גמר הליגה, משחק 1: מכבי נגד הפועל - שלישי 20:50

פורום האוהדים של מכבי תל-אביב בכדורסל

המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991

Re: גמר הליגה, משחק 1: מכבי נגד הפועל - שלישי 20:50

הודעהעל ידי מרסר » 16 יוני 2026, 23:04

felix_r כתב:
מרסר כתב:הסגל הקצר של מכבי מוציא מהשחקנים יותר ואם נבוא באותה אינטנסיביות בהגנה ביום חמישי כמו היום ננצח, בהתקפה אין לנו בעיה כול העונה במיוחד בליגה הישראלית.


בדרבי הקודם קטש הבין, שאין הרבה סיכוי לנצח את הפועל בהתקפה. אז הוא הלך על הרכב הגנתי ורשם את בריסט במקום ווקר (ואת הנקינס במקום סאנטוס, שכאן לא הייתה לו התלבטות בכלל)



תשים לב שלהפועל גם אין שום שחקן של האסל בסגל הזה, למכבי יש שחקנים ששורטים נדבקים להם לנשמה רצים לכול כדור של 50/50 , במשחקים כאלה זה מכריע ריימן ג'ונדי בריסט קלארק הם כאלה.
מרסר
 
הודעות: 8080
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26



Re: גמר הליגה, משחק 1: מכבי נגד הפועל - שלישי 20:50

הודעהעל ידי שמואל1 » 16 יוני 2026, 23:05

עופר ינאי דורש להרחיק את הורד מהסדרה עקב עימות עם אוהד הפועל
תמונה
סמל אישי של המשתמש
שמואל1
חבר צוות
 
הודעות: 43796
הצטרף: 08 אפריל 2011, 16:14

Re: גמר הליגה, משחק 1: מכבי נגד הפועל - שלישי 20:50

הודעהעל ידי מרסר » 16 יוני 2026, 23:07

שמואל1 כתב:עופר ינאי דורש להרחיק את הורד מהסדרה עקב עימות עם אוהד הפועל



צפוי שהטרול הזה ידבר על זה, במקום להתעסק בקבוצה שלו.
מרסר
 
הודעות: 8080
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: גמר הליגה, משחק 1: מכבי נגד הפועל - שלישי 20:50

הודעהעל ידי MTA2311 » 16 יוני 2026, 23:08

הסדרה תקום ותיפול על עייפות וסגל קצר

היה מהנה מאוד לצפייה היום
תמונה
דיוויד פדרמן במסע"ת, 2016: "זאת העונה הגרועה בתולדות המועדון. עשינו המון טעויות. כתוצאה מכך- נמשיך לפעול בדיוק באותה צורה"
סמל אישי של המשתמש
MTA2311
גיק
 
הודעות: 47895
הצטרף: 06 יולי 2011, 20:19

Re: גמר הליגה, משחק 1: מכבי נגד הפועל - שלישי 20:50

הודעהעל ידי Neo » 16 יוני 2026, 23:11

בלי בלאט וווקר מכבי נראת כמו ניו יורק ניקס
מסקנות ?
Neo
 
הודעות: 1023
הצטרף: 29 יוני 2019, 09:34

Re: גמר הליגה, משחק 1: מכבי נגד הפועל - שלישי 20:50

הודעהעל ידי Avi1508 » 16 יוני 2026, 23:12

MTA2311 כתב:הסדרה תקום ותיפול על עייפות וסגל קצר

היה מהנה מאוד לצפייה היום

ההפרש הגדול היום נתן לנו אפשרות לתת קצת מנוחה לשחקנים
הורד, סורקין ולונדברג שיחקו הכי הרבה עם 28 דקות, גונדי שיחק 25 דקות, קלארק 23 דקות, בריסט 22, ריימן שיחק 20 והנקינס 18
בהפועל מדר עם 30 דקות ומיציץ׳ עם 27, מוטלי עם 23, ויינרייט עם 22, ג׳ונס עם 21, ואודיאסי עם 18
נערך לאחרונה על ידי Avi1508 בתאריך 16 יוני 2026, 23:17, נערך פעם אחת בסך הכל.
Avi1508
 
הודעות: 4536
הצטרף: 09 נובמבר 2021, 00:31

Re: גמר הליגה, משחק 1: מכבי נגד הפועל - שלישי 20:50

הודעהעל ידי מרסר » 16 יוני 2026, 23:13

MTA2311 כתב:הסדרה תקום ותיפול על עייפות וסגל קצר

היה מהנה מאוד לצפייה היום



גם להפועל יש סגל קצר, עזוב את הדקות האחרונות שהמשחק היה גמור, חוץ ממדר ובלייזר אף ישראלי שם כמעט ולא מקבל דקות .
מרסר
 
הודעות: 8080
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: גמר הליגה, משחק 1: מכבי נגד הפועל - שלישי 20:50

הודעהעל ידי Gevaudan » 16 יוני 2026, 23:18

אם מכבי תצליח לשחזר את ההגנה הזו גם בחמישי, אני מעריך שזה ישבור את הרוח שלהם לגמרי.
אם זה יתארך לסדרה של חמישה משחקים נהיה בבעיה מבחינת אורך הסגל והכושר שלנו.

זה צריך להסתיים כמה שיותר מהר
Gevaudan
 
הודעות: 897
הצטרף: 16 אוקטובר 2017, 14:13

Re: גמר הליגה, משחק 1: מכבי נגד הפועל - שלישי 20:50

הודעהעל ידי מרסר » 16 יוני 2026, 23:25

הניהול סגל של הפועל ת"א הוא שערורייה, היה להם שחקן זר קלסר אדוארדס בעמדה 4 שזו עמדה שהם חסרים בה והם שיחררו אותו .
מרסר
 
הודעות: 8080
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: גמר הליגה, משחק 1: מכבי נגד הפועל - שלישי 20:50

הודעהעל ידי felix_r » 16 יוני 2026, 23:34

מרסר כתב:הניהול סגל של הפועל ת"א הוא שערורייה, היה להם שחקן זר קלסר אדוארדס בעמדה 4 שזו עמדה שהם חסרים בה והם שיחררו אותו .


נכון, כבר אז לא הבנתי מה הם כול כך מיהרו לשחרר אותו?
- דוקטור, תעזור לי!
- ממה אתה סובל?
- אני לא אוכל, לא שותה, רק בוכה כל הזמן.
- אתה אוהד מכבי בכדורסל?
- כן, דוקטור, איך ידעת?
- חביבי, יש לך מקרה חמור של פדרמאניה-דיפרסיה!
סמל אישי של המשתמש
felix_r
 
הודעות: 52885
הצטרף: 05 אפריל 2011, 18:18

Re: גמר הליגה, משחק 1: מכבי נגד הפועל - שלישי 20:50

הודעהעל ידי Avi1508 » 16 יוני 2026, 23:35

איפה לונדברג לא היה ביום קליעה טוב עם 1/7 לשלוש אבל נתן ניהול משחק מצוין של 8 אסיסטים על 2 איבודים והגנה שלא מהעולם הזה עם 5 חטיפות
Avi1508
 
הודעות: 4536
הצטרף: 09 נובמבר 2021, 00:31

Re: גמר הליגה, משחק 1: מכבי נגד הפועל - שלישי 20:50

הודעהעל ידי MTA2311 » 16 יוני 2026, 23:40

מרסר כתב:הניהול סגל של הפועל ת"א הוא שערורייה, היה להם שחקן זר קלסר אדוארדס בעמדה 4 שזו עמדה שהם חסרים בה והם שיחררו אותו .

כל הניהול המקצועי שם זה שערורייה
תמונה
דיוויד פדרמן במסע"ת, 2016: "זאת העונה הגרועה בתולדות המועדון. עשינו המון טעויות. כתוצאה מכך- נמשיך לפעול בדיוק באותה צורה"
סמל אישי של המשתמש
MTA2311
גיק
 
הודעות: 47895
הצטרף: 06 יולי 2011, 20:19

Re: גמר הליגה, משחק 1: מכבי נגד הפועל - שלישי 20:50

הודעהעל ידי MTA2311 » 16 יוני 2026, 23:40

Avi1508 כתב:
MTA2311 כתב:הסדרה תקום ותיפול על עייפות וסגל קצר

היה מהנה מאוד לצפייה היום

ההפרש הגדול היום נתן לנו אפשרות לתת קצת מנוחה לשחקנים
הורד, סורקין ולונדברג שיחקו הכי הרבה עם 28 דקות, גונדי שיחק 25 דקות, קלארק 23 דקות, בריסט 22, ריימן שיחק 20 והנקינס 18
בהפועל מדר עם 30 דקות ומיציץ׳ עם 27, מוטלי עם 23, ויינרייט עם 22, ג׳ונס עם 21, ואודיאסי עם 18

נכון
תמונה
דיוויד פדרמן במסע"ת, 2016: "זאת העונה הגרועה בתולדות המועדון. עשינו המון טעויות. כתוצאה מכך- נמשיך לפעול בדיוק באותה צורה"
סמל אישי של המשתמש
MTA2311
גיק
 
הודעות: 47895
הצטרף: 06 יולי 2011, 20:19

Re: גמר הליגה, משחק 1: מכבי נגד הפועל - שלישי 20:50

הודעהעל ידי Mitelka » 16 יוני 2026, 23:42

אוטרו יחזור בחמישי וזה חתיכת בעיה בטח בנושא הריבאונד.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk
תמונה
Mitelka
 
הודעות: 3639
הצטרף: 22 יוני 2015, 20:32

Re: גמר הליגה, משחק 1: מכבי נגד הפועל - שלישי 20:50

הודעהעל ידי MTA2311 » 16 יוני 2026, 23:43

Mitelka כתב:אוטרו יחזור בחמישי וזה חתיכת בעיה בטח בנושא הריבאונד.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk

אומרים שהוא שמן לא יודע
תמונה
דיוויד פדרמן במסע"ת, 2016: "זאת העונה הגרועה בתולדות המועדון. עשינו המון טעויות. כתוצאה מכך- נמשיך לפעול בדיוק באותה צורה"
סמל אישי של המשתמש
MTA2311
גיק
 
הודעות: 47895
הצטרף: 06 יולי 2011, 20:19

Re: גמר הליגה, משחק 1: מכבי נגד הפועל - שלישי 20:50

הודעהעל ידי felix_r » 16 יוני 2026, 23:45

לא לשכוח שהפועל בלי ברייאנט, אוטורו ובלייקני. השניים הראשונים הם השחקנים הכי טובים של הפועל ובכלל מהשחקנים היותר טובים ביורוליג העונה.
- דוקטור, תעזור לי!
- ממה אתה סובל?
- אני לא אוכל, לא שותה, רק בוכה כל הזמן.
- אתה אוהד מכבי בכדורסל?
- כן, דוקטור, איך ידעת?
- חביבי, יש לך מקרה חמור של פדרמאניה-דיפרסיה!
סמל אישי של המשתמש
felix_r
 
הודעות: 52885
הצטרף: 05 אפריל 2011, 18:18

Re: גמר הליגה, משחק 1: מכבי נגד הפועל - שלישי 20:50

הודעהעל ידי A.Parker » 16 יוני 2026, 23:46

משחק נהדר של מכבי, יופי של תכנית משחק של קטש. הורד וקלארק אדירים וגם לונדברג היה מעולה.
A.Parker
 
הודעות: 11800
הצטרף: 26 אוגוסט 2018, 22:59

Re: גמר הליגה, משחק 1: מכבי נגד הפועל - שלישי 20:50

הודעהעל ידי מרסר » 16 יוני 2026, 23:51

MTA2311 כתב:
Mitelka כתב:אוטרו יחזור בחמישי וזה חתיכת בעיה בטח בנושא הריבאונד.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk

אומרים שהוא שמן לא יודע



הוא לא בכושר בכלל זה מה שהפועל אמרו לפני המשחק היום דרך פופלינגר מספורט 5, ובלייקני סיים את העונה חזר לארצות הברית.
מרסר
 
הודעות: 8080
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: גמר הליגה, משחק 1: מכבי נגד הפועל - שלישי 20:50

הודעהעל ידי Gevaudan » 16 יוני 2026, 23:56

האירוע זה לא אוטורו אלא הקליעה מבחוץ.
הם לא ימשיכו לאבד כ"כ הרבה ומכבי תצטרך לקלוע באחוזים טובים יותר משלוש. מופע הנגרות הזה הוא בעייתי להמשך הסדרה.
Gevaudan
 
הודעות: 897
הצטרף: 16 אוקטובר 2017, 14:13

Re: גמר הליגה, משחק 1: מכבי נגד הפועל - שלישי 20:50

הודעהעל ידי Neo » 17 יוני 2026, 00:13

Avi1508 כתב:איפה לונדברג לא היה ביום קליעה טוב עם 1/7 לשלוש אבל נתן ניהול משחק מצוין של 8 אסיסטים על 2 איבודים והגנה שלא מהעולם הזה עם 5 חטיפות


עדיין מעדיף את וושינגטון
הוא יכול להיות קטלני תחת קטש
Neo
 
הודעות: 1023
הצטרף: 29 יוני 2019, 09:34

הקודםהבא

חזור אל פורום אוהדים

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Blazergun ו־61 אורחים