קלאודיו קולדבלה מונה לג'נרל מנג'ר

פורום האוהדים של מכבי תל-אביב בכדורסל

המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991

Re: קלאודיו קולדבלה מונה לג'נרל מנג'ר

הודעהעל ידי Shay_uzan » 27 נובמבר 2025, 18:44

צריך לעוף יחד איתם, עוד יס מן מעפן שצריך לקחת באחריות. יוצא על האוהדים ויוצא על המאמן (שהוא היחידי שבכלל מדבר, לוקח אחריות ומקשיב לאוהדים), אין מקום למי שלא לוקח אחריות על הסגל שבנה מקום בקבוצה, אם ההנהלה נתנה לך את מה שרצית אז איפה הסנטר שחסר? איפה הרכז? איפה הכסף? אם לא איך אתה מעז להגן על ההנהלה הזאת
תמונה
סמל אישי של המשתמש
Shay_uzan
 
הודעות: 10180
הצטרף: 31 יולי 2019, 15:08



Re: קלאודיו קולדבלה מונה לג'נרל מנג'ר

הודעהעל ידי Avi1508 » 12 יוני 2026, 12:30

באיטליה טוענים שקלאודיו קולדבלה יעזוב את מכבי בסוף העונה ויתמנה למנהל המקצועי של רומא
https://www.israelhayom.co.il/sport/wor ... e/20745876
Avi1508
 
הודעות: 4536
הצטרף: 09 נובמבר 2021, 00:31

Re: קלאודיו קולדבלה מונה לג'נרל מנג'ר

הודעהעל ידי Mitelka » 12 יוני 2026, 12:36

איך נתגבר על האבידה הזו.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk
תמונה
Mitelka
 
הודעות: 3639
הצטרף: 22 יוני 2015, 20:32

Re: קלאודיו קולדבלה מונה לג'נרל מנג'ר

הודעהעל ידי my man » 12 יוני 2026, 12:46

ביי ביי
"אם נחרבנו ונחרב העולם עמנו, על ידי שנאת חינם, נשוב להיבנות והעולם עמנו ייבנה, על ידי אהבת חינם!" (הראי"ה קוק)
סמל אישי של המשתמש
my man
 
הודעות: 31654
הצטרף: 31 אוקטובר 2014, 05:21
מיקום: #תמכרו

Re: קלאודיו קולדבלה מונה לג'נרל מנג'ר

הודעהעל ידי שמוליק » 12 יוני 2026, 12:51

Avi1508 כתב:באיטליה טוענים שקלאודיו קולדבלה יעזוב את מכבי בסוף העונה ויתמנה למנהל המקצועי של רומא
https://www.israelhayom.co.il/sport/wor ... e/20745876

אבוי. הלב של מכבי. אני שבור. :cry3
ונאמר אמן. גרושניק למידותיו של פדרמן. יונתן אלון חבר של קטש. אחלה כמנהל מקצועי
Mac McClung שמונה אסיסטים למשחק 30 נקודות 29 מדד יעילות בג'יליג, קלארק,נועם יעקב/ים מדר
דוויין וושינגטון, Jared Butler,שארפ, גונדי
סי.ג'יי אלבי, בריסט, ספנסר וייס/בן גולד מאשדוד
הורד,סורקין, ליף
Moses Brown2.18, אוסקר צ׳יבווה, Tyrell Harrison 2:13
שמוליק
 
הודעות: 2490
הצטרף: 05 אפריל 2011, 22:32

Re: קלאודיו קולדבלה מונה לג'נרל מנג'ר

הודעהעל ידי A.Parker » 12 יוני 2026, 13:53

מוזמן ללכת, אבל זה שאנחנו באמצע יוני ואין התקדמות עם שחקנים ואפילו GM רק מעיד כמה הצב חמור.
A.Parker
 
הודעות: 11800
הצטרף: 26 אוגוסט 2018, 22:59

Re: קלאודיו קולדבלה מונה לג'נרל מנג'ר

הודעהעל ידי MTA2311 » 12 יוני 2026, 16:28

Avi1508 כתב:באיטליה טוענים שקלאודיו קולדבלה יעזוב את מכבי בסוף העונה ויתמנה למנהל המקצועי של רומא
https://www.israelhayom.co.il/sport/wor ... e/20745876

גרם לאבי אבן להיראות כמו איש מקצוע מעולה
תמונה
דיוויד פדרמן במסע"ת, 2016: "זאת העונה הגרועה בתולדות המועדון. עשינו המון טעויות. כתוצאה מכך- נמשיך לפעול בדיוק באותה צורה"
סמל אישי של המשתמש
MTA2311
גיק
 
הודעות: 47895
הצטרף: 06 יולי 2011, 20:19

Re: קלאודיו קולדבלה מונה לג'נרל מנג'ר

הודעהעל ידי עידן » 12 יוני 2026, 18:52

A.Parker כתב:מוזמן ללכת, אבל זה שאנחנו באמצע יוני ואין התקדמות עם שחקנים ואפילו GM רק מעיד כמה הצב חמור.


לגמרי צב
עידן
 
הודעות: 6721
הצטרף: 15 יולי 2012, 15:52

Re: קלאודיו קולדבלה מונה לג'נרל מנג'ר

הודעהעל ידי A.Parker » 12 יוני 2026, 19:24

עידן כתב:
A.Parker כתב:מוזמן ללכת, אבל זה שאנחנו באמצע יוני ואין התקדמות עם שחקנים ואפילו GM רק מעיד כמה הצב חמור.


לגמרי צב

התכוונתי The turtle is a donkey
A.Parker
 
הודעות: 11800
הצטרף: 26 אוגוסט 2018, 22:59

Re: קלאודיו קולדבלה מונה לג'נרל מנג'ר

הודעהעל ידי Avi1508 » 18 יוני 2026, 19:50

אהרל׳ה ויסברג אמר בפודקאסט שלו עם פיני גרשון שיש בלגן עם קולדבלה ויש סיכוי רב שהוא לא ממשיך פה לעונה הבאה ואין מישהו אחד שמדבר עם השחקנים וכל העסק לא מנוהל
זה מסביר למה מכבי לא פעילה בכלל בשוק השחקנים החופשיים ביורוליג
Avi1508
 
הודעות: 4536
הצטרף: 09 נובמבר 2021, 00:31

Re: קלאודיו קולדבלה מונה לג'נרל מנג'ר

הודעהעל ידי MTA2311 » 18 יוני 2026, 19:55

המועדון שמנוהל הכי גרוע ביורוליג
תמונה
דיוויד פדרמן במסע"ת, 2016: "זאת העונה הגרועה בתולדות המועדון. עשינו המון טעויות. כתוצאה מכך- נמשיך לפעול בדיוק באותה צורה"
סמל אישי של המשתמש
MTA2311
גיק
 
הודעות: 47895
הצטרף: 06 יולי 2011, 20:19

Re: קלאודיו קולדבלה מונה לג'נרל מנג'ר

הודעהעל ידי שמוליק » 18 יוני 2026, 20:05

Avi1508 כתב:אהרל׳ה ויסברג אמר בפודקאסט שלו עם פיני גרשון שיש בלגן עם קולדבלה ויש סיכוי רב שהוא לא ממשיך פה לעונה הבאה ואין מישהו אחד שמדבר עם השחקנים וכל העסק לא מנוהל
זה מסביר למה מכבי לא פעילה בכלל בשוק השחקנים החופשיים ביורוליג

פדרמן קלאסי. יש יותר מדי בעלים ואין הנהלה.
Mac McClung שמונה אסיסטים למשחק 30 נקודות 29 מדד יעילות בג'יליג, קלארק,נועם יעקב/ים מדר
דוויין וושינגטון, Jared Butler,שארפ, גונדי
סי.ג'יי אלבי, בריסט, ספנסר וייס/בן גולד מאשדוד
הורד,סורקין, ליף
Moses Brown2.18, אוסקר צ׳יבווה, Tyrell Harrison 2:13
שמוליק
 
הודעות: 2490
הצטרף: 05 אפריל 2011, 22:32

Re: קלאודיו קולדבלה מונה לג'נרל מנג'ר

הודעהעל ידי omerk » 18 יוני 2026, 20:05

כל פעם תירוץ אחר. אם המנהל שלך נכשל עם כל הזרים שהביא, חוץ מאחד (בריסט) ובמשך שנה מגרבץ ולא עושה כלום ואז בתקופה שהוא אשכרה צריך לעבוד וזה המאני טיים שלו, אתה קולט שהוא פוזל ומנסה לסגור במועדון אחר במקום לעשות את העבודה שלו, אז מעיפים אותו באותו רגע על טיל בלי פיצויים ומביאים מהר מחליף. הם מחכים כאילו לעדכון על ההחלטה שלו? מי ישמע איזה איש מקצוע מטורף הוא שצריך לחכות לו. יאלה שיגזגז מפה כבר רק נזק הוא עושה.

אגב אם הוא תחת חוזה, והאיטלקים רוצים אותו, מכבי צריכה לדרוש פיצוי.
omerk
 
הודעות: 1928
הצטרף: 05 אפריל 2011, 15:53

Re: קלאודיו קולדבלה מונה לג'נרל מנג'ר

הודעהעל ידי מרסר » 19 יוני 2026, 00:04

אני לא מבין למה צריך בכלל ג'נרל מנג'ר ? תנו לעודד לבנות סגל כמו שהוא מבין ובשביל לנהל משא ומתן עם סוכנים יש מנכ"ל עשו את זה בעבר וזה היה מוצלח, מה נותן קולדבלה למכבי מקצועית חוץ מלקחת אלפי דולרים כול חודש?
מרסר
 
הודעות: 8080
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: קלאודיו קולדבלה מונה לג'נרל מנג'ר

הודעהעל ידי MTA2311 » 19 יוני 2026, 00:10

מרסר כתב:אני לא מבין למה צריך בכלל ג'נרל מנג'ר ? תנו לעודד לבנות סגל כמו שהוא מבין ובשביל לנהל משא ומתן עם סוכנים יש מנכ"ל עשו את זה בעבר וזה היה מוצלח, מה נותן קולדבלה למכבי מקצועית חוץ מלקחת אלפי דולרים כול חודש?

את קולדבלה בטח שלא צריך, אבל פונקציה של מנהל מקצועי זה מאסט היום
תמונה
דיוויד פדרמן במסע"ת, 2016: "זאת העונה הגרועה בתולדות המועדון. עשינו המון טעויות. כתוצאה מכך- נמשיך לפעול בדיוק באותה צורה"
סמל אישי של המשתמש
MTA2311
גיק
 
הודעות: 47895
הצטרף: 06 יולי 2011, 20:19

Re: קלאודיו קולדבלה מונה לג'נרל מנג'ר

הודעהעל ידי A.Parker » 19 יוני 2026, 03:56

מרסר כתב:אני לא מבין למה צריך בכלל ג'נרל מנג'ר ? תנו לעודד לבנות סגל כמו שהוא מבין ובשביל לנהל משא ומתן עם סוכנים יש מנכ"ל עשו את זה בעבר וזה היה מוצלח, מה נותן קולדבלה למכבי מקצועית חוץ מלקחת אלפי דולרים כול חודש?

באמת אין מה להביא מישהו שלא כפוף לקטש. מצידי שהיו מביאים את יונתן אלון. בסוף אנחנו רואים כבר כמה שנים מה קורה כששחקן שקטש מתעקש עליו מגיע ומה קורה כששחקן שגורם אחר מתעקש עליו מגיע.
A.Parker
 
הודעות: 11800
הצטרף: 26 אוגוסט 2018, 22:59

הקודם

חזור אל פורום אוהדים

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Blazergun ו־67 אורחים