 2023 עם בראון, בולדווין וקולסון - אגב לדעתי היא טובה בהרבה מהקבוצה שלפני 7 שנים.
עידן
 
הודעות: 6728
הצטרף: 15 יולי 2012, 15:52

הקודםהבא

חזור אל פורום אוהדים

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: A.Parker, felix_r, Google [Bot], Google Adsense [Bot], מרסר ו־119 אורחים