פורום האוהדים של מכבי תל-אביב בכדורסל
פרסם תגובה

Re: יורוליג עונת 25/26

07 אפריל 2026, 21:40

ברונו קאבוקלו נותן הצגה מול ז'לגיריס

Re: יורוליג עונת 25/26

07 אפריל 2026, 21:53

זה פשוט לא יאמן! ז'לגיריס בבית הפסידה לדובאי את הרבע האחרון 12-38 !!! :eek

Re: יורוליג עונת 25/26

08 אפריל 2026, 18:43

הפועל מכרו כבר כ-11 אלף כרטיסים למשחק נגד אולימפיאקוס.

צפויים להגיע אלפי אוהדים יוונים כשאלפי הבולגרים שיגיעו בנוסף צפויים גם לעודד את וזנקוב ואולימפיאקוס.

https://www.sport5.co.il/articles.aspx? ... cID=539594

Re: יורוליג עונת 25/26

08 אפריל 2026, 18:46

עידן כתב:הפועל מכרו כבר כ-11 אלף כרטיסים למשחק נגד אולימפיאקוס.

צפויים להגיע אלפי אוהדים יוונים כשאלפי הבולגרים שיגיעו בנוסף צפויים גם לעודד את וזנקוב ואולימפיאקוס.

https://www.sport5.co.il/articles.aspx? ... cID=539594



ינאי פועל נכון, עושה הכנסות גם בחו"ל.

Re: יורוליג עונת 25/26

08 אפריל 2026, 19:18

מרסר כתב:
עידן כתב:הפועל מכרו כבר כ-11 אלף כרטיסים למשחק נגד אולימפיאקוס.

צפויים להגיע אלפי אוהדים יוונים כשאלפי הבולגרים שיגיעו בנוסף צפויים גם לעודד את וזנקוב ואולימפיאקוס.

https://www.sport5.co.il/articles.aspx? ... cID=539594



ינאי פועל נכון, עושה הכנסות גם בחו"ל.


רק במחיר של לתת לקבוצה שלו משחק נגד קהל עוין

Re: יורוליג עונת 25/26

08 אפריל 2026, 19:44

עידן כתב:
מרסר כתב:
עידן כתב:הפועל מכרו כבר כ-11 אלף כרטיסים למשחק נגד אולימפיאקוס.

צפויים להגיע אלפי אוהדים יוונים כשאלפי הבולגרים שיגיעו בנוסף צפויים גם לעודד את וזנקוב ואולימפיאקוס.

https://www.sport5.co.il/articles.aspx? ... cID=539594



ינאי פועל נכון, עושה הכנסות גם בחו"ל.


רק במחיר של לתת לקבוצה שלו משחק נגד קהל עוין



מה אכפת לו, הוא עשה את זה גם מול פאנתנייקוס וניצח אותם.

Re: יורוליג עונת 25/26

08 אפריל 2026, 20:51

מדהים איך בולגריה עושה טוב לעכברושים

Re: יורוליג עונת 25/26

08 אפריל 2026, 21:17

my man כתב:מדהים איך בולגריה עושה טוב לעכברושים


הגיוני, קבוצה של זרים שמרגישה שם בנוח. בארץ מה יש להם? מגיעים להם 3000-4000 אוהדים, אולי 5000 אוהדים ביום ממש טוב, וגם זה אחרי שמחלקים כרטיסים בחינם או כמעט בחינם.

למכבי בכל השנים ביורוליג היה ישראלי אחד לפחות שנתן מספרים ושיחק דקות משמעותיות - בורשטיין, הלפרין, אליהו, אוחיון וכן הלאה. ואני לא מדבר אפילו על מתאזרחים.

הפועל כל השנים ירדו על מכבי שהיא פוגעת בשחקן הישראלי, בעוד אצלם הישראלים תורמים 0 ביורוליג לאורך כמעט כל העונה.

Re: יורוליג עונת 25/26

08 אפריל 2026, 21:21

עידן כתב:
my man כתב:מדהים איך בולגריה עושה טוב לעכברושים


הגיוני, קבוצה של זרים שמרגישה שם בנוח. בארץ מה יש להם? מגיעים להם 3000-4000 אוהדים, אולי 5000 אוהדים ביום ממש טוב, וגם זה אחרי שמחלקים כרטיסים בחינם או כמעט בחינם.

למכבי בכל השנים ביורוליג היה ישראלי אחד לפחות שנתן מספרים ושיחק דקות משמעותיות - בורשטיין, הלפרין, אליהו, אוחיון וכן הלאה. ואני לא מדבר אפילו על מתאזרחים.

הפועל כל השנים ירדו על מכבי שהיא פוגעת בשחקן הישראלי, בעוד אצלם הישראלים תורמים 0 ביורוליג לאורך כמעט כל העונה.



הכי חשוב להם שבראיינט חזר, הוא שחקן שעושה את הכול שם יותר ליותר קל ויותר טוב .

Re: יורוליג עונת 25/26

08 אפריל 2026, 21:22

מרסר כתב:
עידן כתב:
my man כתב:מדהים איך בולגריה עושה טוב לעכברושים


הגיוני, קבוצה של זרים שמרגישה שם בנוח. בארץ מה יש להם? מגיעים להם 3000-4000 אוהדים, אולי 5000 אוהדים ביום ממש טוב, וגם זה אחרי שמחלקים כרטיסים בחינם או כמעט בחינם.

למכבי בכל השנים ביורוליג היה ישראלי אחד לפחות שנתן מספרים ושיחק דקות משמעותיות - בורשטיין, הלפרין, אליהו, אוחיון וכן הלאה. ואני לא מדבר אפילו על מתאזרחים.

הפועל כל השנים ירדו על מכבי שהיא פוגעת בשחקן הישראלי, בעוד אצלם הישראלים תורמים 0 ביורוליג לאורך כמעט כל העונה.



הכי חשוב להם שבראיינט חזר, הוא שחקן שעושה את הכול שם יותר ליותר קל ויותר טוב .


כן זה נכון

Re: יורוליג עונת 25/26

08 אפריל 2026, 23:22

מונאקו מנצחת את וילרבאן, 76-81.

Re: יורוליג עונת 25/26

08 אפריל 2026, 23:35

מרסר כתב:מונאקו מנצחת את וילרבאן, 76-81.


זה היה צפוי.

אם היא מנצחת גם את ברצלונה במחזור הבא, נהיה חייבים שהפועל ינצחו אותם במחזור האחרון, ואנחנו כמובן נצטרך לנצח את כל שאר המשחקים...

Re: יורוליג עונת 25/26

09 אפריל 2026, 21:13

משחק צמוד בין הפועל תל אביב לאולימפיאקוס כשנשארה פחות מדקה ואולימפיאקוס מובילה ב4
הבשורה החשובה מצד אולימפיאקוס היא שמוסטפה פאל חזר לפרקט לראשונה העונה

Re: יורוליג עונת 25/26

09 אפריל 2026, 21:28

Avi1508 כתב:משחק צמוד בין הפועל תל אביב לאולימפיאקוס כשנשארה פחות מדקה ואולימפיאקוס מובילה ב4
הבשורה החשובה מצד אולימפיאקוס היא שמוסטפה פאל חזר לפרקט לראשונה העונה


הפועל הפסידו אחרי מופע לוזריות מרשים בעיני. כמובן שהם מאשימים את השופטים ואומרים שמכבי שילמו להם.

במקום להיאבק על מקום ראשון, הם יגיעו להיאבק על החיים שלהם במחזור הבא נגדנו. אנחנו כמובן צריכים לנצח גם היום וגם את הפועל כדי להישאר בחיים.

Re: יורוליג עונת 25/26

09 אפריל 2026, 21:33

עידן כתב:
Avi1508 כתב:משחק צמוד בין הפועל תל אביב לאולימפיאקוס כשנשארה פחות מדקה ואולימפיאקוס מובילה ב4
הבשורה החשובה מצד אולימפיאקוס היא שמוסטפה פאל חזר לפרקט לראשונה העונה


הפועל הפסידו אחרי מופע לוזריות מרשים בעיני. כמובן שהם מאשימים את השופטים ואומרים שמכבי שילמו להם.

במקום להיאבק על מקום ראשון, הם יגיעו להיאבק על החיים שלהם במחזור הבא נגדנו. אנחנו כמובן צריכים לנצח גם היום וגם את הפועל כדי להישאר בחיים.

בסוף בסוף אנחנו תלויים בבארסה שאנחנו חייבים שתנצח מחר בחוץ את מונאקו.
אם מונאקו תנצח הכל גמור ואנחנו בחוץ.

Re: יורוליג עונת 25/26

10 אפריל 2026, 22:46

מונאקו מנצחת וגומרת למכבי את העונה.

נתראה בעונה הבאה.

Re: יורוליג עונת 25/26

12 אפריל 2026, 08:42

גולמאנץ' פוטר מדובאי.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk

Re: יורוליג עונת 25/26

12 אפריל 2026, 09:04

Mitelka כתב:גולמאנץ' פוטר מדובאי.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk


מוזר שדווקא עכשיו. יש להם עוד סיכוי (קלוש ביותר אמנם) לפלייאין.

Re: יורוליג עונת 25/26

12 אפריל 2026, 09:23

פסיכי שב2019 למכבי היה גם את דורסי גם את בראיינט וגם את ווילביקין , לדעתי בעונה ההיא היה למכבי את הרוסטר אולי הטוב והשלם בתולדותיה.
ויובל זוסמן עלה לפני שניהם בחמישייה. תראו איפה הם היום , ואיפה מכבי.
הפכנו להיות קבוצת פיתוח , מכבי לג'נדס.

Re: יורוליג עונת 25/26

12 אפריל 2026, 09:37

ankram כתב:פסיכי שב2019 למכבי היה גם את דורסי גם את בראיינט וגם את ווילביקין , לדעתי בעונה ההיא היה למכבי את הרוסטר אולי הטוב והשלם בתולדותיה.
ויובל זוסמן עלה לפני שניהם בחמישייה. תראו איפה הם היום , ואיפה מכבי.
הפכנו להיות קבוצת פיתוח , מכבי לג'נדס.


- בריאנט לא היה אז השחקן שהוא היום.

- דורסי בוודאות לא היה השחקן שהוא היום. למעשה דורסי היה גרוע ולא יציב עד העונה הנוכחית ממש.

- ווילבקין היה בעיקר פצוע והוא לא בשום מקום כרגע.

להשוות שחקנים בין עכשיו לבין לפני 7 שנים זה לא אומר כלום. מילא היית משווה לקבוצה של 2023 עם בראון, בולדווין וקולסון - אגב לדעתי היא טובה בהרבה מהקבוצה שלפני 7 שנים.
פרסם תגובה