Jazzman כתב:צריך לומר שמשחקים האלה בהפרשים קצרים אחרי עונה כזו ארוכה זו בעיה רצינית. היה צריך לקצר את העונה. אבל את המנהלת גם בריאות השחקנים לא מעניינת
אני בעד סדרות של 5 משחקים אבל לא בעונה כזאת, היו צריכים לקצר גם את חצאי הגמר והגמר להטובה מ 3.
המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991
Jazzman כתב:צריך לומר שמשחקים האלה בהפרשים קצרים אחרי עונה כזו ארוכה זו בעיה רצינית. היה צריך לקצר את העונה. אבל את המנהלת גם בריאות השחקנים לא מעניינת
מרסר כתב:Jazzman כתב:צריך לומר שמשחקים האלה בהפרשים קצרים אחרי עונה כזו ארוכה זו בעיה רצינית. היה צריך לקצר את העונה. אבל את המנהלת גם בריאות השחקנים לא מעניינת
אני בעד סדרות של 5 משחקים אבל לא בעונה כזאת, היו צריכים לקצר גם את חצאי הגמר והגמר להטובה מ 3.

Jazzman כתב:צריך לומר שמשחקים האלה בהפרשים קצרים אחרי עונה כזו ארוכה זו בעיה רצינית. היה צריך לקצר את העונה. אבל את המנהלת גם בריאות השחקנים לא מעניינת
Avi1508 כתב:במשחק הבא צריך לרשום את קלארק, ווקר ואפיאני ביחד עם הורד והנקינס
אנחנו חייבים לתת לאיפה לונדברג מנוחה
מרסר כתב:במכבי מעריכים, שתמיר בלאט סיים את העונה.
מרסר כתב:במכבי מעריכים, שתמיר בלאט סיים את העונה.
עידן כתב:מרסר כתב:במכבי מעריכים, שתמיר בלאט סיים את העונה.
בלי בלאט, בלי גור לביא, בלי ליף (ובלי עבו, שאמנם לא שיחק דקה במדי מכבי) - אני לא רואה איך אנחנו מנצחים את הפועל ת"א בסדרה
felix_r כתב:עידן כתב:מרסר כתב:במכבי מעריכים, שתמיר בלאט סיים את העונה.
בלי בלאט, בלי גור לביא, בלי ליף (ובלי עבו, שאמנם לא שיחק דקה במדי מכבי) - אני לא רואה איך אנחנו מנצחים את הפועל ת"א בסדרה
עבו שיחק משחק אחד נגד קרית-אתא. 12 דקות, 3 נקודות, 3 אסיסטים
עידן כתב:felix_r כתב:עידן כתב:מרסר כתב:במכבי מעריכים, שתמיר בלאט סיים את העונה.
בלי בלאט, בלי גור לביא, בלי ליף (ובלי עבו, שאמנם לא שיחק דקה במדי מכבי) - אני לא רואה איך אנחנו מנצחים את הפועל ת"א בסדרה
עבו שיחק משחק אחד נגד קרית-אתא. 12 דקות, 3 נקודות, 3 אסיסטים
קטע, פספסתי את זה
עידן כתב:felix_r כתב:עידן כתב:מרסר כתב:במכבי מעריכים, שתמיר בלאט סיים את העונה.
בלי בלאט, בלי גור לביא, בלי ליף (ובלי עבו, שאמנם לא שיחק דקה במדי מכבי) - אני לא רואה איך אנחנו מנצחים את הפועל ת"א בסדרה
עבו שיחק משחק אחד נגד קרית-אתא. 12 דקות, 3 נקודות, 3 אסיסטים
קטע, פספסתי את זה
מרסר כתב:עידן כתב:felix_r כתב:עידן כתב:מרסר כתב:במכבי מעריכים, שתמיר בלאט סיים את העונה.
בלי בלאט, בלי גור לביא, בלי ליף (ובלי עבו, שאמנם לא שיחק דקה במדי מכבי) - אני לא רואה איך אנחנו מנצחים את הפועל ת"א בסדרה
עבו שיחק משחק אחד נגד קרית-אתא. 12 דקות, 3 נקודות, 3 אסיסטים
קטע, פספסתי את זה
במכבי היו צריכים ללכת על איתן בורג היו נותנים פיצוי לעבו ומשחררים אותו, בכול אופן עבו על הספסל בשביל להשלים סגל והוא לא כשיר לשחק, מה שעודד צריך לעשות עכשיו זה לתת לאורן סהר כמה שיותר לשחק מחר בשביל להכשיר אותו כמה שיותר לסדרת הגמר.
משתמשים הגולשים בפורום זה: Avi1508, Google [Bot], Google Adsense [Bot] ו־61 אורחים