07 אפריל 2026, 21:40
07 אפריל 2026, 21:53
08 אפריל 2026, 18:43
08 אפריל 2026, 18:46
עידן כתב:הפועל מכרו כבר כ-11 אלף כרטיסים למשחק נגד אולימפיאקוס.
צפויים להגיע אלפי אוהדים יוונים כשאלפי הבולגרים שיגיעו בנוסף צפויים גם לעודד את וזנקוב ואולימפיאקוס.
https://www.sport5.co.il/articles.aspx? ... cID=539594
08 אפריל 2026, 19:18
מרסר כתב:עידן כתב:הפועל מכרו כבר כ-11 אלף כרטיסים למשחק נגד אולימפיאקוס.
צפויים להגיע אלפי אוהדים יוונים כשאלפי הבולגרים שיגיעו בנוסף צפויים גם לעודד את וזנקוב ואולימפיאקוס.
https://www.sport5.co.il/articles.aspx? ... cID=539594
ינאי פועל נכון, עושה הכנסות גם בחו"ל.
08 אפריל 2026, 19:44
עידן כתב:מרסר כתב:עידן כתב:הפועל מכרו כבר כ-11 אלף כרטיסים למשחק נגד אולימפיאקוס.
צפויים להגיע אלפי אוהדים יוונים כשאלפי הבולגרים שיגיעו בנוסף צפויים גם לעודד את וזנקוב ואולימפיאקוס.
https://www.sport5.co.il/articles.aspx? ... cID=539594
ינאי פועל נכון, עושה הכנסות גם בחו"ל.
רק במחיר של לתת לקבוצה שלו משחק נגד קהל עוין
08 אפריל 2026, 20:51
08 אפריל 2026, 21:17
my man כתב:מדהים איך בולגריה עושה טוב לעכברושים
08 אפריל 2026, 21:21
עידן כתב:my man כתב:מדהים איך בולגריה עושה טוב לעכברושים
הגיוני, קבוצה של זרים שמרגישה שם בנוח. בארץ מה יש להם? מגיעים להם 3000-4000 אוהדים, אולי 5000 אוהדים ביום ממש טוב, וגם זה אחרי שמחלקים כרטיסים בחינם או כמעט בחינם.
למכבי בכל השנים ביורוליג היה ישראלי אחד לפחות שנתן מספרים ושיחק דקות משמעותיות - בורשטיין, הלפרין, אליהו, אוחיון וכן הלאה. ואני לא מדבר אפילו על מתאזרחים.
הפועל כל השנים ירדו על מכבי שהיא פוגעת בשחקן הישראלי, בעוד אצלם הישראלים תורמים 0 ביורוליג לאורך כמעט כל העונה.
08 אפריל 2026, 21:22
מרסר כתב:עידן כתב:my man כתב:מדהים איך בולגריה עושה טוב לעכברושים
הגיוני, קבוצה של זרים שמרגישה שם בנוח. בארץ מה יש להם? מגיעים להם 3000-4000 אוהדים, אולי 5000 אוהדים ביום ממש טוב, וגם זה אחרי שמחלקים כרטיסים בחינם או כמעט בחינם.
למכבי בכל השנים ביורוליג היה ישראלי אחד לפחות שנתן מספרים ושיחק דקות משמעותיות - בורשטיין, הלפרין, אליהו, אוחיון וכן הלאה. ואני לא מדבר אפילו על מתאזרחים.
הפועל כל השנים ירדו על מכבי שהיא פוגעת בשחקן הישראלי, בעוד אצלם הישראלים תורמים 0 ביורוליג לאורך כמעט כל העונה.
הכי חשוב להם שבראיינט חזר, הוא שחקן שעושה את הכול שם יותר ליותר קל ויותר טוב .
08 אפריל 2026, 23:22
08 אפריל 2026, 23:35
מרסר כתב:מונאקו מנצחת את וילרבאן, 76-81.
09 אפריל 2026, 21:13
09 אפריל 2026, 21:28
Avi1508 כתב:משחק צמוד בין הפועל תל אביב לאולימפיאקוס כשנשארה פחות מדקה ואולימפיאקוס מובילה ב4
הבשורה החשובה מצד אולימפיאקוס היא שמוסטפה פאל חזר לפרקט לראשונה העונה
09 אפריל 2026, 21:33
עידן כתב:Avi1508 כתב:משחק צמוד בין הפועל תל אביב לאולימפיאקוס כשנשארה פחות מדקה ואולימפיאקוס מובילה ב4
הבשורה החשובה מצד אולימפיאקוס היא שמוסטפה פאל חזר לפרקט לראשונה העונה
הפועל הפסידו אחרי מופע לוזריות מרשים בעיני. כמובן שהם מאשימים את השופטים ואומרים שמכבי שילמו להם.
במקום להיאבק על מקום ראשון, הם יגיעו להיאבק על החיים שלהם במחזור הבא נגדנו. אנחנו כמובן צריכים לנצח גם היום וגם את הפועל כדי להישאר בחיים.
10 אפריל 2026, 22:46
12 אפריל 2026, 08:42
12 אפריל 2026, 09:04
Mitelka כתב:גולמאנץ' פוטר מדובאי.
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
12 אפריל 2026, 09:23
12 אפריל 2026, 09:37
ankram כתב:פסיכי שב2019 למכבי היה גם את דורסי גם את בראיינט וגם את ווילביקין , לדעתי בעונה ההיא היה למכבי את הרוסטר אולי הטוב והשלם בתולדותיה.
ויובל זוסמן עלה לפני שניהם בחמישייה. תראו איפה הם היום , ואיפה מכבי.
הפכנו להיות קבוצת פיתוח , מכבי לג'נדס.