המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991
Avi1508 כתב:עוד טעות שיפוט וזה עוד אחרי שהם הלכו למוניטור
Jazzman כתב:שלושה ליצנים שופטים פה. וסהר איום ונורא. מעיף שלשות ולא שומר. משל היה בלאט ביום גרוע
Avi1508 כתב:מכבי צריכה את בלאט ולביא באופן מיידי
דווקא שתי הפציעות הכי משמעותיות קרו בזמן הכי חשוב של העונה,
אני אופטימי מטבעי ואני עדיין רוצה להאמין שיש סיכוי שנראה את גור לביא אם נגיע לסדרת הגמר

my man כתב:הגמר מתחיל רק ב18.6?? למה?
my man כתב:הגמר מתחיל רק ב18.6?? למה?

MTA2311 כתב:my man כתב:הגמר מתחיל רק ב18.6?? למה?
כי כרגע אין מלחמה אז מחכים
רק במידה והיה משחק 4 באחת הסדרות.my man כתב:הגמר מתחיל רק ב18.6?? למה?

משתמשים הגולשים בפורום זה: felix_r, Google [Bot], omerk ו־83 אורחים