פלייאוף חצי הגמר משחק 3:מכבי ת"א נגד הפועל חולון, שישי 15:00

פורום האוהדים של מכבי תל-אביב בכדורסל

המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991

Re: פלייאוף חצי הגמר משחק 3:מכבי ת"א נגד הפועל חולון, שישי 1

הודעהעל ידי מרסר » 12 יוני 2026, 15:21

השיפוט פה הוא חרא אחד גדול
מרסר
 
הודעות: 8080
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26



Re: פלייאוף חצי הגמר משחק 3:מכבי ת"א נגד הפועל חולון, שישי 1

הודעהעל ידי Avi1508 » 12 יוני 2026, 15:22

עוד חטיפה שגנבו להנקינס, בהילוך החוזר רואים בבירור שהוא לא דרך על הקו
כבר שלוש טעויות ברורות של השופטים, מגיע לנו שיפוט טוב מזה ואם יש ספק זה לא בושה ללכת למוניטור בלי צ׳אלנג׳ של המאמן
Avi1508
 
הודעות: 4535
הצטרף: 09 נובמבר 2021, 00:31

Re: פלייאוף חצי הגמר משחק 3:מכבי ת"א נגד הפועל חולון, שישי 1

הודעהעל ידי מרסר » 12 יוני 2026, 15:32

הכול מתחיל מההגנה וכמובן ג'ונדי שלא מוותר על שום כדור.
מרסר
 
הודעות: 8080
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: פלייאוף חצי הגמר משחק 3:מכבי ת"א נגד הפועל חולון, שישי 1

הודעהעל ידי Avi1508 » 12 יוני 2026, 15:33

כמה שהתגעגענו לג׳ימי קלארק
איזה מהלך עם הורד וכל זה אחרי עוד חטיפה שלו
Avi1508
 
הודעות: 4535
הצטרף: 09 נובמבר 2021, 00:31

Re: פלייאוף חצי הגמר משחק 3:מכבי ת"א נגד הפועל חולון, שישי 1

הודעהעל ידי Avi1508 » 12 יוני 2026, 15:45

עוד טעות שיפוט וזה עוד אחרי שהם הלכו למוניטור
Avi1508
 
הודעות: 4535
הצטרף: 09 נובמבר 2021, 00:31

Re: פלייאוף חצי הגמר משחק 3:מכבי ת"א נגד הפועל חולון, שישי 1

הודעהעל ידי Jazzman » 12 יוני 2026, 15:49

שלושה ליצנים שופטים פה. וסהר איום ונורא. מעיף שלשות ולא שומר. משל היה בלאט ביום גרוע
Jazzman
 
הודעות: 1574
הצטרף: 01 פברואר 2022, 23:11

Re: פלייאוף חצי הגמר משחק 3:מכבי ת"א נגד הפועל חולון, שישי 1

הודעהעל ידי my man » 12 יוני 2026, 15:50

Avi1508 כתב:עוד טעות שיפוט וזה עוד אחרי שהם הלכו למוניטור

זו לא היתה טעות. זו היתה רשעות!
"אם נחרבנו ונחרב העולם עמנו, על ידי שנאת חינם, נשוב להיבנות והעולם עמנו ייבנה, על ידי אהבת חינם!" (הראי"ה קוק)
סמל אישי של המשתמש
my man
 
הודעות: 31650
הצטרף: 31 אוקטובר 2014, 05:21
מיקום: #תמכרו

Re: פלייאוף חצי הגמר משחק 3:מכבי ת"א נגד הפועל חולון, שישי 1

הודעהעל ידי מרסר » 12 יוני 2026, 15:51

Jazzman כתב:שלושה ליצנים שופטים פה. וסהר איום ונורא. מעיף שלשות ולא שומר. משל היה בלאט ביום גרוע



זה בעיקר ספי שמש שופט גרוע ליצן מצלמות .
מרסר
 
הודעות: 8080
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: פלייאוף חצי הגמר משחק 3:מכבי ת"א נגד הפועל חולון, שישי 1

הודעהעל ידי Avi1508 » 12 יוני 2026, 16:01

מכבי צריכה את בלאט ולביא באופן מיידי
דווקא שתי הפציעות הכי משמעותיות קרו בזמן הכי חשוב של העונה,
אני אופטימי מטבעי ואני עדיין רוצה להאמין שיש סיכוי שנראה את גור לביא אם נגיע לסדרת הגמר
Avi1508
 
הודעות: 4535
הצטרף: 09 נובמבר 2021, 00:31

Re: פלייאוף חצי הגמר משחק 3:מכבי ת"א נגד הפועל חולון, שישי 1

הודעהעל ידי Jazzman » 12 יוני 2026, 16:12

זה המשחק השלישי בחמשיה ימים. חסרים 3 פצועים. בכלל לא מפתיע שהשחקנים לא חדים. היה צריך לקצר פה את הסדרות ולרווח את העסק.
Jazzman
 
הודעות: 1574
הצטרף: 01 פברואר 2022, 23:11

Re: פלייאוף חצי הגמר משחק 3:מכבי ת"א נגד הפועל חולון, שישי 1

הודעהעל ידי מרסר » 12 יוני 2026, 16:13

Avi1508 כתב:מכבי צריכה את בלאט ולביא באופן מיידי
דווקא שתי הפציעות הכי משמעותיות קרו בזמן הכי חשוב של העונה,
אני אופטימי מטבעי ואני עדיין רוצה להאמין שיש סיכוי שנראה את גור לביא אם נגיע לסדרת הגמר


אין סיכוי טווחי המשחקים הם מאוד קצרים ואין זמן להחלמה, הצוות הרפואי של מכבי עשה טעות עם לביא שנתן לו אישור לחזור מהר מידי.
מרסר
 
הודעות: 8080
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: פלייאוף חצי הגמר משחק 3:מכבי ת"א נגד הפועל חולון, שישי 1

הודעהעל ידי my man » 12 יוני 2026, 16:22

הגמר מתחיל רק ב18.6?? למה?
"אם נחרבנו ונחרב העולם עמנו, על ידי שנאת חינם, נשוב להיבנות והעולם עמנו ייבנה, על ידי אהבת חינם!" (הראי"ה קוק)
סמל אישי של המשתמש
my man
 
הודעות: 31650
הצטרף: 31 אוקטובר 2014, 05:21
מיקום: #תמכרו

Re: פלייאוף חצי הגמר משחק 3:מכבי ת"א נגד הפועל חולון, שישי 1

הודעהעל ידי MTA2311 » 12 יוני 2026, 16:23

אין שום סרט שזלמנסון עושה מובים של שאקיל על הנקינס
תמונה
דיוויד פדרמן במסע"ת, 2016: "זאת העונה הגרועה בתולדות המועדון. עשינו המון טעויות. כתוצאה מכך- נמשיך לפעול בדיוק באותה צורה"
סמל אישי של המשתמש
MTA2311
גיק
 
הודעות: 47895
הצטרף: 06 יולי 2011, 20:19

Re: פלייאוף חצי הגמר משחק 3:מכבי ת"א נגד הפועל חולון, שישי 1

הודעהעל ידי מרסר » 12 יוני 2026, 16:24

my man כתב:הגמר מתחיל רק ב18.6?? למה?


מתחיל ביום שלישי הקרוב, 16/6
נערך לאחרונה על ידי מרסר בתאריך 12 יוני 2026, 16:25, נערך פעם אחת בסך הכל.
מרסר
 
הודעות: 8080
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: פלייאוף חצי הגמר משחק 3:מכבי ת"א נגד הפועל חולון, שישי 1

הודעהעל ידי MTA2311 » 12 יוני 2026, 16:24

my man כתב:הגמר מתחיל רק ב18.6?? למה?

כי כרגע אין מלחמה אז מחכים
תמונה
דיוויד פדרמן במסע"ת, 2016: "זאת העונה הגרועה בתולדות המועדון. עשינו המון טעויות. כתוצאה מכך- נמשיך לפעול בדיוק באותה צורה"
סמל אישי של המשתמש
MTA2311
גיק
 
הודעות: 47895
הצטרף: 06 יולי 2011, 20:19

Re: פלייאוף חצי הגמר משחק 3:מכבי ת"א נגד הפועל חולון, שישי 1

הודעהעל ידי my man » 12 יוני 2026, 16:25

MTA2311 כתב:
my man כתב:הגמר מתחיל רק ב18.6?? למה?

כי כרגע אין מלחמה אז מחכים

חחחחחחחחחחחחחחח
"אם נחרבנו ונחרב העולם עמנו, על ידי שנאת חינם, נשוב להיבנות והעולם עמנו ייבנה, על ידי אהבת חינם!" (הראי"ה קוק)
סמל אישי של המשתמש
my man
 
הודעות: 31650
הצטרף: 31 אוקטובר 2014, 05:21
מיקום: #תמכרו

Re: פלייאוף חצי הגמר משחק 3:מכבי ת"א נגד הפועל חולון, שישי 1

הודעהעל ידי A.Parker » 12 יוני 2026, 16:32

זמן למנוחה
A.Parker
 
הודעות: 11794
הצטרף: 26 אוגוסט 2018, 22:59

Re: פלייאוף חצי הגמר משחק 3:מכבי ת"א נגד הפועל חולון, שישי 1

הודעהעל ידי מרסר » 12 יוני 2026, 16:45

יהיה קשוח הפועל ת"א קבוצה טובה ים מדר ומיציץ ניראים מצוין, אבל אנחנו מכבי ויש לנו לליגה הזאת אחלה קבוצה גם עם הפציעות.
מרסר
 
הודעות: 8080
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: פלייאוף חצי הגמר משחק 3:מכבי ת"א נגד הפועל חולון, שישי 1

הודעהעל ידי Mitelka » 12 יוני 2026, 16:51

my man כתב:הגמר מתחיל רק ב18.6?? למה?
רק במידה והיה משחק 4 באחת הסדרות.

בגלל שאין - מתחילים ב16.6.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk
תמונה
Mitelka
 
הודעות: 3639
הצטרף: 22 יוני 2015, 20:32

Re: פלייאוף חצי הגמר משחק 3:מכבי ת"א נגד הפועל חולון, שישי 1

הודעהעל ידי יוסי22 » 12 יוני 2026, 17:06

מכבי חייבת לרשום את ווקר לגמר, שיעלה מהספסל ויתן נקודות.
יוסי22
 
הודעות: 5180
הצטרף: 05 אפריל 2011, 18:49

הקודםהבא

חזור אל פורום אוהדים

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: omerk ו־76 אורחים