המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991
Neo כתב:הייתם מחזירים את סייבן לי אם הוא מסכים לשחק בארץ ?????????
הוא היה טוב אצל עודד ואפשר להביא אותו במחיר מציאה
אני אישית אוהב אותו אבל אני נולדתי חצי מפגר
https://www.youtube.com/watch?v=WF1eK9JckZk
https://www.youtube.com/watch?v=_4rxzuMRN8w
Avi1508 כתב:גם השנה לא תהיה אלופה?
Avi1508 כתב:גם השנה לא תהיה אלופה?
A.Parker כתב:אם לא נותנים למכבי את האליפות זו בושה גדולה
Avi1508 כתב:גם השנה לא תהיה אלופה?

שמוליק כתב:ריּמן מציג את היכולת האמיתית שלו. צריך מתאזרח טוב ממנו. או האנטר המושאל או בן גולד קלהון הצלף מאשדוד
שמוליק כתב:ריּמן מציג את היכולת האמיתית שלו. צריך מתאזרח טוב ממנו. או האנטר המושאל או בן גולד קלהון הצלף מאשדוד
felix_r כתב:שמוליק כתב:ריּמן מציג את היכולת האמיתית שלו. צריך מתאזרח טוב ממנו. או האנטר המושאל או בן גולד קלהון הצלף מאשדוד
הוא 47.5% לשלוש עונתי.
היום לא קלע, כי רוב הנקודות שלו זה שלשות מהפינות, ובשביל זה צריך רכז. היום שיחקנו רוב המשחק ללא רכז אמתי, וזה השפיע. גם באופן כללי קלענו פחות נקודות מבדרך כלל וזה למרות 21 כדורים חוזרים בהתקפה!
Neo כתב:אם לתת 1.2 ללונדברג או 1.2 לוושינגטון מפרטיזן ........ אז ב ר ו ר וושינגטון
עידן כתב:Neo כתב:אם לתת 1.2 ללונדברג או 1.2 לוושינגטון מפרטיזן ........ אז ב ר ו ר וושינגטון
לונדברג רוצה 1.6 מיליון
משתמשים הגולשים בפורום זה: Avi1508, Google [Bot], Google Adsense [Bot] ו־61 אורחים