חצי הגמר משחק 2: הפועל חולון נגד מכבי ת"א, רביעי 20:50

פורום האוהדים של מכבי תל-אביב בכדורסל

המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991

Re: חצי הגמר משחק 2: הפועל חולון נגד מכבי ת"א, רביעי 20:50

הודעהעל ידי מרסר » 10 יוני 2026, 22:58

Jazzman כתב:צריך לומר שמשחקים האלה בהפרשים קצרים אחרי עונה כזו ארוכה זו בעיה רצינית. היה צריך לקצר את העונה. אבל את המנהלת גם בריאות השחקנים לא מעניינת



אני בעד סדרות של 5 משחקים אבל לא בעונה כזאת, היו צריכים לקצר גם את חצאי הגמר והגמר להטובה מ 3.
מרסר
 
הודעות: 8080
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26



Re: חצי הגמר משחק 2: הפועל חולון נגד מכבי ת"א, רביעי 20:50

הודעהעל ידי מרסר » 10 יוני 2026, 22:58

עודד: קלארק ישחק ביום שישי, זה כנראה אומר שבלאט לא ישחק ובגלל זה עודד רושם עוד רכז לצד לונדברג.
מרסר
 
הודעות: 8080
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: חצי הגמר משחק 2: הפועל חולון נגד מכבי ת"א, רביעי 20:50

הודעהעל ידי Jazzman » 10 יוני 2026, 23:00

מרסר כתב:
Jazzman כתב:צריך לומר שמשחקים האלה בהפרשים קצרים אחרי עונה כזו ארוכה זו בעיה רצינית. היה צריך לקצר את העונה. אבל את המנהלת גם בריאות השחקנים לא מעניינת



אני בעד סדרות של 5 משחקים אבל לא בעונה כזאת, היו צריכים לקצר גם את חצאי הגמר והגמר להטובה מ 3.

:like:
Jazzman
 
הודעות: 1574
הצטרף: 01 פברואר 2022, 23:11

Re: חצי הגמר משחק 2: הפועל חולון נגד מכבי ת"א, רביעי 20:50

הודעהעל ידי felix_r » 10 יוני 2026, 23:00

Jazzman כתב:צריך לומר שמשחקים האלה בהפרשים קצרים אחרי עונה כזו ארוכה זו בעיה רצינית. היה צריך לקצר את העונה. אבל את המנהלת גם בריאות השחקנים לא מעניינת


נו... ומה אני אומר כבר שבועות על גבי שבועות? היה צריך לסיים את העונה בלי פליי-אוף, רק העונה הרגילה. בזמן מלחמה מקצרים, לא מחפשים להאריך בלי סוף.

למרות שמכבי סובלת מפציעות וחיסורים, באופן כללי מכבי רגילה לשחק שלושה משחקים בשבוע. חולון לא רגילה. ראינו את זה היום. מכבי באה עם הרבה אנרגיה לעומת חולון שבאה עייפה מהמשחק הראשון.
- דוקטור, תעזור לי!
- ממה אתה סובל?
- אני לא אוכל, לא שותה, רק בוכה כל הזמן.
- אתה אוהד מכבי בכדורסל?
- כן, דוקטור, איך ידעת?
- חביבי, יש לך מקרה חמור של פדרמאניה-דיפרסיה!
סמל אישי של המשתמש
felix_r
 
הודעות: 52884
הצטרף: 05 אפריל 2011, 18:18

Re: חצי הגמר משחק 2: הפועל חולון נגד מכבי ת"א, רביעי 20:50

הודעהעל ידי Avi1508 » 10 יוני 2026, 23:20

במשחק הבא צריך לרשום את קלארק, ווקר ואפיאני ביחד עם הורד והנקינס
אנחנו חייבים לתת לאיפה לונדברג מנוחה
Avi1508
 
הודעות: 4535
הצטרף: 09 נובמבר 2021, 00:31

Re: חצי הגמר משחק 2: הפועל חולון נגד מכבי ת"א, רביעי 20:50

הודעהעל ידי felix_r » 10 יוני 2026, 23:23

Avi1508 כתב:במשחק הבא צריך לרשום את קלארק, ווקר ואפיאני ביחד עם הורד והנקינס
אנחנו חייבים לתת לאיפה לונדברג מנוחה


הבנתי שזה מה שקטש אמר
- דוקטור, תעזור לי!
- ממה אתה סובל?
- אני לא אוכל, לא שותה, רק בוכה כל הזמן.
- אתה אוהד מכבי בכדורסל?
- כן, דוקטור, איך ידעת?
- חביבי, יש לך מקרה חמור של פדרמאניה-דיפרסיה!
סמל אישי של המשתמש
felix_r
 
הודעות: 52884
הצטרף: 05 אפריל 2011, 18:18

Re: חצי הגמר משחק 2: הפועל חולון נגד מכבי ת"א, רביעי 20:50

הודעהעל ידי Avi1508 » 10 יוני 2026, 23:45

עודד אמר במסיבת העיתונאים שג׳ימי היה כשיר היום והוא החליט שלא לרשום כי הוא פחד לסכן אותו
בדיעבד זו כנראה היתה טעות לאור הפציעה של בלאט, אבל אני לא מאשים את עודד בגלל שזו חכמה בדיעבד
Avi1508
 
הודעות: 4535
הצטרף: 09 נובמבר 2021, 00:31

Re: חצי הגמר משחק 2: הפועל חולון נגד מכבי ת"א, רביעי 20:50

הודעהעל ידי A.Parker » 11 יוני 2026, 00:30

משחק טוב מאוד של מכבי, גם בהגנה. אפילו סורקין התאמץ קצת והוכיח שהוא לגמרי יכול לשמור טוב.
הורד עם משחק אדיר, הלוואי שיחסור לעצמו. בריסט מנגד עם מופע אימים.
A.Parker
 
הודעות: 11794
הצטרף: 26 אוגוסט 2018, 22:59

Re: חצי הגמר משחק 2: הפועל חולון נגד מכבי ת"א, רביעי 20:50

הודעהעל ידי מרסר » 11 יוני 2026, 08:45

במכבי מעריכים, שתמיר בלאט סיים את העונה.
מרסר
 
הודעות: 8080
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: חצי הגמר משחק 2: הפועל חולון נגד מכבי ת"א, רביעי 20:50

הודעהעל ידי עידן » 11 יוני 2026, 09:07

מרסר כתב:במכבי מעריכים, שתמיר בלאט סיים את העונה.


בלי בלאט, בלי גור לביא, בלי ליף (ובלי עבו, שאמנם לא שיחק דקה במדי מכבי) - אני לא רואה איך אנחנו מנצחים את הפועל ת"א בסדרה
עידן
 
הודעות: 6720
הצטרף: 15 יולי 2012, 15:52

Re: חצי הגמר משחק 2: הפועל חולון נגד מכבי ת"א, רביעי 20:50

הודעהעל ידי omerk » 11 יוני 2026, 10:27

מרסר כתב:במכבי מעריכים, שתמיר בלאט סיים את העונה.

גם ככה כשהוא רואה את מדר התרומה שלו הופכת להיות שלילית בהכרח. אם קלארק כשיר אז ביחד עם איפה יהיה בסדר.
יותר מתבאס על גור לביא.
omerk
 
הודעות: 1927
הצטרף: 05 אפריל 2011, 15:53

Re: חצי הגמר משחק 2: הפועל חולון נגד מכבי ת"א, רביעי 20:50

הודעהעל ידי מרסר » 11 יוני 2026, 10:31

בלאט אובחן עם קרע קטן בשריר, והוא בספק לסדרת הגמר.
מרסר
 
הודעות: 8080
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: חצי הגמר משחק 2: הפועל חולון נגד מכבי ת"א, רביעי 20:50

הודעהעל ידי A.Parker » 11 יוני 2026, 13:58

בתקווה שזה היה המשחק האחרון שלו במכבי בשנים הקרובות
A.Parker
 
הודעות: 11794
הצטרף: 26 אוגוסט 2018, 22:59

Re: חצי הגמר משחק 2: הפועל חולון נגד מכבי ת"א, רביעי 20:50

הודעהעל ידי felix_r » 11 יוני 2026, 14:13

עידן כתב:
מרסר כתב:במכבי מעריכים, שתמיר בלאט סיים את העונה.


בלי בלאט, בלי גור לביא, בלי ליף (ובלי עבו, שאמנם לא שיחק דקה במדי מכבי) - אני לא רואה איך אנחנו מנצחים את הפועל ת"א בסדרה


עבו שיחק משחק אחד נגד קרית-אתא. 12 דקות, 3 נקודות, 3 אסיסטים
- דוקטור, תעזור לי!
- ממה אתה סובל?
- אני לא אוכל, לא שותה, רק בוכה כל הזמן.
- אתה אוהד מכבי בכדורסל?
- כן, דוקטור, איך ידעת?
- חביבי, יש לך מקרה חמור של פדרמאניה-דיפרסיה!
סמל אישי של המשתמש
felix_r
 
הודעות: 52884
הצטרף: 05 אפריל 2011, 18:18

Re: חצי הגמר משחק 2: הפועל חולון נגד מכבי ת"א, רביעי 20:50

הודעהעל ידי עידן » 11 יוני 2026, 15:24

felix_r כתב:
עידן כתב:
מרסר כתב:במכבי מעריכים, שתמיר בלאט סיים את העונה.


בלי בלאט, בלי גור לביא, בלי ליף (ובלי עבו, שאמנם לא שיחק דקה במדי מכבי) - אני לא רואה איך אנחנו מנצחים את הפועל ת"א בסדרה


עבו שיחק משחק אחד נגד קרית-אתא. 12 דקות, 3 נקודות, 3 אסיסטים


קטע, פספסתי את זה
עידן
 
הודעות: 6720
הצטרף: 15 יולי 2012, 15:52

Re: חצי הגמר משחק 2: הפועל חולון נגד מכבי ת"א, רביעי 20:50

הודעהעל ידי מרסר » 11 יוני 2026, 15:28

עידן כתב:
felix_r כתב:
עידן כתב:
מרסר כתב:במכבי מעריכים, שתמיר בלאט סיים את העונה.


בלי בלאט, בלי גור לביא, בלי ליף (ובלי עבו, שאמנם לא שיחק דקה במדי מכבי) - אני לא רואה איך אנחנו מנצחים את הפועל ת"א בסדרה


עבו שיחק משחק אחד נגד קרית-אתא. 12 דקות, 3 נקודות, 3 אסיסטים


קטע, פספסתי את זה



במכבי היו צריכים ללכת על איתן בורג היו נותנים פיצוי לעבו ומשחררים אותו, בכול אופן עבו על הספסל בשביל להשלים סגל והוא לא כשיר לשחק, מה שעודד צריך לעשות עכשיו זה לתת לאורן סהר כמה שיותר לשחק מחר בשביל להכשיר אותו כמה שיותר לסדרת הגמר.
נערך לאחרונה על ידי מרסר בתאריך 11 יוני 2026, 15:29, נערך פעם אחת בסך הכל.
מרסר
 
הודעות: 8080
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: חצי הגמר משחק 2: הפועל חולון נגד מכבי ת"א, רביעי 20:50

הודעהעל ידי felix_r » 11 יוני 2026, 15:28

עידן כתב:
felix_r כתב:
עידן כתב:
מרסר כתב:במכבי מעריכים, שתמיר בלאט סיים את העונה.


בלי בלאט, בלי גור לביא, בלי ליף (ובלי עבו, שאמנם לא שיחק דקה במדי מכבי) - אני לא רואה איך אנחנו מנצחים את הפועל ת"א בסדרה


עבו שיחק משחק אחד נגד קרית-אתא. 12 דקות, 3 נקודות, 3 אסיסטים


קטע, פספסתי את זה


לא אבדה גדולה
- דוקטור, תעזור לי!
- ממה אתה סובל?
- אני לא אוכל, לא שותה, רק בוכה כל הזמן.
- אתה אוהד מכבי בכדורסל?
- כן, דוקטור, איך ידעת?
- חביבי, יש לך מקרה חמור של פדרמאניה-דיפרסיה!
סמל אישי של המשתמש
felix_r
 
הודעות: 52884
הצטרף: 05 אפריל 2011, 18:18

Re: חצי הגמר משחק 2: הפועל חולון נגד מכבי ת"א, רביעי 20:50

הודעהעל ידי A.Parker » 11 יוני 2026, 18:26

מרסר כתב:
עידן כתב:
felix_r כתב:
עידן כתב:
מרסר כתב:במכבי מעריכים, שתמיר בלאט סיים את העונה.


בלי בלאט, בלי גור לביא, בלי ליף (ובלי עבו, שאמנם לא שיחק דקה במדי מכבי) - אני לא רואה איך אנחנו מנצחים את הפועל ת"א בסדרה


עבו שיחק משחק אחד נגד קרית-אתא. 12 דקות, 3 נקודות, 3 אסיסטים


קטע, פספסתי את זה



במכבי היו צריכים ללכת על איתן בורג היו נותנים פיצוי לעבו ומשחררים אותו, בכול אופן עבו על הספסל בשביל להשלים סגל והוא לא כשיר לשחק, מה שעודד צריך לעשות עכשיו זה לתת לאורן סהר כמה שיותר לשחק מחר בשביל להכשיר אותו כמה שיותר לסדרת הגמר.

גם לדעתי היה צריך ללכת על בורג, ואז בכלל לייתר את בלאט
A.Parker
 
הודעות: 11794
הצטרף: 26 אוגוסט 2018, 22:59

הקודם

חזור אל פורום אוהדים

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Avi1508, Google [Bot], Google Adsense [Bot] ו־62 אורחים