גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20:50

פורום האוהדים של מכבי תל-אביב בכדורסל

המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהעל ידי Avi1508 » 18 יוני 2026, 23:12

העבירה בסוף של מדר על סורקין הייתה בלתי אבל השופטים פה שפנים מכדי לשרוק את זה
Avi1508
 
הודעות: 4536
הצטרף: 09 נובמבר 2021, 00:31



Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהעל ידי Mitelka » 18 יוני 2026, 23:13

Avi1508 כתב:העבירה בסוף של מדר על סורקין הייתה בלתי אבל השופטים פה שפנים מכדי לשרוק את זה
הזייה מוחלטת שאפילו לא בדקו את זה.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk
תמונה
Mitelka
 
הודעות: 3639
הצטרף: 22 יוני 2015, 20:32

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהעל ידי felix_r » 18 יוני 2026, 23:14

Avi1508 כתב:העבירה בסוף של מדר על סורקין הייתה בלתי אבל השופטים פה שפנים מכדי לשרוק את זה


למה קטש לא דרש לבדוק?
- דוקטור, תעזור לי!
- ממה אתה סובל?
- אני לא אוכל, לא שותה, רק בוכה כל הזמן.
- אתה אוהד מכבי בכדורסל?
- כן, דוקטור, איך ידעת?
- חביבי, יש לך מקרה חמור של פדרמאניה-דיפרסיה!
סמל אישי של המשתמש
felix_r
 
הודעות: 52885
הצטרף: 05 אפריל 2011, 18:18

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהעל ידי Shay_uzan » 18 יוני 2026, 23:14

Avi1508 כתב:העבירה בסוף של מדר על סורקין הייתה בלתי אבל השופטים פה שפנים מכדי לשרוק את זה

הרי הוא הלך לכדור אתה יודע
תמונה
סמל אישי של המשתמש
Shay_uzan
 
הודעות: 10180
הצטרף: 31 יולי 2019, 15:08

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהעל ידי מרסר » 18 יוני 2026, 23:15

בסוף להפועל יש את ים מדר אודיאסי קצת בלייזר וכריס ג'ונס אי אפשר לנצח ככה ברמות האלה, במכבי עם כול החיסורים כול השחקנים התכנסו לאירוע.
מרסר
 
הודעות: 8080
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהעל ידי Avi1508 » 18 יוני 2026, 23:15

Shay_uzan כתב:
Avi1508 כתב:העבירה בסוף של מדר על סורקין הייתה בלתי אבל השופטים פה שפנים מכדי לשרוק את זה

הרי הוא הלך לכדור אתה יודע

אולי בפוטבול זה חוקי וגם שם לא בטוח
Avi1508
 
הודעות: 4536
הצטרף: 09 נובמבר 2021, 00:31

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהעל ידי my man » 18 יוני 2026, 23:15

felix_r כתב:
Avi1508 כתב:העבירה בסוף של מדר על סורקין הייתה בלתי אבל השופטים פה שפנים מכדי לשרוק את זה


למה קטש לא דרש לבדוק?

כמו גם את העבירה יותר נכון האגרוף שמוטלי נתן לריימן בריבאונד
"אם נחרבנו ונחרב העולם עמנו, על ידי שנאת חינם, נשוב להיבנות והעולם עמנו ייבנה, על ידי אהבת חינם!" (הראי"ה קוק)
סמל אישי של המשתמש
my man
 
הודעות: 31653
הצטרף: 31 אוקטובר 2014, 05:21
מיקום: #תמכרו

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהעל ידי מרסר » 18 יוני 2026, 23:16

שמתם לב שדדאס העביר את הפסק זמן הכי חשוב של הפועל במשחק ? עכשיו פופלינגר שאלה את איטודיס על זה והוא נטש את עמדת הראיונות .
מרסר
 
הודעות: 8080
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהעל ידי MTA2311 » 18 יוני 2026, 23:20

קטש רמה מעל איטודיס, צריך להגיד את זה. הקבוצה באה סופר מוכנה לסדרה הזאת.


כמובן שיש לנו מזל שהם משחקים בסגל רביעי שלהם, אבל עדיין.
תמונה
דיוויד פדרמן במסע"ת, 2016: "זאת העונה הגרועה בתולדות המועדון. עשינו המון טעויות. כתוצאה מכך- נמשיך לפעול בדיוק באותה צורה"
סמל אישי של המשתמש
MTA2311
גיק
 
הודעות: 47895
הצטרף: 06 יולי 2011, 20:19

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהעל ידי מרסר » 18 יוני 2026, 23:22

יש 3 ימים מנוחה, זה קריטי העוד יום מנוחה הזה לשחקנים.
מרסר
 
הודעות: 8080
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהעל ידי Shay_uzan » 18 יוני 2026, 23:23

Avi1508 כתב:
Shay_uzan כתב:
Avi1508 כתב:העבירה בסוף של מדר על סורקין הייתה בלתי אבל השופטים פה שפנים מכדי לשרוק את זה

הרי הוא הלך לכדור אתה יודע

אולי בפוטבול זה חוקי וגם שם לא בטוח

מבהיר שהייתי ציני, הראש של סורקין לא כזה עגול
תמונה
סמל אישי של המשתמש
Shay_uzan
 
הודעות: 10180
הצטרף: 31 יולי 2019, 15:08

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהעל ידי Avi1508 » 18 יוני 2026, 23:23

Shay_uzan כתב:
Avi1508 כתב:
Shay_uzan כתב:
Avi1508 כתב:העבירה בסוף של מדר על סורקין הייתה בלתי אבל השופטים פה שפנים מכדי לשרוק את זה

הרי הוא הלך לכדור אתה יודע

אולי בפוטבול זה חוקי וגם שם לא בטוח

מבהיר שהייתי ציני, הראש של סורקין לא כזה עגול

:laugh1 :laugh1
Avi1508
 
הודעות: 4536
הצטרף: 09 נובמבר 2021, 00:31

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהעל ידי felix_r » 18 יוני 2026, 23:26

תגידו, בלאט לא אמור היה להבריא כבר?
אני לא אומר שהוא צריך לשחק, אני רק אומר שקטש צריך לרשום אותו כדי שהשופטים לא יקבלו את הרושם שהם יכולים לגמור לנו את כול הגארדים בעבירות.
- דוקטור, תעזור לי!
- ממה אתה סובל?
- אני לא אוכל, לא שותה, רק בוכה כל הזמן.
- אתה אוהד מכבי בכדורסל?
- כן, דוקטור, איך ידעת?
- חביבי, יש לך מקרה חמור של פדרמאניה-דיפרסיה!
סמל אישי של המשתמש
felix_r
 
הודעות: 52885
הצטרף: 05 אפריל 2011, 18:18

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהעל ידי מרסר » 18 יוני 2026, 23:27

Avi1508 כתב:
Shay_uzan כתב:
Avi1508 כתב:
Shay_uzan כתב:
Avi1508 כתב:העבירה בסוף של מדר על סורקין הייתה בלתי אבל השופטים פה שפנים מכדי לשרוק את זה

הרי הוא הלך לכדור אתה יודע

אולי בפוטבול זה חוקי וגם שם לא בטוח

מבהיר שהייתי ציני, הראש של סורקין לא כזה עגול

:laugh1 :laugh1



ופלטין שדפק בוקס שכחתי לאיזה שחקן של מכבי ? הפועל בכיינים אולי ינאי יצייץ על האלימות של השחקנים שלו במקום לתבוע שופטים באמצע סדרת גמר .
מרסר
 
הודעות: 8080
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהעל ידי Avi1508 » 18 יוני 2026, 23:29

מרסר כתב:
Avi1508 כתב:
Shay_uzan כתב:
Avi1508 כתב:
Shay_uzan כתב:הרי הוא הלך לכדור אתה יודע

אולי בפוטבול זה חוקי וגם שם לא בטוח

מבהיר שהייתי ציני, הראש של סורקין לא כזה עגול

:laugh1 :laugh1



ופלטין שדפק בוקס שכחתי לאיזה שחקן של מכבי ? הפועל בכיינים אולי ינאי יצייץ על האלימות של השחקנים שלו במקום לתבוע שופטים באמצע סדרת גמר .

פלטין כמעט פצע את בריסט במהלך
Avi1508
 
הודעות: 4536
הצטרף: 09 נובמבר 2021, 00:31

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהעל ידי מרסר » 18 יוני 2026, 23:30

felix_r כתב:תגידו, בלאט לא אמור היה להבריא כבר?
אני לא אומר שהוא צריך לשחק, אני רק אומר שקטש צריך לרשום אותו כדי שהשופטים לא יקבלו את הרושם שהם יכולים לגמור לנו את כול הגארדים בעבירות.



לדעתי גמר את העונה החלמה ממה שהוא סובל זה שבועיים בחוץ אבל לך תדע אולי הוא יפציע למשחק 3, במכבי אמרו שיבדקו שבוע מאז שנפצע שזה מחר .
מרסר
 
הודעות: 8080
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהעל ידי Avi1508 » 18 יוני 2026, 23:35

במשחק הבא כנראה איטודיס ירשום את אוטורו וזה כבר יהיה קשה מאוד מתחת לסל
צריך לדאוג שהוא יאכל טוב בימים הקרובים, אולי מכבי צריכה לשלוח לו ארוחות שף
Avi1508
 
הודעות: 4536
הצטרף: 09 נובמבר 2021, 00:31

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהעל ידי Avi1508 » 18 יוני 2026, 23:37

שמתם לב שעודד נתן להורד וסורקין להיות מובילי כדור בכמה התקפות
שווה אולי לשקול את ג׳יילן הורד כרכז לאור היכולת
Avi1508
 
הודעות: 4536
הצטרף: 09 נובמבר 2021, 00:31

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהעל ידי מרסר » 18 יוני 2026, 23:43

Mitelka כתב:
my man כתב:אני מאוהב באיפה.
ברמות קשות. הוא גם משחק טוב בשני הצדדים. שחקן הגנה טוב.

וגבר על.

סגרו איתו כבר חוזה.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk



הוא חייב להישאר אבל מכבי חייבת עוד גארד רציני במקום דאוטין, ביורוליג זה לא יספיק ואם ווקר עוזב אז 2 גארדים.
מרסר
 
הודעות: 8080
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהעל ידי מרסר » 18 יוני 2026, 23:45

Avi1508 כתב:במשחק הבא כנראה איטודיס ירשום את אוטורו וזה כבר יהיה קשה מאוד מתחת לסל
צריך לדאוג שהוא יאכל טוב בימים הקרובים, אולי מכבי צריכה לשלוח לו ארוחות שף



הלוואי וירשום אותו אוטורו עלה במשקל והוא לא שיחק כדורסל כמעט חודשים יעשה 2 מגרשים ויפול ואם הוא היה כשיר הוא היה רושם אותו כבר במשחק 1, כי את מוטלי איטודיס לא יכול לראות, מה עשיתם ממנו סופרמן?
מרסר
 
הודעות: 8080
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

הקודםהבא

חזור אל פורום אוהדים

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: A.Parker, Avi1508, Blazergun, felix_r ו־64 אורחים