גמר הליגה, משחק 1: מכבי נגד הפועל - שלישי 20:50

פורום האוהדים של מכבי תל-אביב בכדורסל

המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991

Re: גמר הליגה, משחק 1: מכבי נגד הפועל - שלישי 20:50

הודעהעל ידי refael » 16 יוני 2026, 10:27

שחקן של 2.5 מיליון דולר לא משחק במשחק הגמר
והוא כשיר כן?
קודם כל זה מראה כמה עודד לא סומך עליו וכמה ההבנה שזה סוג השחקנים וסגנון שהוא לא אוהב.
בכושר של לודנברג גם אני הייתי רושם אותו ולא את ווקר
תמונה
refael
 
הודעות: 1977
הצטרף: 08 אפריל 2011, 09:39



Re: גמר הליגה, משחק 1: מכבי נגד הפועל - שלישי 20:50

הודעהעל ידי מרסר » 16 יוני 2026, 10:34

refael כתב:שחקן של 2.5 מיליון דולר לא משחק במשחק הגמר
והוא כשיר כן?
קודם כל זה מראה כמה עודד לא סומך עליו וכמה ההבנה שזה סוג השחקנים וסגנון שהוא לא אוהב.
בכושר של לודנברג גם אני הייתי רושם אותו ולא את ווקר



עודד מראה לו את הדרך החוצה ממכבי עדיף לו ולנו שימצא קבוצה אחרת, ווקר שחקן סופר מוכשר אבל הוא לא מתאים את עצמו לכדורסל האירופי, אי אפשר לקחת כול התקפה זריקה ל 3 זה לא ג'י ליג זה לא עובד ככה כאן.
מרסר
 
הודעות: 8081
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: גמר הליגה, משחק 1: מכבי נגד הפועל - שלישי 20:50

הודעהעל ידי A.Parker » 16 יוני 2026, 10:34

עדיף את ווקר על בריסט, למרות שזה בעייתי מבחינת העמדות
A.Parker
 
הודעות: 11800
הצטרף: 26 אוגוסט 2018, 22:59

Re: גמר הליגה, משחק 1: מכבי נגד הפועל - שלישי 20:50

הודעהעל ידי Gevaudan » 16 יוני 2026, 10:37

חייב שנייה להבין.
רושמים את עמית עבו רק כדי למלא את החלל? הוא לא מסוגל לתת כמה דק' על הפרקט?
Gevaudan
 
הודעות: 897
הצטרף: 16 אוקטובר 2017, 14:13

Re: גמר הליגה, משחק 1: מכבי נגד הפועל - שלישי 20:50

הודעהעל ידי Gevaudan » 16 יוני 2026, 10:37

לגבי אי הרישום של ווקר - once תמיר נפצע עודד חייב שני מובילי כדור אחרים בהיעדרו.
זה הרכב הרבה פחות מאיים התקפית (פוטנציאלית), אבל שומר טוב יותר ויודע טוב יותר להוביל כדור. זו הייתה ההחלטה הנכונה.
Gevaudan
 
הודעות: 897
הצטרף: 16 אוקטובר 2017, 14:13

Re: גמר הליגה, משחק 1: מכבי נגד הפועל - שלישי 20:50

הודעהעל ידי Avi1508 » 16 יוני 2026, 10:48

Gevaudan כתב:חייב שנייה להבין.
רושמים את עמית עבו רק כדי למלא את החלל? הוא לא מסוגל לתת כמה דק' על הפרקט?

עמית עבו פצוע על פי הדיווחים
רושמים אותו כנראה בגלל כל מיני חוקים מפגרים של המנהלת כדי לא לקבל קנס
Avi1508
 
הודעות: 4536
הצטרף: 09 נובמבר 2021, 00:31

Re: גמר הליגה, משחק 1: מכבי נגד הפועל - שלישי 20:50

הודעהעל ידי ankram » 16 יוני 2026, 10:50

עצם העובדה שהשחקן הכי יקר בסגל זה שסביבו נבנית הקבוצה , בכלל לא חלק מ 5 הזרים שאתה מלביש לסדרת הגמר , מראה כמה מחורבנת ורעה היתה בניית הקבוצה בקיץ
סמל אישי של המשתמש
ankram
 
הודעות: 7913
הצטרף: 05 אפריל 2011, 06:35

Re: גמר הליגה, משחק 1: מכבי נגד הפועל - שלישי 20:50

הודעהעל ידי Mitelka » 16 יוני 2026, 10:52

A.Parker כתב:עדיף את ווקר על בריסט, למרות שזה בעייתי מבחינת העמדות
אין מצב בעולם. בריסט השומר הכי טוב בקבוצה עם הורד והריבאונדר הכי טוב בקבוצה עם הורד.

עם כל הכבוד ליכולת פעם ב-10 משחקים של ווקר לקלוע 45 נקודות ברבע.



Sent from my SM-S926B using Tapatalk
תמונה
Mitelka
 
הודעות: 3639
הצטרף: 22 יוני 2015, 20:32

Re: גמר הליגה, משחק 1: מכבי נגד הפועל - שלישי 20:50

הודעהעל ידי Mitelka » 16 יוני 2026, 10:56

אמרתי אחרי משחק 1 עם חולון - ווקר וסנטוס שיחקו את המשחק האחרון שלהם במדי מכבי.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk
תמונה
Mitelka
 
הודעות: 3639
הצטרף: 22 יוני 2015, 20:32

Re: גמר הליגה, משחק 1: מכבי נגד הפועל - שלישי 20:50

הודעהעל ידי ankram » 16 יוני 2026, 11:10

Mitelka כתב:אמרתי אחרי משחק 1 עם חולון - ווקר וסנטוס שיחקו את המשחק האחרון שלהם במדי מכבי.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk



אז הכוכב שהביאו בקיץ והסנטר הזר שהחתימו ראשונים , לא ישחקו בסדרת הגמר.
מי שבנה את הקבוצה הזאת אסור לו לעסוק בספורט
סמל אישי של המשתמש
ankram
 
הודעות: 7913
הצטרף: 05 אפריל 2011, 06:35

Re: גמר הליגה, משחק 1: מכבי נגד הפועל - שלישי 20:50

הודעהעל ידי A.Parker » 16 יוני 2026, 11:16

Mitelka כתב:
A.Parker כתב:עדיף את ווקר על בריסט, למרות שזה בעייתי מבחינת העמדות
אין מצב בעולם. בריסט השומר הכי טוב בקבוצה עם הורד והריבאונדר הכי טוב בקבוצה עם הורד.

עם כל הכבוד ליכולת פעם ב-10 משחקים של ווקר לקלוע 45 נקודות ברבע.



Sent from my SM-S926B using Tapatalk

זה שהוא שומר חזק לא נותן לו חסינות. הבן אדם היה פח מול חולון עם המון החטאות (כולל המון זריקות) ואיבודים מטומטמים. ווקר ריסקי אבל כשיש פערי רמות אולי עדיף להמר בגדול.
A.Parker
 
הודעות: 11800
הצטרף: 26 אוגוסט 2018, 22:59

Re: גמר הליגה, משחק 1: מכבי נגד הפועל - שלישי 20:50

הודעהעל ידי עידן » 16 יוני 2026, 11:24

אשכרא הנקינס הוא אחד מ-5 הזרים הבכירים בסדרת גמר. אולי כדאי גם אותו להחתים לעונה נוספת בשם ההמשכיות.

שיהיה לנו בהצלחה.
עידן
 
הודעות: 6722
הצטרף: 15 יולי 2012, 15:52

Re: גמר הליגה, משחק 1: מכבי נגד הפועל - שלישי 20:50

הודעהעל ידי Mitelka » 16 יוני 2026, 11:30

A.Parker כתב:
Mitelka כתב:
A.Parker כתב:עדיף את ווקר על בריסט, למרות שזה בעייתי מבחינת העמדות
אין מצב בעולם. בריסט השומר הכי טוב בקבוצה עם הורד והריבאונדר הכי טוב בקבוצה עם הורד.

עם כל הכבוד ליכולת פעם ב-10 משחקים של ווקר לקלוע 45 נקודות ברבע.



Sent from my SM-S926B using Tapatalk

זה שהוא שומר חזק לא נותן לו חסינות. הבן אדם היה פח מול חולון עם המון החטאות (כולל המון זריקות) ואיבודים מטומטמים. ווקר ריסקי אבל כשיש פערי רמות אולי עדיף להמר בגדול.
המשחק נגד חולון היה חריג. אין מצב שהוא צריך לזרוק כמות כזו של זריקות. והוא בדרך כלל לא כזה (עובדה שבשאר המשחקים חזר לכמות זריקות סבירה). גם במשחק ה-1 האיום התקפית הוא הוריד 9 ריבאונד.

הוא צריך להמשיך לעשות את הרול שלו. אם היה קולע ב50 אחוז לשלוש היה כנראה ממשיך בבוסטון סלטיקס ולא מגיע למכבי.

בכל מקרה חייבים את הריבאונדרים הכי טובים והשומרים הכי טובים. במשחק האחרון בליגה ראינו בלעדיו ובלי קלארק איך זה נגמר. הם עדיין פייבוריטים ברורים, אבל צריך לנשוך ולשרוט כמה שיותר.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk
תמונה
Mitelka
 
הודעות: 3639
הצטרף: 22 יוני 2015, 20:32

Re: גמר הליגה, משחק 1: מכבי נגד הפועל - שלישי 20:50

הודעהעל ידי Mitelka » 16 יוני 2026, 11:33

ankram כתב:
Mitelka כתב:אמרתי אחרי משחק 1 עם חולון - ווקר וסנטוס שיחקו את המשחק האחרון שלהם במדי מכבי.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk



אז הכוכב שהביאו בקיץ והסנטר הזר שהחתימו ראשונים , לא ישחקו בסדרת הגמר.
מי שבנה את הקבוצה הזאת אסור לו לעסוק בספורט
בדיוק. אנשים תוקפים פה אנשים שאומרים שיש פה בסיס לא רע להמשיך איתו. הבעיה הכי גדולה היא שנפלו פה עם 2-3 תפקידים שזה יותר מדי ליפול בו. אני נותן קרדיט לחלק מהשחקנים הקיימים כי מישהו הביא אותנו שני משחקים מפלייאין בלי ביתיות (גם קטש).

אבל אי אפשר בלי רכז מוביל (אני נותן חצי הנחה כי קלארק נכנס לואקום הזה שכביכול דאוטין הגיע עבורו), קלעי שהגיע פעם בעשרה משחקים ובלי סנטר שזאת הנפילה הכי גדולה וחשובה. התחילו את העונה בלי סנטר מוביל ונפלו עם הסנטר היידי שכן הביאו.
זה בלתי נסלח. אגב, מוכן ליפול עם סנטר של 1.5 מיליון דולר שיהיה גרוע מאשר לא להביא בכלל. ככה לפחות אני אגיד ואללה הם ניסו.

העובדה שלא ניסו אפילו היא המרתיחה מכל ההחלטות שנעשו. יש לנסות ולהכשל ויש לא לנסות. השני תמיד יהיה האופציה הכי גרועה. בחיים בכלל.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk
תמונה
Mitelka
 
הודעות: 3639
הצטרף: 22 יוני 2015, 20:32

Re: גמר הליגה, משחק 1: מכבי נגד הפועל - שלישי 20:50

הודעהעל ידי MTA2311 » 16 יוני 2026, 11:52

Mitelka כתב:
A.Parker כתב:
Mitelka כתב:
A.Parker כתב:עדיף את ווקר על בריסט, למרות שזה בעייתי מבחינת העמדות
אין מצב בעולם. בריסט השומר הכי טוב בקבוצה עם הורד והריבאונדר הכי טוב בקבוצה עם הורד.

עם כל הכבוד ליכולת פעם ב-10 משחקים של ווקר לקלוע 45 נקודות ברבע.



Sent from my SM-S926B using Tapatalk

זה שהוא שומר חזק לא נותן לו חסינות. הבן אדם היה פח מול חולון עם המון החטאות (כולל המון זריקות) ואיבודים מטומטמים. ווקר ריסקי אבל כשיש פערי רמות אולי עדיף להמר בגדול.
המשחק נגד חולון היה חריג. אין מצב שהוא צריך לזרוק כמות כזו של זריקות. והוא בדרך כלל לא כזה (עובדה שבשאר המשחקים חזר לכמות זריקות סבירה). גם במשחק ה-1 האיום התקפית הוא הוריד 9 ריבאונד.

הוא צריך להמשיך לעשות את הרול שלו. אם היה קולע ב50 אחוז לשלוש היה כנראה ממשיך בבוסטון סלטיקס ולא מגיע למכבי.

בכל מקרה חייבים את הריבאונדרים הכי טובים והשומרים הכי טובים. במשחק האחרון בליגה ראינו בלעדיו ובלי קלארק איך זה נגמר. הם עדיין פייבוריטים ברורים, אבל צריך לנשוך ולשרוט כמה שיותר.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk

את הרול שלו הוא יכול לעשות כשיש סביבו שחקנים כמו ווקר לדוגמה, בסגל הנוכחי הוא חייב לעשות יותר ממה שהוא יודע כי אין מישהו אחר שיעשה את זה
תמונה
דיוויד פדרמן במסע"ת, 2016: "זאת העונה הגרועה בתולדות המועדון. עשינו המון טעויות. כתוצאה מכך- נמשיך לפעול בדיוק באותה צורה"
סמל אישי של המשתמש
MTA2311
גיק
 
הודעות: 47895
הצטרף: 06 יולי 2011, 20:19

Re: גמר הליגה, משחק 1: מכבי נגד הפועל - שלישי 20:50

הודעהעל ידי Mitelka » 16 יוני 2026, 12:18

MTA2311 כתב:
Mitelka כתב:
A.Parker כתב:
Mitelka כתב:
A.Parker כתב:עדיף את ווקר על בריסט, למרות שזה בעייתי מבחינת העמדות
אין מצב בעולם. בריסט השומר הכי טוב בקבוצה עם הורד והריבאונדר הכי טוב בקבוצה עם הורד.

עם כל הכבוד ליכולת פעם ב-10 משחקים של ווקר לקלוע 45 נקודות ברבע.



Sent from my SM-S926B using Tapatalk

זה שהוא שומר חזק לא נותן לו חסינות. הבן אדם היה פח מול חולון עם המון החטאות (כולל המון זריקות) ואיבודים מטומטמים. ווקר ריסקי אבל כשיש פערי רמות אולי עדיף להמר בגדול.
המשחק נגד חולון היה חריג. אין מצב שהוא צריך לזרוק כמות כזו של זריקות. והוא בדרך כלל לא כזה (עובדה שבשאר המשחקים חזר לכמות זריקות סבירה). גם במשחק ה-1 האיום התקפית הוא הוריד 9 ריבאונד.

הוא צריך להמשיך לעשות את הרול שלו. אם היה קולע ב50 אחוז לשלוש היה כנראה ממשיך בבוסטון סלטיקס ולא מגיע למכבי.

בכל מקרה חייבים את הריבאונדרים הכי טובים והשומרים הכי טובים. במשחק האחרון בליגה ראינו בלעדיו ובלי קלארק איך זה נגמר. הם עדיין פייבוריטים ברורים, אבל צריך לנשוך ולשרוט כמה שיותר.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk

את הרול שלו הוא יכול לעשות כשיש סביבו שחקנים כמו ווקר לדוגמה, בסגל הנוכחי הוא חייב לעשות יותר ממה שהוא יודע כי אין מישהו אחר שיעשה את זה
כמו ווקר, לא ווקר. שחקן שמגיע פעם בעשרה משחקים שיש לו חשק או לא פצוע או אין טילים. וגם כשהוא מגיע אתה צריך להתפלל שזה היום של 13/17 ולא של 2/15.
וכל זה ב2.2 מיליון דולר לעונה.

יותר מדי אי וודאות.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk
תמונה
Mitelka
 
הודעות: 3639
הצטרף: 22 יוני 2015, 20:32

Re: גמר הליגה, משחק 1: מכבי נגד הפועל - שלישי 20:50

הודעהעל ידי A.Parker » 16 יוני 2026, 12:31

אני יכול להבין עם קטש מנסה את בריסט הערב, אבל אם זה לא יצליח אני בהחלט בעד לשים את הזיטונים על ווקר (ואני לא מאוהביו). מה לעשות שהפערים גדולים מדי וחייבים ויילד קארד.
A.Parker
 
הודעות: 11800
הצטרף: 26 אוגוסט 2018, 22:59

Re: גמר הליגה, משחק 1: מכבי נגד הפועל - שלישי 20:50

הודעהעל ידי Avi1508 » 16 יוני 2026, 20:29

נועה פופלינגר מדווחת שאוטורו העלה במשקל ולא בטוח שישותף בסדרה
אני מקווה שזה לא ניסיון של הפועל להרדים את מכבי
Avi1508
 
הודעות: 4536
הצטרף: 09 נובמבר 2021, 00:31

Re: גמר הליגה, משחק 1: מכבי נגד הפועל - שלישי 20:50

הודעהעל ידי שועל » 16 יוני 2026, 20:30

עידן כתב:אשכרא הנקינס הוא אחד מ-5 הזרים הבכירים בסדרת גמר. אולי כדאי גם אותו להחתים לעונה נוספת בשם ההמשכיות.

שיהיה לנו בהצלחה.

אחלה שחקן בעיניי
ומלבד זאת אני סבור שיש להחריב את מחלקות ההנהלה והסקאוטינג
סמל אישי של המשתמש
שועל
 
הודעות: 16132
הצטרף: 13 אפריל 2016, 11:43
מיקום: ממלא_את_הכורסה

Re: גמר הליגה, משחק 1: מכבי נגד הפועל - שלישי 20:50

הודעהעל ידי שועל » 16 יוני 2026, 20:30

A.Parker כתב:אני יכול להבין עם קטש מנסה את בריסט הערב, אבל אם זה לא יצליח אני בהחלט בעד לשים את הזיטונים על ווקר (ואני לא מאוהביו). מה לעשות שהפערים גדולים מדי וחייבים ויילד קארד.

בדיוק
ומלבד זאת אני סבור שיש להחריב את מחלקות ההנהלה והסקאוטינג
סמל אישי של המשתמש
שועל
 
הודעות: 16132
הצטרף: 13 אפריל 2016, 11:43
מיקום: ממלא_את_הכורסה

הקודםהבא

חזור אל פורום אוהדים

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו־60 אורחים