המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991

Gevaudan כתב:חייב להתעכב על הקטע עם שגב. ידיעה עצובה הייתה סמוך למשחק, שהשחקן איבד את אביו ובכל זאת בחר להגיע כדי לכבד את המעמד של הקבוצה ולשדר רצינות.
מה עושה איטודיס, במקום לכבד את השחקן ולא לבזות אותו? מעלה אותו כשהפועל מפגרת סמוך (או בדיוק) ב-30 הפרש והמשחק פחות או יותר גמור. זו רמה אחרת של חוסר רגישות על ספק הסכיזואידיות לעשות את זה. הייתי בהלם.
Gevaudan כתב:חייב להתעכב על הקטע עם שגב. ידיעה עצובה הייתה סמוך למשחק, שהשחקן איבד את אביו ובכל זאת בחר להגיע כדי לכבד את המעמד של הקבוצה ולשדר רצינות.
מה עושה איטודיס, במקום לכבד את השחקן ולא לבזות אותו? מעלה אותו כשהפועל מפגרת סמוך (או בדיוק) ב-30 הפרש והמשחק פחות או יותר גמור. זו רמה אחרת של חוסר רגישות על ספק הסכיזואידיות לעשות את זה. הייתי בהלם.
ankram כתב:Gevaudan כתב:חייב להתעכב על הקטע עם שגב. ידיעה עצובה הייתה סמוך למשחק, שהשחקן איבד את אביו ובכל זאת בחר להגיע כדי לכבד את המעמד של הקבוצה ולשדר רצינות.
מה עושה איטודיס, במקום לכבד את השחקן ולא לבזות אותו? מעלה אותו כשהפועל מפגרת סמוך (או בדיוק) ב-30 הפרש והמשחק פחות או יותר גמור. זו רמה אחרת של חוסר רגישות על ספק הסכיזואידיות לעשות את זה. הייתי בהלם.
איטודיס הוא מנייאק אמיתי , אבל מה הקטע של שגב להיות בסגל של הקבוצה שלו יומיים אחרי שאבא שלו נפטר , שהוא אפילו לא שחקן שולי בקבוצה הזאת.
מה הוא חשב? שאיטודיס יעריך את זה? שהוא יפתח במשחק?
אני זוכר ששגב היה קפטן מכבי השחקן היחיד שלא הוחלף בהפיכה לפני ספחיה 2 , ובגלל שהיה המאוכזב מדקות המשחק שלו ביורוליג (!!!!???) הוא עזב באמצע העונה.
השנה הוא לא נרשם לאיזה 3/4 משחקי יורוליג , ואלי יש לו ביחד 10 דקות במצטבר , אבל אפילו הגה לא נשמע ממנו, זה הכסף שריפד לו את הישבן הגדול שיותר נעים לו עכשיו?
או שתמיד הוא היה אוהד הפועל במסווה?
בחיים לא אבין בני אדם שאפילו שבעה לא מסוגלים לשבת על אבא שלהם בשביל מועדון עם 11 זרים שאפילו המאמן שלו לא סופר אותך.
משתתף בצערך שגב , אבל לא הבאת הרבה כבוד לאבא שלך ז"ל
חד משמעית. גועל נפש.עידן כתב:לפי מה החלטת שהוא לא הביא כבוד לאבא שלו? הכרת אותו ואת אבא שלו? אולי עבור אבא שלו עצם זה שהגיע למשחק זה הכבוד הכי גדול שאפשר? סליחה אבל זו תגובה מגעילה על בן אדם שלא מכירים באופן אישי ועוד שופטים אותו באבל שלו.
כמו שנאמר פה בצדק מעליי - כל אחד מתמודד אחרת עם אבל. ולגבי "כבוד" זה לא משהו ששופטים בן אדם אחרי שקרוב משפחה שלו נפטר.

my man כתב:זה לא מוזר שאיטודיס רשם את אותו סגל?
משתמשים הגולשים בפורום זה: Blazergun ו־68 אורחים