גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20:50

פורום האוהדים של מכבי תל-אביב בכדורסל

המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991

גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20:50

הודעהעל ידי מרסר » 17 יוני 2026, 13:06

18/6, אולם: היכל מנורה מבטחים, שידור ישיר ספורט 5.


סגל הזרים למשחק מכבי: לונדברג, קלארק, בריסט, הנקינס, הורד.

סגל הזרים הפועל: ויינרייט, מוטלי, ג'ונס, אודיאסי, מיצ'יץ.
נערך לאחרונה על ידי מרסר בתאריך 18 יוני 2026, 15:16, נערך 2 פעמים בסך הכל.
מרסר
 
הודעות: 8080
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26



Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהעל ידי Mitelka » 18 יוני 2026, 10:54

בהפועל קולשוב במקום שגב. חוץ מזה אין שינויים.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk
תמונה
Mitelka
 
הודעות: 3639
הצטרף: 22 יוני 2015, 20:32

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהעל ידי Gevaudan » 18 יוני 2026, 12:15

חייב להתעכב על הקטע עם שגב. ידיעה עצובה הייתה סמוך למשחק, שהשחקן איבד את אביו ובכל זאת בחר להגיע כדי לכבד את המעמד של הקבוצה ולשדר רצינות.

מה עושה איטודיס, במקום לכבד את השחקן ולא לבזות אותו? מעלה אותו כשהפועל מפגרת סמוך (או בדיוק) ב-30 הפרש והמשחק פחות או יותר גמור. זו רמה אחרת של חוסר רגישות על ספק הסכיזואידיות לעשות את זה. הייתי בהלם.
Gevaudan
 
הודעות: 897
הצטרף: 16 אוקטובר 2017, 14:13

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהעל ידי עידן » 18 יוני 2026, 12:28

Gevaudan כתב:חייב להתעכב על הקטע עם שגב. ידיעה עצובה הייתה סמוך למשחק, שהשחקן איבד את אביו ובכל זאת בחר להגיע כדי לכבד את המעמד של הקבוצה ולשדר רצינות.

מה עושה איטודיס, במקום לכבד את השחקן ולא לבזות אותו? מעלה אותו כשהפועל מפגרת סמוך (או בדיוק) ב-30 הפרש והמשחק פחות או יותר גמור. זו רמה אחרת של חוסר רגישות על ספק הסכיזואידיות לעשות את זה. הייתי בהלם.


איך אמרו הפועל במהלך שביתת השחקנים? השחקן הישראלי הוא נר לרגלינו?
עידן
 
הודעות: 6721
הצטרף: 15 יולי 2012, 15:52

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהעל ידי ankram » 18 יוני 2026, 13:37

Gevaudan כתב:חייב להתעכב על הקטע עם שגב. ידיעה עצובה הייתה סמוך למשחק, שהשחקן איבד את אביו ובכל זאת בחר להגיע כדי לכבד את המעמד של הקבוצה ולשדר רצינות.

מה עושה איטודיס, במקום לכבד את השחקן ולא לבזות אותו? מעלה אותו כשהפועל מפגרת סמוך (או בדיוק) ב-30 הפרש והמשחק פחות או יותר גמור. זו רמה אחרת של חוסר רגישות על ספק הסכיזואידיות לעשות את זה. הייתי בהלם.


איטודיס הוא מנייאק אמיתי , אבל מה הקטע של שגב להיות בסגל של הקבוצה שלו יומיים אחרי שאבא שלו נפטר , שהוא אפילו לא שחקן שולי בקבוצה הזאת.
מה הוא חשב? שאיטודיס יעריך את זה? שהוא יפתח במשחק?
אני זוכר ששגב היה קפטן מכבי השחקן היחיד שלא הוחלף בהפיכה לפני ספחיה 2 , ובגלל שהיה המאוכזב מדקות המשחק שלו ביורוליג (!!!!???) הוא עזב באמצע העונה.
השנה הוא לא נרשם לאיזה 3/4 משחקי יורוליג , ואלי יש לו ביחד 10 דקות במצטבר , אבל אפילו הגה לא נשמע ממנו, זה הכסף שריפד לו את הישבן הגדול שיותר נעים לו עכשיו?
או שתמיד הוא היה אוהד הפועל במסווה?
בחיים לא אבין בני אדם שאפילו שבעה לא מסוגלים לשבת על אבא שלהם בשביל מועדון עם 11 זרים שאפילו המאמן שלו לא סופר אותך.
משתתף בצערך שגב , אבל לא הבאת הרבה כבוד לאבא שלך ז"ל
סמל אישי של המשתמש
ankram
 
הודעות: 7913
הצטרף: 05 אפריל 2011, 06:35

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהעל ידי omerk » 18 יוני 2026, 14:13

ankram כתב:
Gevaudan כתב:חייב להתעכב על הקטע עם שגב. ידיעה עצובה הייתה סמוך למשחק, שהשחקן איבד את אביו ובכל זאת בחר להגיע כדי לכבד את המעמד של הקבוצה ולשדר רצינות.

מה עושה איטודיס, במקום לכבד את השחקן ולא לבזות אותו? מעלה אותו כשהפועל מפגרת סמוך (או בדיוק) ב-30 הפרש והמשחק פחות או יותר גמור. זו רמה אחרת של חוסר רגישות על ספק הסכיזואידיות לעשות את זה. הייתי בהלם.


איטודיס הוא מנייאק אמיתי , אבל מה הקטע של שגב להיות בסגל של הקבוצה שלו יומיים אחרי שאבא שלו נפטר , שהוא אפילו לא שחקן שולי בקבוצה הזאת.
מה הוא חשב? שאיטודיס יעריך את זה? שהוא יפתח במשחק?
אני זוכר ששגב היה קפטן מכבי השחקן היחיד שלא הוחלף בהפיכה לפני ספחיה 2 , ובגלל שהיה המאוכזב מדקות המשחק שלו ביורוליג (!!!!???) הוא עזב באמצע העונה.
השנה הוא לא נרשם לאיזה 3/4 משחקי יורוליג , ואלי יש לו ביחד 10 דקות במצטבר , אבל אפילו הגה לא נשמע ממנו, זה הכסף שריפד לו את הישבן הגדול שיותר נעים לו עכשיו?
או שתמיד הוא היה אוהד הפועל במסווה?
בחיים לא אבין בני אדם שאפילו שבעה לא מסוגלים לשבת על אבא שלהם בשביל מועדון עם 11 זרים שאפילו המאמן שלו לא סופר אותך.
משתתף בצערך שגב , אבל לא הבאת הרבה כבוד לאבא שלך ז"ל

שמע לא הייתי שופט אותו כל אחד מתמודד אחרת עם מוות. יש כאלה שצריכים פשוט תעסוקה ולא לשבת עם המחשבות. אצל כל אחד זה אינדיבידואלי.

הוא אף פעם לא היה כישרון גדול, אז עכשיו בגיל 31 אני מניח שהוא בא ודי הובהר לו שהוא מקום אחרון בגדול ברוטציה בא להיות גיבוי בלבד. במכבי עוד פימפמו בתקשורת שיש פה פוטנציאל.

לדעתי הפועל, בתור מעסיק, צריכים היו לבוא אליו "תשמע איתי, מעריכים ממש את הרצון שלך בכל זאת לתרום ולנסות לעזור לנו, אבל לדעתנו עדיף לך שלא תגיע וקח את הזמן תהיה עם המשפחה"
omerk
 
הודעות: 1928
הצטרף: 05 אפריל 2011, 15:53

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהעל ידי עידן » 18 יוני 2026, 14:35

לפי מה החלטת שהוא לא הביא כבוד לאבא שלו? הכרת אותו ואת אבא שלו? אולי עבור אבא שלו עצם זה שהגיע למשחק זה הכבוד הכי גדול שאפשר? סליחה אבל זו תגובה מגעילה על בן אדם שלא מכירים באופן אישי ועוד שופטים אותו באבל שלו.

כמו שנאמר פה בצדק מעליי - כל אחד מתמודד אחרת עם אבל. ולגבי "כבוד" זה לא משהו ששופטים בן אדם אחרי שקרוב משפחה שלו נפטר.
עידן
 
הודעות: 6721
הצטרף: 15 יולי 2012, 15:52

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהעל ידי MTA2311 » 18 יוני 2026, 14:38

עידן כתב:לפי מה החלטת שהוא לא הביא כבוד לאבא שלו? הכרת אותו ואת אבא שלו? אולי עבור אבא שלו עצם זה שהגיע למשחק זה הכבוד הכי גדול שאפשר? סליחה אבל זו תגובה מגעילה על בן אדם שלא מכירים באופן אישי ועוד שופטים אותו באבל שלו.

כמו שנאמר פה בצדק מעליי - כל אחד מתמודד אחרת עם אבל. ולגבי "כבוד" זה לא משהו ששופטים בן אדם אחרי שקרוב משפחה שלו נפטר.
חד משמעית. גועל נפש.
תמונה
דיוויד פדרמן במסע"ת, 2016: "זאת העונה הגרועה בתולדות המועדון. עשינו המון טעויות. כתוצאה מכך- נמשיך לפעול בדיוק באותה צורה"
סמל אישי של המשתמש
MTA2311
גיק
 
הודעות: 47895
הצטרף: 06 יולי 2011, 20:19

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהעל ידי A.Parker » 18 יוני 2026, 18:29

בהחלט לא לעניין. הוא גם עוד לא ישב שבעה כי אבא שלו נקבר רק יום למחרת (ברביעי).
A.Parker
 
הודעות: 11800
הצטרף: 26 אוגוסט 2018, 22:59

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהעל ידי my man » 18 יוני 2026, 20:41

זה לא מוזר שאיטודיס רשם את אותו סגל?
"אם נחרבנו ונחרב העולם עמנו, על ידי שנאת חינם, נשוב להיבנות והעולם עמנו ייבנה, על ידי אהבת חינם!" (הראי"ה קוק)
סמל אישי של המשתמש
my man
 
הודעות: 31654
הצטרף: 31 אוקטובר 2014, 05:21
מיקום: #תמכרו

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהעל ידי מרסר » 18 יוני 2026, 20:42

יהיה קשה היום הפועל תבוא להרביץ משחק על עונה שלמה שלהם, נקווה שמכבי תעמוד בלחץ.
מרסר
 
הודעות: 8080
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהעל ידי מרסר » 18 יוני 2026, 20:44

my man כתב:זה לא מוזר שאיטודיס רשם את אותו סגל?



אין לו ברירה, אוטורו לא כשיר במאה אחוז רנדולף פצוע בלייקני סיים את העונה יכל לרשום את דיאנדרה קוק אבל אז היה צריך להוציא גארד אחר או את אחד הגבוהים.
מרסר
 
הודעות: 8080
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהעל ידי יוסי22 » 18 יוני 2026, 20:56

ההחלטה האומללה של קטש לא לרשום את ווקר עוד תעלה לנו ביוקר.
יוסי22
 
הודעות: 5180
הצטרף: 05 אפריל 2011, 18:49

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהעל ידי מרסר » 18 יוני 2026, 20:57

איזה רכות בשני צדי המגרש
מרסר
 
הודעות: 8080
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהעל ידי Avi1508 » 18 יוני 2026, 20:57

זה לא נראה טוב
מתי מכבי יתחילו כבר לקלוע את השלשות הפנויות האלו
Avi1508
 
הודעות: 4536
הצטרף: 09 נובמבר 2021, 00:31

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהעל ידי מרסר » 18 יוני 2026, 20:59

נראה רע נראה כמו השפלה
מרסר
 
הודעות: 8080
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהעל ידי רנדי וייט » 18 יוני 2026, 21:01

בפלופים האלה משתלמים להם בסוף
רנדי וייט
 
הודעות: 950
הצטרף: 20 אוקטובר 2011, 20:07

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהעל ידי Avi1508 » 18 יוני 2026, 21:06

כמובן דפקו שתי עבירות לאיפה לונדברג כשהוא עשה אולי אחת
ספי שמש עשה סקאוט לפני המשחק והוא יודע שמכבי קצרה בגארדים
Avi1508
 
הודעות: 4536
הצטרף: 09 נובמבר 2021, 00:31

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהעל ידי מרסר » 18 יוני 2026, 21:08

איפה היתה מכבי בלי קלארק
מרסר
 
הודעות: 8080
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהעל ידי Avi1508 » 18 יוני 2026, 21:12

הנה דפקו גם שנייה לקלארק
הגיעו למכור היום
Avi1508
 
הודעות: 4536
הצטרף: 09 נובמבר 2021, 00:31

הבא

חזור אל פורום אוהדים

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Blazergun ו־82 אורחים