מחשבות לעונת 2026/27

פורום האוהדים של מכבי תל-אביב בכדורסל

המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991

Re: מחשבות לעונת 2026/27

הודעהעל ידי Neo » 07 יוני 2026, 13:33

הייתם מחזירים את סייבן לי אם הוא מסכים לשחק בארץ ?????????
הוא היה טוב אצל עודד ואפשר להביא אותו במחיר מציאה
אני אישית אוהב אותו אבל אני נולדתי חצי מפגר

https://www.youtube.com/watch?v=WF1eK9JckZk
https://www.youtube.com/watch?v=_4rxzuMRN8w
Neo
 
הודעות: 1023
הצטרף: 29 יוני 2019, 09:34



Re: מחשבות לעונת 2026/27

הודעהעל ידי עידן » 07 יוני 2026, 13:42

Neo כתב:הייתם מחזירים את סייבן לי אם הוא מסכים לשחק בארץ ?????????
הוא היה טוב אצל עודד ואפשר להביא אותו במחיר מציאה
אני אישית אוהב אותו אבל אני נולדתי חצי מפגר

https://www.youtube.com/watch?v=WF1eK9JckZk
https://www.youtube.com/watch?v=_4rxzuMRN8w


לא, אני לא אוהב את סוג השחקן, והוא גם לא היה טוב במיוחד אצל עודד. היה לו שלושה משחקים טובים ובשאר היה חלש.
עידן
 
הודעות: 6720
הצטרף: 15 יולי 2012, 15:52

Re: מחשבות לעונת 2026/27

הודעהעל ידי Avi1508 » 07 יוני 2026, 22:07

גם השנה לא תהיה אלופה?
Avi1508
 
הודעות: 4535
הצטרף: 09 נובמבר 2021, 00:31

Re: מחשבות לעונת 2026/27

הודעהעל ידי מרסר » 07 יוני 2026, 22:20

Avi1508 כתב:גם השנה לא תהיה אלופה?



תלוי אם ישראל תגיב בצורה חזקה ולא תקיפה בשביל להגיד תקפנו אבל לא שוברים את הכלים, לגבי אלופה ? אם לא יכולים לסיים את הפלייאוף צריך לקבוע בתקנון שהמקום ראשון בעונה הסדירה יזכה באליפות , ואז לא יצטרכו לשאול כול הזמן למה אין אלופה.
מרסר
 
הודעות: 8080
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: מחשבות לעונת 2026/27

הודעהעל ידי my man » 07 יוני 2026, 22:42

Avi1508 כתב:גם השנה לא תהיה אלופה?

לעונה המסריחה הזו לא מגיע להגיע לסיום
"אם נחרבנו ונחרב העולם עמנו, על ידי שנאת חינם, נשוב להיבנות והעולם עמנו ייבנה, על ידי אהבת חינם!" (הראי"ה קוק)
סמל אישי של המשתמש
my man
 
הודעות: 31648
הצטרף: 31 אוקטובר 2014, 05:21
מיקום: #תמכרו

Re: מחשבות לעונת 2026/27

הודעהעל ידי A.Parker » 07 יוני 2026, 23:00

אם לא נותנים למכבי את האליפות זו בושה גדולה
A.Parker
 
הודעות: 11794
הצטרף: 26 אוגוסט 2018, 22:59

Re: מחשבות לעונת 2026/27

הודעהעל ידי my man » 07 יוני 2026, 23:02

A.Parker כתב:אם לא נותנים למכבי את האליפות זו בושה גדולה

חחחחחחחחחחחח שכח מזה
"אם נחרבנו ונחרב העולם עמנו, על ידי שנאת חינם, נשוב להיבנות והעולם עמנו ייבנה, על ידי אהבת חינם!" (הראי"ה קוק)
סמל אישי של המשתמש
my man
 
הודעות: 31648
הצטרף: 31 אוקטובר 2014, 05:21
מיקום: #תמכרו

Re: מחשבות לעונת 2026/27

הודעהעל ידי Gevaudan » 08 יוני 2026, 07:40

רק נזכיר שבעונה הקודמת, כשכבר ירו פה על בסיס יומיומי עשרות טילים, היה מאוד חשוב לירושלים "לשמר את רוח הספורטיביות" ולקיים את משחק 3 בהיכל ללא קהל. מעניין שהם חושבים פתאום ההפך כשהם בפיגור 10 בכניסה לרבע הרביעי.

שיקחו את ה-L ויתקדמו בלי יותר מדי הצגות. רואים להם.
Gevaudan
 
הודעות: 897
הצטרף: 16 אוקטובר 2017, 14:13

Re: מחשבות לעונת 2026/27

הודעהעל ידי עידן » 08 יוני 2026, 08:45

לא הייתה סיבה מספיק טובה אתמול לירושלים לא לחזור לשחק, אני מאמין שהם יקבלו הפסד טכני.

כמובן שלא בטוח שזה משנה, כי לא בטוח שהמצב מאפשר להמשיך את הפלייאוף בכלל.
עידן
 
הודעות: 6720
הצטרף: 15 יולי 2012, 15:52

Re: מחשבות לעונת 2026/27

הודעהעל ידי ankram » 08 יוני 2026, 14:52

Avi1508 כתב:גם השנה לא תהיה אלופה?


מעריך שתוכל להתגבר על האובדן הזה
סמל אישי של המשתמש
ankram
 
הודעות: 7913
הצטרף: 05 אפריל 2011, 06:35

Re: מחשבות לעונת 2026/27

הודעהעל ידי A.Parker » 08 יוני 2026, 15:40

נשמע שנגמר, בינתיים
A.Parker
 
הודעות: 11794
הצטרף: 26 אוגוסט 2018, 22:59

Re: מחשבות לעונת 2026/27

הודעהעל ידי refael » 08 יוני 2026, 15:46

עוד סימן שככל הנראה קולסון לא ימשיך שנה הבאה בפנר
לא שותף כלל בשלושת המשחקים הארחונים בסדרה נגד אנאדולו.
קולסון זה שחקן שצריך דקות משחק ולהרגיש משמעותי
אין לי ספק שהוא לא מרוצה ולא ימשיך שם עוד עונה.
תמונה
refael
 
הודעות: 1977
הצטרף: 08 אפריל 2011, 09:39

Re: מחשבות לעונת 2026/27

הודעהעל ידי שמוליק » 08 יוני 2026, 20:34

בן קלהון גולד, מתאזרח יהודי בן 23 באשדוד בליגה השנייה. 2.02 עם יד מדהימה ל 3. זריקה מאוד מהירה. אחלה שחקן. אנרגטי, חי את המשחק.
Mac McClung שמונה אסיסטים למשחק 30 נקודות 29 מדד יעילות בג'יליג, קלארק,נועם יעקב/ים מדר
דוויין וושינגטון, Jared Butler,שארפ, גונדי
סי.ג'יי אלבי, בריסט, ספנסר וייס/בן גולד מאשדוד
הורד,סורקין, ליף
Moses Brown2.18, אוסקר צ׳יבווה, Tyrell Harrison 2:13
שמוליק
 
הודעות: 2490
הצטרף: 05 אפריל 2011, 22:32

Re: מחשבות לעונת 2026/27

הודעהעל ידי שמוליק » 10 יוני 2026, 22:26

ריּמן מציג את היכולת האמיתית שלו. צריך מתאזרח טוב ממנו. או האנטר המושאל או בן גולד קלהון הצלף מאשדוד
Mac McClung שמונה אסיסטים למשחק 30 נקודות 29 מדד יעילות בג'יליג, קלארק,נועם יעקב/ים מדר
דוויין וושינגטון, Jared Butler,שארפ, גונדי
סי.ג'יי אלבי, בריסט, ספנסר וייס/בן גולד מאשדוד
הורד,סורקין, ליף
Moses Brown2.18, אוסקר צ׳יבווה, Tyrell Harrison 2:13
שמוליק
 
הודעות: 2490
הצטרף: 05 אפריל 2011, 22:32

Re: מחשבות לעונת 2026/27

הודעהעל ידי Avi1508 » 10 יוני 2026, 22:28

שמוליק כתב:ריּמן מציג את היכולת האמיתית שלו. צריך מתאזרח טוב ממנו. או האנטר המושאל או בן גולד קלהון הצלף מאשדוד

לא צריך מתאזרח אחר, צריך עוד שחקן בכיר בעמדה 3 כך שהוא יהיה השלישי ברוטציה
Avi1508
 
הודעות: 4535
הצטרף: 09 נובמבר 2021, 00:31

Re: מחשבות לעונת 2026/27

הודעהעל ידי felix_r » 10 יוני 2026, 22:49

שמוליק כתב:ריּמן מציג את היכולת האמיתית שלו. צריך מתאזרח טוב ממנו. או האנטר המושאל או בן גולד קלהון הצלף מאשדוד


הוא 47.5% לשלוש עונתי.
היום לא קלע, כי רוב הנקודות שלו זה שלשות מהפינות, ובשביל זה צריך רכז. היום שיחקנו רוב המשחק ללא רכז אמתי, וזה השפיע. גם באופן כללי קלענו פחות נקודות מבדרך כלל וזה למרות 21 כדורים חוזרים בהתקפה!
- דוקטור, תעזור לי!
- ממה אתה סובל?
- אני לא אוכל, לא שותה, רק בוכה כל הזמן.
- אתה אוהד מכבי בכדורסל?
- כן, דוקטור, איך ידעת?
- חביבי, יש לך מקרה חמור של פדרמאניה-דיפרסיה!
סמל אישי של המשתמש
felix_r
 
הודעות: 52884
הצטרף: 05 אפריל 2011, 18:18

Re: מחשבות לעונת 2026/27

הודעהעל ידי שמוליק » 11 יוני 2026, 00:10

felix_r כתב:
שמוליק כתב:ריּמן מציג את היכולת האמיתית שלו. צריך מתאזרח טוב ממנו. או האנטר המושאל או בן גולד קלהון הצלף מאשדוד


הוא 47.5% לשלוש עונתי.
היום לא קלע, כי רוב הנקודות שלו זה שלשות מהפינות, ובשביל זה צריך רכז. היום שיחקנו רוב המשחק ללא רכז אמתי, וזה השפיע. גם באופן כללי קלענו פחות נקודות מבדרך כלל וזה למרות 21 כדורים חוזרים בהתקפה!

במשחק הקודם בלאט שיחק וריימן היה גרוע.
היו לו השנה 2 הצגות פנומנליות. כאן זה נגמר. הוא מאוד מאכזב.
Mac McClung שמונה אסיסטים למשחק 30 נקודות 29 מדד יעילות בג'יליג, קלארק,נועם יעקב/ים מדר
דוויין וושינגטון, Jared Butler,שארפ, גונדי
סי.ג'יי אלבי, בריסט, ספנסר וייס/בן גולד מאשדוד
הורד,סורקין, ליף
Moses Brown2.18, אוסקר צ׳יבווה, Tyrell Harrison 2:13
שמוליק
 
הודעות: 2490
הצטרף: 05 אפריל 2011, 22:32

Re: מחשבות לעונת 2026/27

הודעהעל ידי Neo » 14 יוני 2026, 15:34

אם לתת 1.2 ללונדברג או 1.2 לוושינגטון מפרטיזן ........ אז ב ר ו ר וושינגטון
Neo
 
הודעות: 1023
הצטרף: 29 יוני 2019, 09:34

Re: מחשבות לעונת 2026/27

הודעהעל ידי עידן » 14 יוני 2026, 15:57

Neo כתב:אם לתת 1.2 ללונדברג או 1.2 לוושינגטון מפרטיזן ........ אז ב ר ו ר וושינגטון


לונדברג רוצה 1.6 מיליון
עידן
 
הודעות: 6720
הצטרף: 15 יולי 2012, 15:52

Re: מחשבות לעונת 2026/27

הודעהעל ידי מרסר » 14 יוני 2026, 16:20

עידן כתב:
Neo כתב:אם לתת 1.2 ללונדברג או 1.2 לוושינגטון מפרטיזן ........ אז ב ר ו ר וושינגטון


לונדברג רוצה 1.6 מיליון



למה אחד בא על החשבון של השני ששניהם ישחקו במכבי, מה עם אריק שטילמן שהבטיח הזרמה ראשונית של 30 מיליון דולר ?
מרסר
 
הודעות: 8080
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

הקודםהבא

חזור אל פורום אוהדים

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Avi1508, Google Adsense [Bot] ו־73 אורחים